Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

Fiat Stilo / Nuova Bravo - kompresor klime

Recommended Posts

Da li neko ima iskustva sa ovim? Kako se skida lezaj sa kompresora? Ako neko zna i moze da napise,sve info o zamjeni ovog lezaja na kompresoru su dobro dosle!

EDIT: A sve je ovo krenulo od toga da se kod prvog paljenja cuje neko zveckanje i kasnije odmah nestaje! Ostali spaneri i kaisevi su novi svi! Remenica alternatora ok! Ova remenica na kompresoru kada se zavrti cuje se neki zvuk i kao da ima malo lufta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

imas dve varijante skuplju i jeftiniju

skuplja je da odes u neki servis da ti vakumiraju sistem,skinu kompresor zamene i napune opet sistem to te izadje 100e

jeftinija je da odes da ti zamene bez skidanja kopresora i kosta 50e

sam deo je negde oko 2500din u obe cene je uracunat deo

pisem ti iz licnog iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites

A boki reci mi znas li kako se to mijenja bez skidanja kompresora? Nije problem lezaj samo je problem kako da skinem remenicu sa kompresora! Ima li neka sema bilo sta? Mislim da kod mene to nije alarmantono jer se cuje samo kratko kada upalim auto i posle se ne cuje vise,tako da bi isao na ovu jeftiniju varijantu!

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno ne znam,mozda zna neko sa foruma pa sacekaj neki drugi odgovor ili probaj da potrezis na netu u sustini ako uspes procices samo sa kupovinom dela tj.2500din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mi je bitno da nadjem kako se to skida! Ne znam da li ima negdje neki manual,uputstvo... Reci mi kako se tebi ponasalo to kada je otislo?

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja usustini nisam ni izvalio dok nismo radili veliki servis tad smo ustanovili,ali bilo je brujanje posle toga je sve ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ujutru ili kod svakog prvog paljenja cuje neko zveckanje cak i zaskripi nekad nesto (vjerovatno kais),ali cim se krene nestaje! Danas kada samo digli auto i skinuli kais,kada se zavrti remenica na kompresoru pravi cuje se kao da bruji i cini mi se da cak ima i lufta malo! A klima radi normalno!

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto i ovaj moj majstor ne zna da li moze da se to promijeni bez skidanja kompresora,jer ako ga skinem moram na punjenje ici opet! A doce me jeftinije kod njega! Valjda ce se javiti mixy ili neko sa savjetom za skidanje!

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

miki to ne radi,moze da se zameni bez skidanja kod mene je tako uradjeno

p.s. nemoj citirati post iznad,podrazumeva se da meni odgovaras ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas bio u klimacentru i covjek sve skinuo i pregledao,kompresor klime ok kao i lezaj! :wallbash: Ima li neko ideju sta bi moglo drugo biti! Znaci lezaj na kompresoru klime DOBAR,remenica alternatora isto tako OK,zubcasti kais nov! Jedino mozda da nije do mikro remena ili nekog od spanera! Cuje se samo kada tek upalim auto,skripucanje,zveckanje... ne znam ni sam kako da objasnim,ali to se cuje ne trenutak i cim krenem nestaje! Nakon toga sve ok! Samo kod prvog paljenja! :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto je najgore ona je dobra! Ja ne znam sta vise moze da bude! DA nije neki od spanera los...ne znam! Jedino da pokusam da kais zamijenim za pocetak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao slican slucaj - remenica alternatora. Ponekad se culo samo neko tiho krckanje/zveckanje, dva dana je bio auto u servisu dok nisu uspeli da "uhvate" problem. Vec je na forumu bilo reci da je remenica alternatora delovala ok, ali da je promenom resen problem.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez zelje da insistiram, ali vec je neko na forumu pisao da remenica probana rukom i da je delovalo da je sve OK, evo dela sa teme:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=29220

"Proveren je alternator na ruku(nista se ne primecuje i nikakav luft(remenica ,lezajevi itd. Na kraju procitam sve ovo i resim da kupim remenicu alternatora.

Danas zamenjena i sve radi ko singerica."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da i ja javim sta je novo! Ponovo bio detaljan pregled i opet nismo ustanovili konkretno sta je problem! Probali smo paliti auto sa skinutim remenom i ne cuje se onda nista! Kada se opet stavi mikroremen pojavljuje se ono "zveckanje" kratko i odmah nestaje! Takodje sam primijetio da kada se upali auto obrataji blago opadnu i pocne da "zvecka" to,da bi se onda vratili na normalu u to se izgubi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totalno ste me izbedačili sa tim zveckanjem. Pa meni se to čuje od kako sam kupio automobil (NOV!). Psovao sam Zastavu kako ugrađuju bučne klime koje bruje i zveckaju kad se uključe, kad ono možda nešto i ne valja. Ali meni je tako od početka pa i ne znam kakav joj je normalan zvuk :question: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da malo osvezim temu,imao sam slican,ako ne i isti problem na Lybri 1.9 JTD 116CV

Pojavilo mi se skriputanje kaiseva i zveckanje iz pravca istih(kao da imam Peru Detlica ispod haube :rofl: ),to se desavalo po pravilu ujutru na prvom paljenju i trajalo od minut do dva :yes )mada se ova skripa kaiseva javljala i nekad kada dam mali gas i lagano pustam kvacilo.kasnije u toku dana palila je bez kuckanjamali je nesto skripalo :blink: .

Resenje,u mom slucaju dijagnostikovano i reseno u TIM servisu i kod Auto-elektricara Laki-ja(par radnjoi pre TIM servisa)

- prvo sam zamenio lezaj kompresora klime,koji je i inace bio los :( ,ali su skripa i Pera Detlic(metalno kuckanje) ostali :rant:

- zatim sam uradio servis i remont Alnasera i izgubio sam skriputanje pri paljenju i kretanju(bendix-zupcanik koji startuje motor je bio toliko zaprljan prasinom od trosenja korpe i lamele da se nije vracao u neutralni polozaj vec je ostajao u polozaju za paljenje :vava: i kada motor radi-to je skripalo)ali je detlic i dalje ostao,kuc-kuc.svako jutro :X .

- medjutim, detaljnim pregledom celog sistema kaiseva i spanera,otkrilo se da mi se remenica alternatora cudno ponasa :huh: ,to jest da u odredjenim momentima zaglavljuje,takodje da su mi lezajevi alternatora dobri.

- odradio servis alternatora, autoelektricar je potvrdio da su mi lezajevi dobri,da je regler sa cetkicama tek na pola zivotnog veka(inace uopste nije jeftin za JTD-a)ali mi je i rekao da remenica alternatora mora da se zameni.

remenica alternatora zamenjena i evo vec par jutara,auto pali kao mina :thumbsup: ,bez cudnih zvukova,osim umilnog brundanja hladnog dizela :rofl: nista drugo se ne cuje,takodje i prilikom kretanja sa manjim gasom nema vise neprijatnog skriputanja i trzanja,koje je verovatno bilo od kocenja kaiseva i svega ostalog.

Inace kod istog autoelektricara sam radio zamenu remenice alternatora,sa zamenom lezajeva na proslom automobilu Marei JTD :whistle: ,samo sto mi se kod nje nista nije culo :no ,ali mi je zato odjednom iz cista mira totalno zablokirala remenica :vava: ,pukao kais alternatora,remenica spala,udarila u patos automobila i nestala u akciji,na sred puta-jako neprijatno iskustvo,a da a neposredno pre toga poceo je da mi kulja beo dim ispod mareine haube(kais poceo da se pali)na svu srecu osim toga nikakve druge stete nije bilo.

Takodje bih dodao da znam dosta ljudi koji imaju automobile sa pravih predjenih od 100 do 150 hilj KM,i svima su alternatori bili u haosu(Skoda Octavia TDI-kupljena nova,Golf 5 1.9TDI,uzet u Nemackoj iz salona) na oba ova automobila,pri zamen fabrickih kaiseva na 120 000 KM,ustanovljeno je da su alternatori zreli za reparaciju,cak sam cu i da iste firme,to jest par firmi radi za vecinu razlicitih proizvodjaca automobila,alternatore,remenice i sve u vezi toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se opet stavi mikroremen pojavljuje se ono "zveckanje" kratko i odmah nestaje! Takodje sam primijetio da kada se upali auto obrataji blago opadnu i pocne da "zvecka" to,da bi se onda vratili na normalu u to se izgubi!

Identične simptome imam i ja na marei jtd, daj javi da li si našao uzrok? Svakako ću raditi remont alternatora ali me zanima jesi li rešio problem?

Sad videh da ima i druga strane ove teme gde si odgovorio :D Znači remenica, super, verovatno je i kod mene to...

Danas konacno zamjenjena remenica alternatora i problemi nestali! Jos jednom hvala na savjetima! :thumbsup:

Gde si radio, koji je ceh bio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima! pitam se da li je moguce skinuti spulnu,remenicu(ne razumem se puno) bez skidanja kompresora klime? na stilu 1.6 mi ne radi klima, posle udesa

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj odma na kompresor proveri ima li freona ili da nije stradao senzor pritiska.....ima tu mnogo stari zbog kojih nece da upali kompresor nije samo spulna u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...