banetv 3 Posted November 25, 2010 (edited) -REŠEN problem. Bar ovaj poslednji gde mi je stalno stajala greška P0106 - baro presure. Ne svim fitaovim forumima prvo posumnjaju na MAP senzor i creva. Pošto sam creva proverio, zamenio sam MAP (u Beocar-u 2600 din) i više nema grešku. Poređenjem rezultata vidim da mi je ranije stalno prijavljivao veći pritisak (BOOST). Po vađenju sam video da je MAP bio užasno prljav i čađav. Ne znam da li je upošte ispravan, očistiću ga pa za neku buduću probu kad zatreba. Tanku krpicu sam pažljivo zavukao u otvor gde se stavlja MAP i izvukao gomilu gareži. Punto mi je izgleda zreo za servis.-Ostaje da još istestiram onaj početni problem sa ispadanjem turbine iz rada. Pošto je sada jasno da je prikazivan veći pritisak, moguće je da je to i bio problem. Ali videćemo.-Kome bude trebalo, u posebnoj temu ću da opišem kako se skida MAP kod 1.3mjt jer je dosta nezgodno - slikao sam. Edited November 25, 2010 by Banetv Quote Share this post Link to post Share on other sites
pirke88 0 Posted May 7, 2017 cao ljudi mala pomoc ili savet . . ima grande punta 1.3 mjt 90cc . . kad ga upalim ujutru pokaze malo plavicast dim pa posle spoji normalno , ali kad sam u bryini ayuto dini konstanntno . . i kad je u bryini cuje se kao da je otisao lezaj . . cim ga iybacim iz bryine sve normalno . . sta moye da bude ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted May 7, 2017 @pirke88 moze da bude grejac, dizna, svasta nesto ali svakako najbolje da odes do nekog servisa i proveris auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites