kaskabgd 65 Posted July 12, 2020 (edited) Ta gumica koji ti hoces da kupis uopste ne ide direktno na te rupice niti treba da tu ide nekakva gumica, kao sto mozes da vidis te rupice su malo upustene unutra verovatno sa razlogom, i kad se crevo navuce (parce koje tebi fali) crevo uopste ne ide direktno na te rupice. Poenta price je ako hoces da ga uradis uradi ga kako treba, a nije tesko vec je mnogo lakse nego da prvo trazis tu neku gumu pa crevo, cak je i dupli posao bez veze. Crevo polovno kosta 1000-1500 din, mozda dole negde kod tebe bude i jeftinije. Edited July 12, 2020 by kaskabgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 12, 2020 Molio bih kolegu/kolege da ne dovode druge u zabunu svojim ne proverenim tvrdnjama! Rupe su upuštene s razlogom, jer preko njih stoji gumena kružna traka.Ima na netu ko ne veruje! tt 2 knezevic76 and Goran Zemun reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted July 12, 2020 (edited) Danas sam pomerio selnu, stavljena je guma , rebrasta, nije previse zategnuta da nema lufta, ali opet imam utisak da tu bas udje vazduh. Ovako, sve sto smo rekli na stranu, jasno mi je sada na sta da sumnjam i sta da proverim i zahvalan sam svima koji su pisali na tome. Ali pre nego sto dam pare, da sumiran i ukratko pitam. A i da ne duzim previse jer se sam sebi smucim dugim postovima i svakodnevnim ozivljavanjem teme. Danas ajde prebacio na plin, da ga ne zapostavim. Upalio posle pola sekunde kontakta, gas prima kao metak. Auto ide mnogo bolje na plinu sada nakon ciscenje dizni. Ako ga upalim na plin iz prve odmah u sekundi, ugasim i prebacim na benzin, benzin odmah isto startuje bez ikakvog verglanja. Imam utisak da samo na benzinu ne moze nesto da nabije, a da to nije pumps goriva koja je proverena.. Ako sada uzmete to u obzir + poteskoce sa primanjem gasa koja je manje vise resena ciscenjem dizni, sta je logicno da moze biti problem ? Zasto vergla 5-6 sekunde na benzinu, a na plinu upali odmah ni pola sekunde ne prodje ? Eto samo da vidim da li je sauh (saug kako vec), posto me ovaj rodjak automehanicar ubedjuje da je do toga, i da se vozikam na plin uz povremen benzin, pa ce zimi verovatno da povuce bolje na nizim temperaturama benzin. Ima li smisla ? Ako ima kako se resava/proverava sauh ? Sta se radi sa njim ? Kako idu cene ? Da se ne zanosim menjanjem vazdusnog creva i sl sada kada mi nije do troskova, za 15-ak dana mi dolazi drugar iz inostranstva koji je takve stvari radio i na svom autu pa cu tu sa njim taman da naucim puno stvari da radim na svoju ruku. Jedino to verglanje na benzinu da resim da ne bi mucio motor. Ako se potrosnja pokaze bolja na plinu posle ciscenje dizni, mozda budem koristio i njega. Edited July 12, 2020 by zimzim Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6884 Posted July 12, 2020 Prosto I jednostavno, da sam na tvom mestu, raskačio bih taj plinski ulaz kod usisa, tj, leptira i vratio kako je bilo fabrički I proverio kako radi na benzin. Em odmah eliminišeš jednu stavku, em je brzo i jednostavno.A guma definitivno ne treba da bude rebrasta. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted July 12, 2020 (edited) Bice tako, ali da ne zamaram ni sebe ni vas na forumu, strpicu se 10-ak dana da mi dodje drugar, pa cu taj test natenane uz ciscenje leptir gasa da odradim sa zamenom adekvatne gume na ovom mestu. Edited July 12, 2020 by zimzim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 12, 2020 Ima na reilu/šipci gde su benz. dizne sa jednog kraja kapica a ispod ventil.Nakon korišćenja auta posle nekih sat vremena treba da bude pritiska goriva.Ako nema pritiska u istom znači da se gorivo vrati u rezervoar i zato vergla duže.Posle dužeg stajanja probati na drugi/treći kontakt pokretanje motora.tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
hgt 6 Posted July 13, 2020 12 hours ago, Mijailović P. said: Ima na reilu/šipci gde su benz. dizne sa jednog kraja kapica a ispod ventil. Nakon korišćenja auta posle nekih sat vremena treba da bude pritiska goriva. Ako nema pritiska u istom znači da se gorivo vrati u rezervoar i zato vergla duže. Posle dužeg stajanja probati na drugi/treći kontakt pokretanje motora. tt Mozda ga zeza regulator pritiska goriva 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted July 13, 2020 (edited) E pa bar sam nasao majstora koji mi ne deluje da ce da me opeljesi, a pritom vidi da imam muku i hoce da pomogne da se to resi. On sumnja da je mozda neko crevo koje se nalazi na pumpi, on mi objasnjava ali ja stojim na 40c i umirem Kaze kada se ne vozi dugo na benzin itd, to moze biti tu problem. Kaze i da su onda izmerili pritisak na pumpi dok radi i kada ne radi (kada sam cistio dizne, isti servis), ali nisu merili da odstoji tokom cele noci. Njegov savet mi je da ujutru probam sledece. Dam kontakt, zaverglam sekundu-sekundu i po i ugasim, tako ponovim 2-3 puta (ja sam samo davao kontakt vise puta bez verglanja, ali kaze da na ovom fiatu mora da zavergla da bi nabio pritisak, nakon sto odzuji pumpa). Ako upali sa vidno manjim verglanjem duzinski, to je to. Ali da svakako sutra pozovem da vidim da li tada ili prekosutra ostavim auto popodne, da oni nakace to na pumpu i da ga sledeceg jutra provere. A ja cu sutra ujutru da proverim taj njegov metod. Veceras.. pa stajacec 9 sati do veceras u dvoristu sada, probacu i veceras, ali je meni potvrda ujutru. Inace eto danas je bio pakao napolju, auto ide kao zmaj Posto sam jutros verglao 6-7 sekunde (oko 10h), oko 13h mi je trebalo nekih 3-4 sekundi verglanja. Bas je ocigledno da se verglanje produzuje brojem sati koliko auto stoji bez voznje. Ciscenje dizni je neutralisalo gusenje u potpunosti. Tako da to je to, nadam se da ce to biti problem, navodno 500 dinara 10cm tog creva izadje, sitna stvar. Ali je i sam rekao da bi hteo ako nije to, da potraze sta moze da bude problem i da se resi to a ne da se vuce problem u nedogled. Sta ce, covek video da sam baksuz tezak A da, onako iz ocaja skinuo kleme sa akumulatora na 25 minuta, ocistio bar to malo.. reko ajde vidim tako se resetuje ECU pa sto da ne probam, medjutim nije to bio hladan start posle 4 sati da budem siguran da ima napretka Edited July 13, 2020 by zimzim Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted July 16, 2020 (edited) Da javim lepe vesti. Crevo na pumpi, ali ne to plasticno, ne znam ni ja koje, fabricki se stavlja u nekom polozaju gde vremenom pravi problem, a bilo je i olabavljeno. Navodno su ga skinuli, ocistili i namontirali po njihovoj logici. Naplatili su mi 580din, da ako nesto zeza opet generalno je najbolje da se komplet pumpa zameni ali garantuju da ce ovako da tera bez problema. Dosao kuci oko 14h, malo pre oko 22h sisao dole, onako bez ocekivanja, dao kontakt, pa reko da pocnem da verglam.. Kad ono ma pola sekunde nema i on upali, nema ni V od verglanja. Ja srecan posle tacno 3 meseca na ovaj dan od dana kupovine i ulozenih 800e, mogu da kazem da sam prezadovoljan. Sve u svemu pritisak je padao u pumpi preko noci i nakon duzeg stajanja zbog tog creva koje se olabavilo i bilo je postavljeno tako kako jeste. Pritisak odmah nabije na 3 bara na njihovim testovima. Sad jeftina kozmetika dolazi na redu Hvala svima. Jedno dodatno pitanje jer se sada cimam za svaku sitnicu, ima li negativnog efekta ako se jedva vozi na plin ? Ili da ga jednom u nedelju dana provozam par km tek tolko da tamo ne nastane neki problem ? I kontam sada da ako vozim 50/50 vremena benzin i plin ne bi trebalo da dolazi do problema kakve sam imao ? Edited July 16, 2020 by zimzim 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6884 Posted July 16, 2020 Vozi na plin i ne lupaj glavu. Na benzinu ga pali I tu i tamo napravi neki kilometar. Nek ti rezervoar bude pun do pola uvek i uživaj. Eventualno ako ga malo jače gaziš, to radi na benzinu.Prešao sam pola miliona km na Tng i veruj mi, ništa mu neće škoditi.Razliku u ceni tng/benzin uloži u auto. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted July 16, 2020 (edited) Meni je potrosnja na plin oko 15, da li zbog loseg uredjaja ili lose ugradnje bolje od toga ne moze a da ne dolazi do detonacija pri jacem gasu. Imam specificnu rutu do posla, sto zbog guzvi sto zbog motoputa tu se trazi jace gazenje i hvatanje kracih semafora, da mi dolazi do detonacija i gasenja nije mi bas.. Probao kod plinadzije podesavanje, oni ga nameste i vide da imam veliku potrosnju, ali cim ga nameste odmah pocne pucanje, i onda ja moram da odvrnem i vratim se na starom. Tako da isto mi dodje da li TNG da li benzin, a na benzinu bar osetim auto kako valja. Nema, ulazem 60e i to je.. radkapne, ovu pvc lajsnu bocno i presvlake za sedista, da mu bacim teget-crveni "vajb". Kasnije mozda jos 50e stavim u haubu, ili da prefarbam ogrebotinu u neku saru ili foliju po sredini. Otom potom. Tu su i gume pre decembra Svakako hvala jos jednom, konacno je gotovo sve. Edited July 16, 2020 by zimzim 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted August 13, 2020 U radnji mi kazu ima par modela bendixa za 1.6 16v, da treba da se pogleda neki broj na anlaseru da bi znao koji da narucim. Jel ima neko '97, da li se brojevi razlikuju u istoj seriji ili ne ? Majstor krcat, brza i verovatno jeftinija solucija mi da sam narucim. Vreme da mu zamenim bendiks, od kupovine stavljam na stranu. Inace od one popravke nema problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1989 0 Posted September 29, 2020 (edited) Pozdrav svima, Imam problem sa paljenjem na fiat bravo 1.4 benzin + gas... Naime, upali odmah, ne muci se pri verglanju niti verglanje dugo traje, ali se u tom momentu ugasi. Kada uzmem da upalim drugi put, isto upali odmah ali se ne gasi i tako ceo dan. Kada god ga palim, radi kako treba. Samo ujutru na prvo paljenje. Medjutim, sada ima problem i kada auto se ne pali par sati u toku istog dana da nece da upali iz prve, a cak se i iz drugog puta gasi... Davao sam mu kontakt dva, tri puta i nista. Opet upali pa se odmah ugasi. Inace, kada se upali radi normalno. Ne stuca ne brekce sve je kako treba, samo paljenje pravi problem... Jel ima neko resenje :)? Edited September 29, 2020 by Milos1989 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1989 0 Posted September 29, 2020 Jutros kada sam ga upalio, tek iz trecwg puta, jako se osecao benzin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 29, 2020 Već vrabci znaju rešenje za ovaj problem, koliko puta smo spominjali. Kod majstora da našteluje plinski uređaj. Trimovi nisu dobri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1989 0 Posted September 29, 2020 Hvala. Zvacu tamo gde je radjen plin pa da sredim to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar Marinov 0 Posted January 14, 2023 (edited) Postovanje... Imam problem u pitanju je Fiat Brava 1.6 16V cist benzin...kad je hladan pali kao mina cak i na minus...cim ga provozam jedno 20 30 km nebitno ugasim nece da upali...ostavim ga da se ohladi jedno pola sata,sat i opet upali bez problema...da li mozda neko zna sta moze biti problem? Edited January 14, 2023 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14512 Posted January 14, 2023 (edited) @Aleksandar Marinov Meni liči na ono što se događalo meni kada me je senzor bregaste zezao...moraš na dijagnostiku,ne može napamet... Edited January 14, 2023 by neshaoct dodao tag 1 Aleksandar Marinov reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites