Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Koliko vi cenite da je ovaj prešao?

Po mom mišljenju, jedno 220000.

wq100.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas1134371/fiat_bravo_19_jtdm_emotion/#11

ja bih rekao bar 1.220.000 kilometara....

da se mene pita ja bi za sebe uzeo samo varijantu 1,9 od 120ks.

nisam za eksperimentisanje a znam da je provereno dobar.

mogao bi da prodje i sa 150ks a sto se tice 1,6 mislim da je to suvise slabo

za auto od 1400 kg bez obzira na njegove konje tj kilovate.

vozio sam grande evo 1.3 mjtd od 95hp i sasvim lepo ide, tako da verujem da taj 1.6 u bravu ide sasvim fino, a neke sportske karakteristike ne treba ocekivati ni od 1.9 mjtd 120hp

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, pa vidis da ima experata raznih :D

mozda sam se i zeznuo u proceni, vidis da ima crveni znak na volanu, to pocrveni od muke kad predje milion km :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina Brava koje sam viđao po placevima (nisam išao namenski, nego onako ako vidim neki usput) izgleda užasno. Nisam poželeo nijedan da kupim. Baš me baca u dilemu da li ću sledećim autom da ostanem u Fiat priči uopšte, tj. morao bi baš sjajan Bravo da naleti, ništa ni blizu ovoga što viđam kod nas.

Sa druge strane, samo malo više para je 159tka, a ona je svemirski brod za Bravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta pricha stoji, 159 je ozbiljniji auto, sa ozbiljnijim rashodima za odrzavanje, uostalom znas i sam pricu za creva oko turbine za 156...

Ne znam sta ti je zasmetalo kod Brava, ali znam da kao i sa svim ostalim kolima, postoje krshevi ili dobro ocuvani, sa manje ili vise opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

156ica je u odnosu na Stila imala mnoge minuse, koje je 159tka popravila. Ja sa 156icom nisam imao utisak sile i robusnosti koji sam dobio od Stila. Sva je fina, nežna, dok je 159tka njena sušta suprotnost - grdosija od tonu i po. Još kad se upari sa 2.4JTD, ja mislim da mojoj radosti ne bi bilo kraja.

Naravno, ostaje jedan veliki minus održavanja, ali s obzirom šta se dobije za početnu cenu (po mom mišljenju mnogo više u odnosu na Brava) možda bi bilo vredno tog rizika. Auto ne bi trebalo da se mnogo kvari, jer je provereno robustan, na američkoj platformi - pogotovo ne ristajling generacija.

Je'l dovozi neko Brava na okupljanja i voljan je da mi održi jedno kraće predavanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponuda Bravo-a na našim placevima je još uvek veoma mršava. Ja kad bih ga kupovao gledao bih da je iz uvoza.

159 je svakako korak napred u odnosu na 156 u skoro svim segmentima (u čvrstoći naročito) i klasa iznad Bravoa ali sve ima cenu slave, to je postao trom auto.

Bravo i Delta sa istim motorima idu bolje i manje troše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troma?

Ne bih se složio. Najslabija verzija, karavan, od 1600 kila i 118 konja JTDm motorom ima 11 do 100tke. Verzija od 133 KS sa JTDm 16v ide 9.4s do 100tke, a računaj da su verzije koje ja gledam da uzmem (2008) još 100 kila lakše u proseku.

Da ne živimo u zemlji glupih zakona i propisa, uzeo bih 2.4 JTDm (ne zbog dva ausupuha :D ), a ona ima oko 8 do 100tke, sa svih 1600 kila. I druga stvar, 159tka je auto koji je očitao meru svim automobilima u klasi u ležanju na polignu. Po mom mišljenju, ta šasija je fenomenalna i taj auto je nešto najbolje i najkvalitetnije što je Alfa proizvela do sad.

Uostalom, tromost je subjektivna kategorija? Šta ti voziš i koliko brzo kad ti je 159tkinih prosečnih 9.4s tromo? Ja bih u nju prešao sa mog JTD Stila, kome je potrebno 12.5s do 100tke.

EDIT: Našao sam podatak da Stilo 1.9 Multijet 16v sa 140KS (pretpostavljam da takav voziš) ima 9.8 do 100tke. Prema tome, mrtva trka, bez obzira na pozamašnu razliku u težini - a na sve to 159tka bolje leži, iako znatno teža.

Edited by nidza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to nešto spektakularno ali htedoh reći da je 156 u odnosu na 159 sa istim motorima išla malo bolje. Konkretno sa 1.9 na ubrzanju pola sekunde na međuubrzanju malo više.

Ali ovde je reč o novom Bravu pa i on ide malo bolje od 159 sa istim 1.9 motorom. Prosto 200 kg razlike se oseti.

I ja bih rado vozio 2.4

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima

jedan od razloga za prijavljivanje na forum jeste moja skorasnja odluka da nabavim Bravo 2. Za sada sam u fazi razgledanja oglasa ali bez poseta placevima. Razlog za to jeste neznanje u vezi sa tim na sta treba obratiti paznju. zbog toga vas sve molim da mi odgovorite na sledeca pitanja:

1. na koje potencijalne kvarove treba obratiti paznju i kako to uraditi?

2. kako utvrditi kolika je stvarna kilometraza koje je vozilo preslo?

3. kolike su cene i intervali malih i velikih servisa ( i sta jedan odnosno drugi podrazumevaju)

p.s. ciljna grupa su mi vozila od 2008. sa cenom ne vecom od 7500 evra

unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIsi spomenuo koji motor ciljaš?

Na osnovu broja resetovanih intervala malog servisa koji je za mjet pr. 20000 km možeš približno da vidiš o kojij je kilometraži reč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima

jedan od razloga za prijavljivanje na forum jeste moja skorasnja odluka da nabavim Bravo 2. Za sada sam u fazi razgledanja oglasa ali bez poseta placevima. Razlog za to jeste neznanje u vezi sa tim na sta treba obratiti paznju. zbog toga vas sve molim da mi odgovorite na sledeca pitanja:

1. na koje potencijalne kvarove treba obratiti paznju i kako to uraditi?

2. kako utvrditi kolika je stvarna kilometraza koje je vozilo preslo?

3. kolike su cene i intervali malih i velikih servisa ( i sta jedan odnosno drugi podrazumevaju)

p.s. ciljna grupa su mi vozila od 2008. sa cenom ne vecom od 7500 evra

unapred hvala

imas kod Bubanj potoka plac PRVI TRAG tako se zove firma.

imali su na placu 5-6 komada da biras

ja isao kod drugara da ih gledam i moze da se probere od toga i to lep komad.

Bio je jedan 1,9 od 120ks dinamic 2008 godiste za cenu od 7200 eura doduse beli je a meni se bas

zbog toga i svidelo (samo beli ili silver dolaze u moj obzir)ebi ga kad volim belu boju.

a da...

zaboravih da ti kazem kilometraze.

svi su do 170.000 stvarnih a konkretno jedan beli sto sam gledao je imao 140.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj plac ima dosta veliki promet, ali je izgleda najbolja varijanta kad dodje kamion pa direkt sa njega probrati, na slep u servis i onda ga kesirati. Posto se ono sto vredi brzo rasproda i ode na druge placeve. Bas sam sedeo u jednom Bravu pre nekih mesec dana sa mislim 180k km na tom placu. Na oko deluje da je bar toliko presao. Prostran auto, mislio sam da ce biti uvecani Grande ali nije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. na koje potencijalne kvarove treba obratiti paznju i kako to uraditi?

Pregled u servisu pre kupovine. Tema o iskustvima sa servisima je ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125

Na dizalicu, na Examiner (komp) da se pregleda sve. :thumbup:

2. kako utvrditi kolika je stvarna kilometraza koje je vozilo preslo?

Pregled u servisu pre kupovine. Na Examiner (komp.) da se pregleda sve. :thumbup:

Ne mora da znači da će pokazati pravu kilometražu, jer sve zavisi koliko se potrudio onaj koji je vraćao kilometražu. Najčešće se potrude za 10, 20 eura :whistle: , pa može da se očita i prava kilometraža. Ali, ako se nekoliko puta više potrude, onda ne može da se očita prava kilometraža. Međutim, dosta o kilometraži auta govori i njegovo stanje...znaju majstori šta da gledaju. :thumbup:

3. kolike su cene i intervali malih i velikih servisa ( i sta jedan odnosno drugi podrazumevaju)

Zavisi koju verziju kupiš, tj. benzinca ili dizela, pa opet zavisi da li atmo ili turbo benzinca.

Šta obuhvataju servisi, na kom intervalu se rade, skini vlasničko uputstvo za novi Bravo jer imaš u toj knjižici šta se sve radi i pri kom broju kilometara:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38953

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. kako utvrditi kolika je stvarna kilometraza koje je vozilo preslo?

Uzmeš broj šasije i odeš u ovlašćeni servis da ti pogledaju istoriju servisa (moli Boga da je održavan u ovlašćenom i nakon isteka garantnog roka). Na osnovu zadnjeg servisa ili prosečnog vremenskog intervala između dva servisa možeš da ustanoviš približnu kilometražu. Usput, pogledaš šta je sve menjano...

Ako je prepravljana, teško da ćeš ustanoviti u kilometar tačnu kilometražu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe, mislim, možeš da tražiš dokumentaciju sa licitacije u zemlji iz koje je uvežen. Tu isto piše sa kojom kilometražom su ga kupili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jednog u dvoristu(sluzbeni auto od brata) pa imam nekog iskustva sa njim. 2011.godiste, on ga je preuzeo sa 0km iz salona, 1.6mjet 105ks cini mi se. Vozio sam auto i stvarno dobro ide za svoju snagu, nije veliki potrosac(bio je u prvih 1000km dok se razradi) oprema je nesto kao full, ima tempomat, felne 16", siva tabla od carbona, pali se maglenka pri skretanju, park.senzore itd itd. Malo me je razocarala zavrsna obrada na nekim mestima(tapacirunzi, rucna kocnica kao da je od plastike koju ni kinezi ne bi stavili, kozni volan je manje vise bzv uradjen, stakla su razlicito godiste...), to su sve neke sitnice koje su nedopustive za auto koji kosta sa tom opremom skoro 18000e! Inace je u voznji stvarno odlican, pegla krivine, jako je sirok i prostran, ima i veliki gepek...

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

...stakla su razlicito godiste...)

To je ok, nije pokazatelj aljkavosti ili sl.

Odnosno, stakla ne smeju da budu mlađa od auta, ali da npr. budu 2010. iako je auto 2011. godište je ok. :thumbup:

Kooperant napravi onoliko koliko mu se kaže...možda je 2010. godine bila povoljnija cena jer je autotržište bilo u stagnaciji, pa je Fiat namerno uzeo količinu koja mu prelazi potebu u 2010. godinom za novi Bravo, ali mu je to bilo jeftinije nego da 2011. kupuje kompletnu količinu po većoj ceni.

Ili, možda su pogrešno procenili koliko komada Nuova Bravo će prodati u jednoj godini, tj. preterali su, pa su zato imali višak stakala iz 2010. godine koji onda koriste i u 2011. godini.

Možda im je sam dobavljač rekao (koji naravno radi stakla i za druge velike kompanije) da neće imati dovoljno kapaciteta na raspolaganju u toku 2011. godine da podmiri kompletnu tražnju jer npr. VW izbacuje neki novi model i moraće da preusmere deo kapaciteta na proizvodnju stakala i za njega.

Ili...ima još mogućih razloga, ali je poenta da to ne utiče na kvalitet, niti je dokaz loše ugradnje ili sl... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi me razumeo, nisu sva stakla 2010, nego su dva 2009, jedno 2011. i ostatak 2010. Tako da je to po meni i vise nego aljkavo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, razumeo sam...to je tako i kod ostalih Fiata...npr. obrati pažnju kod Stila.

A, pogledaj i kod ostalih automobila, tj. onih koji nisu Fiat... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko znam kad kupujes auto ako su razlicito god stakla zakljucujes da su menjana, tj da je razbijan ili slicno, na kom god novijem autu da sam pogledao, a da nije lupan sva su isto godiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo, ti si u pravu ali loše dokazuješ. Ja imam Bravu koja je 2001 i ako slupam neko staklo i kupim neko polovno, ono će sigurno biti starije od auta, ali to neće značiti da stakla nisu menjana :harhar:

Potrudi se malo bolje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja stakla su 04 i 05 god. Auto je 05.

Nije lupan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...