Jump to content
FAS Goran
Srdjan Cvetic

Fiat Bravo/a/Marea/Marengo JTD / TD - problem sa strujom

Recommended Posts

Ok, provozaću se... i ovako sam ga napunio dizelom do vrha :D

Ma ugasim sve, ali i dalje mi pravi probleme... Sigurno nešto vuče struju a moguće da je i akumulator pri izdisaju.

Sutra ću ja u u firmi da proverim da li je akumulator dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ortaka koji je električak ali zbog privatnih obaveza ne stižem da svratim do njega. Sada sam hteo samo da proverim i da pitam ovo što me zanima.

Generalno, hvala svima na odgovorima i savetima. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć sam skinuo minus klemu i jutros sam je nakačio. Zagrejao grejače dva puta i upalio kao mina :D

Kada sam došao na posao, proverio sam kod kolege akumulator. Nakačili smo da na neki instrument i piše da treba da se napuni. od mogućih 640 ampera, on ima samo ~400 i kusur...

 

Početkom sledeće godine sa ortakom ću napuniti akumulator i proveriti gde i šta vuče struju.  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne stigoh ni da uzivam u autu a vec se pojavise problemi sa elektrikom. Naime izvuce mi struju iz akumulatora. Unimerom videh da vuce struju na nekoliko kablova. Nije mi jasno kako od jednom se pojavio problem na vise mesta. 

U stvari nije mi bas najjasnije. Treba mi pomoc od autoelektricara. Ni jedan osigurac nije pregoreo, a unimer pokazuje da struju vuce nenormalno. Jedan primer je imobilajzer. Za njega ide osigurac od 7.5A. Kada izvadim taj osigurac onda potrosnja struje se vrati u normalu. Ako merim na tom osiguracu amperaza izlazi iz opsega merenja. 

Mislim da negde opasno gresim ali ne znam sta mi promice. Auto isprazni akumulator u roku od 5-10 min. 

Nadam se da ima elektricara ovde. Hvala unapred. 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz kog opsega merenja izlazi?

Kako si merio amperažu?

Pun aku ako prazni za 5~10 minuta imaš neki ozbiljan kratak spoj koji lako može da izazove paljenje.

Ne znam može li relej grejača da zalepi pa da oni konstantno vuku struju jer mi jedino oni padaju na pamet kao jak potrošač koji može takvo pražnjenje da izazove.

Možda i grejač zadnjeg stakla ali....

Možda i taj aku što imaš nije u redu pa je njegov kapacitet dovoljan samo za tih 5~10min, da li si njega proverio

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako. Prvo hvla ti sto si odgovorio.

Unimer stavim na ampermetar i okrenem na 200mA. Kada je normalan on pokaze da vuce oko 30-40mA. Medjutim kad stavim osigurac za imobilajzer on samo pokaze ono 1. 

Zanimljivo je sto se pojavilo na cetiri razlicita mesta u isto vreme. Zato mi je sve ovo jako sumljivo. Na marei ima 4 glavna osiguraca. EFI, IGN,J/B2 i J/B1.

IGN je u redu, ali ostala tri nisu. EFI ide do imobilajzera. o tome sam vec pisao. J/B2 ide u kutiju za osigurace i iz nje ide na vise mesta. Tu sam nasao da je problem u konektoru B pozadi na onoj Integrated service control unit. Tako bar pise na semi. On bi trebalo da je za podizace, centralnu itd

E sad osigurac J/B jos nisam stigao da ispratim.

Problem je i u instalaciji za plin. Isto vuce struju. Ne znam jos gde

 

Ne razumem jer sam auto ostavio sasvim normalno. Kada sam dosao sutradan on je pistao unutra u kabini naizmenicno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani prijatelji imam problem sa fiat mareom 1.6 16v 2000,

problem je sa strujom jednostavno isprazni akumulator posle nekog vremena voznje,kada stisnem papucu kocnice pali se lampica rrezerve goriva,ili levi ili desni zmigavac,dolazi do praznjenja akumolatora,posto zivim u indjiji,gradu buducnosti evropskom,gde majstora autoelektricaske struke nemozes naci ni za lek ,a ne da ti nesto namesti, prestravlja pravu frrustraciju za mene,posto u mom gradu imaju momci koji prodaju delove kupim alternator,pa zatim i akumulator al neresih problem,opet prazni posle nekog vremena,da dodam ima sekvent plin koji isto pocne da brljavi sa prebacivanjem kad dodje do pada napona

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sve to liči na spoj na masu na stop svetlu. Prekontroliši stop svetlo, da nije negde izgorela plastika i nastao spoj između + i mase. Hoće to da se desi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam ,da sam posetio 5 vidjenijh autoelektricara,koji jednostavno ,ja neznaam koji je trip nece da rade,tako ako iko zna nekog dobrog moze da mi preporuci

u krugu od 30 km  ja sam iz Indjije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš u onom delu servisi preporuke i iskustva, neko je komentarisao i preporučio električara u Petrovaradinu pre par meseci. Nisam uspeo da nađem sada, možda neko zna konkretnije. Pretraži malo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li lampice akumulatora prilikom davanja kontakta, da li se gasi kad se motor startuje, kupljen je alternator komplet sa reglerom ili ne, ko je menjao isti, ti ili neko ko se razume u elektriku?Pregledaj kablove kod klema akumulatora da li se greju dok auto radi, proveri masu prikačenu na šasiju,jel meren napon punjenja? Mada sve ćeš ovo teško ako nema majstora a ti se ne razumeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam obracao paznju na lampicu akumolatora,alternator komplet ,skinut stari stavljen ovaj uradio automehanicar , kablovi se greju definitivno,masu ne znam da proverim,puni 13,8 na dijagnostici za tng pokazo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2016 at 10:29 PM, Maja77 said:

kablovi se greju definitivno,masu ne znam da proverim,puni 13,8 na dijagnostici za tng pokazo

 

tamo gde se greju kablovi tu je loš kontak,verovatno kod kleme, a napon od 13,8V ukazuje na to. Slikaću sutra kako je to kod mene rešeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako ,danas sam utvrdio da alternator pomenjeni ne puni,sto dalje implicira da  sam dzaba kupovao drugi i placao ugradnju poblem je sledeci a uocio ga je

 

Quote

Ima li lampice akumulatora prilikom davanja kontakta,

NEMA..

 

Quote

da li se gasi kad se motor startuje

NE GASI SE NITI SE PALI

 

E sada kazu ljudi to je pobuda tanka zica koja se kaci na alternator,moze biti kvar na instrument tabli ili na njij samoj e samo jos da nadjem ko bi mi to odradio i vrh

jos jednom se zahvaljijem svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo gde je bio problem kod mene na spoju kabla i kleme

 

DSC01520.JPG 

 

tu se grejao kabl dok auto radi  a ti bi mogao da proveriš kabal od mase gde je pričvršćen za šasiju (obično bude ispod akumulatora) pošto su tu spojene i mase koje vode dalje do ostalih potrošača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo resih problem, danas nadjoh ja servis koji moze da me primi posle posla 16h,i krene ispitivanje,da bi dosli do toga da je sijalica crkla u instrument tabli i nije davala struju na pobudu ,na alternatoru..... kvar kostao 500 rsd smesno .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marengo 1.9 TD 1998 Nesto mi prazni akumulator,kad otvorim haubu cuje se tiho pistanje, negde ispod filtera goriva iako je auto ugasen,u kabini se ne cuje nista... Ima li nego ideju sta to moze biti?

Imao sam akumulator 55ah pa sa mislio da puca posto je slab,kupio sam 75ah i sa njim se to pistanje cuje glasnije...

Ako je imao neko slican problem pa da mi pripomogne u potrazi...

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko dugo se čuje to pištanje nakon "gašenja" motora?

Na svakom se čuje to ili sličan zvuk 10~15sec i zatim prestane. Dal je neki relej ili nešto slično ne znam da kažem ali se čuje i to je normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne prestaje pistanje uopste... pogledao auto posle sat vremena a ono i dalje pisti... skinuo sam klemu do ujutru pa cu opet gledati  polako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nasao sta je... Cupao sam sve releje koje sam nasao i nista... Cuje se relej da skljocne ispod suvozacevih nogu,dva releja jedan do drugog al nista se ne desava kad ih skinem... Trosi oko 0.70 ampera ako mi valja aparat (kinez) a probna lampa kad se veze ona blinka...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...