Jump to content
FAS Goran
bojanchampion

Fiat Punto mk.2 - trapovi / lupanje / škripanje

Recommended Posts

Hteo sam da napisem da je kriv u stablu :D

Potpuno ste bili upravu kriv amortizer u stablu 16 mm vracen fabricki koji sam na 130 000 menjo greskom jer mi lupko hladnjak a majstor mi rekao kad krecem da je amortizer i solja pa sam samo bezveze menjao...Sad je dobro dosao kad se nema $ vremena$ound]

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo opet mene

zanima me da izmedju metalnog dela skoljke i mesta solje amortizera treba da ima lufta i koliko kad je auto na ravnom

 

IMG_0066.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo opet mene

zanima me da izmedju metalnog dela skoljke i mesta solje amortizera treba da ima lufta i koliko kad je auto na ravnom

 

IMG_0066.jpg

 

meni se konkretno 5 mm vidi da ova conja neleze na sasiju

Share this post


Link to post
Share on other sites

....lupa i šeta. Steži ili menjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ovo treba da bude stegnuto uz sasiju ni malo lufta netreba da  ima kod mene se znaci konkretno vidi 5-8 mm kad je na ravnom da se ovo od sasije odvojilo  dal je moguce da mi zato kad je klizavo auto skace gore dole kad krecem  probacu da dotegnem mene buni sto kad namotam ovo se sve pomera napred nazad to je normalno il ne? I koliko treba da se dotegne do kraja?

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ovo treba da bude stegnuto uz sasiju ni malo lufta netreba da  ima kod mene se znaci konkretno vidi 5-8 mm kad je na ravnom da se ovo od sasije odvojilo  dal je moguce da mi zato kad je klizavo auto skace gore dole kad krecem  probacu da dotegnem mene buni sto kad namotam ovo se sve pomera napred nazad to je normalno il ne? I koliko treba da se dotegne do kraja?

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene to tako stoji od kako je izasao iz fabrike, vec 3 godine, a nista ne lupa niti trese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da dotegneš ako hoće,  ako ne menjaj šolje. 

Proveri da li ima lufta u šoljama tj kakvi su ležajevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam promenio set guma kompletan i posle duzeg vremena isao na optiku jer mi je prethodne gume izjela skroz pa sam zato promenio set guma.Lupkanje se cuje u jace pri manjim brzinama i pri vecim bruji vise.Kada skrecem u levu stranu nebitno pod kojom brzinom cuje se dosta jace to lupkanje nego kada skrecem u desnu stranu.

Da li je moguce da su lezajevi otisli?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem na prethodni moj post.Danas sam primetio da kada mi levi tocak upadne u rupu, ne krater naravno cuje se kao udar metal o metal.znaci jedan udarac I kraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digni ga na dizalicu i proveri trap, pajser u ruke i natezi svaki spoj. Nasloni rame pod tocak i probaj da kao dizes tocak da vidis da li ima lufta u soljama amortizera i pogacama. Nesto ces da pronadjes sigurno. Dok je vec na dizalici, upali auto, ubaci u 3-4tu brzinu, pusti kvacilo i zaleti ga dobro- tj. nabi neku vecu brzinu. Kad postignes neku brzinu, ugasi auto i izbaci ga na ler da ostanu tockovi da se vrte. Ako je neki lager los, cuces tada koji je u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podigli na dizalicu I ustanovili da samo na levoj viljusci ima malko lufta e to je onako kada ja gledam,a kada bi majstor pogledao videli bi sta kaze.ako je do toga cena je poprilicna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto mi skripi napred kao dva metala da struzu... znaci kada sam se zaustavljao na parkingu smotao sam u desno I nesto skripi kao da se taru dva metalna dela ali ni je kosnstantno... dve sekunde pa pauza od sekunde pa ponovo... mozda su kocnice...ili sto samo prilikom skretanja... :unsure:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da su kocnice... Digni jednu stranu pa okreci tocak i vidi da l struze nesto tj da l se cuje nesto pa drugu stranu, dok vidis odakle dolazi... Pa skini onda tocak i vidi meso na plocicama...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce i da ti je nesto upalo pa da je grebuckalo... Ako se ponovi vidi rasturi pa ces da saznas sta je problem. Nadam se da se nece vise pojavljivati..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec neko vreme mi se desava da kada krecem i namotam pun levi ili pun desni cuje se kao da neko nesto lomi iz prednjeg dela. Dosta jak zvuk kao da se nesto kida.Isto tako mi se desava i kada idem u rikverc nebitno da li namotao volan levo ili desno.I to samo u malim brzinama odnosno prvoj jer u voznji se ne cuje nista.

Doduse nisam pokusavao da ulecem u krivine da ne bi ostao bez tockova ili nekog dela. Da li neko ima predstavu sta moze biti uzrok tog kidanja-pucanja.

Auto Punto 1.2 16v 2002

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se i meni desilo par puta, bas u trenutku kad namotam pun i idem u rikverc ili krecem lagano ... recimo dok se uparkiravam nikad nisam cuo to, samo kad krecem ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...