Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Tacno tako.  :thumbsup:

Gledam kako ljudi govore da je 1.6 losiji od 1.9. Ja nisam stekao takav utisak, ali dobro. Svako ima pravo na svoje misljenje.

Mogu da kazem da nisam vozio ugodnijeg dizela bas upravo zbog cinjenice da je max obrtni moment dostupan vec od 1.500 rpm.

Dok nisam uzeo Bravo vozio sam porodicni Grande Punto 1.3 90ks. Preporodio sam se. Sad kad sednem u punta pomislim da je pokvaren  :harhar:

Drugar ima stila 140ks. Necu da kazem da je Bravo 1.6 jaci niti bolji, ali po meni je ugodniji za voznju. Potrosnja mi je takodje manja nego njemu iako mnogi ovde napominju neku straobalnu potrosnju za 1.6.

A o kolicini crnog dima koji ispusta stilo necu ni da pricam. Zadnji put kad smo se malo vijali po vencu, imao sam utisak da me traktor juri koliko se stilo dimio.

Ljudi zaborave na zamor materijala. Mnogi bi se iznenadili kada bi na dyno stavili svoj auto koji je ~10god star i videli koliko je izgubio na performansama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tom Stilu očigledno nešto više fali od malo zamora. Problem je što ljudi ne održavaju kola i očekuju da budu nova i posle 20 godina. Može to, ali treba da se zameni svaki deo koji kreće da zeza, pa čak i motor da se sređuje ukoliko bude potrebno. A Stilo 140ks svakako ne bi trebao toliko da dimi i muči se oko stizanja Brava. Koliko sam video Bravo 1.6 i Stilo jtd su tu negde slične snage s tim što Bravo ranije povlači, a održavan 140ks će da pojede jtd.

Evo pogledaj rezultate sa merenja za Ivanovog Stila. Ima i više konjića nego što je imao kada je izašao iz fabrike :) Ali auto je tip-top sređen. 

 

Nevezano za ovu priču misilm da će mi sledeći auto gotovo sigurno biti Bravo 1.6mjet. Taman ima dovoljno snage, ima šestobrzinac koji ja odavno želim zbog rasterećenije vožnje na auto putu, jeftinija je registracija nego za 1.9,a  u osnovi je to ipak Stilo za koga ima delova gde hoćeš. Po meni je sve to zajedno dobitna kombinacija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma za delove za Bravo se ne treba brinuti, ipak je to Fiat, bice prica kao i za prethodne u klasi, tj. best buy u Srbiji... Jedino da se jos malo namnozi, em ga je pogodila kriza, em je napravljen u malom broju primeraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, meni se sviđa kako ide Bravo 1.6 ( i sa 105 i sa 120KS), ali mi je bučan, i da verovatno bih se i na to navikao. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd sad ljudi, Nema nikakve logike da 1,6 vise trosi od 1,9..... Bravo 1.9 ima 1320 kg a 1.6 moze biti samo laksi, Imali neko tacne podatke?

Plus savremeniji motor Multijet 2generacije. Fabricki podaci kazu:

 

http://www.cars-data.com/en/fiat-bravo-1.6-multijet-120-dynamic-specs/11812

 

http://www.cars-data.com/en/fiat-bravo-1.9-16v-multijet-115-edizione-prima-specs/11823

 

Ovde mi se tezine vozila ne uklapaju, ali nema veze....

Vidim da je PharaohMaster zadovoljan potrosnjom na 1.6 kao i Dimitrije i jos neki koji ga imaju.

Dovla napr. na njegovom tvrdi maltene vecu  potrosnju nego na mom karavanu 1,9 mjtd koji ima 1410kg. sto mi opet nikako nema logike..... a ja vozim u izuzetno teskim urbanim uslovima sa nikad zagrejanim motorom....

Dakle sumirao sam da su utisci jako razliciti.

Dovla, jesi li siguran da ti na potrosnju ne utice neka neispravnost, tipa DPF, MAF,EGR itd, Ili jednostavno ne mozes da vozis ispod 2000 o\min.? :D

Jos pitanje za vlasnike 1.6: Koliko vam Bravo trosi na autoputu u 6 brzini na 120- 130kmh?, Cisto da uporedim sa mojim autom.

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh zadovoljan sam potrosnjom. Ima dana kada ga stedim, ali ima i dana kada ga maksimalno produvavam (zbog DPF razume se :devil: xexe).

Prosecna potrosnja mereci od cepa do cepa mi je 5.902 litara/100 km. Uzorak ~7.000km.

Bord mi trenutno ne prikazuje nista pametno zato sto se raskacila klema sa akumulatora  <_< , ali odprilike je i board tako nesto pokazivao dok nisam resetovao board slucajno pre par nedelja.

Cini mi se da je tezina i mog 1.6 1320 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hansf 

 

Ispravka, moj Červen Zmaj je 1,9 8v 120KS. 

Gradska potrošnja oko 6,5 (6,3-6,5 da budem tačan; na Stilu bilo oko 5,9-6,3 - lično sam viđao Stildžane sa 6,7 na boardu, i znam kako ta cica vozi :D, pa i ne čudi što je takva potrošnja).

Vangradska (bez neke štednje po gasu) 5,2-5,5 lit, mada kad ga zgazim i ako vozim tako duži vremenski period ode na 5,7 prosek (tipa 150+ duže vreme po autoputu). Desilo mi se kada sam vozio kumu i ćerkicu joj, pa sam vozio 80-90-100 da sam imao 4,9-5,0 prosečnu potrošnju. 

 

Službeni Bravo koji sam terao do Niša i nazad (1,6 105KS) je imao prosečnu potrošnju od 5,9 litara doduše vozio autoputem 120-130 (moram, prati me GPS-om ovaj čudak iz firme :D )

Mojim Bravom kad item 120-130 (nijedan ni drugi nemaju tempomat) moja potrošnja je 5,2 lit. 

Gradska potrošnja na skoro svakom Bravu kod nas u firmi (ovi 1,6 105KS) je od 6,5-7,2 litara. Svi imaju automatske klime, kladim se da niko od kolega ne štedi, i da se svi izdrkavaju, ali ima tu i žena koje voze polako... to su jednostavno podaci sa borda. 

 

Masa praznog vozila za 1,9 8v i za sve verzije 1,6 (90/105/120KS) je ista, i bez dodatne opreme i sa 90% punim rezervoarom je 1320kg. 

Masa praznog vozila 1,9 16v i 2,0 pod istim uslovima je 1360. 

 

Benzinci su od 1205-1275kg.

Edited by Dimitrije Munćan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da imas 1.9 mislio sam na te sluzbene koje si pominjao. :turned:

Ima na polovini ove teme neko je vozio Bravo 1,6\ 105ks, 120kmh po bordu, i trenutna potr. je pokazivala 4,6-4,7l

Evo i ovaj se vozi 120....

 

 

4.1l \100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast. :)
Ali to je trenutna potrošnja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga isti baja pri 170 km\h na 3000o\min

 

 

Zaljucak, do 120Km\h moze jako malo da trosi, kad se nagazi potrosnja rapidno skace kao i kod svakog auta..... :smoke:

 Au gradu..... u kom gradu? Ti sa tvojom prosecnom gradskom od 6.5 l sigurno ne zalazis u centar..... :D

 

I moj drugi favorit:

 

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Da. Ja sam to uvek govorio. Do oko 120-130 fino troši, posle toga, drapi i api.

Elem. Ja vozim Karaburma-Zemun Polje, koliko god mogu idem protočnijim trasama. Ne idem kroz centar već tranzitom stalno birajući što manje semafora. Ipak grad je grad i na NBG se često glavim oko Ušća i tako to. Sve je to - grad. A manje više to i jeste očekivano.

Šale radi : imam jednog druga za čiji se auto šalimo - kako njegov auto tako malo troši da pravi gorivo. :)

Tako ponekad pomislim da ima i na forumu neko čiji auto pravi gorivo.

:))

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poredjenja radi Moj Stilo Mjet 120 karavan na autoputu brzinom oko 120km\h trosi oko 5.1l, grad je konstantno 8-8.5 sa mnogo paljenja, gasenja, kratkih relacija gotovo nezagrejan osim leti.... Na magistralnim putevima moze i manje od 5l  brzinama do 100km\h ali ja ne mogu uvek tako da vozim.... :laughing:

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko veruje kompjuteru, neka mu veruje. Ja se drzim metode od cepa do cepa. Iako jos nisam punio full tank.

Elem, Z 10-ka trosi 5.5l na 100km na 120km/h na otvorenom, zasto ne bi Bravo trosio 4l na 120km/h.

Ima tu dosta parametara koje treba uzeti u obzir a pri tome uticu na potrosnju. Tipa: kvalitet goriva, vetar, sirina guma, kvalitet puta, gustina saobracaja,itd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
I moj drugi favorit:

 

Ovi Focusi 1.6 tdci (a i Pežoi i Citrosi sa tim motorima) su zaista ekstra mali potrošači. Postoje i Econetic verzija, sa specijalnim radkapnama, bez maglenki itd, a sve u cilju povećanja aerodinamike i još malo smanjene potrošnje.

Ovo na klipu je verzija od 109 konja, onaj od 90 je tek smešan potrošač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nekih realnijih potrošnji

Mala dopuna. Našao sam test Fiat (nije više Grande) Punto 1.3 MJT II 85 KS (ECO model 90 g/km CO2)
V max 173,3 km/h pri 3500 o/min
potrošnja
90 km/h- 4,29 l
130 k/h- 6,58 l
grad- 5,49 l
otvoreno- 5,05 l
autoput- 7,14 l
0-100 km/h- 13,6 s
0-130 km/h-25,8 s
Elastičnost
70-90 km/h- 7,7 s
70-120 km/h-19,8 s
kočnice
100 km/h-0- 45,4 m
130 km/h-0- 74,1 m
masa 1090 kg
Stim što ovaj Punto ima duži dif 3,053 u odnosu na 3,562.


Renault Megane Sport Tour 1,5 dCI 110 ks-260 Nm VI brzina menjač
V max 191,5 km/h pri 3800 o/min V brz
potrošnja
90 km/h- 4,2 l
130 km/h- 6,4 l
grad- 6,33 l
otvoreno- 5,68 l
autoput- 6,85 l
0-100 km/h- 10,9 s
70-90 km/h- 13,7 s
70-120 km/h-27,2 s
masa 1302 kg
visina 147 cm

 

 

Opet Quattroroute
Peugeot 208 1.6 eHDi 114 ks/3600 285Nm/1750
V max 188.8 km/h pri 3800 o/min
130 VI pri 2200 o/min
potrošnja
90 km/h- 4,0 l
100 km/h- 4,6 l
130 km/h- 6,5 l
140 km/h- 7,3 l
grad- 6,25 l
otvoreno-5,55 l
autoput- 7,14 l
0-100 -9,8 s
1317 kg
H-146 cm


Fiat (Grande) Punto TwinAir 0,9
85 ks/5500 145 Nm/2000
V max 171,9 km/h-5700
130 km/h VI-3600 o/min
potrošnja
90 km/h- 4,6 l
100 km/h-5,3 l
130 km/h-7,57 l
140 km/h-8,47 l
grad- 8,50 l
otvoreno- 6,13 l
autoput - 8,33 l
0-100- 12,5 s
1268 kg
H-149 cm

Ford Focus SW 1.0 EcoBoost
125 ks/6000 170-200 Nm/1500-4500
196,8 km/h-5150 o/min V
potrošnja
90 km/h-5,21 l
130 km/h- 8,33 l
grad - 8,00 l
otvoreno-7,35 l
autoput- 9,17 l
0-100- 10,9 s
1232 kg
H-148 cm

 

 

Volvo V40 D2 Kinetic
1600 ccm, 115 ks/3600 o/min , 270NM/1750 o/min menjač VI brzina
max 193,1 km/h pri (V) 3950 o/min
130 km/h pri (VI) 2250 o/min
potrošnja
90 km/h - 3,9 l
100 km/h - 4,5 l
130 km/h - 6,7 l
140 km/h - 7,4 l
grad - 5,7 l
otvoreno - 5,35 l
autoput -7,24 l
0-100 km/h- 11,4 s
0-130 km/h-19,8 s
0-150 km/h-28,1 s
70-90 km/h (VI)-10,8 s
70-100 km/h-14,7 s
70-120 km/h-22,7 s
70-130 km/h-27,4 s
100 km/h-0- 42,1 m
masa 1282 kg
H-145 cm

 

 

Mercedes Renault Benz A180CDI Sport
1461 ccm 80 kW (109 KS)/4000 o/min 260 Nm/1750-2500 o/min , menjač VI brzina
max 192 km/h (V) pri 4000 o/min
130 km/h (VI) pri 2350 o/min
potrošnja
90 km/h- 3,3 l
100 km/h- 3,8 l
130 km/h-5,5 l
140 km/h- 6,3 l
grad- 5,85 l
otvoreno- 5,5 l
autoput- 6,2 l
0-100 km/h - 11,1 s
0-160 km/h- 32,4 s
elastičnost u VI brzini
70-90 km/h- 8,5 s
70-100 km/h-12 s
70-120 km/h- 19,4 s
7-140 km/h- 27,9 s
H-144 cm
masa 1320 kg

 

 

Audi A3 2.0 TDI
150 ks pri 3500-4000 o/min 320 Nm pri 1750-3000 o/min menjač VI brzina
max 218,3 km/h pri (VI)3650 o/min
130 km/h VI pri 2200 o/min
potrošnja
90 km/h............3,90 l
100 km/h..........4,40 l
130 km/h..........6,29 l
140 km/h..........7,09 l
grad..................6,53 l
otvoreno............5,71 l
autoput..............6,94 l
0-100 km/h......8,2 s
elastičnost VI
70-90 km/h...........7,3 s
70-100 km/h........10,1 s
70-120 km/h........16,4 s
70-140 km/h.........23,4 s
H-142 cm
masa 1280 kg


Hyundai I30 Wagon 1.6 CRDI
128 KS pri 4000 o/min 260 Nm pri 1900-2750 o/min manjač VI brzina
max 191,4 km/h pri (VI) 4100 o/min
130 km/h pri 2700 o/min
potrošnja
90 km/h............4,29 l
100 km/h..........4,80 l
130 km/h..........6,99 l
140 km/h..........7,87 l
grad..................6,89 l
otvoreno............5,71 l
autoput..............7,75 l
0-100 km/h.........10,5 s
elastičnost VI
70-90 km/h............8,6 s
70-100 km/h..........12,0 s
70-120 km/h...........19,6 s
70-140 km/h...........28,5 s
H-150 cm
masa 1487 kg



BMW 320 d Touring
2.0 l 184 KS pri 4000 o/min 380 Nm pri 1750-2750 o/min menjač automatski VIII brzina
max 234,3 pri (VII) 4800 o/min
130 km/h pri (VIII) 2100 o/min
potrošnja
90 km/h..............4,09 l
100 km/h............4,69 l
130 km/h.............6,29 l
140 km/h.............6,89 l
grad....................7,57 l
otvoreno..............6,45 l
autoput................6,75 l
0-100 km/h...........7,4 s
H-143 cm
masa 1500 kg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, nemam ništa protiv ovih podataka, ali tema je o Bravo-u, a ovo je malo udaljavanje od teme. Neša će imati puno posla da pročišćava temu. ;)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Totti@

Ovaj 1.6 tdci je najnapljuvaniji motor na ford forumu, Vidim da ga jedino ti branis.... :D

Stalno se favorizuje stari 1.8 tdci koji je poznat po crkavanju Delfi sistema ubrizgavanja, nelinearnom obrtnom momentu (auto ima veliku turbo rupu pa zatim podivlja) sto uzrokuje cesto stradanje DMFa....

za 1.6tdci\hdi je jedina i najveca greska bila produzeni serv. iterval koji je i jedini krivac za stradanje turbine i bregastih kod ovih motora, uz naravno DPF. :thumbdown:

Nadam se da su se opametili i da su ovi Restyle modeli posle 2008 bolji po tom pitanju.

 

Dimitrije, pa ovo samo poredjenja radi, ja sam izneo moja dva buduca favorita....%29.gif

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

hansf, upravo tako, pljuju ga iz razloga što nije čist Fordov motor, ali ja nikad nisam bio sektaš :laughing:

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otisao bih u Sabac da pogledam nekoliko komada pa me interesuje u koji servis da teram ako naidjem na nesto dobro, znate li neke pouzdane (ala Goran u Bg)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ko razmišlja neka čita

 

cxca70120.jpg  cxca70121.jpg
 
cxca70122.jpg  cxca70123.jpg

 

a ko ne ramislja neka kupi Golfa!

HAHAHAH! :ice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...