Mateo 2 Posted September 6, 2010 Do danas sam sam mislio da veliki servis treba raditi na 60 000 medjutim jedan majstor mi je rekao drugacije , tacnije konkretno u mom slucaju veliki servis trebam da uradim upravo sad... Stvari stoje ovako auto je 2006 godina, prva registracija Februar 2007 presao je 44500...Reako mi je da razlog za veliki servis nije kilometraza vec to sto je po auto star pune 4 godine odnosno da se ne gleda od datuma upotrebe vec od datuma proizvodnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 6, 2010 ako auto nisi ti kupio novog vec ga je neko pre tebe vozio veliki servis URADI OBAVEZNO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 6, 2010 Veliki servis se najčešće radi na 60000km ili 3 godine. Logično je da se gleda datum proizvodnje jer je 2006god set zupčastog namontiran, a verovatno i par meseci pre toga proizveden tako da je on sada star sigurno više od 4 godine, a vreme definitivno utiče na njega bez obzira na to koliko se auto vozi tako da u suštini ne bi bilo loše da odradiš veliki servis. Dobra solucija je i da majstor pogleda u kakvom je stanju zupčasti, jer obično ti iz prve ugradnje umeju da traju i duže Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted September 6, 2010 Ali lose je to sto se vizuelnim pregledom ne mogu uociti neki nedostaci koji posle mogu cudo da naprave, i sto ce vecina majstora odbiti da samo takvim pregledom garantuje da ce sve biti ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 6, 2010 prosto,jer ko garantuje da ako je zamenjen kajs je zamenjen i roler ili spaner a oni su najcesci uzrok pucanja zupcastog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted September 7, 2010 (edited) Svestan sam cele situacije tako da cu najverovatnije uraditi taj servis...e sad ide ono standardno gde uzeti delove i koji su prizvodjaci istih dobri-bolji-najbolji da znam zbog kalkulacija oko cene. u delti bi me delovi izasli : Zupcasti 30,spaner zup.45 ,PK kais 30 ,spaner PK 55 evra ulje litar Sel.Pure energy 900 a treba 3l i svi filteri oko 40e sve skupa 230 evra .. za svecice nisam pitao i da li da ih menjam uopste.. voleo bih da znam koj deo mogu da kupim negde drugde a da nije drasticna razlika u kvalitetu...Recimo polen filter koj je u delti 2600 rsd ??Da napomenem i to da sam na kolima sem redovnog malog servisa jedino menjao paknove na 22 000 km. Edited September 7, 2010 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 7, 2010 (edited) Uvek je dobro kupovati originalne delove koji su tipa kaiševi, gume, zupčanici, sajle, nosači, a ostale tipa filteri možeš maltene bilo koji Svećice treba da menjaš, ali je dobro da odmah zameniš i kablove, na kablove takođe nemoj da štediš, izbegavaj Facet marku..Ako imaš para toliko da ne žališ, kupi sve original, za detaljnije informacije sačekajmo još nekog sa mišljenjem pa da platiš i most i ćupriju odmah I onda si lepo miran novih 40-50 ljada Edited September 7, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 7, 2010 Do danas sam sam mislio da veliki servis treba raditi na 60 000 medjutim jedan majstor mi je rekao drugacije...Reako mi je da razlog za veliki servis nije kilometraza vec to sto je po auto star pune 4 godine odnosno da se ne gleda od datuma upotrebe vec od datuma proizvodnje.Skini vlasničko uputstvo za bilo koji automobil. Najbolje je baš za Grande Punto:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38863U svakom uputstvu imaš pri kraju program servisnog održavanja i videćeš da piše broj kilometara, ili broj godina (šta pre nastupi).EDIT Vidim da imaš i neke dileme šta spada u veliki servis u tovm slučaju...zato skini uputstvo i gledaj šta je sve obeleženo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted May 8, 2012 Ljudi, evo već neko vreme iščitavam forum i nikako da ukapiram šta sve obuhvata veliki servis za Punto 1,2 8v...1. kaiš zupčasti2. ležaj španera ? Španer?3. pumpa vode4. Kaiš kanalni5. Ležaj kanalnog kaiša6. Filter ulja7. ulje motora8. filter vazduha9. filter klime (polen filter)10. svećice11. kablovi12. termostat13. tečnost za hladnjak14. semering radilice15. semering bregaste16. pumpa vodeAko neko zna šta konkretno obuhvata veliki servis, neka napiše...Stvarno ne znam da li se obavezno menja pumpa vode? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted May 8, 2012 1.2 v bez klimeZupcasti + spanerKlinasti(linijski,PK)Filter uljaFilter vazduhaSveciceUljeVodena pumpa + antifrizVodena pumpa je obavezna za zamenu 110 %, bez obzira sto je zvanicno za zamenu predvidjena na 2. velikom servisu.Ako ima klimu, onda se menja i spaner Pk kaisa.Semerinzi, kablovi, termostat i ostale stvari nabrojane ne spadaju u delove koji se tad uobicajeno menjaju, ali naravno, moze i pola auta da se promeni ako neko hoce i smatra za potrebno.Izuzetak su vozila sa povecom kilometrazom pa je u pitanju drugi, treci veliki servis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted May 8, 2012 http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=41195 Quote Share this post Link to post Share on other sites
trajko 0 Posted February 20, 2015 (edited) Pozdrav svima!!! Bliži mi se veliki servis, pa sam hteo da vidim da li neko ima neku preporuku koje je delove najbolje da uzmem za Grande punta 1.2 8v, 48kw, 2007 godište. Jedan prijatelj mi je rekao da delove prve ugradnje, odnosno originalne-fiatove delove zapravo proizvode odredjene firme i da su kod istih dosta povoljnije cene od fiatovih ovlašćenih servisa. Od strane jednog fiatovog ovlašćenog servisa dobio sam sledeću ponudu: punto grande 1.2 48kw 2007 godište PONUDA ZA VELIKI SERVIS Šifra Naziv Jm Plan Treb Cena Rab────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────2013201 ULJE SHELL 5W-40 AT-L kom 3 0 900,00 0,0046544820 FILTER ULJA PUNTO,Z10 kom 1 0 980,88 0,0055192012 FILTER VAZD.PUNTO GR.1.2 8V kom 1 0 1.354,20 0,0055702456 FILTER KLIME PUNTO GR. kom 1 0 3.288,14 0,0071776007 SET ZUPCASTOG+VODENA PUMPA kom 1 0 14.752,73 0,0055232450 KAIŠ KLIN.PUNTO GR.(5K-1150) kom 1 0 4.211,93 0,0055242399 ŠPANER KK.ALFA MITO 1.4 kom 1 0 6.560,18 0,00──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 33.848,06 Opis usluge Količ Cena Rab N.čas SR───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────ZAMENA ULJA I FILTERA 1 576,00 0,00 0.36ZAMENA FILTERA VAZDUHA 1 352,00 0,00 0.22ZAMENA FILTERA KLIME 1 352,00 0,00 0.22SERVISNI PREGLED VOZILA 1 896,00 0,00 0.64ZAMENA KAIŠEVA I ŠPANERA, PUMPE ZA VODU 1 4.000,00 0,00 2.50─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 6.176,00 + 1.235,20 = 7.411,20 UKUPNO DELOVI I RADOVI SA PDV-om (PROCENA) 41.259,26 Kako mi je pomenuta ponuda preskupa, zanima me da li neko zna koji su proizvođači delova ,,prve ugradnje'' za veliki servis ili da li neko može da mi preporuči koje delove je najbolje da uzmem za veliki servis? Unapred zahvalan Edited February 20, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 20, 2015 Ovo je ok cena za ovlašćeni servis. Plus, ovo nije samo veliki servis, nego veliki i mali servis zajedno (vidimo da su tu stavke i za motorno ulje, kao i za filtere).Proizvođače delova za prvu ugradnju nećeš tako lako moći da pronađeš, tj. ta informacija nije tek tako dostupna. Čak i kada se zna, proizvođači delova stavljaju oznaku brenda, a ne svoju na konkretan deo. Npr. kada NGK napravi svećice za BMW, za prvu ugradnju, na telu svećice je utisnuto BMW, a ne NGK, iako su je oni napravili. Možeš ovde pitati koliko bi koštali delovi:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/59751-euroauto-info/Oni su uvoznici za Srbiju gomile jakih brendova. Možeš pogledati i ovde:http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=43182 Ako si član Kluba, kod obe firme imaš popust prilikom kupovine delova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
trajko 0 Posted February 20, 2015 Hvala ti puno Neshooct!!! Pretpostavio sam da je teško naći te podatke. Videću sad ovo što si postavio. Hvala još jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampam 0 Posted May 22, 2018 Pozdrav, Radio sam veliki servis na grande puntu 1.2 8v, kostao je 15000 din. U nadi da su zamenili sve sto ide za to. Da li je to bila ok cena za veliki servis? Trebalo je da zamane i semeringe koji se tada menjaju, i koji su ocigledno vlazili, direktno im je skrenuta paznja da urade to i propustili su. Sada, bi trebalo da zamenim te semeringe i semerigne kod menjaca (koji zahtevaju skidanje menjaca). Za skidanje menjaca traze 60e, a ruke za semeringe koje su ranije propustili, navodne nece naplatiti. Da li je to skupo i ima li potrebe da menjam majstora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted May 24, 2018 Ti kupi semeninge a menjač da skinu o njihovom trošku,lepo si im rekao što bi sad plaćao ponovo ako neće menjaj majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted May 25, 2018 Nisam lepo pročitao ,ako necuri semening kod menjača onda nemoj ni da ga diraš dok nedodje do zamene kvačila a semeninge kod zupčastog kupi pa nek zamene o njihovom trošku kao što kažu ako bude tako onda je majstor ok i nemenjaj ga , svako može da pogreši Quote Share this post Link to post Share on other sites
jinx 3 Posted April 10, 2020 (edited) Pozdrav, Grande Punto 1.9 MultiJet u pitanju, uskoro bi radio veliki servis, promjena zupčastog, vodene pumpe, remenice radilice. Priložio sam sliku znači uzeo bi Zupčasti set Gates sa vodenom pumpom, Gates remenicu radilice. Zanima me da li još nešto treba mijenjati od remena drugih kod velikog servisa na ovom motoru ? Edited April 10, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted April 10, 2020 Menas jos i pk kajseve i rolereПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
jinx 3 Posted April 10, 2020 (edited) Pk kajševa ima 1 ili više ? Teško mi je skužiti na webshopu što treba uzeti. Isto rolice gledam. Ako imaš negdje primjer za 1.9 mjet gp za te kajševe i rolice, neki kataloški broj. Edited April 10, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted April 10, 2020 @jinx Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, o velikom servisu na GP . Quote Share this post Link to post Share on other sites
jinx 3 Posted April 10, 2020 2 minutes ago, Ivan said: @jinx Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, o velikom servisu na GP . Nisam našao, ako možeš spojiti s tom temom super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted May 17, 2022 (edited) Punto Evo 1.6 Multijet - šta se sve mijenja na velikom servisu? Zupčasti, vodena pumpa....? Edited May 17, 2022 by Ivan Spojeno i prebaceno u GP podforum Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 998 Posted May 17, 2022 Sve sa te strane motora, svi roleri, spaneri, kaisevi + vodena pumpa i antifriz, kao i na svakom motoru koji je pogonjen kaisem. 1 Flipnjača reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2175 Posted May 17, 2022 Zupcasti, roler, spaner, pumpa, pk kais, roler pk i spaner pk to bi trebalo da je sve a treba dodati i malo antifriza koji ce iscureti pri zameni pumpe 1 Flipnjača reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites