Petrucci993 0 Posted July 12, 2014 Koji auto? Moras da ispustis vazduh na sistemu za ubrizgavanjeFiat Brava sx 16v 2001,nisam bas neki ekpert za popravku kola,a da li mozes da mi opises kako to da uradim?Jesi li siguran da je pumpa ok? Cuje se da radi?Pumpa radi,cuje se,ali imao sam pre jedan problem sa njom,ali uspeo sam da resim i od tad nemam problema sa njom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 12, 2014 A sta je bilo sa njom, da se nije opet vratio taj problem. A poslusaj gore kolega sta ti je reko. Ako kazes da je pumpa ok, onda samo da ispustis vazduh na sistemu za ubrizgavanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 12, 2014 Pa sad za 16v ne znam tacno kako ide ali znam na primer da 8v ima ventil za ispustanje vazduha, izgleda kao onaj na tocku i stoji na ubrizgavanju, bas ispod klapne gasa sa leve strane gledano od napred. Da se kontakt i pritisne taj ventil dok ne izbaci gorivo i posle pali iz prve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrucci993 0 Posted July 12, 2014 ^^^ Aj probacu to,pa cu javiti ako bude sve u redu,ipak hvala na odgovoru.A sta je bilo sa njom, da se nije opet vratio taj problem. A poslusaj gore kolega sta ti je reko. Ako kazes da je pumpa ok, onda samo da ispustis vazduh na sistemu za ubrizgavanje... Probila je na kucistu pumpe,ali sam uspeo da saniram taj problem,i sada ne pusta nigde.Probacu,pa ce da vidimo..hvala na savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 12, 2014 Probaj, pogledaj.. ovaj punto stao bio na sred a.puta pa ni na gurku nije hteo da upali. Kad im rekao covek sta da urade, upalio iz prve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrucci993 0 Posted July 12, 2014 Probaj, pogledaj.. ovaj punto stao bio na sred a.puta pa ni na gurku nije hteo da upali. Kad im rekao covek sta da urade, upalio iz prvePa jeste tako. Probao bih ovo sam da resim...i trazio sam po motoru,ali nista nisam nasao..jedino ako neko ima sliku ili ako ti mozes da izbacis sliku na tvom motoru gde se to nalazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrucci993 0 Posted July 14, 2014 Auto mi je konacno upalio,a 4 dana je bio 'mrtav' Jedan lik mi je rekao da kod 16v motora motor automatski izbacuje vazduh iz sistema za gorivo,tako da je kod mene bio samo problem,to sto ga cesto ostavljam na rezervi..ali toga vise nece biti,jednom sam se opek'o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiki84 0 Posted December 8, 2014 Postovani da ne otvaram novu temu. Imam problem sa Mareom 1.6 16v 1997. samo benzin. Auto sam parkirao pre nedelju dana i od onda nece da upali. vergla, ima novi akumulator, cuje se pumpa kad dam kontakt i vergla ali ne pali, kao na snimku. Obzirom da se ne razum previse, a nemam ni nacin da ga odslepam. da lipostoji neko na Zvezdari u blizini Gradske bolnice ko bi mogao da mi resi problem, neki serviser koji bi dosao da pogleda ili neko sa dijagnostikom. Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiki84 0 Posted December 10, 2014 Problem resen zamenom svecica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica85 0 Posted December 30, 2014 Pozdrav ljudi imam problem isti kao deki77 dakle auto prvi put upalio i trokira a nakon dve sekunde se ugasio i cuje se zvuk sistanja vazduha ispod automobila do zadnjeg tocka otprilike, posle vise ne pali ali nakon duzeg verglanja ponovo sisti moje pitanje bi bilo kako odlediti auspuh na licu mesta nekako ?I da u pitanju je fiat bravo 1.2 16v nema plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 31, 2014 Meni se sinoc desila interesantna situacija, dovezao auto do posla bez problema, stajao na minusu od 9-17, otisao do Disa tamo se zadrzao satipo, otisao do rode nema ni 2km od DISa bez problema sve normalno radi, ostao u rodi oko 1h, auto parkiran napolju, pali bez problema. Tu krece seks, krecem, ugasi se, mislim se slab gas sam dao ne obracam paznju, krenem 1. polako izlazim sa parkinga dolazim do kruznog kad on ne prima gas kako pretisnem papucicu za gas padaju obrtaji na 800 i ugasi se opet, nekako izadjem iz kruznog, parkiram se, radi auto radna temperatura 0s, dam gas ode do 1500rpm kao zagusi se odmah padnu oobrtaji, tako sam stajao jedno 10ak minuta dok nije postigao radnu temperaturu i normalno poceo da prima gas uz dodatno drzanje od nekoliko sekundi izmedju 1500-2000rpm. Jutros ga palim upalio uz malo poteskoce opet kao da ne prima gas, radi u mesto jedno 7-8 minuta, digo temperaturu ja na gas on opet se gusi, sacekam minut dva lagano pretisnem gas ide do 3000rpm kako dalje pretiskam gas on se gusi, probam da izadjem iz dvorista lagano dajem gas radi bez problema. Stanem na ulicu opet po gas kako gas ide prema podu tako se on gusi, krenem polako saltam brzine sve radi normalno, dodjem do posla 14km i nekih 20ak min voznje, radi sve normalno gas do poda, radi kako treba. Prilikom paljenja nekoliko puta se ugasio tj radi 1sekundu i ugasi se, tek kad sam pola minuta drzao samo kontakt upaljen i culo se nesto kako klokotanje vode upalio je Ima li neko ideju sta bi moglo biti, meni palo na pamet da je voda u gorivu posto je benzinac pa da se negde napravila kondenzacija i zaebala stvari. Auto je Fiat Brava 1.2 16v 2001.god Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 31, 2014 Ecu ne dobija tačnu temperaturu tečnosti, pretpostavljam . Proveri spojeve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 31, 2014 Meni to lici na pumpu, rekao bi da mozda ona zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 31, 2014 (edited) @Mijailovic P. gde se nalaze ti spojevi.Mozda je nesto i oko pumpe posto mi je crkao merac goriva pa je mzoda pumpa sledeca,ali auto normalno prima gas i vuce bar do sinoc je tako bilo Edited December 31, 2014 by MilanM Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 31, 2014 Gde si sipao gorivo poslednji put? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted December 31, 2014 Nisova pumpa BMB 95 pre 2 dana, tu uvek sipam, samo sto sam poslednja 2 meseca mesao 98 i 95 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 31, 2014 Prvi spoj je na samom senzoru, na termostatu. Za dalje konsultuj Google ili ADatu. Naravno, proveri i protisak pumpe. To je najlakše, ali nije merodavno, tako što ćeš rakačiti crevo sa pumpe, navući drugo i zaroniti ga u flašu pa dati kontakt kako bi utvrdio jačinu mlaza goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica85 0 Posted December 31, 2014 Probao u kucnoj varijanti da odvojim auspuh kod izduvne grane ali ne ide morace na kanal da se odslepa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica85 0 Posted December 31, 2014 Auto oteran na kanal nije do auspuha gorivo i struje ima sta li je videcemo ovih dana sta kaze dijagnostika,a majstor kakav je videcemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica85 0 Posted January 4, 2015 Auto sredjen po recima majstora neki reostat zakovao sta god da je . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted January 8, 2015 Meni 01.01. nije hteo da upali, 3 dana je utvrdjivan kvar, na kraju otisla bombina i zapusen auspuh, ulaz u zadnji lonac zapusila staklena vuna. U nedelju, ponedeljak i utorak normalno palio, juce takodje kad jutros na -10 baksuz nece da upali samo vergla, probali i vucenjem nista, odvezem ga kod majstora u garazu, nakon 2 sata stajanja i lozenja kubeta baksuz upalio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panonica 11 Posted July 28, 2015 (edited) Potreban mi je savet. Od pre neki dan ne mogu da startujem motor (1.6 16v '97). Prvo sam primetio da ne pokrece benzinsku pumpu. Kada sam joj dao napajanje direktno ona radi.Zatim vidim da nema varnice na svecicama, a daljim pregledom vidim da je jedan osigurac po haubom (25A) izgoreo. Zamenim ga i kada dam kontakt on opet izgori. Ideja? Na slici se vidi koji osigurac je u pitanju. Ima li neko info sta sve ide preko njega? Edited July 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted July 28, 2015 Sa leve vozačke strane ti je kutija sa velikim osiguračima..Kod mene je na Bravu 40 ampera za ventilatore i još nekolko glavnih osigurača bombina i ostalo..A što se tiče pregorevanja tog od 30 A verovatno je nešto u kratkom spoju ili je osigurač loš..Što se tiče pumpe goriva pogledaj gde se nalaze osigurači za nju a postoji i relej koji ona koristi..Nađi neko uputstvo pa pogledaj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 28, 2015 ...Nađi neko uputstvo pa pogledaj.. Evo ih ovde sva:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/102-uputstva-za-fiatlanciaalfa-romeo-modele/ Detaljnije:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44470-fiat-bravoa-servisna-uputstva/ Quote Share this post Link to post Share on other sites