Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

@dekirs @horvat @bane1321

Ne znam zasto se uopste vise trudite da bilo kome nesto dokazujete? Ubismo se godinama objasnjavajuci i apropo motorizacije i opreme, samo treba procitati. I sta je low-cost i sta je best-buy i za sta ne treba stedeti na mostu, a placati na cupriji. Tema ima 139 strana, ali dzaba izgleda. Neka svako kupuje ono sto misli da mu treba - odvoji svoje vreme, ode, razgleda, proba, uporedi u realnim uslovima, uporedi sa ostalim motorizacijama... Naravno, uz motorizaciju ide i odgovarajuca oprema, pa neka se onda vrate ovde sa utiscima i objasne nam stanje i ponudu.

Vidite da ljudi znaju auto u sraf, poznaju ga bolje od dugogodisnjih vlasnika i ljudi koji su mesecima cekali korektan primerak, u dlaku se znaju ubrzanja, mase, potrosnja, redovno i vanredno odrzavanje, cene, ma sve :) ...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima koji su dali predloge, nisu uzalud, bas zato sto sam citao sam i uzeo Brava u obzir, ako postoji neki problem slobodno obrisite praznu diskusiju.

Praticu predloge vas koji bolje znate , ili cu kao juce sam ubaciti neki konkretan oglas nadajuci se nekoj pomoci, pa ako budem isao nesto da pogledam javicu se sa konkretnim doprinosom. HVala jos jednom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se  preteruje s tim da ne sme da se vozi auto sa manje od 200 njutnmetara i 100 konjeva. Istina, ljudi dobiju upalu mišića od mučenja motora...

 

Koje servise u NS posećuješ pa da imaš utisak da nemaš gde da održavaš fiata?

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mladj

Sve OK, prvi sam za to da svako bira prema svojim potrebama, drugarski caskamo... Svako ima pravo na svoje vidjenje, naravno da se nista ne brise ;) .

Ali se ubijemo da nesto drugarski objasnimo i predocimo, cisto da ljudi imaju i to na umu, na kraju oni sami biraju. Pisali smo i oko odrzavanja i performansi i potrosnje, detalja... Svi smo mi i trazili i gledali i uporedjivali i znamo sta gledati i sta su falinke. Sta uzeti bolje, a za iste troskove posedovanja... Tu smo da ustedimo vreme i trud jedni drugima i medjusobno se pomognemo.

I onda neko kaze da je jedini atmo u ponudi i bilo koji od silnih turbaka jedno te isto, samo treba da se salta. How yes no, a mi svi se kopcamo naopacke :D i nismo znali da vidimo ili ustedimo. Da ce doci od A do B sa svakim - ima 4.33 m lima, tockove i motor, naravno da hoce. I naravno da se ne mesam u bilo ciji izbor kako ce doci, svi smo razliciti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja auto bez turba trenutno ne bih uzeo, štaviše u potrazi sam za TB i gledam i TSI i MA...  i to je otprilike to.

 

Isto sam svestan da moj izbor nema veze sa bezbednom vožnjom ni sa štednjom pa čak ni sa tim da li ću negde pre ili kasnije stići, a kamoli da li ću uopšte stići.

 

Razumem ljude koji racionalno biraju da voze prosečnog atmosferca iz osnovne ponude modela i rešavaju sebe gomile potencijalnih razmišljanja bilo iz koga potencijalnog razloga. I razumem da njima više konja i ob.momenta nije nužno bolje.

 

Mislim da nije niko rekao da je atmo i turbo isto.

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pominje se precesto prica kako atmo motor ide odlicno samo se malo cesce salta i to je to. Evo ja posle 2 godine voznje turbo motora kad sednem u atmo kao da je auto vezan za drvo (naravno ne pricam o motorima sa 300ks). Svako preticanje mora doobro da se pripremi, u nizim obrtajima anemican itd itd.
Jedina prednost je niza cena odrzavanja, a potrosnja je neretko i veca. I da, bezbednije je voziti turbo jer je manja sansa da u preticanju imas problem zato sto ne traje "pola sata".

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mel

Stvarno nisam hteo da se upustam u bilo kakvu raspravu oko izbora motorizacije, licni izbor svakoga ovde. Sve je vec receno X puta i dalje se svodi na decije rasprave tipa "ciji je veci", "benzin vs dizel", "Italijani vs Nemci" i sl. Stavise, nije mi na kraj pameti bilo da uopste komentarisem primerak iznad (od koga je krenula prica), nego sam samo postovanom kolegi skrenuo paznju da se ne oslanja na brojeve "lajkova" na PA. Ali ne mogu da ne prokomentarisem sledece...

8 hours ago, shuxx said:

malo više rada menjačem, i stižem kada i onaj sa dizelašem od 120ks...

 

8 hours ago, shuxx said:

nemoj da se opterećuješ sa mišljenjima da je slab motor, slab za šta...

kada ga napuniš i poteraš uzbrdo moraćeš da radiš menjačem, i to je sve.

Prvo je bespredmetno porediti atmo i bilo koji turbo motor. A koliko god saltali, ako je nekome u brdu isto 128 Njutna i 360 Njutna koliko opusteno ide u taj model, onda OK. Tj. ako se uz malo rada menjacem potire maltene 3 (i slovima tri) puta veci obrtni, onda definitivno za 20 i kusur godina staza i voznje svega i svacega, nesto pogresno radim :lol:.

8 hours ago, shuxx said:

Vozači dizelaša teraju izbrdo u 5oj, a ovi sa benzincima istom brzinom, ali u 4oj, sa više buke. ali ta uzbrdica prođe, a jeftina i pouzdana vožnja traje.

Tera se i dizel najnormalnije u nizu brzinu i crveno, u istom tom brdu ili kad pritreba snage.

7 hours ago, shuxx said:

Osim ako te žuljaju onih 500 eur u džepu....što si ostavio za.....

Hteo, ne hteo, dolazimo do cuvenog "trojstva" i najveceg straha u nas Srba: zamajac-turbo-dizne :) . Evo ja ulazem tih 500 EUR, otvaramo Nesinu, Goranovu i moju (najdetaljniju) servisnu knjizicu - nosi onaj ko nadje i pola od tih vanrednih troskova koje turbak guta (a nema ih na atmo motorima), za 11 godina posedovanja bivseg dizela. Drugari sa foruma su znali auto i sa skupova.

Ako pricamo o benzincima, voleo bih da mi ovde upuceni kazu kolika je tacno razlika u ceni velikog servisa izmedju 1.4 FIRE, 1.4 T-Jet i 1.4 MultiAir? Kolika je razlika za mali servis i ostalo redovno odrzavanje? Kolika je razlika u ceni registracije? Kao i kolika je razlika u potrosnji ta tri motora u Bravu?

Pa kada se pojedini malo vise iznenade, vratimo se ovde da nastavimo ;) . O svemu sam pisao i u ovoj temi, kao i na opstim temama, trudeci se sto vise iz svog iskustva i ljudi koje znam.

Moja poenta je da ce probran i ocuvan auto lepo posluziti, a bilo koja krsina ce da te sa'rani i finansijski i sa zivcima. Problem je sto se ovde najcesce gleda samo dno ponude, a onda se vrati i pljuje i po Fiatu i po modelima.

Isto tako je poenta da nikoga ne treba "forsirati", nego da drugarski podelimo validne informacije. Koje ce ljudima pomoci da ne gube vreme, lakse odluce i izaberu prema njihovim potrebama. Izvinjavam se svima za duzi post.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja sam prešao put: slab atmo benzinac 65ks - dobar turbo dizel mjt 120ks - adekvatan atmo benzinac 132ks - adekvatan turbo dizel 115ks! U Bravou sam prvi put video šta znači uživati u vožnji, sve ispod 105ks u takvom autu je samo prevoz od A do B!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu svoju pricu o bravu 1.4 sa 90ks ponoviti po 55. put ali, ima veze sa trenutnom pricom...

Drug je kupio brava 1.4 atmo tog, i krenuli smo sa bivsim mu autom stilom 1.6 16v i bravom 1.4 u Karlovce kod Nenada da se rade servisi na bravu, ja sam vozio brava na tamo, a nazad sam vozio stila.

Nebo i zemlja. 1.6 se lagano vozi, ima zvuk, potegne, ne sada ni da je on raketa, ali tu je, spreman je, vratis ga i trecu pun gas, ide to, ima malo vatre. Zvuk motora ti daje povratnu informaciju sta se desava i "gde je" - jel zavrsava sa obrtajima ili si daleko do saltanja...

Da ga ne naruzim mnogo, ipak ima tu ljudi koji ga i poseduju, nije lepo, ali eto reci cu - bravo je sve suprotno od stila 1.6. Na mostu slobode sam umesto u u 6. brzinu vratio u 4. - nisam primetio.
Posle smo isli na Tasos, ja HGT-om, drug tim Bravom, vozio sam ga i po Tasosu, ne znam, ne znam sta reci. Mami me jos samo da probam 1.3mjet u 500L :D

 

Btw - drug je entuzijasta pravi, samo ga ne interesuju forumi. Ima sada 2 crvena Renegadea :D jednog 1.6mjet, i jednog ovaj novi 1.3 benz automatik

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod žene u firmi, DZ, ima taj 500l sa 1.3mjet, ambulantni za patronažu. Žene(med.sestre) ga vole, ne mora često brzina da se menja, ali nije potentniji od 1.4 95ks.Malko lakše otpušta snagu...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da podelim iskustvo oko kupovanja automobila, čisto za ljude koji sada kupuju ili prvi put kupuju, da se ne zajebu kao ja. Ako je previše offtopic vi obrišite sve sem kraja.

Ja sam gledao da uzmem što mlađi automobil za nekih 3500€ 2017. Gledao sam samo benzince jer sam pre toga vozio i delio sa matorim jednog TNG Golfa i 2 dizel Astre. Opela više u životu neću voziti makar pravili spejs šatl to je iskustvo broj dva, dok je iskustvo broj jedan - je*em ti plin i ko ga implementira u autoindustriju.

Dolazimo do odabira iz 2017, Citroen C4 2008 1.4. U' reko biiip vidi benzinac, biće jeftina registracija za 1400 kubika, to će malo da troši itd.
Posle evo 2 i po godine vožnje auto me bukvalno ubio u pojam. Dosadan za vožnju, trom, (primera radi išao sam da ćaletu vidim da pazari nekog Golfa 2006 1.4 takođe i prijatno sam se iznenadio kako vuče, a vidim da nije nešto održavan, kvačilo mu je propadalo ko da ga i nema a vukao bolje od mog Citroena)
Auto održavam i vozio sam ga par puta kod majstora čak i kad je sve bilo tip top čisto da pogleda preventivno. Džaba kad to nije to.

Uopšte se nisam informisao pre kupovine o motorizaciji (kao što sad radim, čitam ovde 6 meseci o Bravu lepteje*o) 
1.4 motori gutaju ulje više od ostalih, a nisu ni štedljivi po pitanju goriva. Potrošnja uopšte nije tako niska kao što sam očekivao da će biti za jedan auto od 1400 kubika, 6.5-7.5 prosek.
C4 je sto kilograma lakši od Brava2 i mogu da zamislim kako je tek voziti atmosferca u njemu ako mi je ovaj trom.

Tako da bih se pridružio savetu Ivana da se oglasi gledaju često i da se čeka na ono što vama treba, da se dobro informišete o modelu koji bi pazarili i prvenstveno da se nađe dobar majstor. Džaba kupovina dobrog automobila, kada ga odvezete kod nekog dunđera ili priučenog majstora koji rade sve od indijske Tate do američkog Krajslera i usere vam auto.

Naravno da je za vozače za manjom prosečnom kilometražom bolje uzeti benzinca neko dizela svakako, a to da li ćete turbo benzinca ili ne to je sasvim individualna stvar. Neko voli rizik, neko ne. Ivan napisa da je održavanje isto, jeste kada imaš sreće sa kupovinom pa ti ne zapadne "mačka u džaku". Zamisli nekoga sa prosečnim primanjima kada ga majstor preko telefona usreći, e ovo što je seckalo ti je plivajući. Jeste, što kaže moj matori, središ to i miran si narednih 6 godina, ali kod drugog motora zna da neće imati tih problema (opet pišem ako je mačka u džaku može da mu ode i više kinte na neke druge stvari).

TLTR: ultimativni savet za kupovinu,
* svedite odluku na 3 modela uz pomoć generalnog utiska drugih vlasnika - dooobro se informišite


* nađite majstore dobre za njih
(najbolja fora, idite kod nekog majstora koji recimo radi samo VW i pitajte da vam radi Brava, on će da vas odjebe učtivo time što će vam dati preporuku na nekog drugog, pošto je opštepoznato da majstori retko hvale druge majstore, znači da preporučeni nije šalabajzer - osim naravno ako majstoru nisi naskakao na ženu pa sad hoće da izgineš negde :lol:)


* pretražujte konstantno, pratite kretanje cena i ponude


* na kraju dajte kaparu da bi odvezli auto kod svog majstora i proverili šta sve fali

(u mom slučaju dao sam čoveku 50€, oterao kod majstora pregledao sve, vratio se sutra, spustio za ono što treba da se popravi i preneo auto, svi srećni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dao ti je auto da odvezes i da ga vratis sutra ako ti se ne svidi? Pa ja to nikad nikome ne bih dozvolio. Mozes da ga teras kod kog majstora 'oces dok sam ja tu, sam mozes samo kad ga isplatis.
A sto se tice plivajuceg. Sta ste se u'vatili za njega kao da je 100 dukata? Lako se proveri prilikom kupovine da li je u fazi raspada. A i kad dodje na zamenu nije 100 dukata, majku mu.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bugeera said:

Uopšte se nisam informisao pre kupovine o motorizaciji (kao što sad radim, čitam ovde 6 meseci o Bravu lepteje*o)

Ti si bio pozvan da banes na neki skup, samo da uperis prstom i biras sta hoces da probas :D .

8 hours ago, MS PK said:

Potrosnja 6.5l (grad) , garancija na legalnost papira! To je to :D

Ma idi, begaj, da mi je da vidim samo u kom mu to gradu trosi 6.5l po cepu... Kacio sam ranije, benzinci su u pitanju, a i za ove sto tvrde da turbaci trose kao sumanuti u odnosu na atmo zbog vece snage. Cisto da bace pogled kako se to menja sa napredovanjem tehnologije:

 

Untitled.thumb.png.d4cea11fa616919c44b06d21c45367eb.png

 

Naravno da lazu kao psi :) , ali moze da posluzi za medjusobna poredjenja. Pisah vec, po cepu mi je generalni prosek za 2 godine trenutno tacno +1.14 l (6.84 l) na ovu njihovu, bez preterano spica. Znaci komotno moze da se racuna 1.5+ l za BG automobile. Po gradu je to jos i vise na ovu njihovu deklarisanu, a onome u oglasu trosi 2 l manje od fabrike :D. Fabricki prosek se hvata jedino laganom voznjom, u idealnim uslovima na magistrali.

Za kolegu @mladj koji je vozio Puntica 60, evo "power to weight" odnosa sa Bravom 90. Otprilike su slicni, 14,3 vs 13.4 kg/KS:

 

Untitled1.thumb.png.8d5014b6cc3ed49e179a3770075e67a4.png

 

Bravo ima i 20 i kusur Njutna vise, pa ce i medjuubrzanja biti trunku bolja, mozes sve lepo i sam da uporedis detaljno po katalozima. Tj. elasticnost motora u realnim uslovima u jednoj brzini 60-100, 80-120, kao i overtake vremena (kroz brzine). A najbolje sesti i probati da li odgovara.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2020 at 3:05 PM, Boris90 said:

Ne mogu da tvrdim da sam siguran 100% ali ovaj plac je provaljen da vraca debelo kilometraze, isto tako i za taj Stars . Skontali ljudi bas po Djulijetama koje su pratili u CH, a pojavile se kod njih na placevima u Srbiji. Mislim da je jedna od tih  ova crvena QV . 

 

Tako da cetvoro ociju otvoriti i sve proveriti maksimalno koliko se moze

Mozda, ali ovaj "G auto" i nije klasican plac. Koliko sam skapirao kada sam uzimao Deltu, covek ima automobile rastrkane po raznim garazama i slicnim mestima tako da se treba najaviti...

Moja Delta je kasnije proverena kod Gorana i kilometraza je bila tacna;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Ja nigde nisam poistovetio voznju atmo benzinca i turbo dizelasa. Sve si ovo izvadio iz konteksta.

Vise snage, vise NM je svakako opustenija voznja, ali pogledaj razliku u ceni Novih automobila, Nov atmo benzinac je bar 30% jeftiniji od dizelasa, a u prodaji polovnih su male razlike. Pitas li se Zasto...
Nisi imao problema sa turbinom itd

Od onih koji Jesu imali problema sa turbinom, ovaj servis je postao sila u Srbiji
https://www.google.com/search?q=turbo+servis+uzice&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=imvn&sxsrf=ALeKk020mwjXJmWaKiPbjlDezxIgyW2Fdg:1587808886376&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjVuJKFqYPpAhVi-yoKHX3ED0UQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=360&bih=657#imgrc=x6soCX-SW_3KzM


ea33be76da0ef5efc061e72de83dc84d.jpg

Srbija je Groblje polovnjaka, gde dizelasi sa 5 god imaju 170000km, a i sa 10, 15 god.
Naravno da ima vestijih poznavaoca, koji izaberu koliko toliko dobar auto. Ali od onih manje srecnih je Turbo Servis Uzice napravio imperiju....
Ni na koji nacin nisam protiv dizelasa, niti ih poistovecujem, ali moj izbor je moj, a tvoj, je tvoj.
Vazno je da bezbedno stignemo na odrediste.
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i visestruki TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

Ja nigde nisam poistovetio voznju atmo benzinca i turbo dizelasa. Sve si ovo izvadio iz konteksta.

Nista nije vadjeno iz konteksta niti je to moj stil, nego citirano ranije napisano. Ako nekoga slucajno zanima, sve stoji netaknuto, uvek moze da se vrati i procita. Btw, na konstataciju "na atmo Bravu samo malo vise radis menjacem" reagovalo je vise ljudi koji su taj auto VOZILI, a ne samo ja. Drugo, taj Fire motor je mator kao Biblija, postoji u masi modela i svi smo ga bar nekada provozali.

2 hours ago, shuxx said:

ali pogledaj razliku u ceni Novih automobila, Nov atmo benzinac je bar 30% jeftiniji od dizelasa, a u prodaji polovnih su male razlike. Pitas li se Zasto...

Iz istog razloga iz koga je mala razlika izmedju polovnog atmo i atmo, turbo i turbo, atmo i turbo, benzinca i dizela... I sto Bane ranije napisa, steta je tu smesnu razliku ne iskoristiti i voziti duplo bolji auto. I sa boljom motorizacijom i sa boljom opremom. A voznja nekog klota i takvog auta su nebo i zemlja u dozivljaju istog modela.

2 hours ago, shuxx said:

Ni na koji nacin nisam protiv dizelasa, niti ih poistovecujem, ali moj izbor je moj, a tvoj, je tvoj.

Naravno, poslednje upravo i potenciram. Jedino sto si prevideo da uopste nisam pisao o dizelasima :D . Vozio sam privatno/sluzbeno i atmo benzin i atmo benzin+plin i matori D i TD i  CommonRail turbo dizele starijih do zadnjih generacija, sada turbo benzin, ove nove trocilindarke, sluzbeni SkyActiv.... Ne "navijam" ni za sta, nego za to da ovde ostavljamo ispravne informacije za ljude koji su zainteresovani za kupovinu. A ne plasenje fotkama TS Uzice :D , pa i da se desi kvar, popravis i teras dalje, ne razumem... Niko ne spori da sofisticiranija i slozenija stvar ima vecu verovatnocu da se pokvari.

Prica o turbacima generalno me podseca na pricu o 17'', 18'' i + felnama (evo covek bira na drugoj temi za Superb). A na njih najvise kukaju i sve znaju oni koji ih nikada nisu ni vozili.

2 hours ago, shuxx said:

Vazno je da bezbedno stignemo na odrediste.

Apsolutno se slazemo :thumbup: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadis, vadis, nisu ta vozila koja su 30% skuplja u startu pala na slicnu cenu bez razloga, vec su presla visestuko vise km.

Kaze, bem ti kola, otisla turbina na 200 000, paz da nije, nego preslo 500 000km, pa doslo blizu do remonta turbine, naravno sa tom KM niko je nebi kupio, ali sa pravih 170 000.... Moze...Sto da kupim benzinca, kad je 120KS dizel sa 300NM...malo skuplji...

Pa nije bez razloga... Malo skuplji...

Prodaju ga vlasnici jer Znaju sta ih ocekuje...

A Turbo servis trlja ruke... I raste..... I raste...

Neka vozi, a i placa sve troskove, ko sta voli,

Mozda bih i ja razmisljao kao ti, da radim sto i ti, i vozim sluzbeni sky active, nego, koji je to turbo sky active..





Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kako moze turbina da ode na 200k, pa i dosta manje.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Flex said:

Jos kako moze turbina da ode na 200k, pa i dosta manje.


 

 

tim pre treba razumeti ljude kojima nije izbor da imaju auto koji u svakom trenutku može da potegne i koji koliko toliko uz probrani primerak hoće da imaju predvidive troškove.

 

a plašiti ih time da je auto vezan za drvo, da je patnja stići do mora je isto što i plašiti ljude koji bi da izaberu dobar turbak (ili koju god tehnilogiju) turbo servisima i sl.

 

@Ivan

pošto si mi juče odgovorio, nisam dovodio u pitanje tvoje savete, bilo bi neukusno budući da si ovde enciklopedija na izvolte koju ne mrzi da po hiljadu puta izvlači iz svima dostupnih dokumentacija iste stvari.

Tim pre  mora se tvoj način komunikacije razdvojiti od alergije na mrtva puvala od motora koja se često javlja kad neko i pomisli da kupi takav automobil.

 

@all

Ja čoveka koji hoće da vozi takav automobil ne moram da razumem, ali možda ne razume ni on drugi tip ljudi pa ih doživljava nestrpljivim i nervoznim vozačima jer stiskaju tu papučicu a ništa se ne dešava. Svako zadovoljstvo ima svoju cenu i nemamo svi ista zadovoljstva. Nemojte se tripovati da otvarate oči ljudima koji ne znaju da postoji i turbo i jači motor.

 

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je pocelo od prica kako je sve to isto samo se malo vise radi menjacem.
Naravno da nemamo ista zadovoljstva. Atmo je dobar da te preveze od tacke A do tacke B i to je to. Turbo je za uzivanje.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mel

Ubo u centar i skidam kapu :thumbup: , iskreno. Isto to i ja mislim, ne znam kako to izgleda sa strane. Upravo sam na prosloj strani konstatovao da ne treba bilo sta "forsirati", nego ostaviti ispravne tehnicke podatke, pa neka svako proba. Oglas od koga je sve krenulo nisam ni komentarisao. S druge strane, isto tako ne treba forsirati ni nesto sto nije debelo provereno u praksi.

Da ne moze da se izabere ocuvan turbak (dizel/benzinac), koji ce lepo sluziti godinama - jednostavno ne mogu da se slozim. Jer primera imam gomilu u svom okruzenju, ali to sigurno nisu oni izabrani parametrom "cena uzlazno" na PA. Ispade da je svaki presao na stotine hiljada km, sipaju se stotine EUR godisnje na odrzavanje, sve mrtva puvala, izgazeno...

Na kraju krajeva, normalno je da su misljenja razlicita i suprotstavljena, zato forum i sluzi. Na nivo privatnih peckanja iznad, ne bih da spustamo konverzaciju. Na to cu pristojno odgovoriti da od zadnje kupovine i inicijalnog sminkanja (a evo ulazim u trecu godinu) odrzavanje turbo benzinca placam identicno kao odrzavanje atmo motora na istom 1368 ccm bloku (veliki i mali servisi, redovno odrzavanje,...). Isto tako smem da potpisem da me sve sa gorivom do sada kosta manje od atmo motora u tom autu, utisak u voznji ne bih poredio. Zato sam i pitao iznad da mi poznavaoci uporede cene odrzavanja i potrosnju. Ako ga ureknem, tu je nas Gorance, popravis i teraj kao i svaki drugi auto. I rado cu podeliti bilo koje iskustvo, kao sto sam i do sada radio. Postujem svaciji izbor, tu smo da se druzimo i pomognemo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam dugo pisao ovde na forumu ali povremeno čitam i godinama na : “Zapadu ništa novo”.Moram da napišem svoje iskustvo što se tiče dizela i čuvenih strahova od dizela.Imao sam stila kupio ga sa 200000km prodao ga sa 356000 km.Nisam menjao ni dizne ni plivajući ni turbinu nisam popravljao čak ni kvačilo nisam menjao.Brat mi ima Bravo 1.6mjtd već 50000 ga vozi nema problema osim što je menjao kućište hladnjaka EGR ventila.Opet matori ima Pandu 1.2 benzin pravi zvrk od auta,i za njega je odličan dok meni neodgovara.Mnogo ljudi ovde na forumu imaju/imali su odlično iskustvo sa dizelima.Nisu svi dizeli u raspadu niti opet znači da su bolji od benzinaca pogotovo turbobenzinca.Poenta je da nađeš dobar primerak a to iziskuje mnogo vremena strpljenja i različiti vid provere.Predhodni auto sam pecao 2,5 meseca(Stila)a sadašnji oko 3 meseca(nažalost nije više iz grupacije ).Oba su doduše stigla sa mobile.de ali sam ja vrteo i naše oglase i čekao šta iskoči pre.Pozdrav svima ja se izvinjavam što ja vako s neba....:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...