Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Slobo_Srg

Fiat Bravo Mk1 - koji je motor najbolji?

Recommended Posts

E hebete me sad i vi, navrzli se na to smrt na babu. Nisam brojao koliko ih ima ni gde stoje ali je imala više od redovna 4, to sam siguran. I ko da je sad to najbitnije koliko ih ima. A ne vidim gde to vozila "one neke klase" imaju posebne izrasline u kojima drže jastuke, pa sad 156-ica tu zaostaje jer nema gde da joj se ugrade.

Vozač - suvozač = 2 komada

Prednji stubovi = 2 komada

Bočni u sedištima= 2 komada

Srednji stubovi = 2 komada

Zadnja sedišta = 2 komada

---------------------------

Ukupno = 10 komada

Eto recimo na tim pozicijama, na svim stubovima piše (da li je unutra nisam proveravao, al što bi pisalo ako nema).

Jastuke sam pomenuo u kontekstu broja zvezdica za model Bravo/Brava gde je isti sa jednim jastukom ocenjen sa 2 zvezdice. S' obzirom da se za ocenjivanje bezbednosti ocenjuju povrede na punicima a ne deformacije na karoseriji, cenim da bi taj isti auto sa 4 vazdušna uspeo da dobije 3 zvezdice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, pričamo normalno, polako... :whistle:

Nema prednji i srednji stubovi...već vazdušna zavesa ide u srednji stub i pokriva celu dužinu automobila.

Evo npr. kod mog Stila 2002. godište:

- vozač

- suvozač

- vazdušne zavese

- bočni u prednjim sedištima

To je 6 komada...kod novog Brava su dodali još za kolena vozača. I to je to.

Zato mi je malo čudno da je automobil od pre 7-8 godina imao 10 jastuka, naročito jer u uputstvu se nigde ne pominje tih 10 komada. :thumbup:

Kod automobila više klase, postoje npr. i bočni u zadnjim sedištima, pa u tom smislu sam rekao automobili ove klase.

Neka su i to dodali kod 156-ce i neka je imala i za kolena vozača, to je 9 komada...opet fali jedan. :whistle:

Naslednica 156-ce, tj. model 159:

vozač

suvozač

kolena vozača

kolena suvozača

bočni u prednjim sedištima

vazdušne zavese

Ukupno 8 komada. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nerviram se ja zbog toga nego što se oko toga dokazujemo. Ispada da lupetam gluposti a svojim očima sam video na prednjim stubovima (levo i desno od šoferke) piše AirBag. Sad nisam ih otvarao i brojao ali isto tako nisam prvi put čuo za 156-icu sa 10 jastuka. Možda nije 10 ali više od 4 jeste. Opet kako ne treba verovati oglasima ni to uputstvo na koje se ti pozivaš nije verodostojno. Ja još nisam našao pdf uputstvo u kojem ima Bravo JTD, ako uporediš podatke iz uputstva sa realnom slikom to veze sa vezom nema. Delovi nisu isti, nisu isto raspoređeni, tehničke karakteristike i sve drugo znatno se razlikuju. P ani to ne možemo uzeti kao relevantan podatak.

Podstaknut ovom diskusijom probao sam da izgooglam nešto više o tome, kad tamo se raspravljaju da li ima 10 ili 12 jastuka. Pa tome kraja nema, odustajem :welcome: Idem na jastuk sa memorijskom penom od 2GB :sleeping:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabuna je samo u tome sto se vazdusne zavese racunaju kao jedan tj. dva (levi i desni) air bag. I u mojoj Lybri ima "10" vazdusnih jastuka, tj. na 10 mesta pise Air Bag ali je to u sustini 6 vazdusnih jastuka, iako mislim da bi trebalo da bude bar 8 jer ipak treba praviti razliku izmedju automobila koji imaju vazdusne zavese samo napred od onih koji iste imaju i pozadi. Ovo je fabricki ispravna terminologija, a zabunu unose oni koji vestacki povecavaju broj air bagova da bi svoje automobile prikazali kao bezbednije nego sto jesu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Reg sam se na ovom sajtu da bi me sto vise ljudi posavetovali o nekim stvarima...

Rec je o Fiat Bravo-u. Uzimam 2002 godiste i razmisljam se izmedju 1.2 16v i 1.6 16v koji je izdrzljiviji i koji se manje kvari? I da li je skupo odrzavanje auta i tako dalje ???

Jos jedna stvar, planiram da uvezem iz Nemacke, pa me zanima koliko je to pametno i koliko moze jeftinije da izadje da se ode preko?

Mozda sam preterao sa pitanjima, ali bih zamolio da mi sto vise vas odgovori, jer ce mi mnogo znaciti

HVALA UNAPRED !

Edited by neshaoct
prebačen post

Share this post


Link to post
Share on other sites

nijedan se ne kvari. ako ne misliš da jurcaš kupi 1,2 i redovno ga održavaj. :thumbup:

i pazi za to 2002 godište, vidim po oglasima neke za koje piše da su 2002, a po enterijeru i eksterijeru se vidi da su stariji od '98.. <_<

što se tiče samostalnog uvoza, mislim da ne može mnogo jeftinije da se prođe, jedino što možda možeš lakše bolji auto da nađeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jedan i drugi motor su odlicni, za grad je 1.2 sasvim dovoljan, pogotovo ako te ne zanima bas neko preterano jurcanje... manje trosi, jeftinija registracija i odrzavanje, a fino ide... da ne dodje do zabune, 1.6 je jaci, nema tu sta, tako da ako volis zustriju voznju onda pazari njega ali spremi malo vise novaca za gorivo, reg i odrzavanje :) bravo ne postoji 2002, 2001 je zadnja serija, a negde se pojavljuje 2002. kao godina proizvodnje jer je tad automobil prvi put registrovan. Ako ne znas nemacki i nisi nikad bio u Nemackoj i ne znas sta sve treba oko uvoza da se radi onda nemoj to raditi :) izgubices i vremena i zivaca i para (mozda nesto malo manje nego da ti neko drugi doveze, ali samo MALO manje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 daleko jeftiniji za odrzavanje, manje kosta registracija i malo manje trosi od 1.6. Oba motora su dobra, i jedini su kvalitetni benzinci u Bravo-u, a 1.6 16v je prava mera za 1050kg koliko Bravo otprilike ima.

Pazi se auta koji se prodaju, jer ih dosta na oglasima ima podmladjivanih. Ceste lokacije su Ruma, Sremska Mitrovica, Sabac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima... Ne treba mi za jurcanje, nego klasicna voznja... Jer sam cuo da 1.2 kada se ukljuci klima da bas izgubi na snazi dosta, pa me zanima koliko bas... I da li su drasticno skuplji delovi 1.6 od 1.2 ?

Znam da su oba dobra motora, ali koji se bolje polazao, mislim na koji se redje kvari itd ?

A za Nemacku, imam coveka iz Subotice, cale od drugara, koji ima mini bus i naplati 70e povratnu do Nemacke i odveze do najveceg nekog placa i tu biras, tako da... Ne znam koliko je to pametno, da li je to sve regularno i legalno i da li je sklapano, budzeno itd ?

Hvala jos jednom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a bre, pa teško je reći koji se bolje pokazao i koji se više kvari..niko to nije brojao..u suštini ni jedan ni drugi motor nemaju neke izražene mane ili greške, princip je manje više isti. Delovi nisu drastično skuplji za 1.6, ali mislim da je potrošnja veća za oko 2 litre (ćaletova brava troši prosečno oko 7l), dodaj na to manju registraciju i eto ti računice..

1,2 može da se vozi kad uključiš klimu bez muke, oseti se malo više kad je pun auto..

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9JTD, bez konkurencije :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, ok.... Nego me zanima, jer ce se kod mene uglavnom voziti prosek 4 coveka.... Pa me zanima da li je mucenje 1.2 motora, i da li ce pre da rikne? Mozda on vuce ok, ali da li pre da rikne tako... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me nece da rikne, ali 1.2 je slabasan, pogotovo ako se uzme tvoj prosek osoba u istom :thumbsup: Onda idi na 1.6 i sve ce lakse podnositi, i pun auto i klimu itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, burazeru... Mislim da cu ipak uzeti 1.6, sigurnije mi je i da ne bih mucio motor, ipak je to tezina, auto ima jednu tonu i 5 coveka, da kazem da je 400kg, opet je do dosta, a motor slab... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 je dobar motor nego mnogo trosi za 1.6, skoro kao hgt. A 1.9jtd je extra samo je problem naci ne pregazenog...sve u svemu 1.9jtd ali dobro da se pomucis da nadjes u dobrom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko odprilike trosi 1.6? Jel ne trosi vise od 10 litara? I jel pametno da se ugradi sekvent? A za 1.9jtd, ne bih uzeo, zbog registracijei delova i td...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko odprilike trosi 1.6 ? Jel ne trosi vise od 10 litara ? I jel pametno da se ugradi sekvent ??? A za 1.9jtd, ne bih uzeo, zbog registracijei delova i td...

Pa nije ti nešto mnogo veća registracija za traktor - 1.9JTD. Šta znam što se tiče delova, verovatno je skuplje, ali zato ide bolje od tog 1.6 na default-u, a da ne pričam o tome kada se čipuje :) I naravno, manje je žedan, i jednostavno se lakše vozi (u smislu šaltanja, po gradu i pri preticanju). E da, i manje se oseća pad snage kada uključiš klimu leti. Eto toliko od mene, ja glasam za 1.9JTD, naročito ako se uzme u obzir da su cene iste za benzince i dizele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj fazon... Ma, uzimam 1.6, najverovatnije sekvent i tako.... Ma, buraz, 1.9 zbog registracije mi se ne uzima, a i ne treba mi auto za trke ;)

Drugari saljem slike kada uzmem, hvala na pomoci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kakvo je stanje sa LPG i nafta mesavinom?

Da li je i to neka vrsta sekventa, koji fazon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...