Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Oni koji su prodavani na zapadu imaju DPF. Ja sam na autoscout.it, mobile.de i sl gledao i svaki Bravo JTD/Mjet ima DPF.

Npr. imam novog Dobla 1.6 Mjet (2011 god) i on nema DPF, Euro 4 motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta se svi hvataju tog plivajućeg zamajca - kao da je to najgora stvar koja može da crkne na dizelu, a pun rezervoar je sad već 100 eura. Uzmite u obzir kada vozite polovan auto da sve to može da crkne, ali u isto vreme novi vlasnici Fiata trebaju da budu srećni jer stvarno ni ruke ni delovi nisu toliko skupi. U vreme kada sam ja kupio Stildžana, nije baš na svakom ćošku bilo majstora - tako da je bilo malo napeto. Sada je super, i ima puno servisa koji znaju da reše ove uobičajene probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni koji su prodavani na zapadu imaju DPF. Ja sam na autoscout.it, mobile.de i sl gledao i svaki Bravo JTD/Mjet ima DPF.

Npr. imam novog Dobla 1.6 Mjet (2011 god) i on nema DPF, Euro 4 motor.

Moj je iz Italije i nema DPF. Imate u Uputstvu za korisnike na 216 strani popis koje verzije imaju DPF, a koje ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i spiska za 1.9 MJT/8v/120KS:

Oznaka motora Verzija karoserije

----------------------------------------------

192A8000

| 198AXB1A 01 (bez DPF)

| 198AXB1A 01C (sa DPF)

| 198AXB1A 01B (bez DPF)

| 198AXB1A 01D (sa DPF)

192B5000

| 198AXE1A 04 (sa DPF)

| 198AXE1A 04C (bez DPF)

| 198AXE1A 04B (sa DPF)

| 198AXE1A 04D (bez DPF)

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da uzmem fiata bravo 1.9 jtd 8v 120ks 2008/09

Valja li ista taj auto po vama??

Imam, tacnije sam imao auto bildov veliki test na 100000km, ni jedan auto nisu nahvalili kao taj, samo nisam siguran da li je taj motor bio unutra a nemogu da proverim jer mi je drugar izgubo taj broj.

Dakle ako ista valja, i ako su pozitivni komentari onda bih voleo da dobijem i odgovor da li je neko uvozio iz slo aute, i kako, i da li ima povracaja onog njihovog poreza (ddv 22%)?

Edited by neshaoct
prebačeno - by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo je 4 FIAT po redu u mom vlasnistvu, posle Miletrecenta, Tipa, Grande Punta. Ovaj put sam stvarno hteo da pobegnem od FIATA. Od decembra meseca sam gledao, prikupljao podatke i uporedjivao jedno 7-8 modela automobila raznih proizvodjaca, u cemu su mi mnogo pomogli komentari na ovom forumu. I na kraju uzeh jedan 2007. 1.9mjt sa 122000 u dynamic opremi i za dve nedelje predjoh preko 1200km. Bio na pregledu kod Gorana, sutra radim veliki servis i to je to od ulaganja.

Auto ide odlicno, nema buke ni spolja ni od plastike. Kvalitet plastike u kabini i uopste dozivljaj voznje sa mesta vozaca su perfektni (a to su mi sa velikim zavidom potvrdili i zakleti Golfisti) U sustini od aktuelnih auta u toj klasi mozda mi se svidja vise Astrin kokpit. Potrosnja se krece od 5,6 (auto put - lokal) do 6,1 (grad + lokal - Mirijevo - Pancevo). Oprema je dynamic, srednji nivo, board, abs, esp + asr + hillholder, 8 ab, podizaci napred, el. retrovizori, alu felne, maglenke...i jos gomila stvari. U emotion opremi ima i autom klimu, tempomat, kutiju za hranu...

Gepek od 400 litara je fenomenalan. Odlican auto za porodicu, a sa druge strane vrlo atraktivan.

Losa strana su kozne obloge volana i menjaca...

U sustini svako jutro jedva cekam da ustanem da bih ga provozao, a supruga, inace veliki pristalica Nemaca, se zaljubila u njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jašta, Brate! Isto i kod mene a evo već godina prođe, dolazi druga registracija!

I svaki dan je ko prvi! Još da ugradiš tempomat i da te vidi Bog!

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,i ja sa odusevljen automobilom. Ja sam za tri godine koliko je kod mene presao 158000 i ni jedan kvar sem redovnog servisa,plocica,akumulatora.Stvarno kako su ga napravili nije mi jasno,svaki dan kao prvi a potpuni uzitak u voznji,savrsen.Po meni bez preterivanja najbolji i najlepsi u klasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, trebaju mi informacije. Za par dana bi trebao da mi stigne bravo 1.9jtdm sa 150 konja, 2008. Trebao bih da mu uradim veliki servis, eventualno menjam diskove i ako jos nesto treba.

Jel moze neko da mi kaze kako se krecu cene za to? Koliko kosta veliki servis, plocice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam jos uvek traje popust u ovlastenim servisima na set zupcastog + v. pumpa, tako da bih ti savetovao tu varijantu. U ovlastenom pitaj i za diskove i plocice, mozda je ostalo sta od akcije koja je bila skoro (oba diska po ceni jednog) - ja sam tako pocetkom ove godine dobio originalnu vodenu pumpu za N. Bravo po ceni iz akcije od prosle godine (oko 3000din).

Sve u svemu, racunaj da neces proci bez 400-500 E ako hoces da sve uradis kvalitetnim delovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,i ja sa odusevljen automobilom. Ja sam za tri godine koliko je kod mene presao 158000 i ni jedan kvar sem redovnog servisa,plocica,akumulatora.Stvarno kako su ga napravili nije mi jasno,svaki dan kao prvi a potpuni uzitak u voznji,savrsen.Po meni bez preterivanja najbolji i najlepsi u klasi.

Ja bih voleo da mogu tako da pohvalim Bravo, ali moj utisak je polovican - kupljen je sa 100000km (pravih) i odmah po kupovini zamenjen je:

1) nosac motora ispod posude za vodu (radi se o "decijoj bolesti", novi nosac je bio drugacije konstruisan) - 150 E

2) donji nosac motora, koji nosi i auspuh (radi se o gresci koja je tipicna samo za seriju u kojoj je i moj Bravo) - 50 E

3) lezaj kompresora klime

4) remenica radilice (3+4 == cca 200E)

prosle godine, na oko 115000km:

5) cev niskog pritiska klime istrulila na spoju sa nosacem, iscureo rashladni fluid - 70E

6) overboost ventil pisti, ali radi, pa ga za sada necu menjati (cca 80E Bosch)

7) javlja se lupkanje iz zadnjeg mosta (mozda se radi o jos jednoj "decijoj bolesti", a mozda se i neki drugi problem - nisam proveravao)

8) kada spoljasnja temperatura padne ispod 5-6, ventilator kabine pocinje da skripuce (za sada to stoji, posto treba rasturiti pola kopkita da se dodje do njega, pa da se ocisti i podmaze)

Ako zanemarim 1 i 2 (i 7), mislim da se ostalo nije smelo desavati na autu koji je tada imao 3 godine exploatacije i 100000km.

Utisak sjajno dizajniranog kopkita kvari skriputanje koje se javlja posebno zimi - moji imaju Octaviu A5 iz 2005., presla 190000km po nasim putevima, pa takvih skriputanja nema, a ako se nesto i cuje dosta je tise i priguseno...

Sa druge strane i posle skoro 2 godine nije mi dosadio i uzivam u voznji, lepo dizajniran i spolja i iznutra - da nije tih skriputanja i lupkanja, bila bi cista 5, ovako ipak 4+ :)

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedno pitanje. Moj dolazi sa fabrickom navigacijom. Da li neko zna jel moguce ubaciti novije mape i kako bi se to radilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam na youtubeu video neki klip gde se vidi da je IGO software, a za njega postoje mape srbije... Ali mi treba misljenje nekog ko zna pouzdano

Edited by MladenD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto vidim da se neki raspituju za bravo, ja sam vlasnik jednog,kupio sam ga novog u delti 2008 godine i presao sa njim 70000 benzinac je 1,4 u dinamik opremi sa 90 konja, sto podrazumeva i dvozonsku digitalnu klimui sada bih ga prodao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce glasovne komande u Blue@Me da se prebace na engleskom jeziku?

Menu sam prebacio na engleski ali glasovne komande i dalje su mi na italijanskom.

Drugo pitanje je: koliko kosta da se omoguci iskljucenje zvucnog upozorenja da nije vezan pojas, i u kom servisu se to radi?

Edited by priest77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da odgovorim sebi na prvo pitanje, nasao sam resenje, ubacuje se to preko USB flash memorije.

Imate uputsva ovde:

http://www.fiat.com/...ruzioni_eng.pdf

Fajlove ovde:

http://www.fiatautom...ecoDrive/files/

A linkovi ovde im ne rade (bar je tako kod mene):

http://www.fiat.com/...tOID=1074625978

Sada mi je sve na engleskom.

Jedino ovo drugo pitanje da mi odogovorite, da iskljucim zvucno upuzorenje za pojas. Da li mora obavezno u servis ili postoji neki drugi nacin? :)

Edited by priest77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko može da definiše razlike između:

1,9 120KS vs 1,9 150KS vs 1,6 120KS

Dakle, logične razlike u ceni registracije, snazi, potrošnji itd su mi jasne. Interesuju me pretežno cene održavanja i (skupi) problemi koji se mogu imati (plivajući zamajac i sl).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...