Jump to content
FAS Goran
kocko rocko

Fiat Bravo/a 1.6 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Koji auto? Moras da ispustis vazduh na sistemu za ubrizgavanje

Fiat Brava sx 16v 2001,nisam bas neki ekpert za popravku kola,a da li mozes da mi opises kako to da uradim?

Jesi li siguran da je pumpa ok? Cuje se da radi?

Pumpa radi,cuje se,ali imao sam pre jedan problem sa njom,ali uspeo sam da resim i od tad nemam problema sa njom

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta je bilo sa njom, da se nije opet vratio taj problem. A poslusaj gore kolega sta ti je reko. Ako kazes da je pumpa ok, onda samo da ispustis vazduh na sistemu za ubrizgavanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad za 16v ne znam tacno kako ide ali znam na primer da 8v ima ventil za ispustanje vazduha, izgleda kao onaj na tocku i stoji na ubrizgavanju, bas ispod klapne gasa sa leve strane gledano od napred. Da se kontakt i pritisne taj ventil dok ne izbaci gorivo i posle pali iz prve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^  Aj probacu to,pa cu javiti ako bude sve u redu,ipak hvala na odgovoru.


A sta je bilo sa njom, da se nije opet vratio taj problem. A poslusaj gore kolega sta ti je reko. Ako kazes da je pumpa ok, onda samo da ispustis vazduh na sistemu za ubrizgavanje...

 

Probila je na kucistu pumpe,ali sam uspeo da saniram taj problem,i sada ne pusta nigde.Probacu,pa ce da vidimo..hvala na savetu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj, pogledaj.. ovaj punto stao bio na sred a.puta pa ni na gurku nije hteo da upali. Kad im rekao covek sta da urade, upalio iz prve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj, pogledaj.. ovaj punto stao bio na sred a.puta pa ni na gurku nije hteo da upali. Kad im rekao covek sta da urade, upalio iz prve

Pa jeste tako. Probao bih ovo sam da resim...i trazio sam po motoru,ali nista nisam nasao..jedino ako neko ima sliku ili ako ti mozes da izbacis sliku na tvom motoru gde se to nalazi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi je konacno upalio,a 4 dana je bio 'mrtav' :) Jedan lik mi je rekao da kod 16v motora motor automatski izbacuje vazduh iz sistema za gorivo,tako da je kod mene bio samo problem,to sto ga cesto ostavljam na rezervi..ali toga vise nece biti,jednom sam se opek'o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani da ne otvaram novu temu. Imam problem sa Mareom 1.6 16v 1997. samo benzin. Auto sam parkirao pre nedelju dana i od onda nece da upali. vergla, ima novi akumulator, cuje se pumpa kad dam kontakt i vergla ali ne pali, kao na snimku. Obzirom da se ne razum previse, a nemam ni nacin da ga odslepam. da lipostoji neko na Zvezdari u blizini Gradske bolnice ko bi mogao da mi resi problem, neki serviser koji bi dosao da pogleda ili neko sa dijagnostikom. Hvala unapred.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi imam problem isti kao  deki77 dakle auto prvi put upalio i  trokira a nakon dve sekunde se ugasio i cuje se zvuk sistanja  vazduha ispod automobila  do zadnjeg tocka otprilike, posle vise ne pali ali nakon duzeg verglanja ponovo sisti  moje pitanje bi bilo kako odlediti auspuh na licu mesta nekako ?

I da u pitanju je fiat bravo 1.2 16v nema plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni se sinoc desila interesantna situacija, dovezao auto do posla bez problema, stajao na minusu od 9-17, otisao do Disa tamo se zadrzao satipo, otisao do rode nema ni 2km od DISa bez problema sve normalno radi, ostao u rodi oko 1h, auto parkiran napolju, pali bez problema. Tu krece seks, krecem, ugasi se, mislim se  slab gas sam dao  ne obracam paznju, krenem 1. polako izlazim sa parkinga dolazim do kruznog kad on ne prima gas kako pretisnem papucicu za gas padaju obrtaji na 800 i ugasi se opet, nekako izadjem iz kruznog, parkiram se, radi auto radna temperatura 0s, dam gas ode do 1500rpm kao zagusi se odmah padnu oobrtaji, tako sam stajao jedno 10ak minuta dok nije postigao radnu temperaturu i normalno poceo da prima gas uz dodatno drzanje od nekoliko sekundi izmedju 1500-2000rpm. Jutros ga palim upalio uz malo poteskoce opet  kao da ne prima gas, radi u mesto jedno 7-8 minuta, digo temperaturu ja na gas on opet se gusi, sacekam minut dva lagano pretisnem gas ide do 3000rpm kako dalje pretiskam gas on se gusi, probam da izadjem iz dvorista lagano dajem gas radi bez problema. Stanem na ulicu opet po gas kako gas ide prema podu tako se on gusi, krenem polako saltam brzine sve radi normalno, dodjem do posla 14km i nekih 20ak min voznje, radi sve normalno gas do poda, radi kako treba. 

Prilikom paljenja nekoliko puta se ugasio tj radi 1sekundu i ugasi se, tek kad sam pola minuta drzao samo kontakt upaljen i culo se nesto kako klokotanje vode upalio je 

Ima li neko ideju sta bi moglo biti, meni palo na pamet da je voda u gorivu posto je benzinac pa da se negde napravila kondenzacija i zaebala stvari.

 

Auto je Fiat Brava 1.2 16v 2001.god

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailovic P. gde se nalaze ti spojevi.

Mozda je nesto i oko pumpe posto mi je crkao merac goriva pa je mzoda pumpa sledeca,ali auto normalno prima gas i vuce bar do sinoc je tako bilo

Edited by MilanM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisova pumpa BMB 95 pre 2 dana, tu uvek sipam, samo sto sam poslednja 2 meseca mesao 98 i 95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi spoj je na samom senzoru, na termostatu.

Za dalje konsultuj Google ili ADatu.

Naravno, proveri i protisak pumpe. To je najlakše, ali nije merodavno, tako što ćeš rakačiti crevo sa pumpe, navući drugo i zaroniti ga u flašu pa dati kontakt kako bi utvrdio jačinu mlaza goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto oteran na kanal nije do auspuha :no gorivo i struje ima sta li je videcemo ovih dana sta kaze dijagnostika,

a majstor kakav je videcemo :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni 01.01. nije hteo da upali, 3 dana je utvrdjivan kvar, na kraju otisla bombina i zapusen auspuh, ulaz u zadnji lonac zapusila staklena vuna. U nedelju, ponedeljak i utorak normalno palio, juce takodje kad jutros na -10 baksuz nece da upali samo vergla, probali i vucenjem nista, odvezem ga kod majstora u garazu, nakon 2 sata stajanja i lozenja kubeta baksuz upalio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potreban mi je savet. Od pre neki dan ne mogu da startujem motor (1.6 16v '97). Prvo sam primetio da ne pokrece benzinsku pumpu. Kada sam joj dao napajanje direktno ona radi.

Zatim vidim da nema varnice na svecicama, a daljim pregledom vidim da je jedan osigurac po haubom (25A) izgoreo. Zamenim ga i kada dam kontakt on opet izgori. Ideja?

 

cxcv9116.jpg

 

Na slici se vidi koji osigurac je u pitanju. Ima li neko info sta sve ide preko njega? 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa leve vozačke strane ti je kutija sa velikim osiguračima..Kod mene je na Bravu 40 ampera za ventilatore i još nekolko glavnih osigurača bombina i ostalo..

A što se tiče pregorevanja tog od 30 A verovatno je nešto u kratkom spoju ili je osigurač loš..

Što se tiče pumpe goriva pogledaj gde se nalaze osigurači za nju a postoji i relej koji ona koristi..

Nađi neko uputstvo pa pogledaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...