simon 0 Posted September 9, 2010 Imam problem sa stilom 1.6 16v a problem je neravnomeran rad motora!ispitani su svi delovi do zamene ecu i nista a jedino klapna leptira ciscenja nije menjana pa me zanima dal ona moze biti neispravna?Inace neravnomeran rad se desava kada se motor zagreje!da liproblem moze biti a je neki od ventila izgoreo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 9, 2010 moze da bude klapna gasa imao par slucajeva gde je bio ostecena opruga sto vraca klapnu pa motor brljao strasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjovicic 0 Posted February 4, 2011 Pozdrav,Ja imam Stilo 1.6 16v sa gasnim uredjajem, dok radi na benzin desava se da mu padne broj obrtaja dok je na leru, a kad radi na gas, ovo se desava mnogo cesce, cak se ugasi pri zaustavljanju, kad pustim gas. Kao i kod Simona, ovo se desava tek kad se motor ugreje.Da li neko ima neku ideju sta moze da bude?Hvala, Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 4, 2011 Stilo - često postavljana pitanjaNa Stilu benzincu imam nepravilni rad motora tj. ler gasa koji varira, a obično se i ugasi pri zaustavljanju na semaforu.Razlog je obično prljava klapna gasa. Jeftina i brza intervencija u servisu. Karbon kliner, drže se obrtaji na oko 3000 i lagano ušpricava u pravcu leptira, tako da ne dozvolite da se motor ugasi.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=20877 Quote Share this post Link to post Share on other sites
simon 0 Posted January 9, 2012 problem sam resio kod vrhunskog dijagnosticara majstora Djure koji je odmah konstatovao kvar a koji se odnosio da zupcasti kais nije lepo bio uzupcen!A sad sve radi super! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankon 0 Posted August 30, 2013 (edited) Stilo 1.6 16V benzinPre par dan u voznji upali mi se lampica i pise engine fault i potom auto poce da usporava ja stanem i ugasim pa opet upalim vozim 200 metara pa isto.odvezem se majstoru kaze klapna gasa ali nema kod nas nigdje da se kupi taj deo postoji li mogucnost da se popravi ili mora da se zamjeni?7 dana narednih ja normalno vozim auto iako mi gori ta lampica,uspijem nekako da ugasim lampicu i bude check ok i onda opet posle 3 dana isto i auto mi stane skroz,ne reaguje papuca od gasa uopste,nakon 10 puta paljenja i gasenja auto pocne da prima gas dok je upaljena lampica i ja ga vozim evo nekoliko dana sa upaljenom lampicom. pitanje je da li je taj deo crkao ili nije ,ako jeste zasto mi normalno radi nekoliko dana ako je crkao.hvala Edited August 31, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 31, 2013 Sada, nakon spajanja tema pročitaj prethodno napisano u temi na kojoj smo. Može da bude i motorni komp, to ti je ono da daješ gas a on ne reaguje, drži zakucano na malo jačem leru. On tako rikne, tj. malo radi, malo ne radi. Naročito kad su vrućine krene da zeza.U svakom slučaju, tipičan problem sa tim modelom i simptomima koje opisuješ, ili je klapna, ili motorni komp. Ovde u Srbiji polovna klapna je oko 150 evra, komp. tu negde, možda malo manje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankon 0 Posted August 31, 2013 kada se mijenja motorni comp neko je napisao da se mora i kljuc i sto stvari zamijeniti...........ili je to bezveze prica,zamijenis comp i sve bude ok....kako znati koji je polovan dio ispravan dok se ne postavi i ne zna se........danas mi je majstor detaljno rasklopio klapnu i ocistio i sve radi ok,ako se upali lampica opet u sta da sumnjam u comp ili u klapnu,please help...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 31, 2013 Komp moze da se reparira u vecini slucajeva, a ako se menja ceo mislim da se onda menja i kljuc i brava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 31, 2013 ... ili da ga neko programira tj. očita podatke sa starog pa prenese na novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos16v 0 Posted September 1, 2013 Ne menja se ni kljuc ni brava. Prosle godine sam uzeo nov ecu i nema potrebe za menjanjem kljuca, samo se racunar zameni i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 1, 2013 Nov ili drugi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 2, 2013 Onda se ''ubije'' kod ako se ne menja kontakt brava. Uglavnom, kad se kupuje polovan komp. on ide zajedno sa kontakt bravom.Ako se kupuje polovan lepo se dogovori da se vraća ako se ispostavi da ne radi, to je normlano kod takvih kupovina i svi prodavci pristaju na to.Ne može niko preko foruma da ti kaže da li je jedno ili drugo. To se proverava u servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos16v 0 Posted September 2, 2013 Ja sam prvo uzeo polovan koji je kostao 150e, ali nije ni on radio tako da je covek vratio pare. Posle neuspesne reparacije i tog polovnog sam uzeo novi ecu koji je prosle godine kostao 400 eura, do sad radi bez ikakvih problema. I ide jedna godina garancije na njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankon 0 Posted September 2, 2013 Onda se ''ubije'' kod ako se ne menja kontakt brava. Uglavnom, kad se kupuje polovan komp. on ide zajedno sa kontakt bravom.Ako se kupuje polovan lepo se dogovori da se vraća ako se ispostavi da ne radi, to je normlano kod takvih kupovina i svi prodavci pristaju na to.Ne može niko preko foruma da ti kaže da li je jedno ili drugo. To se proverava u servisu.Ako dodje do toga da se opet upali ta lampica engine fault provjerio bi da li je do compa,nadam se da to nasi serviseri znaju provjeriti odnosno reparirati..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted September 4, 2013 Kada se kupuje polovan ecu nema potrebe da se menja brava za paljenje, kljucevi i body kompjuter kod osiguraca, nego se uradi uparivanje ecu-a sa vasim autom. Nakaci se taj drugi ecu polovan na auto i obrisu mu se podaci koje je imao sa auta sa kod je skinut npr. stranca i na prvom paljenju auta ecu se upari sa vasim autom. Sve se zavrsava relativno brzo preko obd-a mada ima i ljudi koji rasturaju stari ecu i iscitavaju podatke sa emproma i posle rasturaju taj novi ecu pa upisuju podatke sa starog ecu-a a to je procedura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankon 0 Posted September 4, 2013 Nadam se da do toga nece doci,do sada sve klapa posle ciscenja klapne gasa.......u petak je ociscena klapna i nema problema a danas je srijeda,citavih 5 dana.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
H.T.C 1 Posted August 8, 2019 (edited) Pozdrav svima ,imam stila 1.6 16 v benzin-plin cesto mi se dešava da izgubim gas ,tj daje mi do 3000 obrtaja i slabo vuče . Nekad se to ne desi ni po mesec dana a nekad svaki dan ,menjao klapnu ,map senzor ,svecice ..... krenu za crnu goru sve super stigao bez ikakvih problema ,posle dan počne da me J...,desi se da podigne obrtaje na 1100 i neda gas ili mi daje gas do 3000 obrtaja ali slabo vuče imam neki komp ranije kad se to desi obrisem sve greske i on normalno radi posle toga ,ili kad ih obrisem upalim auto on radi vim upali lampicu chech engine on neda gas ,pa sam par puta kad obrišem grešku upalim auto ,ugasim i ponovo upalim on pojavi chech engine ali mi daje gas... ako neko može da pomogne bar da ga doteram iz crne gore pa ću u Beogradu već odma kod majstora .... hvala unapred. Edited August 8, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 8, 2019 Koje greške ima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
H.T.C 1 Posted August 8, 2019 (edited) Veceras ću da ga zakacim i videcu greske ,mada kad sam stavio nov map senzor nisam uradio reset.....pa ću i to da pokušam ... Edited August 8, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
H.T.C 1 Posted August 8, 2019 (edited) U1702 p1221 U1600 U1700 U1706 p0443 mislim da kad upali grešku p1221 tad gas pravi problem sa ostalim ide normalno... Edited August 8, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 8, 2019 Postoji tema o intervenciji na konektoru klapne gasa. Potraži je. Ako nisi u mogućnosti da sve odradiš kao u uputstvu probaj da raskačiš konektor , naprskaš oba kraja kontak/za kočnice sprejem pa ponovo probaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 8, 2019 8 hours ago, H.T.C said: ...desi se da podigne obrtaje na 1100 i neda gas... Kad ovo kažeš, misliš li na situaciju u kojoj daješ gas (u do patosa pritisneš papučicu gasa), ali se ništa ne dešava, obrtaji stoje kao da nisi dao gas? Ako si na to mislio, to je tipičan simptom kad ECU počinje da zeza dok ne rikne skroz. Baci pogled na ovu temu, pročitaj sve u njoj: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39880-fiat-stilo-asr-failure-loose-connection-ecu-problem/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
H.T.C 1 Posted August 8, 2019 Uradio reset senzora ali isto ,skinuo sam plus klimu jedno 10 min i obrisao greške upalio radi Ko sat i prima lepo gas dokle će Ne znam ,nisam ga vozio posto mi je na parkingu Videcu sutra ...,,ma samo da dodjem do bg .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
H.T.C 1 Posted August 11, 2019 On 8.8.2019. at 7:59 PM, Mijailović P. said: Postoji tema o intervenciji na konektoru klapne gasa. Potraži je. Ako nisi u mogućnosti da sve odradiš kao u uputstvu probaj da raskačiš konektor , naprskaš oba kraja kontak/za kočnice sprejem pa ponovo probaš. Kupio neki sprej na pumpi poprskao oba kraja ,obrisao greske i on sad ok ide daje mi gas vozio juče ,danas i sve ok ....mada neću smeti da vozim za bg ,rezervisao kartu za auto voz i polako kad stignem u br odo do majstora ..... Hvala 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites