Gusar 4 Posted November 20, 2012 Do prve sledece kise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoksi 0 Posted November 21, 2012 (edited) Sinoc provalim da kada rukom pritisnem desni blatobran nesto cvili / skripi,zvuk bi reko da dolazi iza desnog tocka,sa leve strane sve u redu nikakav zvuk se ne cuje.Inace kada se auto zagrje isti zvuk je prisutan prilikom laganog polazenja i zaustavljanja.Skoro promenjena oba diska i plocice,felne ispravljene,gume nove i izbalansirane.Juce bio i na reglazi sve u redu sto se trapa tice.Evo supruga mi dobacije da se taj zvuk cvilenja od skoro cuje :wallbash: Edited November 22, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 21, 2012 Skripucu ti paknovi mozda bi trebalo da se presteluju ali nije nista strasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoksi 0 Posted November 21, 2012 (edited) Ovo kod mene skripi / cvili napred kad pritisnem desni blatobran.Ta prednja desna strana mi je i meksa u odnosu na levu. Edited November 21, 2012 by zoksi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 21, 2012 Ja nesto umislio da sam procitao zadnji moze i amortizer da skripuce ako je crkao a takodje i silen blokovi na viljuskama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 21, 2012 Posto je mekse onda je najverovatnije amortizer Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted November 22, 2012 Majstor proveravao zadnje amortizere, silene i sve ostalo na zadnjem trapu i kaže sve ok, nema nigde lufta a i dalje lupka. Pokazao mi je da ima lufta u šarkama vrata gepeka i lufta u desnom amortizeru vrata gepeka na kačenju i pomenu da i to može da stvara lupkanje u vožnji. Ništa, ostaje mi da malo pojačam muziku i uživam, koliko se to može u ovim našim "vozilima" Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted November 27, 2012 Meni je majstor u AP, bas mislim Viktor, metalnom stanglom i macolom "ispravljao" trap koji je bio "kriv".Mislite da je uspeo? Naravno, hteo je i da slicuje glanc nove Kyb amortizere, nakon toga...Trap je imao problem, koji je resen odvijanjem i zavijanjem dva srafa:)Prednji most nije bio u lezistima...Fabricki tako stigao.I meni je isto tako "fabricki stigao " iz slovenije gde je verovatno bio dobro zakucan u neko drvo ili zid, jer je Viktor morao da izbrusi 5 mm mosta da bi nalegao, ma sve je to lupano,evo ja sad zivim u SLoveniji i kola su skuplja nego kod nas, ali zato sto dobijas servisnu knjigu,gde lepo pise gde i kako je odrzavan, a isto tako prodavci garantuju da su kola nekarambolirana, a sve sto je lupljeno ide nama ili bugarima, prvo na obradu,peglanje i farbanje, pa nama naivcima.Polovinom godine sam menjao kompletan auspuh, zadnje kočnice (doboši + paknovi) i prednje + zadnje amortizere i još neke sitne delove prednjeg trapa (kraj spone, gumice balans štangle). Jedno vreme mi je auto bio baš tih i utegnut ali nedavno se javilo lupkanje u zadnjem trapu, preko neravnina i ležećih policajaca se čuje to lupkanje iz zadnjeg dela. Gledao sam po gepeku da nije alat ili rezervni točak ali nije, i kada je sve izbačeno iz kola opet lupkanje dolazi odozdo. Proverio sam da ausph ne udara u nosače i nije on problem. Koji delovi zadnjeg trapa mogu da proizvedu to lupkanje?podvuci se i pogledaj gumu pozadi koja drzi auspuh, meni su zbog takvog luppkanja menjali amortizere, i skinuli dobre stvili neke koji cvile, a u stvari se izvukla neka sipkica, st li je nosac iz te gume koja drzi ispusnu cev, samo prstom majstor vratio nazad i problem resen. mozda je to u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted November 27, 2012 Kod promene auspuha su promenjeni i svi gumeni nosači mada nisam lično gledao u kakvom su stanju oni metalni nosači na koje se kače te gume, pogledaću i to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2012 (edited) Kod punta mk2 a pozadi su silen blokovi i treba da ih menjam, zanima me jel postoje i napred ili postoji nesto drugoPunto mk.2 1.9D Edited December 13, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
alekssa93 0 Posted December 10, 2012 koliko ja znam napred su ti spone a pozadi silen blokovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 10, 2012 Gde god vidiš gumu između pokretnog i nepokretnog dela vešanja to su ti sileni. Najprostije. U to nemoj da računaš odbojne-granične gume. Imaš ih i napred i pozadi. Negde su uliveni i mora ceo deo da se menja, a negde se presom uglavljuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 23, 2013 Pozdrav svima prilikom udesa sam imao i susret sa ivicnjakom prednji levi tocak ga je opalio danas primetim da je ta strana za 1 cm blize krilu od druge sta tu moze biti problem da li ce samo centriranje trapa resiti problem ili mozda je nesto moglo da strada?ne mogu jos da teram da to proverim jer jos nisam skupio pare za hladnjak a uvideh i taj problem :help: Punto mk.2b 1.3 MJet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted January 24, 2013 Po svemu sudeći , viljuška. Sagni se ... poglečni ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 24, 2013 moze li se tacno iz kanala utvrditi da gledam jednu pa drugu imam jednu viljusku kuci jel ista i leva i desna, moram danas snimiti pa javljam zahvaljujem na odgovoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 24, 2013 viljuska kriva ali je malo na gore povukla balans stanglu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Punto 0 Posted January 24, 2013 Balans stangla ne moze da se iskrivi, mislim teoriski moze ali ne na taj nacin.,.. Zameni viljusku i centriraj trap. Inace leva i desna nisu iste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 24, 2013 iste su al kad ih gledas u ogledalu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Punto 0 Posted January 24, 2013 hahaha, pobednik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 25, 2013 hehheheheheh svaka cast.Snimio sam da nisu iste u ap sportu se prodaju kao leva i desna e sad izgleda da kad je se viljuska iskrivila povukla je u onom nosacu stanglu na gore pa se nadam kad odvijem nosac stangle da ce ona da se vrati a samo viljusku da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 25, 2013 (edited) samo pazi da ne dobijes po P...ci kad odvijes nosac stangle... odvijaj polako i odmakni glavu... Edited January 25, 2013 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 5, 2013 Zamenjena viljuska bila je kriva kao gudalo tocak se vratio u normalu sto se tice udaljenosti od krila e sad ne lezi vraze odem na reglazu kaze mi tocak ti u minusu i to se vidi ko dobar dan da je iskrenut premeri od viljuske do viljuske kaze ok je ali kaze amortizer je izgleda kriv da li je moguce da se iskrivio ili moze biti i nesto trece :help: :help: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 5, 2013 Amortizer moze da se iskrivi i od vece rupe a ne od tog udarca. Kriv je definitivno i stabli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 5, 2013 Amortizer moze da se iskrivi i od vece rupe a ne od tog udarca. Kriv je definitivno i stabli.nema punto stabilizatore samo amortizer ,a zvizno sam u ivicnjak od 25 cm znaci to je nema sta trece Quote Share this post Link to post Share on other sites