Jump to content
FAS Euroauto Goran
kocko rocko

Fiat Bravo/a 1.6 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

potpuno sam isti problem imao,servisirao sam alnaser i vec 2-3 god mi se nije to desilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti se desavalo jos nesto sem sto vergla normalno a nece da upali tj. dal je jos nesto zezalo sem paljenja

Cekaj , sad kao vergla a "gore" kazes da ga palis na guranje.

Ako vergla a nece da "sastavi" moze svasta biti. Od senzora radilice preko pumpe goriva i struje na svecicama ...

Ako pak nece da zavergla onda moze da bude i alnaser. "Oce on da zeza , te zavergla te nece .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergla on meni normalno,ali ne moze da sastavi i onda ga gurnem 2-3 metara,znaci kontakt i u drugu ubacim i posto na tih par metara ga ne upalim onda na kljuc i onda upali normalno,kad dam kontakt pumpa normalno radi

Edited by pekac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da opisem moj problem sa paljenjem. Auto je Bravo 1.6 '97 god. Auto pali najnormalnije kada je hladan ili kada motor nije postigao radnu temperaturu. Ako sam recimo po gradu i zagreje se na radnu temperaturu i ugasim auto onda nastaju problemi. Naime, auto se ponasa kao da je slab akumulator. Nekada anlaser okrene samo "pola kruga" pa pauza pola sekunde pa opet jos pola itd. dakle kao da je akumulator prazan. Ako sacekam 5-10 minuta auto vergla normalno i upali na pola kljuca. Inace auto uvek upali kada je verglanje normalno, tj kada anlaser vrti normalnom brzinom.

 

Promenio sam vise majstora ali niko ne moze da utvrdi sta je problem. Akumulator je nov, punjenje je 13.7 mereno, na dijagnostici je sve u redu, anlaser je skidan, ciscen, menjane cetkice, biksne, podmazivan, bar jedno 6-7 puta. Na kraju sam zamenio anlaser i isto se ponasa. Proverena masa, sve je ok, bravica normalno daje kontakt, Kleme na akumulatoru su zamenjene, svecice nove, novi kablovi.... 

 

Svaka ideja dobrodosla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan drugari. 

E ovako imam problem sa paljenjem.kad je u stanju mirovanja kad se nevozi nekih 12 sati auto pali iz prve na polja kljuch shto bi rekli ali nakon nekih predjenih ajde recimo 20-ak kilometara i ugasim auto posle toga nece da pali. Kad krenem da ga palim kao da se gushi ne znam kako da vam objasnim... krene da vergla ali gushi se .

E sad kad sam ga uzeo od prodavca isto je bilo problem ja promenim ulje zamenim akumulator antifriz i on super radi nekih 10 meseci evo sad je opet isto pocheo da zeza.

Ima fabrichki plin.

Na benzin i na plin radi fenomenalno.

 

Ulje sam mu dosipao nekih 1 litar i promenio antifriz i opet isto. Znachi nije to da vas ne zbunim.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima fabrichki plin.

Na benzin i na plin radi fenomenalno.

 

Nema fabrički plin jer ga nijedan na svetu nema.

Ovo sve pričaš u vezi problema oko paljenja na benzin, ili je u pitanju paljenje na plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, znam da ne može direktno na plin, ali rekoh da ne pokušavaš baš to misleći ''eto...zagrejan je, može''. :)

Čitaj (sad nakon spajanja) od početka temu na kojoj smo, pominjali su ljudi teže paljenje kad je motor zagrejan, a pogledaj npr. i ove teme:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=58379

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43518

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=29750

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh da kao shto sam rekao pre 10 meseci menjao ulje itd... radio sam i anlaser zaboravio da kazhem.

da lije moguce za tolko vreme da se pokvari  opet ?

Ako je jeste e jbg-a odoshe josh 40E :D



Eh da kao shto sam rekao pre 10 meseci menjao ulje itd... radio sam i anlaser zaboravio da kazhem.

da lije moguce za tolko vreme da se pokvari  opet ?

Ako je jeste e jbg-a odoshe josh 40E :D

Video sam da je jedan imao isti problem ko ja ako jeste do moj**a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadjoh pravu temu za moj problem. Bravo 1.6 sa sekvent plinom.

Ujutru, uvece, kad god je motor hladan, auto duze stajao teze pali, nekad cak iz treceg-cetvrtog puta i to kad upali treba mu malo gasa dodati da se popne na 1200-1300rpm. Kad je topao-"kao mina". Na benzin i na plin nikakvih ostalih problema, radi i ide savrseno.

Sta moze biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne prija diznama samo da upali auto pa posle sve plin,treba malo potrositi I benzina.kao sto rece kolega dizne ili eventualno proveriti I pritisak goriva (2.5-3bara)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sledeci uzeo sam da testiram kola koliko mi trose i vec je doso na rezervu, parkirao sam se na ivicnjak desnom stranom auto otiso da kupim nesto kad sam seo ponovo da upalim nije hteo, probao sam jos 2 puta da zaverglam ali bez uspeha, spustio sam ga sa ivicnjaka stavio pored ulice na parkingu misleci da ce da se vrati gorivo ali nije, otiso da kupim 7l sipao sacekao malo pokusao da upalim ali nije hteo, skinuo sam kleme pustio ga 5min i vratio opet nije hteo da upali a kazaljka je presla iznad rezerve....

proverio sam pozadi pumpa se cudno cuje i ne baca gorivo kad skinem ono crevo sto ide na nju, mislio sam da je do onog tastera za prevrtanje....sta da mu radim?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam naleteo na temu za  motor 1.2 16v pa rekoh ovde da izlozim problem. Poceo Fiat poslednja nekoliko dana da zeza kad ga palim hladnog, upali i odmah se ugasi kao da ne primi gas iz drugog puta normalno pali broj obrtaja obicno na leru se popne na 1k i posle nekog vremena padne na 800, nema plin, normalno se ponasa u voznji. 

Edited by MilanM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen tj nije bilo nikakvih problema pumpa je jednostavno povukla neki fals vazduh, izvadio sam je iz rezervoara stavio je u lavor sipao benzin spojio na + i - pocela da salje gorivo vrratio u rezervoar dao 2x kontakt auto upalio iz prve :) sta se desilo ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne verujem jer sam je otiso odma u servis i poneo je jer sam mislio da je riknula i da uzmem drugu i oni je provere i kazu mi ima pritisak kakav treba da ima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostao sam bez goriva (benzina),otisao sam do pumpe kupio jos 7 litara,sipao u rezervoar i normalno verglam nekoliko puta dok ne povuce gorivo,ali auto i dalje ne pali,desavalo mi se to pre ali posle nekog vremena upali,a sada ne daje nikakve znake da hoce da upali,ne znam sta moze da bude,a pumpa za gorivo je u redu,ako moze neko da mi pomogne,hvala?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...