Jump to content
FAS Goran
simon

Stilo 1.6 16v - klapna gasa?

Recommended Posts

Imam problem sa stilom 1.6 16v a problem je neravnomeran rad motora!ispitani su svi delovi do zamene ecu i nista a jedino klapna leptira ciscenja nije menjana pa me zanima dal ona moze biti neispravna?Inace neravnomeran rad se desava kada se motor zagreje!da liproblem moze biti a je neki od ventila izgoreo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze da bude klapna gasa imao par slucajeva gde je bio ostecena opruga sto vraca klapnu pa motor brljao strasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Ja imam Stilo 1.6 16v sa gasnim uredjajem, dok radi na benzin desava se da mu padne broj obrtaja dok je na leru, a kad radi na gas, ovo se desava mnogo cesce, cak se ugasi pri zaustavljanju, kad pustim gas. Kao i kod Simona, ovo se desava tek kad se motor ugreje.

Da li neko ima neku ideju sta moze da bude?

Hvala,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo - često postavljana pitanja

Na Stilu benzincu imam nepravilni rad motora tj. ler gasa koji varira, a obično se i ugasi pri zaustavljanju na semaforu.

Razlog je obično prljava klapna gasa. Jeftina i brza intervencija u servisu.

Karbon kliner, drže se obrtaji na oko 3000 i lagano ušpricava u pravcu leptira, tako da ne dozvolite da se motor ugasi.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=20877

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem sam resio kod vrhunskog dijagnosticara majstora Djure koji je odmah konstatovao kvar a koji se odnosio da zupcasti kais nije lepo bio uzupcen!A sad sve radi super! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1.6 16V benzin

Pre par dan u voznji upali mi se lampica i pise engine fault i potom auto poce da usporava ja stanem i ugasim pa opet upalim vozim 200 metara pa isto.

odvezem se majstoru kaze klapna gasa ali nema kod nas nigdje da se kupi taj deo postoji li mogucnost da se popravi ili mora da se zamjeni?

7 dana narednih ja normalno vozim auto iako mi gori ta lampica,uspijem nekako da ugasim lampicu i bude check ok i onda opet posle 3 dana isto i auto mi stane skroz,ne reaguje papuca od gasa uopste,nakon 10 puta paljenja i gasenja auto pocne da prima  gas dok je upaljena lampica i ja ga vozim evo nekoliko dana sa upaljenom lampicom.

 

pitanje je da li je taj deo  crkao ili nije ,ako jeste zasto mi normalno radi nekoliko dana ako je crkao.

hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada, nakon spajanja tema pročitaj prethodno napisano u temi na kojoj smo. :thumbup:

 

Može da bude i motorni komp, to ti je ono da daješ gas a on ne reaguje, drži zakucano na malo jačem leru. On tako rikne, tj. malo radi, malo ne radi. Naročito kad su vrućine krene da zeza.

U svakom slučaju, tipičan problem sa tim modelom i simptomima koje opisuješ, ili je klapna, ili motorni komp. Ovde u Srbiji polovna klapna je oko 150 evra, komp. tu negde, možda malo manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada se mijenja motorni comp neko je napisao da se mora i kljuc i sto stvari zamijeniti...........

ili je to bezveze prica,zamijenis comp i sve bude ok....

kako znati koji je polovan dio ispravan dok se ne postavi i ne zna se........

danas mi je majstor detaljno rasklopio klapnu i ocistio i sve radi ok,ako se upali lampica opet u sta da sumnjam u comp ili u klapnu,please help......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komp moze da se reparira u vecini slucajeva, a ako se menja ceo mislim da se onda menja i kljuc i brava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne menja se ni kljuc ni brava. Prosle godine sam uzeo nov ecu i nema potrebe za menjanjem kljuca, samo se racunar zameni i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda se ''ubije'' kod ako se ne menja kontakt brava. Uglavnom, kad se kupuje polovan komp. on ide zajedno sa kontakt bravom.

Ako se kupuje polovan lepo se dogovori da se vraća ako se ispostavi da ne radi, to je normlano kod takvih kupovina i svi prodavci pristaju na to.

Ne može niko preko foruma da ti kaže da li je jedno ili drugo. To se proverava u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prvo uzeo polovan koji je kostao 150e, ali nije ni on radio tako da je covek vratio pare. Posle neuspesne reparacije i tog polovnog sam uzeo novi ecu koji je prosle godine kostao 400 eura, do sad radi bez ikakvih problema. I ide jedna godina garancije na njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda se ''ubije'' kod ako se ne menja kontakt brava. Uglavnom, kad se kupuje polovan komp. on ide zajedno sa kontakt bravom.

Ako se kupuje polovan lepo se dogovori da se vraća ako se ispostavi da ne radi, to je normlano kod takvih kupovina i svi prodavci pristaju na to.

Ne može niko preko foruma da ti kaže da li je jedno ili drugo. To se proverava u servisu.

Ako dodje do toga da se opet upali ta lampica engine fault provjerio bi da li je do compa,nadam se da to nasi serviseri znaju provjeriti odnosno reparirati.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se kupuje polovan ecu nema potrebe da se menja brava za paljenje, kljucevi i body kompjuter kod osiguraca, nego se uradi uparivanje ecu-a sa vasim autom. Nakaci se taj drugi ecu polovan na auto i obrisu mu se podaci koje je imao sa auta sa kod je skinut npr. stranca i na prvom paljenju auta ecu se upari sa vasim autom. Sve se zavrsava relativno brzo preko obd-a mada ima i ljudi koji rasturaju stari ecu i iscitavaju podatke sa emproma i posle rasturaju taj novi ecu pa upisuju podatke sa starog ecu-a a to je procedura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da do toga nece doci,do sada sve klapa posle ciscenja klapne :laughing:  gasa.......

u petak je ociscena klapna i nema problema a danas je srijeda,citavih 5 dana....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima ,imam stila 1.6 16 v

benzin-plin

cesto mi se dešava da izgubim gas ,tj daje mi do 3000 obrtaja i slabo vuče .

Nekad se to ne desi ni po mesec dana a nekad svaki dan ,menjao klapnu ,map senzor ,svecice .....

krenu za crnu goru sve super stigao bez ikakvih problema ,posle dan počne da me J...,desi se da podigne obrtaje na 1100 i neda gas ili mi daje gas do 3000 obrtaja ali slabo vuče imam neki komp ranije kad se to desi obrisem sve greske i on normalno radi posle toga ,ili kad ih obrisem upalim auto on radi vim upali lampicu chech engine on neda gas ,pa sam par puta kad obrišem grešku upalim auto ,ugasim i ponovo upalim on pojavi chech engine ali mi daje gas...

ako neko može da pomogne bar da ga doteram iz crne gore pa ću u Beogradu već odma kod majstora ....

hvala unapred.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veceras ću da ga zakacim i videcu greske ,mada kad sam stavio nov map senzor nisam uradio reset.....pa ću i to da pokušam ...

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

U1702

p1221

U1600

U1700

U1706

p0443

 

mislim da kad upali grešku p1221 tad gas pravi problem sa ostalim ide normalno...

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji tema o intervenciji na konektoru klapne gasa. Potraži je.
Ako nisi u mogućnosti da sve odradiš kao u uputstvu probaj da raskačiš konektor , naprskaš oba kraja kontak/za kočnice sprejem pa ponovo probaš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, H.T.C said:

...desi se da podigne obrtaje na 1100 i neda gas...

Kad ovo kažeš, misliš li na situaciju u kojoj daješ gas (u do patosa pritisneš papučicu gasa), ali se ništa ne dešava, obrtaji stoje kao da nisi dao gas?

Ako si na to mislio, to je tipičan simptom kad ECU počinje da zeza dok ne rikne skroz. Baci pogled na ovu temu, pročitaj sve u njoj:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39880-fiat-stilo-asr-failure-loose-connection-ecu-problem/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio reset senzora ali isto ,skinuo sam plus klimu jedno 10 min i obrisao greške upalio radi Ko sat i prima lepo gas dokle će Ne znam ,nisam ga vozio posto mi je na parkingu Videcu sutra ...,,ma samo da dodjem do bg ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.8.2019. at 7:59 PM, Mijailović P. said:

Postoji tema o intervenciji na konektoru klapne gasa. Potraži je.
Ako nisi u mogućnosti da sve odradiš kao u uputstvu probaj da raskačiš konektor , naprskaš oba kraja kontak/za kočnice sprejem pa ponovo probaš.

 

Kupio neki sprej na pumpi poprskao oba kraja ,obrisao greske i on sad ok ide daje mi gas vozio juče ,danas i sve ok ....mada neću smeti da vozim za bg ,rezervisao kartu za auto voz i polako kad stignem u br odo do majstora .....

Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...