rampl 0 Posted November 16, 2011 (edited) ...udarim pored table u plastiku, padne na tacno pola, ni mm gore ni dole, za 2 sekunde opet skoci gde je bila...Dva posta iznad ukoliko su losi kontakti na tabli, sat posla. Evo ga uputstvo za resenje problema linkPozSto se tice termostata imas Facet i Behr, mislim da je Behr prva ugradnja. Edited November 16, 2011 by Ritmo Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 16, 2011 pa pazi,u guzvi je normalno da podize temperaturu...a kada izadjes na otvoren i kada ga gazis,onda vazduh hladi hladnjak,pa ti spada temperatura...u svakom slucaju ti je termostat los...ne mozete da verujete kako je to jadno napravljeno,jedan plasticni drzac koji je jedan od glavnih faktora za zatvaranja i otvaranje termostata je tako lose odradjen,pa tako vrlo lako puca i onda termostat non stop otvoren ,i voda kruzi non stop,pa auto ne moze da se zagreje..em ne valja za motor,em nemas grejanje,em auto mnogo bolje radi kada postigne radnu temperaturu, Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 16, 2011 (edited) Ma bitno je da ne ide temperatura preko pola, dok je ispod dobro je svima, konji podmireni... Edited November 16, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 11 Posted November 16, 2011 pa pazi,u guzvi je normalno da podize temperaturu...a kada izadjes na otvoren i kada ga gazis,onda vazduh hladi hladnjak,pa ti spada temperatura...u svakom slucaju ti je termostat los...ne mozete da verujete kako je to jadno napravljeno,jedan plasticni drzac koji je jedan od glavnih faktora za zatvaranja i otvaranje termostata je tako lose odradjen,pa tako vrlo lako puca i onda termostat non stop otvoren ,i voda kruzi non stop,pa auto ne moze da se zagreje..em ne valja za motor,em nemas grejanje,em auto mnogo bolje radi kada postigne radnu temperaturu,to je odlicno napravljeno i hvala bogu sto kada crkne u 99% slucajeva ostane otvoren,nikako ne bi valjalo da ostane zatvoren Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 16, 2011 - Pisanje na temiČlanovi FLCS foruma su zamoljeni da ne skreću diskusiju sa jedne teme radi nekog drugog pitanja koje ih zanima, već je bolje otvoriti novu temu o pitanju koje ih zanima.U tehničkim temama nije dozvoljeno skretati tok diskusije radi šale i zabave. Spam u tehničkim temama će biti sankcionisam u skladu sa Pravilnikom.------------------------------------Nije normalno da temp. raste u gužvi (u koloni), a da opada na otvorenom putu.Nije normalno da po hladnom vremenu ne može da dođe do radne temperature. Normalno je da mu treba malo više vremena da dođe do radne.Nije normalno držati karton ili bilo šta sl. na hladnjaku.Nije ispravno reći...šta me briga što mi malo šeta temperatura, to je normalno.Posledica rada motora koji nije na radnoj temperaturi su veća potrošnja goriva i brže habanje motora.Inače, već postoji tema o radnoj temp.:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=28305Tema na kojoj smo je o grejanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 16, 2011 ok danas sam se vozio po bg-u u sred one guzve,i na otvorenom,temperatura drzi na polovini,pola dole-pola gore zavisi od saobracaja...dakle svi koji su imali problem slican mom-u pitanju je termostat...ali uzimajte orginal termostate,a on je oko 6,000,00 din ,ostali falsevi ne pasu ...toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan.pb 0 Posted November 17, 2011 http://www.autoricambi.co.rs/index.php/delovi?page=shop.product_details&product_id=226&flypage=flypage.tpl&pop=0,ja nasao ovaj termostat,sta mislite da livredi i odgovara za fiat bravo jtd,ima li neko iskustvo sa ovim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 17, 2011 Iskren da budem meni nešto to deluje prejeftino... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 18, 2011 ne pase ovaj na fiat bravo 1.9 jtd 2001 god ,takav sam i ja uzeo,pa sam morao da vratim Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted November 19, 2011 Javljao sam se pre na ovoj temi i negde ovde na sajtu sam procitao da je termos samoreparirajuci (ma sta god to znacilo). Interesuje me da li se on menja ili se moze popraviti?Moj slucaj: u gradskoj voznji posle nekih 20min. kreni stani voznje, auto ima grejanje u kabini, cim izadjem na put, skala pada skroz do nule i naravno nema grejanja onda. Jako neprijatno.Poslao sam pitanje u AP sport i odgovorili su mi sa ovim da odgovara termostat za Punto mk II mislim... http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=35109 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 19, 2011 Termostat ne zatvara uopšte i motor se stalno hladi. Kada si u kreni-stani režimu, hladnjak ne hladi brzo vodu pa nekako i stigne do radne temperature pa imaš i grejanje. Reparacija toga... citiraću majstora koji je meni menjao termostat: "Evo ti... ti repariraj šta misliš da treba". Znači to je tako napravljeno da ili radi ili ne radi. Teoretski se možda i može reparirati, ali to je svakako jalov posao naročito za ovaj termostat koji nije ni 1500rsd nov. Ovo što su ti da liiz AP-a paše i na Bravo/Brava, pogledaj spisak automobila u tabeli na kraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted November 19, 2011 E, i ako si mi rek'o Menjam ga, sta drugo... a i nije skup pa nece biti zime vise.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 19, 2011 znam da je za 1.9 jtd 2001 6,000 dinara...nemoguce skupo...za 1.2 ne znam,moguce da pase od punta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 20, 2011 Javljao sam se pre na ovoj temi i negde ovde na sajtu sam procitao da je termos samoreparirajuci (ma sta god to znacilo)...Šalili se ljudi u delu foruma gde to nije poželjno...evo, upravo zato što neko može shvatiti ozbiljno. Zato je i obrisano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 20, 2011 Izvinjavam se Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted November 20, 2011 OKO ZAKUCAVANJA TEMPERATURE:Imao sam isti problem i strah me je uhvatio kada sam ugledao da je temperatura u crvenom. Jedan samar i spala je na normalu. Kako neko rece ovde, necu da ga samaram non stop,resio sam da rasturim instrumente i da vidim u cemu je problem. Imao sam na ploci hladnih lemova,a na pinovima koji vode do dzeka koji je od instrumenta merac temperature se nahvatala oksidacija poput patine. Resio sam problem sto sam smirglom 1000 ocistio pinove sve izduvao vazduhom i evo vec pola godine nemam problem sa lupanjem samara tj. zakivanjem instrumenta koji meri temperaturu motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spoonman 0 Posted November 21, 2011 Da ne otvaram drugu temu... Slabo mi je grejanje na leru, a motor je postigao radnu temperaturu. Ne pada temperatura pri brzoj voznji niti se dize iznad radne u guzvi (znaci nije termostat). Cim dodam gas pocinje da izlazi topao vazduh. Da li se nekome ovo desava? Da li je ovo normalna pojava. Radi se o Bravo 1.9 JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 22, 2011 Normalna pojava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shicky 0 Posted November 22, 2011 Zapušen ti je mali hladnjak,promeni ga i imaćeš grejanje,odradio to za vikend i sad duva toplo i na leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 22, 2011 Uvek se oseti razlika u grejanju između lera i vožnje pod gasom, naročito vožnje u većim obrtajima. Npr. kod mene zna da se pojavi kao talas toplote nakon što motor ode u visoke obrtaje, ali i na leru greje ok. Jedino što mi preko foruma ne možemo da ocenimo koliko grejanja ima u leru i kolika je ta razlika... U svakom slučaju neće škoditi da uradi ovo što si naveo, ako je razlika u grejanju velika onda je sasvim potrebno to uraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 22, 2011 Za zupčasti kaiš je zakačena i pumpa za vodu. Ukoliko se motor brže okreće (veći broj obrtaja) brže se okreće i pumpa za vodu, pa samim tim i topla voda brže dolazi i prolazi kroz mali hladnjak za grejanje kabine. Na leru bi morao da greje, tj. ne sme da ide hladan ili mlak vazduh već solidno topao. Kao što je već napomenuto pri većim obrtajima grejanje se može pojačati i vazduh može biti još topliji, ali svakako na leru mora da greje. Ukolilo to nije slučaj, može se desiti da je mali hladnjak zapušen (što je takođe pomenuto) pa da onda pumpa ne uspeva da progura vodu na manjim obrtajima i da zbog toga ne greje lepo na leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spoonman 0 Posted November 22, 2011 Onda je definitivno zapusen mali hladnjak.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted November 25, 2011 Pozdrav svima. Samo da se javim da sam zamenio termostat za moj auto i sada je atmosfera u kolima krajnje prijatna Deo 1050Ruke 600 Quote Share this post Link to post Share on other sites
spoonman 0 Posted November 27, 2011 Da li ima neko iskustva sa sa sipanjem nekih cudotvornih supstanci u sistem za hladjenje, a radi prociscavanja istog. Meni je delimicno zapusen mali hladnjak za grejanje... Kontam ... Mozda pomogne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 147 Posted December 8, 2011 Evo da vam pomognem,termostat od renoa ,stavi se na crevo koje ulazi na fabricki,operacija za vestije traje oko15 min. i kosta 300 kinti.radnu temp postigne za 10min. i ne mrda ni pod kojim rezimom voznje. Quote Share this post Link to post Share on other sites