Jump to content
FAS Goran
kocko rocko

Fiat Bravo/a 1.6 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Zdravo svima, imam slican problem kao i ovi predhodnici sa malim razlikama. Imam Bravu 1.6 16v 2001. godiste problem je u sledecem:

ne mogu da je upalim, i kad malo sastavi kao da trokira i posle par sekundi se ugasi i onda glavno moje cudjenje cuje se neki cudan zvuk ispustanja vazduha ili neceg drugog ne mogu da vidim sta je i kao da osecam po malo benzina u vazduhu, i tako 2 do 3 verglanja i onda vise nece da sastavi ni jednom valjda presisa.

Pitanje sta da radim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je gotovo identican problem, sem sto ne cujem nikakav cudan zvuk. Auto sam odslepao u servis, tamo su mu ocistili dizne i zamenili svecice, ali nisu uspeli da ga upale. Dijagnostika ne prijavljuje nikkvu gresku. Bio je vec kraj radnog dana pa ce sutra valda da ga upale.

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sam zamenio svecice i ponovo ista pesma, kad sam izvadio svecice i ostavio da benzin izvetri, proverio sam svecice imaju dobru varnicu i ponovi isto. I naravno ponovo isti onaj zvuk, neki moj majstor kaze da je mozda neko vakum crevo ali ja ne vidim nigde nista da je ispalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi necete mi verovati ali u pvom mom slucaju je ZALEDIO AUSPUH i to je bio problem strasno, pozdrav svima i toliko o nasem gorivu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozio sam ga normalno po ovom hladnom vremenu,palio normalno,jedan dan nije vozen i vise nece da upali.svecice bacaju iskru,akumulator je ok,vergla,probao i preko kablova i nista.tako mi je se desilo i prosle zime isto samo sto je tada odmah sutra otoplilo i upalio je a sad ovaj minus traje danima

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

e svasta, pretpostavljao sam i to da je,jer ne vidim da bi nesto drugo moglo da bude,akumulator dobar,nece preko kablova,svecice i one dobre,tecnost u tecnom stanju :) ,znaci da pratim vremensku prognozu i da cekam otopljavanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je ova tema oživjela čim je temperatura u debelom minusu, hehe.

I moja Lybra 1.6 neće da upali po ovoj temperaturi. Doduše pogodilo se par problema:

- Baš pred zahlađenje, krajem januara, ostala je upaljena sijalica iznad zadnjih sjedišta i ispražnjen akumulator - ali ni preko kablova neće da 'sastavi'. Pustio sam 10ak minuta da kablovi stoje prije nego zaverglam i opet ništa.

- Tečnost za hlađenje je blago ispod minimuma i gori upozorenje na displeju. Ne znam koja je tečnost u hladnjaku i nisam ove zime htio da dosipam vode a na proljeće hoću da to dobro isperem i sipam ParafluUP. Tačka mržnjenja je na -40 i nije zaledilo u crijevima niti posudi.

- na blagoj je nizbrdici ako to i ima neke veze?!

Sad sam bio u kolima, akumulator jeste opet slab i nisam ni pokušao da verglam već sam zakačio diagnostiku (FiatECUSCAN) i nema grešaka sem standardnih.

Auto ne mogu da upalim vec 10 dana, vozim službeni i gledam Lybru u nemogućoj pozi za šlepanje po ovom snijegu i razmišljam da zovem AMS i iskoristim članstvo koje plaćam svake godine, pih. Nisam provjeravao da li baca varnicu ili špricao benzin u usis jer mi se akcija čini dosta komplikovanijom nego kod Juga.

Imate li koju sugestiju? Može i ona da čekam da otopli...

Pozdrav za sve sa ovim problemima sa željom da im auto kresne kako treba :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Moj predlog je da iskoristis clanstvo u AMS i da te odslepaju. Lepo da se auto otkravi i da vidis prvo da li je gorivo, posto je ove zime tema broj 1 o zaledjenoj losoj nafti. Pa i ako nije to u pitanju, u toplom ces lakse naci kvar ako ga uopste ima, nadam se da ti je ok auto!! :yes

Meni je zaledila nafta pre 2 dana, odslepao tast u radionicu i odledio gorivo, sipao kvalitetnije i sada vozim bez problema. A rece mi tast koji je inace automehanicar da je je preko 200 FIATA i lancije bilo sa zaledjenom naftom, to je cifra za koju on zna tj. toliko njih je zvalo za taj problem.

U sali sada zovemo tasta NS Renger!! Najmanje rade u radionici, uglavnom slepaju i odledjuju!!! :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaledjivanje BMB 95 je nemoguce, ali je moguce i zaledjivanje vode koja se "misteriozno" nadje u njemu, verovatno u maloj kolicini, ali dovoljno da zatvori dovod goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sledeci problem pa molim ako neko zna da mi pomogne:

Fiat Bravo 1.6 16v 1998. godiste nece da mi upali na benzin. Mislio sam da su dizne skinuo sam ih i ocistio ali nista. Pumpu sam costio, ona radi cuje se da zuju i baca gorivo.

Ako neko zna u cemu je problem neka mi pomogne. Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno "neće da pali na benzin". Jel to znači da imaš plin? Ako je tako, a pali ti na plin, moraš da središ kompjuter da pali i na plin i na benzin, tj da prepozna vrstu goriva kad prebaciš sa plina na benzin. Ja sam imao isti problem, ako ga duže vozim na plin ne prepoznaje benzin. Upali ga na plin, pa kada se malo zagreje, prebaci na benzin, ako štuca turiraj ga malo da se ne ugasi. A naj pametnije je da odeš kod nekoga da ti pravilno podesi paljenje na kompjuteru, zato što taj problem može da te zaustavi negde van grada (meni je stao na vrg Rudnika u subotu u pola 10 uveče), a onda može da bude nezgodno. U svakom slučaju, problem je u tome da kada se ugradi plin mora i da se pravilno resetuje kompjuter i podesi vreme paljenja (detonacije) kako treba - različito je za plin i benzin. Posle ga vozi malo na plin a malo na benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj ovako: Zatvori plin na ventil i probaj na benzin pa ako nece proveri da li benzin dolazi do samog motora a za to postoji vise nacina provere. Ako dolazi, benzin, onda proveri struju ali mi nije sasvim jasno jer sam shvatio da na plin radi !

"Pa da mesa plin i benzin upalio bi na benzin kad se prebaci ali on uopste nece da upali"

To uopste nije sigurno jer ako ventil od plina ostane otvoren onda na benzinu dobija i plin i nema mogucnosti da "sastavi" ! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, ima li problema sa paljenjem ove zime?

Ostao sam dužan epilog priče sa parkinga od prošle godine. Dakle, imao sam najgori scenario - ventil je zakazao pa je motor ostao bez kompresije. Auto mi je zatrebalo nakon mjesec dana ležanje na parkingu, majstor u gužvi pa sam limuzinu odšlepao u TIM. I proveo se kao bos po trnju :-(

Možda je ovo nije tema za komentarisanje servisa ali je poučno.

Već sam provjerio da nije akumulator, da auto nije prezupčilo. Nadao sam se da je neka sitnica mada sam očekivao najgore - zvuk pri paljenju je bio katastrofa, bez snage i šanse da upali.

Zove me Toma, kaže ostao bez kompresije, da li da otvaramo - kažem otvaraj.

Pošalju glavu na obradu (na kraju mi je samo uradjen taj ventil, gumice i ravnanje). E to nastupa problem, rekoh troškari ulja hajde da se urade karike i leteći ležajevi. Kaže Toma ne treba ti to, čini mi se da je motor OK - a ne znam kako je to mogao od oka da utvrdi! Ma rekoh šteta je samo zatvoriti hajte vi ipak zamjenite. Onda čovjek odvali - može ali za 200€?!? Za pola sata, sat posla - skinuti karter i izvući klipove.

Od tih 200€ materijal je 60€ po sopstvenom priznanju. Ništa onda, valjda je to to, bez karika ćemo. Sve se dešava brzo, tad se nisam raspitao šta je pametno raditi.

Vrate oni glavu, plus minus izađe na 320€. Nisu htjeli da urade kompresiju kada sam preuzimao kola, kao nemaju alat! Manometar? I gori lampica check engine, kažu nisu uspjeli da srede - imaš majstora na NBGD?!

Hajde ja sam imao pripremljenih 300e, to sam im i dao. Sredio sam instalaciju knock senzora za 15e nakon par dana i lampica se ugasila. Međutim, ispostaviće se nakon 2000 km da je auto uduplao potrošnju ulja! Ja odem u TIM, dam im tih 500 din duga, kad sam već budala da ispadnem do kraja. Kažem za potrošnju ulja - izravnali ste glavu, gore ga zadihtovali a dole klipovi luftiraju.

Dat savjet od Tome - kupi skuplje ulje od Selenije 20K, imaš neko mobil od 20€ litar! Brate moj, šta reći? Nikad nisam imao takvo iskustvo sa kolima a vozio sam svašta za ovih 15ak godina. Nisu čuli za subitor/komparator ovalnosti cilindra, za manometar - sve je to hi-tech za TIM. Sad samo da bih sad došao do karika ode jedno 150€ na dihtung glave, usisne i izduvne grane, zupčasti, ruke. I da, promjenili su mi zupčasti kaiš iako je bio star jednu godinu i 10000 km.

Kažu da se ne može isti kaiš uzupčavati drugi put. Za to sam prvi put čuo. Elem, srećno sa paljenjem, da vam se stvari ne zakomplikuju kao meni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima... treba mi pomoc strucnjaka ili neko ko poznaje ovaj moj problem... ovako... imam fiat bravo 1.6 16v 96 god. (SAMO BENZIN) na leru mi ne radi kako treba trkelja i nekad se ugasi, a nekad jednostavno kad ga upalim odma se ugasi kao da ima masu negde, svaki put drugacije radi... dok na veliki obrtajima radi i prima gas ide ko zmaj, znaci problem je na malim obrtajima... I STO JE JOS VAZNO SVECICE SU GARAVE CRNE SVE CETIRI... A JA SAM PROMENIO SLEDECE... kablove - map senzor- vazdusni filter- dizne oprane uzubljen odlicno- bibana menjana svi senozri prekontrolisani i rade... PROMENJEN JE I KOMPJUTER KOMPLET SA IMOBILAJZEROM...ne znam vise sta da radim.!! znaci problem je rad na leru i crne svecice!! ako neko zna ili ako je imao ovakvih problema, neka odg..HVALA UNAPRED! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Step motor jos nisam kontrolisao, al da li je moguce da zbog njega mi CRNE svecice-sve 4..?

Problem je rad na leru i crne svecice!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na los rad na leru moze da utice motor ler gasa kao sto je vec receno.

Na crne svecice moze da utice prebogata smesa ili sagorevanje ulja koje obicno ulazi u cilindar iz glave,pored vodjica ventila (lose gumice ventila).

Jesi li prikljucivao na dijagnostiku i pratio rad lambda sonde i da li izbacuje neku gresku?

Baca li kakav dim na aupuh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prikljucivao sam ga na dijagnostiku, majstor kaze ne izbacuje nikakve greske, stavljao sam i novu lambda sondu i opet isto... i drugi kompjuter on opet isto, uzubljen je odlicno... e sad ne znam kakve su vodjice ventila i te gumice... ali interesantno je to sto on svaki put drugacije radi na leru, nekad kad se zagreje cak ni ne radi uopste kako ga upalim, momentalno se ugasi...

primetio sam da je auspuh na kraju dosta crn i garav, sto do sada nije bilo... bio je siv ili zut... al sad je bas crn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...