Ivan BG 694 Posted April 8, 2016 Realno, necim je morala da se plati cena udobnosti (pricam u odnosu na Stila), koje u Lybri ima sasvim dovoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
straja 2 Posted April 12, 2016 On 4/8/2016 at 5:52 PM, Marko Topola said: Evo slika moje sa 350-400kg tereta. Iskreno ovo je vrh ako je stvarno 350-400kg teretana nazad, zadnji trap ti je onda u vrh stanju, nas 4 da sedne u auto meni stoji tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted April 12, 2016 Terao sam zemlju za cvece, bilo je 8 ili 9 dzakova, par dzakova sam izmerio, u proseku oko 43-45kg je dzak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted April 12, 2016 Pa vas cetvoro ste verovatno isto tako 350-400kg, vidis da tu niko ne sedi na slici u autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted April 12, 2016 Da, ali kad cetvoro sedne, rasporedi se napred i nazad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 12, 2016 Topolac u povratku iz šume Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted April 12, 2016 Rasporedjuje se masa na obe osovine ali vise se prenosi na zadnju osovinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale123 1 Posted June 24, 2016 (edited) Bio do Adama danas oko 13h. Radio sam centriranje prednjeg i zadnjeg trapa. Najvise zbog zadnjeg jer su se gume trosile sa spoljne strane. Covek je ubacio tegove sa suvozaceve strane i ja sam sedeo i pomerao volan . Platio 3300din .Cini mi se da ne sve ok. E da Lybra 2.0 benzi 2004g Edited June 24, 2016 by Gale123 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2540 Posted September 25, 2017 Kazu za Lybre da na njima radis zadnji trap jednom, ili ni jednom, dokle god je imas. E, pa meni je dosao taj "jedan" put... Planiram u najskorije vreme da resavam zadnji trap, delove cu da saljem na remot u Kragujevac, pa cu da izvestim i ovde kako je sve proslo, da podelim iskustvo ako nekome (daleko bilo!) zatreba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted September 25, 2017 Ma nije to ništa - bitno da nije truo patos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
straja 2 Posted September 26, 2017 23 hours ago, Sedla said: Kazu za Lybre da na njima radis zadnji trap jednom, ili ni jednom, dokle god je imas. E, pa meni je dosao taj "jedan" put... Planiram u najskorije vreme da resavam zadnji trap, delove cu da saljem na remot u Kragujevac, pa cu da izvestim i ovde kako je sve proslo, da podelim iskustvo ako nekome (daleko bilo!) zatreba... Mozda se javim pre tebe , ps ima nas i sa sajtnom trulom i losim patosim koji se sredjuje sad pred zimu xD 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2540 Posted September 28, 2017 On 25.9.2017. at 8:52 PM, Martin said: Ma nije to ništa - bitno da nije truo patos. Kod mene, hvala Bogu - nije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
straja 2 Posted October 30, 2017 (edited) Evo i ja da se javim Konacno sredjen zadnji trap komplet prosle godine uporne ove godine aluminijumske viljuske... Promena je NEVEROVATNA drugi auto, stabilniji mnogooooo, u krivinu ulazim kao da ne vozim karavana vise, stvarno ozbiljna promena, preporucujem svakom da uradi sto pre jer ce videti razliku i voziti drugi stvarno... Bilo je dosta muke zameniti ih jer se verovatno nisu menjale, pogotovu desna jer ne moze sraf da izadje od rezrvoara pa mora iz sasije nosac viljuske da se skida, to se vidi na slici broj 3, i preporucujem da se uradi na dizalici jer ovo nije posao za kanal, generalno Lybra nije za kanal al za ovo tek... menjao sam od 13-18h tako da stvarno treba dosta vremena Cena remonta dva manja silen bloka 1000din/kom a veci 1500din tako da vas izadje 30e po viljusci i vredi svaki dinar, uradio sam kod Trifunovica iz KG i zadovoljan sam Edited October 30, 2017 by straja Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 9, 2017 Da li je ovo librin zadnj silen blok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 10, 2017 Inace sileni se menjanu.Leti sam menjao dva,nesto oko 1800din izlazi.E ova slika sto sam postavio poslao mi je covek iz ap sporta .Kaze da su ovo za libru 2200din komad.E sad on tvrdi da libra ima po dva silen bloka nazad a ja tvrdim po tri da ima .Radi se o limuzini . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2540 Posted November 10, 2017 Lybra ima po 3 silen-bloka samo u aluminijumskim viljuskama, znaci 6 ukupno. Plus jos po jedan u onim donjim, upornim viljuskama, i jos 4 u onom gornjem delu, mostu sto se kaci na sasiju... I identicno je zadnje vesanje na svim Lybrama, bez obzira koji je motor i koja je karoserija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2540 Posted November 10, 2017 On 9.11.2017. at 6:24 PM, danijel55 said: Da li je ovo librin zadnj silen blok? Ovo jeste silen-blok za Lybru. Ali jedan od ona 4 sto idu u most sto se kaci na sasiju, a oni najmanje propadaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites