Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
MilanLaki

Punto 1.3 MJet - Nepravilan rad motora

Recommended Posts

Jutros upalim auto, odvozam 1 km i kad sam stao na semafor i izbacio u ler auto krece da se trese i motor prilicno promeni zvuk. Malo isturiram i krene opet sa normanim radom. Veceras opet palim auto i odmah krenu isti simptomi, trese prilicno i zvuk je kao da radi na 3 cilindra. Ugasim pa opet upalim i motor krene sa normalnim radom i sledecih 5 km ko da se nista nije desilo...

U cemu moze biti problem? grejaci, dizne, lose gorivo, filter goriva...nesto drugo..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li ti je stigao dijagnostički ELM-adapter, to je prilika da se pokaže njegova vrednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da home varijante uredjaja to mogu da urade(ECU Scan ne moze). Predlazem da se to uradi kod nekog ko ima Bosch KTS 5xx i ko zna da radi sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko da ocekujem...

jer ima sanse da bude nesto drugo, filter, gorivo...?

edit: i koliko je stetno voziti tako dok se kvar ne otkloni

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni deluje da je dizna. Tako je meni fordic lupao i tresao se u mestu, da bi kvar bio dizna. Za njega je bilo nesto skupo, ne smem ni da kazem koliko... Manje sanse pridodajem hidropodizacu. Za ovo ostalo se bas i ne razumem... Dijagnostikuj ga sto pre.

Ne verujem da ce mu nesto stetiti za kratko vreme ako radi tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da home varijante uredjaja to mogu da urade(ECU Scan ne moze). Predlazem da se to uradi kod nekog ko ima Bosch KTS 5xx i ko zna da radi sa njim.

Ja ne pričam napamet, samo što sam uradio i proverio. I moj homemade i ELM sa Fiatecuscan čitaju ama baš sve što postoji u našim ECU-ima. Ako ne veruješ dođi da ti demnstriram. Čita i uživo tokom rada motora. Imaš temu o tome sve sa slikama koje dokazuju pa proveri: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42823

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz pomoc Baneta (Hvala Banetv) Puntisha bio na dijagnostici (ELM327) i nije nadjena nijedna greska na motoru (samo greska na pozicijama).

Burazer oterao auto kod drugara (inace brat je sam mehanicar, ali za protivnicki tabor :) (VW,Audi...) i ne zeli nista da takne na Fiatu :lol: ) na jos jedan "pregled" (mislm da je dij. multidiag ili sl.) i isto je potvrdjeno kao sto je ELM pokazao.

Jedina odstupanja su na protokomeru (to je i Bane video na ELM-u), ali kako kaze majstor nije nista alarmantno.

Za sada je akcenat na losijem gorivu ili da je neka trunka dosla do dizne..?.. Videcu kako ce se Puntisha ponasati u narednom periodu...

edit: samo da dodam, problem se desio taj dan i nije vise ponavljao. Za ova 4 dana presao nekih 100km.

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

info radi čišćenje dizni su ti koliko se sećam oko 50 okpatora u servisima - ali onda si miran sigurno 10 kkm - odnosno u mom slučaju preko 3 godine :thumbsup::unworthy:

mada i meni kad je hladan zna da zvuči ko traktorče, ali verujem da je to zbog nezagrejanosti :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što reče MilanLaki, dijagnostika je važna da otklonimo raznorazne sumnje. Kako nam je obojici laknulo kada smo na dijagnostici videli da NEMA GREŠAKA. To znači - nema velikoh troškova, nema jurnjave, nerviranja i miran san. Čišćenje dizni je tekuće održavanje, i podrazumeva se uz ostala ćišćenja, alo prvo dijagnostika.

Edited by Banetv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima problem od prosle godine za koji sam mislio da je resen ciscenjem senzora usisne grane al ete ga opet.Problem je sledeci desava se sa pojavom hladnog vremena napominjem kada je toplo u jutarnjim casovima sve je normalno.Dakle kada u hladnijim jutarnjim casovima ma da ne stalno desava se sledece auto posle paljenja radi normalno i nakon par sekundi motor se strecne odnosno kao kad bi na sekund skino dzek sa dizne od nafte i vratio i tako par puta i onda nastavi normalno da radi znaci kao da na sekund preskoci sa radom da li je moguce da je egr il prljava dizna inace auto ide kao metak ne trosi grama ulja nepaali se nijedna lampica auto je presao oko 145000 i nisu ciscene dizne ni egr nit je bilo sta zamenjeno na njemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slično je imao @Milanlaki i prestalo samo od sebe. Bio je kod mene kad mu je stigla dijagnostika, gledali smo podatke i nema grešaka. Verovatno je bile neka nešistoća u gorivu i prošla. Gledao si dijagnostiku? Liči kao su dizne zrele za čišćenje.

Edited by Banetv

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali specificno je da se bas desva u hladnijim jutarnjim casovima i to nakon prvih pola minuta nakon toga nista osecam kad bi mu dao malo gasa da bi odma prestalo probacu i to pa javljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U masinu je sinoc sipan aditiv wyns na pola rezervara jutros kad sam kreno na posao raspirio sam masinu na 160 km/h sve vreme mi je pasat b6 bio na braniku u nadi da pretekne al posto je ogranicenje 60 na tom delu puta nije mogao brze i da se krece od moje brzine u jednom trenutku je poceo da zaostje ja jos malo masinu vozio okrenem se posle par kilometara pasat prokuvo pored puta onda sam malo svirno cisto da me naduvanko primeti xexexexexexe :thumbsup: inace lepse ubrzava sa ovim aditivom to je sigurno i mirnije radi jutros sam ga napolju ostavio i nisam imao problema sa preskakanjem u radu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahha, pa nisi morao da vozis 160

Bitan je broj obrtaja, i to da ga odrzis par minuta, a to si mogao da postignes i trecom a da ides 80-90

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto kao što sam ja proveravao da li mi auto ima ABS... zaleteo se pa nab'o kočnicu i zaključim da nema. Dan posle toga kod majtora čovek digne haubu i kaže - ti nemaš ABS :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju ipak mi pobeđujemo. Idite na forume drugih kola da se načitate gluposti i da vidite koliko se ne snalaze. Fiatisti su najbolji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da osvežim uspavanu temu za 1.3mjt: Jutros upalim a radi kao traktor i trese se. Po zvuku prepoznam (uh koliko sam to imao ranije) da kao da ne radi neki cilindar. Pošto je dizel ostaje da samo neka dizna nije proradile dobro. Posle par minuta se sve unormalilo, dosta sam prešao i sve normalno. Ovo me ne brine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...