Jump to content
FAS Goran
SevenByEight

Stilo 1.9 JTD - čuje se škripa...

Recommended Posts

Pozdravljam forumase i nadam se da ce neko znati o cemu se radi. Dakle imam Fiat Stilo 1.9 JTD Multiwagon, 2005g i odskora prilikom vrlo spore voznje (do 30km/h) cuje se jaka skripa. Nazalost nisam u mogucnosti da lociram precizno odakle dolazi zvuk. Napominjem da sem ovog nemam drugih problema i da automobil radi odlicno.

Hvala unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako zvuk dolazi od napred i to pri skretanju

oslusni homokineticke zglobove

ako poznaš nekog majstora da sedne s tobom u auto, to će biti najbolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije svega da vas sve lijepo pozdravim pošto sam novi na ovom forumu ....

Vozim Stila 85 KW 1.9 JTD i bio je super nekih godinu dana od kada sam ga kupio. Prije neki dan sam odjednom primjetio da auto nece da vuče, neće obrtaji .... sporo ...., odem kod majstora, pregleda mi sve i svašta nešto proba, i na kraju mi otkrije da se oštetilo tanko crijevo koje ide na ventil na turbini .... Uzeo je izolir traku i zatvorio oštečenje. Od tada auto opet ide kao što je i išao ali sada imam neki čudan zvuk .... ( podsjetio me na španer zubčastog remena kada se pokvari što sam imao slučaj na audiju prije ovog auta ili na ležajeve na alternatoru, nekako dupli zvuk, kao da se nešto dvoje okreče po pokvarenom ležaju ..... ) Poučen time krenem redom iako sam mijenjao set zubčastog kada sam ga kupio, zamijenim vodenu pumpu, španer zubčastog, roler i zupčasti .... stanje isto. Zamjenim mikroremen i rolere stanje isto .... ( da napomenem da mi nepali nikakve lampice na instrument tabli i ostala crijeva oko turbine su pregledana i ok su ).

NISAM VIŠE PAMETAN .... ako neko ima neki prijedlog pomozite .... HVALA UNAPRIJED.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ...

kada smo mijenjali mikroremen palio sam auto bez remena tako da su svi sklopovi mirovali i da .... i tada se čuje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skidao sam ja i mikroremen i probao paliti auto bez njeg, znaci sve mi miruje, a zvuk se isto čuje, u tome i jeste problem pa sam sve redom zamjinio ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIJEŠENO ... naprslo crijevo između turbine i intercoolera ispod šelne ... HVALA VAM SVIMA NA SUGESTIJAMA ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima...

Vozim Stila 1.9 jtd 115k, imam sustanje od zubcastog kaisa, jedan majstor mi je rakao da je to zbog toga sto je pokvasen posto nemam donju zastitu i da mu nista ne smeta i da ne treba da menjam nista do velikog servisa, drugi majstor da mi je rekao da mi je spaner zardjao i da treba sve da ih promenim, a treci da je alternator. Ja ne znam koga treba da slusam? Auto ide ODLICNO,u gradu i na auto putu bez problema cepa 190... ma leti, potrosanja po gradu je 7, 7,5l a na otvornom putu 5.9l

Samo nisam siguran sta treba da radim, da li da menjam nesto ili da vozim ovako dok ide...

Ako neko ima iskusta sa tim molim za odgovor?

Hvala unapred i POZDRAV SVIMA !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

za pocetak nabavi shus plehove.

Sto se tice shushtanja zupcastog kaisa odma da ti kazem da nije kais u pitanju.

Ima tu dosta zezalica koje treba da odradis kao vecina na ovom forumu.(remnenica alternatora,vodena pumpa,spaneri roleri)

Znaci veliki servis.

Posle toga na redu je kod PK kaisa roleri spaneri remenica klime i lezajevi klime naravno i sam kais.

Kad resis to sigurno ti se nista nece cuti a i bices miran narednih 70.000 km.

(ovo ti kazem jer sam i ja odradio sve to gore navedeno obzirom da sam imao simptome kao i ti. a isao mi je veliki servis).

a da navedeem da sam zamenio juce i remenicu na radilici 6700 kinti DAECO koliko mi se cini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pre i posle velikog servisa mi se desava da pri kretanju, kada pustim kvacilo malo vise u odnosu na dati gas, nesto zaskripi, kao neki spaner ili nesto trece, ista situacija je i kada idem sporo, npr 20ak na sat, a ne vratim u nizi stepen prenosa tj iz trece u drugu vec samo pustim kvacilo srazmerno sa dodavanjem gasa. Skripa se ne desava kada dam malo jaci gas uz pustanje kvacila...da li je to problem ili normalna stvar koja se razlicito manifestuje od auta do auta?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škripanje ti je siguran znak kraja nečeg. Škripi samo dok drziš kvačilo ili nema veze sa kvačilom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto se desava, desava se u jednom trenutku i traje sekundu ili dve. Ne znam da li ima veze sa kvacilom, a cuo sam na jos nekolicini automobila u istim momentima. Na zalost ne umem lepo da objasnim kada se tacno to cuje, ali uglavnom je pri naglijem pustanju kvacila prilikom kretanja. Znaci u svakom drugom trenutku je sve ok, auto normalno ide i normalno vuce...normalno se ponasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako se meni culo kad je otisla remenica alternatora...

Tacno kada pustas kvacilo, tj kreces...

Proveri remenicu, mislim da kosta oko 4000, samo je zamena malo veca akrobacija :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...