Jump to content
FAS Goran
kocko rocko

Fiat Bravo/a 1.6 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Moze biti mnogo toga,ajde da krenemo od najbanalnijih stvari...

Ima li goriva? ;)

Ps:ako mislis da ti neko pomogne moras dati malo vise podataka,otkad ne pali,da li se desilo nesto neobicno pre toga a mozda prvo da kazes koji je uopste motor u pitanju da ne moramo da cimamo gataru i zbog toga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam prevideo da pise,sorry :(

Ako ima struje i goriva proveri da nije preskocio ili pukao zupcasti remen,je li to menjano kad ?

Kod mislim da nije jer ne bi dobijao gorivo a ni struju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao isti simprom :mellow: pu,pu prezupcio :wacko:

Edited by manjaika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima imam jedan problem. Auto mi je stajao nekih kazi ga mesec,mesec ipo nisam ga vozio. Palio sam ga pre mozda 15-ak dana da ga operem i sve je bilo u redu. Ali juce nije hteo da upali. Prvo je verglao i nece,a sad nece ni da zavergla. Ima struju sve normalno kad mu dam kontakt ali nikako da zavergla. Probao sam i preko kablova rekoh da nije do akumulatora on nista,posle sve proverim osigurace,kleme,akumulator sve super ali nece da zavergla. Zna li neko mozda sta bi moglo da bude?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se čuje kao da hoće da zavergla? Ili bilo šta?
Meni je stajao nekih mesec ipo dana i bio mi je zalepio alternator. Uopšte nije mogao da pokrene klipove. Skini pk kaiš pa onda probaj da verglaš(u tom slučaju ti treba napunjen akumulator :) )

Edited by Delic9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda su zalepile cetkice na alnaseru,probaj malo da ga "cuknes",meni se to desi mozda jednom godisnje.

Kada okrenes kljuc u polozaj za verglanje da li se smanji intenzitet na sijalici svetla u kabini ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alnaser zapekao sigurno.

Probaj na gurku da upalis i u momentu kada pustas kvacilo probaj da nakratko zaverglas ili je ipak pametnije skinuti alnaser i proveriti na stolu sta se desava da ne bi sta zeznuo jos vise sa kojekakvim prirucnim metodama. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% ti je nešto zapeklo, a pošto se ništa ne čuje kad okreneš ključ onda je verovatno anlaser. Ja se ne bih zezao, i palio na gurku da ne bi na kraju ispao još veći problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz ljudi. imam problem pa da se posavetujem sa vama. imam fiat Brava 1.6, 16v. juce bio autom na posao, kao i svakog dana, parkirao najnormalnije. kad sam hteo ponovo da upalim posle 2, 3 sata, auto je poceo da vergla kao lud al nije hteo da upali. nije pumpa za gorivo, cuje se da radi i gura gorivo. odvucem ga ja nekako do majstora. on ga pregleda, kaze mora da se otvara motor. kaze merio je kompresiju na cilindre i ima od 3-5 bara ili cega vec na svakom klipu (potrebno je valjda min 10). i kaze da mora da se otvori, verovatno pokrivio nekoliko ventila.

ono sto mene zanima da li je to moguce, majku mu?!

jeste bila upaljena ona cek lampica vec mesec dana, ali i to sam proveravao, rekli mi lambda sonda zeza. sem toga nista vise!

nije pokazivao nikakve simptome pre toga, trosio je oko 300, 400 gr ulja na 10.000, motor radio savrseno slozeno.

e sad, ako mozete pomozite mi i recite je li to moguce tako odjednom bez ikakvog upozorenja ili ovaj majstor "strucnjak" nema pojma. rasklapa mi auto tek za dva dana... hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek' dođe neki drugi majstor, ponese šta mu treba i izmeri on kompresiju na licu mesta, to bar može tako da se uradi...ako ne veruješ tom majstoru kod kojeg je auto. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz ljudi. imam problem pa da se posavetujem sa vama. imam fiat Brava 1.6, 16v. juce bio autom na posao, kao i svakog dana, parkirao najnormalnije. kad sam hteo ponovo da upalim posle 2, 3 sata, auto je poceo da vergla kao lud al nije hteo da upali. nije pumpa za gorivo, cuje se da radi i gura gorivo. odvucem ga ja nekako do majstora. on ga pregleda, kaze mora da se otvara motor. kaze merio je kompresiju na cilindre i ima od 3-5 bara ili cega vec na svakom klipu (potrebno je valjda min 10). i kaze da mora da se otvori, verovatno pokrivio nekoliko ventila.

ono sto mene zanima da li je to moguce, majku mu?!

jeste bila upaljena ona cek lampica vec mesec dana, ali i to sam proveravao, rekli mi lambda sonda zeza. sem toga nista vise!

nije pokazivao nikakve simptome pre toga, trosio je oko 300, 400 gr ulja na 10.000, motor radio savrseno slozeno.

e sad, ako mozete pomozite mi i recite je li to moguce tako odjednom bez ikakvog upozorenja ili ovaj majstor "strucnjak" nema pojma. rasklapa mi auto tek za dva dana... hvala unapred

 

auto nije hteo da ti upali i on se odma uvatio da meri kompresiju,pa ima barem milion stvari da proveri dok dodje do toga.Bezi od tog sto dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda ce neki od majstora da se seti da ponese neki senzor za radilicu posto on ume tako da zeza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Problem imam vec vise od godinu dana ali se to desava jednom ili dvaput mesecno,desava se da ceo dan recimo vozim auto i palim ga bez problema i onda uvece nece da upali,onda zenu ubacim na mesto vozaca i gurnem ga nekih 5-6 metara i onda ona pokusa na kljuc da ga upali i upali ga bez problema,sad je pocelo cesce to da se desava,danas prvi put je upalio otisao sam kod majstora da ga pitam sta to moze da bude kaze da ne zna nego da ga teram kod elektricara,posle 2 sata krenuo sam kuci i kad sam seo u auto nije hteo da upali,spojili smo ga na kablove i upali normalno,oteram ga kod elektricara proverio je napon na akumulatoru i bio je oko 14 sto kaze da je dobro,posle toga je otvorio cepove i proverao valjda kiselinu sa necim i kaze da u prvoj do plusa bas ne valja kiselina ili sta vec,da li moze neko da mi pomogne  sta da radim.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
...,onda zenu ubacim na mesto vozaca i gurnem ga nekih 5-6 metara i onda ona pokusa na kljuc da ga upali i upali ga bez problema,...

Sto cesce , to bolje ! :D

Zemljak, rikn'o akumuljator po svemu sto si napisao !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu da zamenim akumulator na par dana pa cu videti sta ce biti

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za akumulator... isti problem imao, i nisam mogao da se nacudim da je akumulator. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti se desavalo jos nesto sem sto vergla normalno a nece da upali tj. dal je jos nesto zezalo sem paljenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...