SevenByEight 0 Posted September 8, 2010 Pozdravljam forumase i nadam se da ce neko znati o cemu se radi. Dakle imam Fiat Stilo 1.9 JTD Multiwagon, 2005g i odskora prilikom vrlo spore voznje (do 30km/h) cuje se jaka skripa. Nazalost nisam u mogucnosti da lociram precizno odakle dolazi zvuk. Napominjem da sem ovog nemam drugih problema i da automobil radi odlicno.Hvala unaprijed. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SevenByEight 0 Posted September 11, 2010 Ako nesto znaci, cesce se cuje kad skrecem nego kad se krecem pravolinijski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted September 16, 2010 ako zvuk dolazi od napred i to pri skretanjuoslusni homokineticke zgloboveako poznaš nekog majstora da sedne s tobom u auto, to će biti najbolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
SevenByEight 0 Posted September 16, 2010 Hvala na savetu. Citajuci malo po netu skontao sam da ili nesto grebucka diskove ili je ovo drugo. Ali kao sto rekoh cuje se i pri pravolinijskom kretanju i pri skretanju (samo cesce).Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 28, 2011 (edited) Prije svega da vas sve lijepo pozdravim pošto sam novi na ovom forumu ....Vozim Stila 85 KW 1.9 JTD i bio je super nekih godinu dana od kada sam ga kupio. Prije neki dan sam odjednom primjetio da auto nece da vuče, neće obrtaji .... sporo ...., odem kod majstora, pregleda mi sve i svašta nešto proba, i na kraju mi otkrije da se oštetilo tanko crijevo koje ide na ventil na turbini .... Uzeo je izolir traku i zatvorio oštečenje. Od tada auto opet ide kao što je i išao ali sada imam neki čudan zvuk .... ( podsjetio me na španer zubčastog remena kada se pokvari što sam imao slučaj na audiju prije ovog auta ili na ležajeve na alternatoru, nekako dupli zvuk, kao da se nešto dvoje okreče po pokvarenom ležaju ..... ) Poučen time krenem redom iako sam mijenjao set zubčastog kada sam ga kupio, zamijenim vodenu pumpu, španer zubčastog, roler i zupčasti .... stanje isto. Zamjenim mikroremen i rolere stanje isto .... ( da napomenem da mi nepali nikakve lampice na instrument tabli i ostala crijeva oko turbine su pregledana i ok su ). NISAM VIŠE PAMETAN .... ako neko ima neki prijedlog pomozite .... HVALA UNAPRIJED. Edited July 28, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted July 28, 2011 A lezaj na kompresoru klime? sta je sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 28, 2011 hmm ...kada smo mijenjali mikroremen palio sam auto bez remena tako da su svi sklopovi mirovali i da .... i tada se čuje ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 29, 2011 Pogledajhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=29220 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 29, 2011 Pogledajhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=29220ma sve sam ja to pregledao i klipove i cuo zvuk na klipovima ali nije takav zvuk kod mene ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 29, 2011 kladio bi se da je remenica na alternatoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 29, 2011 Skidao sam ja i mikroremen i probao paliti auto bez njeg, znaci sve mi miruje, a zvuk se isto čuje, u tome i jeste problem pa sam sve redom zamjinio .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 30, 2011 poslušajte, pa pomozite ako možete :Poslušajte zvuk ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 31, 2011 kako pravilno radi ventil ne turbini tj. ona kotva što pomjera krilca, koliki joj je hod? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dnk 0 Posted July 31, 2011 RIJEŠENO ... naprslo crijevo između turbine i intercoolera ispod šelne ... HVALA VAM SVIMA NA SUGESTIJAMA ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djule 0 Posted August 4, 2011 Cao svima...Vozim Stila 1.9 jtd 115k, imam sustanje od zubcastog kaisa, jedan majstor mi je rakao da je to zbog toga sto je pokvasen posto nemam donju zastitu i da mu nista ne smeta i da ne treba da menjam nista do velikog servisa, drugi majstor da mi je rekao da mi je spaner zardjao i da treba sve da ih promenim, a treci da je alternator. Ja ne znam koga treba da slusam? Auto ide ODLICNO,u gradu i na auto putu bez problema cepa 190... ma leti, potrosanja po gradu je 7, 7,5l a na otvornom putu 5.9lSamo nisam siguran sta treba da radim, da li da menjam nesto ili da vozim ovako dok ide...Ako neko ima iskusta sa tim molim za odgovor?Hvala unapred i POZDRAV SVIMA !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 4, 2011 za pocetak nabavi shus plehove.Sto se tice shushtanja zupcastog kaisa odma da ti kazem da nije kais u pitanju.Ima tu dosta zezalica koje treba da odradis kao vecina na ovom forumu.(remnenica alternatora,vodena pumpa,spaneri roleri)Znaci veliki servis.Posle toga na redu je kod PK kaisa roleri spaneri remenica klime i lezajevi klime naravno i sam kais.Kad resis to sigurno ti se nista nece cuti a i bices miran narednih 70.000 km.(ovo ti kazem jer sam i ja odradio sve to gore navedeno obzirom da sam imao simptome kao i ti. a isao mi je veliki servis).a da navedeem da sam zamenio juce i remenicu na radilici 6700 kinti DAECO koliko mi se cini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djule 0 Posted August 5, 2011 Hvala na savetu !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 5, 2012 (edited) I pre i posle velikog servisa mi se desava da pri kretanju, kada pustim kvacilo malo vise u odnosu na dati gas, nesto zaskripi, kao neki spaner ili nesto trece, ista situacija je i kada idem sporo, npr 20ak na sat, a ne vratim u nizi stepen prenosa tj iz trece u drugu vec samo pustim kvacilo srazmerno sa dodavanjem gasa. Skripa se ne desava kada dam malo jaci gas uz pustanje kvacila...da li je to problem ili normalna stvar koja se razlicito manifestuje od auta do auta? Edited October 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 5, 2012 Škripanje ti je siguran znak kraja nečeg. Škripi samo dok drziš kvačilo ili nema veze sa kvačilom ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 5, 2012 To sto se desava, desava se u jednom trenutku i traje sekundu ili dve. Ne znam da li ima veze sa kvacilom, a cuo sam na jos nekolicini automobila u istim momentima. Na zalost ne umem lepo da objasnim kada se tacno to cuje, ali uglavnom je pri naglijem pustanju kvacila prilikom kretanja. Znaci u svakom drugom trenutku je sve ok, auto normalno ide i normalno vuce...normalno se ponasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 5, 2012 pa cice ti gume nemoj da potpisujes auto nauci da pustas kvacilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 5, 2012 Ne nisu gume, nije bas da toliko nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted October 8, 2012 Tako se meni culo kad je otisla remenica alternatora... Tacno kada pustas kvacilo, tj kreces... Proveri remenicu, mislim da kosta oko 4000, samo je zamena malo veca akrobacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted October 8, 2012 Isti slucaj i simptomi prilikom otpustanja kvacila, i kod mene je bila remenica alternatora Quote Share this post Link to post Share on other sites