Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na dosta uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato znatni broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 24 sata automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada

Recommended Posts

Svi sa motorom 1.9mjet 16v 150ks imaju 6 brzina.

Slabija verzija 120ks je sa 8v ima 5.

Za relativno istu potrošnju, cenu održavanja i registracije imaš mirniji rad i naravno bolje preformanse.

Taj se motoror ne ugrađuje samo u Alfu 159 već u:

AR147, AR156, Opet Vectru, Astru i Signum, Saab 9.3 i 9.5, Fiat Stilo, Bravu, Cromu, Lanciu Deltu i možda još negde.

Ja vozim malo slabiju verziju tog motora 140ks već dosta dugo.

Ne znam ni jednog nezadovoljnog vlasnika.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan je menjana usisna grana na jednom takvom. Cena nove usisne grane - 380 evra...

Ko voli nek izvoli ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usisna grana je problem od 2005-2006, od pocetna 2007 nije vise jer je revizirana sa novim leptirima kojima je ogranicen put pa se ne trose. Ja ima taj motor sa 178500km i milina nista, jeste spala mi je sipkica pa nije toliko startan do 1750 obrtaja ali je azdaja. Uostalom za sipkicu postoji fiks koji sam upravo odradio pa cemo videti kako drzi. Inace normalna cena usisne grane preko je 190Eur samo smo mi ovde ovce za sisanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nego što sam pazario auto dobro sam se informisao što preporučujem i ostalima.

Ima jedan što mu je zaribala pumpa za vodu na jtd-u pa morao da radi generalku. Ja opet ne mislim da su pumpe na jtdu loše.

U Fiat servisu Đukić u ZR imali su čak 3 pucanja lanca na 1.3mjetu, jedan je imao 60 kkm (pod garancijom), da li treba da se izvede zaklučak da taj 1.3mjet (koji ceo svet ugrađuje u svoja vozila) treba izbegavati ???.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, nemoj tako! Izneo si svoje mišljenje, i ostani pri njemu!

Meni je svakako bitna informacija od ljudi koji imaju veze sa Nuova Bravo-m.

Još jedan prijatelj mi je rekao da izbegavam motor od 150KS.

Ti nisi rekao da onaj plavi Bravo ne valja. Samo si prokometarisao motor i to je po meni O.K.

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisao je da treba izbegavati motor a nije nicim obrazlozio. prvi deo recenice nije problem drugi deo jeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kole svaka cast za info, znao sam da je isao u jos neke alfe. ali ovo za opela i saba nisam :thumbup:....

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde sad lepo nam objasni zasto ne motor od 150KS cisto da znamo ,ako si imao neko lose iskustvo podeli ga sa nama ,pa forum za to i sluzi !

Naravno volim da sam informisan zanima me svaka informacija o novom bravu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je iko video, provozao, servisirao, poseduje Bravo 1.6Multijet da napise nesto o njemu? Znam da je malo verovatno ali ipak...

Imao sam priluku da vidim, ali ne i da provozam....ali sam dosta citao o njemu,cini mi se i da je bio u nekim nasim novinam veliki test na 100.000 predjenih kilometara.. Radilo se o modelu 1.6 MJT 88KW (120KS) euro 5

100.666 predjenih kilometar

prosecna potrosnja za vreme testa mu je bila 7,1 litar,vozen je u najrazlicitijim vremenskim uslovim i rezimima..

Secam se da je pisalo da je presao 100 hiljada bez ikakvih intevenica mehanicara,osim sto je isao na redovne servise...

Posle testa motro je bio rasturen u najsitnije delo,klipovi su bili u perfektnom stanj takodje i radilica i cilindri....

Bilo je odredjenih problema sa kvacilom i sa menjace,u trecu brzinu je malo teze isao ali taj problem se pojavio tek pri kraju testa..

Ako se setim jos necega napisacu, probacu da nadjem novine u kojim sam citao o tom velikom testu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je 100kkm da bi se nešto krenulo na loše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da je malo...ali to su presli za neko kratko vreme,ne znam sad tacno koliko,pa je mozda zbog toga...

Drugih kvarova nije bilo,menjali su sijalice,brisace i jos neke sitnice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 mjet je treća generacija Fiatovih CR dizel motora sa povišenim pritiskom ubrizgavanja max 1600 bar (bio je 1350), kao i 2.0 mjet. Osim toga ubrizgava gorivo 6 ili 8 puta tokom jednog takta, jtd 2 puta, mjet 4 puta.

Može se reći da je to zamena za 1.9mjet 120ks.

Uz skoro istu krajnju brzinu i ubrzanje ima skoro 1L manju potrošnju.

Ne znam kako su uspeli da naguraju 7.1L, kad ja sa 1.9mjet 16v imam prosek ispod 7.

Međuubrzanja su mu bolja od 1.9 (120KS) zahvaljujući obrtnom momentu od 300 Nm na samo 1500 o/min.

Kod nas se prodaje slabija verzija 1.6 mjet od 105 KS.

E da ima jednu manu kod nas je veoma redak, a to može biti problem kod servisiranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzine i rezimi:

maximalna 187,5km/h

rezim pri max.brzini 3.500 u VI

rezim pri 130km/h 2.450 u VI

Potrosnja-voznja u VI

90km/h 4,4L

100 4,8L

130 6,4

150km/h 7,7

Prosecna potrosnja:

-gradska voznja 7,4L

-regionalni put 6,1L

-autoput 6,9L

Ove potrosnje su merene pred kraj testa,na pocetku testa su bile vece za skoro litru...

ovo su izmerili u SAT-u..broj 257, 17.februar 2011....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde sad lepo nam objasni zasto ne motor od 150KS cisto da znamo ,ako si imao neko lose iskustvo

Malo je Brava kod nas sa tim motorom. Mislim da je u klubu samo jedna.

Ali kao što rekoh taj se motor ugrađivao u dosta drugih vozila. Čak je premijera bila pre nego što je novi Bravo predstavljen.

Kada sam kupovao moj sadašnji auto detaljno sam se informisao o tom motoru na stranim forumima i svi su imali samo reči hvale.

Neka preporuka za njega bude garancija od 500 kkm u Nemačkoj i 250kkm u Austriji za Cromu sa tim motorom.

Na mobilede bilo je mahom alfi (u njih se najviše ugrađivao) sa pređenih preko 300 kkm gde vlasnici tvrde da je u perfektnom stanju sa proverenim izduvnim gasovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo su izmerili u SAT-u..broj 257, 17.februar 2011....

SAT članke preuzete iz nemačkih novina gde umiru od sreće kada uspeju da pronađu fiata kome krči menjač ne treba shvatati ozbiljno. Računaj da je teško verovatno da 1.6 mjet može da prekine šampionsku seriju ovih CR motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosecna potrosnja:

-gradska voznja 7,4L

-regionalni put 6,1L

-autoput 6,9L

Pa ekonomija mu i nije jaca strana, :blink: Ovoliko pa skoro trosi moj karavan 1.9 od 1410kg....a palim ga bar 15 puta dnevno.

Zna li se ukupna masa ovog brava? Oni jeb... Megane 1.5 dci, zatim Focus i Pug 307/Citroen C4 1.6 HDI/Tdci trose manje mozda i 0.5- litar, a to je ta klasa....Pretpostavljam da se bar zato lepo vozi.... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo sa testa je bio tezak 1.523kg...

ovo su izmerili u SAT-u..broj 257, 17.februar 2011....

SAT članke preuzete iz nemačkih novina gde umiru od sreće kada uspeju da pronađu fiata kome krči menjač ne treba shvatati ozbiljno. Računaj da je teško verovatno da 1.6 mjet može da prekine šampionsku seriju ovih CR motora.

Sve je mereno na pisti u Vairanu (Milano)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je taj imao? :blink: Oklopne ploce u vratima? Pa onda je tezi od nekih vozila iz D segmenta ... Citam neke podatke na Parkersu, ne bi smeo biti tezi od 1320kg.

Vektra c sa 19cdti je teska 1430kg....

Share this post


Link to post
Share on other sites

i meni je je to cudno,ja gde god sam gledao podatke,sto se ticu mase,brojke su bile od 1205 do 1360,u zavisnosti od modela....ja ne znam sta su oni merili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i meni je je to cudno,ja gde god sam gledao podatke,sto se ticu mase,brojke su bile od 1205 do 1360,u zavisnosti od modela....ja ne znam sta su oni merili...

Pazi,nije čudno ako kažu da su u odnosu na Stila postigli kruću karoseriju i do 2-3x (uvijanje i savijanje) Ako je tako, to je moralo da poveća težinu auta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok.

Bravo 1.9 ima 1320 kg, ovaj 1.6 može biti samo lakši.

To je neka masa sa 2 vozača i rezervoarom goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 1.6 Multijet - bruto težina 1.395 kg - podatak iz kataloga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se mene pita ja bi za sebe uzeo samo varijantu 1,9 od 120ks.

nisam za eksperimentisanje a znam da je provereno dobar.

mogao bi da prodje i sa 150ks a sto se tice 1,6 mislim da je to suvise slabo

za auto od 1400 kg bez obzira na njegove konje tj kilovate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...