Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

On 3/25/2017 at 2:53 PM, gand said:

Deluje ok, ali mi bode mi oci , ne pominje servisnu knjizicu

 

Ne znam zašto si se baš uhvatop za servisnu knjižicu?  

Kompletno stanje automobila možeš da proveriš kod iskusnog majstora i dijagnostičara, što je poželjno imao ili nemao servisnu istoriju. 

 

On 3/25/2017 at 4:37 PM, johnnynikola said:

Cini mi se daje prednji branik farban,

Airbag da je ispadao iz volana.

Nervira to sto nije slikao auto od napred.

Nista ne mora da znaci.

Ipak je to utisak sa slike.

 

Ako misliš na zazor između volana i airbag-a, to je tako na svakom Bravu. I da jeste ispucan, ne verujem da bi se primetilo jer se samo ubaci nova jedinica airbag-a, koja bi legla isto kao i stara.

Prednji branik deluje kao da je farban, a može biti i zadnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Prelistah ovaj forum, ima bas korisnih informacija.

Bacio sam oko na ovaj: 

 

gregaer.jpg

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9273456/fiat-bravo-19-sportakcija

 

Je l' ima neko da podeli svoje misljenje o ovom oglasu? :) I da li neko ima iskustva sa ovim auto placem?

 

Hvala!

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nebojsa Smrzlic

 

Cena mu nije fiksna iako svi oni vole da napišu da je fiksna. :) 

Lepo izgleda i unutra koliko sam video...da sada tražim Nuova Bravo za sebe svakako bi išao da ga pogledam uživo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poydrav ljudi, nov sam ovde, ali se nadam da cu dugo ostati. Naime, ozbiljno se razmisljam za kupovinu bas ovog brava:

 

gregeg.jpg

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9955043/fiat-bravo-14-t-jet-sport

 

a li vi vidite nesto sto sam ja prevideo, ili imate neko misljenje o konkretnom modelu, prodavcu? Jos jedna stvar, kaa bih ga uzimao, odmah bi ugradio plin, da li je to pametno ovako sve u kompletu?

 

Hvala unapred, svaki savet i misljenje mi puno znaci.

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se dobro sećam, taj 1.4 T-jet od 150KS ima direktno ubrizgavanje, tako da i nije nešto isplativo ugraditi plin u njega (skup uređaj i opet troši benzin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta...necu valjda sada kada sam sredio MAF, usisnu, skinuo DPF, ugasio EGR, zamenio kocnice, stavio opruge, zamenio gume, odradio veliki servis da ga menjam :P PA CAK ni za jednog 1.4T sa...op op vidi panoramom, hmmm pa grejanje sedista...pa...hmmm da li bi hteo da mu doplatim?! :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali sam ga vozio sredjenog onda 4-5 godina...tako cu i ovog :)

Zahebaču nekoga valjda onda i za brava hu hu huuuuuuu :rofl:

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutin-NS said:

Ali sam ga vozio sredjenog onda 4-5 godina...tako cu i ovog :)

Zahebaču nekoga valjda onda i za brava hu hu

 

Hoćeš, hoćeš. Pa nema vake dve budale hahahahahah

poyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da se vratimo na temu bravo a ne traktori :)

 

Planiram da menjam Pola 6n2 u skorije vreme i izbor je pao na Bravo-a. Jurio bih ga preko, najverovatnije 2.0 verziju u sport paketu opreme, pa me zanima koliko je 2.0 motor kvalitetniji (ako je) u odnosu na 1.9. Skontao sam po raznim review-ovima da je agilniji od 1.9, sama činjenica da ima 3600Nm pri 1750rpm u odnosu na 3000 pri 2000 kod 1.9 kapiram da mi u gradu dosta znači pošto bi auto bio 80% vremena u gradu. Druga stvar koja me zanima su sedišta. Gledam neke brošure i onajviše me zanima "sail cloth" materijal na sedištima, ali ne onaj "glatki" već "proštepan" ili "izrebran" kako god se to kaže, sa isofix podrškom jer ukoliko krenemo van grada to su oglavnom putevi od 300-800km (zimovanje, letovanje i neke posete daljoj rodbini) pa kapiram da su malo udobnija sedišta.

 

Takođe me interesuje šta je sve urađeno na facelift-u 2010 godine pošto bih ukoliko ulovim neki 2010-to išao na njega, ovako bih jurio neko 08-09.

 

Znam da su ovi 2.0 dosta bučniji, to mi je malo minus pa me takođe interesuje koliko su žedni oni 1.4 150ks motori i koliko se oni isplate za neko duže korišćenje (sada bih uzimao auto za narednih 5 godina), kapiram da su ti 1.4 150ks motori manje prelazili od dizela, ali me konkretno zanimaju vaša mišljenja.

 

Hvala unapred, i ako ima neko iz okoline Sr. Mitrovice da me provoza i da mi dozvoli da malo provozam brava nek se slobodno javi (posle može i neko pivo :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 je dosta kvalitetniji, pogotovo u slabijoj varijanti.
Od 2.0 sve sto sam imao prilike da probam su dosta mrtvi do 2000rpm, a ispravni.

Ako ne juris konje uzmi 1.6 120ks, na nizim rpm nije nista slabiji od 1.9-2.0, a trosi litru manje u svim rezimima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetu, s obzirom da će 80% provoditi u gradu nije mi neophodno da bude što više konja, i ja kapiram da je 120ks sasvim dovoljno (pogotovo ako polo trenutno ima ~75ks) ono što ne bih voleo da uzmem neki za koji se zna da je loš, tj da su neke serije lošije. Ovaj Polo služi već 2 i po godine, služiće i 3 dok ne nađem Bravo-a a Bravo-u je namena da izgura bar 4 godine zato bih nešto što se "ne kvari" što bi ljudi rekli, tj nešto što je pouzdano :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/21/2017 at 11:53 PM, ivkesm said:

Skontao sam po raznim review-ovima da je agilniji od 1.9, sama činjenica da ima 3600Nm pri 1750rpm u odnosu na 3000 pri 2000 kod 1.9 kapiram da mi u gradu dosta znači pošto bi auto bio 80% vremena u gradu.

 

Imenjace, pretpostavljam da si ih greskom pojacao 10 puta ;) , posto su deklarisani na 360Nm (2.0) i 305Nm (1.9 16v). Sto se tice agilnosti, teorija je jedno a praksa drugo, a to ce ti potvrditi bilo ko da je probao ove 2 masine, ispravne naravno. Pogotovo sto se tice voznje po gradu, tj. na nizim obrtajima, gde su za novije motore (1.6 i 2.0) navedene sjajne vrednosti torque "u bunaru" (na 1500 i 1750 rpm) a u praksi bas i "nece da moze" tako. Dovoljno je pogledati grafike koji ljudi ovde kace sa merenja i videce se da su te vrednosti na visim obrtajima, za oba 16v. U odnosu na 2.0, 1.9 polece vec na dodir gasa, a ta razlika se tek kasnije anulira u korist jaceg - bar je moj utisak takav.

 

Sto se tice godista, ako juris 2010+ ogranicen si na 1.6 i 2.0 koji su se u praksi pokazali kao nezniji u odnosu na 1.9. Ako juris starije, ono sa cim nema greske i sto je proverena "tegleca marva" je 1.9 8v MultiJet (120KS, 255Nm), mana mu je sto ima 5-brzinski menjac.

Za moj ukus kod Bravo modela, najbolji izbor je 1.9 16v u Sport varijanti, 6 brzina, jedino sto ima poznat problem sa klapnama usisa i sto si ogranicen na starija godista. Sto se izgleda tice, Sport ima par detalja u eksterijeru (pragovi, kacket, izduv...) i lepsi enterijer (profilisana sedista koja pominjes, alu-pedale, bele cajgere,...) koji ga diskretno izdvajaju od ostalih. Sto cenjeni kolega vec rece, ako nisi previse zahtevan i 1.6 je po performansama sasvim korektan motor za grad i nase urnisane puteve (otprilike u rangu starijeg 1.9 8v), manja registracija i potrosnja, a njegov potencijalni problem moze da bude M32 menjac. Za koji god da se odlucis, svaki ima svojih prednosti, ali i falinki (na EGR i DPF racunaj kod svakog). Sto se restyle tice (2010+), nema nekih bitnijih razlika sem sminke i sto su noviji :) , u njima mozes naci iskljucivo 1.6 i 2.0 i vrlo su retki u Sport varijanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A benzinci? Kapiram da oni nemaju problem sa DPF-om jer ga ni nemaju :)

 

Sama reparacija DPF-a i čišćenje EGR ventila se rade na koliko? Da li EGR mogu sam da očistim ili moram kod majstora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egr i dpf ubijes softverski i fizicki odmah i nemas problema vise sa tim zauvek. Drugar trazi da kupi sad mladju 159 i javlja mu se problem sto je ogranicen na taj 2.0 motor , tj. i nije neki problem jer motor nije los ali nije ni prici u odnosu na 1.9 jtd-mjt, tako su ga barem svi savetovali od ljudi koji su "kao mi" pa preko majstora :) Recimo ja sam cuo da taj 1.6 ima ili imao problem sa glavom, ali kazem opet cuo sam, ne znam konkretno o njemu nista.

Na taj 1.4t ja nebih isao nikako ako jer kapiram da je jos uvek špansko selo za nase majstore :D Drugar ima recimo golf 5 turbo i zakasa sa nekim seckanjem, stavio ga u oglase :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...