Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Posle konzervativnog Stila, 2007. god. Fiat izbacuje Bravo koji je imao atraktivniji dizajn. Pored atraktivnog dizajna, nudi i pristojan konfor, snažni dizel motori, turbo motori sa malom zapreminom, šestostepeni menjači (osim 1.9 JTD 88 kW) i sve po povoljnoj ceni. Glavni nedostaci Brave su samo jedna verzija karoserije i relativno ograničen unutrašnji prostor vozila.

Fiat Bravo je proizveden između 2007. i 2014. godine. Za to vreme, prošao dva restailinga. Prvi je izvršen 2010. godine. Drugi restailing Fiat Bravo-a je rađene 2014.  za  južnoameričko tržište. Kod Fiat Bravo su modifikovani prednji branik i prednja svetla, i od tada se  proizvedi i u Brazilu.

https://mlfree.com/fiat-bravo-2007-2014-polovnjak/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelistah temu al' samo iskustva sa dizelima. Kako se pokazao 1.4 T Jet 120 ks? Menjač je M40 ili ?

Koji nivoi opreme postoje u Bravou? i kojim redom idu?

Sport

Emotion

Dynamic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheWickerMan

Nivoi opreme (bar na modelima pre redizajna) su:

Active (nema maglenke, plasticni retrovizori, nema karbon tablu, ima celicne felne  itd)

Dynamic (manuelna klima, bezbednost, alu felne 16, bez tempomata I naslona) - minimum

Emotion (dvozonska klima, tempomat, hromirani delovi, alu felne 17, naslon sa rashladnom komorom...)

 

Sport opremu sam vidjao kao neki nivo izmedju ovih nivoa, ima sport sedista, crveno crne elemente, ali sam ga vidjao I sa jako slabom ostalom opremom, a I sa emotion+ opremom.

 

Spisak opreme zavisi I od trzista sa kog je auto uvezen. Mislim da su oni iz Italije najslabiji sa opremom, dok Holandija ima bolju, ali ovo me ne drzi za rec.

 

Znaci, sve u svemu SARENILO veliko. Moj je dynamic I u principu sam zadovoljan, nedostaje tempomat par puta godisnje I sport sedista su dosta bolja...

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @bane1321 , pre redizajna me i zanima.. Tempomat, može li da se ugradi, kao na 147/156/ Stilu? Ne gledam kod nas auta već u DE tako da mi je ono okvirno od opreme zanimalo, mada ovde Active nisam viđao, već samo Dynamic i Emotion. 

A hlađeni naslon, može li i on naknadno da se ubaci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi ugradio naslon, moa da se menja ceo centralni deo! Mislim na fabricki naslon!

Tempomat ugradjuju ljudi 60-80e!

Ja sam hteo ove godine da ugradim, ali sam odlucio da promenim auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno moze ali je komplikacija jer trebas nekako da dovedes "tunel" kroz koji ce da ide vazduh do naslona...

 

@dekirs - je igradjivao tempomat. On ce ti nesto vise reci. Koliko znam jednostavno je. Postoji samo razlika da li imas celu pripremu da se samo prikaci rucica na konektor ili ne, pa mora da se dovlace zice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj nije imao pripremu...:crybaby:

 

Mislim da ako bi nasao negde polovan centralni deo sa naslonoml, da ne bi bila neka filozofija za ugradnju. Vec postoji tunel koji vodi do zadnjeg "izduva" za klimu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 multijet 90 ps fabrika softwer skracen a hardwer indentican kao 1.9 120 ps

ovaj primerak redak u srbiji...

moj je chipovan i potrosnja zustre voznje po gradu leti 7L zima 8L

pravi solidnu razliku zima leto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznajem solidno Stilo/Bravo, ali nikada nisam cuo za tako nesto? Koja je kodna oznaka tog motora?

Za dizel od 90 KS (pored 105 i 120) znam da postoji u varijanti 1598 ccm (kodna oznaka 198A6000), ali je on stigao tek posle izbacivanja 1910 ccm blokova iz upotrebe tokom 2008.

 

@TheWickerMan

Jednostavno je, a posto je dobrim delom sto se elektronike tice Nuova Bravo=Stilo, mozes da pogledas i na tu temu u odgovarajucem topic-u:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kazem da nema, nego prvi put cujem.

1.9 MultiJet 90 KS u Bravu iskreno nisam video da postoji ni u jednoj specifikaciji. Zato i pitam koja je kodna oznaka tog motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj od 74 kW je igla u plastu sena, ali se za njega zna.

A za 1.9 MultiJet od 90 KS, iskreno prvi put u zivotu cujem :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidis da je ovaj ustinuo na vise mesta i da ima (nepostojecih) 1890 ccm. Mozda je zato pala i snaga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...