Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

:thumbup:

Deluje da vredi pogledati.

Nego, sad ce ti odgovoriti ovi sto ce da nabroje sta je taj auto jos sve mogao da ima i bez cega se ne moze :P .

Smem u 100 marke sta ce prvo da im zafali :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Ima na jednoj od slika pragovi sa natpisom "Black"...

Ovaj vufer u gepeku je dodat svakako, a kome ne odgovara potrosnja izbaci doticni i ubaci bocu:D

Inace sad gledam, od njega sam uzeo svoju Deltu...

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima interesantnih i retkih kola. Pratio sam pre kupovine par Giulietta kod njega, pa se secam jos od tada. Imao je 500 Abarth, TSI Scirocco i TT, Megane Coupe 2.0 turbo, Bubu 2.0... Mislim da je cak i Deki gledao neku sivu Giuliettu kod njega ;) .

Slicno kao onaj "Stars" plac - drze atraktivnija i redja kola koja nas covek retko i gleda i pazari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da tvrdim da sam siguran 100% ali ovaj plac je provaljen da vraca debelo kilometraze, isto tako i za taj Stars . Skontali ljudi bas po Djulijetama koje su pratili u CH, a pojavile se kod njih na placevima u Srbiji. Mislim da je jedna od tih  ova crvena QV . 

 

Tako da cetvoro ociju otvoriti i sve proveriti maksimalno koliko se moze

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve ja veze imam sa e5,e6 i ostalo? Kod nas nece zabrana za voznju da pocne bar jos 20god :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Boris90 said:

Ne mogu da tvrdim da sam siguran 100% ali ovaj plac je provaljen da vraca debelo kilometraze, isto tako i za taj Stars . Skontali ljudi bas po Djulijetama koje su pratili u CH, a pojavile se kod njih na placevima u Srbiji. Mislim da je jedna od tih  ova crvena QV . 

 

Tako da cetvoro ociju otvoriti i sve proveriti maksimalno koliko se moze

Svojevremeno sam pratio oglas, neka Giulietta sa 1.4 Tjet bila (generalno ih nema mnogo), i spustali su km, cak i ovako dok je auto na oglasima, bez zamene slika  :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kazete na ovog?

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14707822/fiat-bravo-14-16v-svajcarska

 

Screenshot_1.png

 

Ne kontam sta je tako posebno, trazim 1.4 sa potencijalom za gas, a ovo je jedini primerak u NS koji ima nesto vise pratilaca (glupo, ali dok ne izucim dovoljno vodim se tim), sledeci koji mi se svidja je onaj plavi u pancevu koji je ranije pomenut, ali mi je daleko. Da li ovo vredi pogledati?

Sumnjivo mi je i sto su slike lose i malobrojne, moje misljenje je da je jaka cena samo na malu kilometrazu, s obzirom da je siromasan opremom i neregistrovan. Hvala

 

Edited by Ivan
Sredjena slika i formatirano

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mladj said:

a ovo je jedini primerak u NS koji ima nesto vise pratilaca (glupo, ali dok ne izucim dovoljno vodim se tim)

Ja bih samo da dodam zapazanje iz licnog iskustva, ako trazis dobar auto. Iznad citirano ne treba da ti bude ama bas nikakav parametar u potrazi. Em sto gomila ljudi samo "turisticki" razgleda, em se strucnjaci lepe uglavnom na najjeftinije po oglasima ili pare oci na nesto sto nikada nece ni kupiti.

A ono sto vredi (dobar auto ili dobar odnos ulozeno/dobijeno) prodaje se odmah, tako da ni ne stigne da nakupi "vajne" pratioce. To sto ih  oglas gomila, uglavnom znaci da je dugo aktivan, a to dalje implicira da postoji debeo razlog zasto konkretan auto stoji toliko dugo, ako je cena normalna. Moj savet ti je da bez zaletanja redovno pratis ponudu i upecas nesto sto vredi pre ostalih. Bar se meni takva taktika pokazala odlicno, naravno ako ne kupujes nesto na preporuku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutinac[mention=13034] dekirs[/mention]

Eeee, vidite da ima ofucani dinamik, ko moj

A ja video jos vecu klotaru od ove onda mozete misliti na sta to tek lici, nema ni radio., bleji vupa tamo

 

Vidi, Bravo na gas sa ovim motorom...pa ne znam dal ce ti guranje pomoci ista da brze ubrza i da manje trosi. Gledaj bar turbaka.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da u Brava najmanje sto moze da ide a da se pristojno vozi je 1.6 105ks. Ispod toga ne treba ici, bez turbine ne treba gledati, Bravo uopste nije lagan auto.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na savetima, i hvala Ivane, ima smisla i prihvaticu , strpljenje ce biti neophodno.

 

Znam da je slab motor, al dolazim sa 44KW punta, tako da mi ne predstavlja problem, nemam tesku nogu na gasu, vise uzivam u opustenoj (citaj sporijoj) voznji... vise mi smeta buka :D Sto ne znaci da ne bih voleo TJET-a, ali evo 4 meseca gledam oglase i nisam naisao na nekog koji bi mi upao u budzet (oko 4K) i sumnjam da cu u skorije vreme.. Tako da sam se pomirio sa 90KS 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mladj

Razumem te u potpunosti kada kažeš da ni nemaš tešku nogu na gasu i da prelaziš sa manjeg auta koji je slabili, ali isto tako je i LAKŠI jedno 350 kila... poređenja radi mk2 3 porte od 60 ks (ks koliko ima tvoj) i bravo sa ovim motorom...

 

Ofc neki podaci možda nisu najtačniji sa Autodate ali dovoljno da stvoriš neki uvid u veliku razliku u težini...(link) na to dodaj LPG koji ti neće isporučivati baš tih 90ks koliko benzin može dati, kao ni potrošnju koja je "deklarisana" na Autodati ni fabrički, već dodaj komotno 2 litre na ovako težak auto. Natovari ga sa par ortaka, čisto da mogu da ga poguraju uz Drajzerovu ili uz Debelo brdo. Gledaj turbo i budi strpljiv, postavi ovde oglas auta koji te interesuje, ako možeš potraži i VIN (broj šasije) auta da vidimo i opremu, a ako je još iz ITA nek ti daju tablice da vidimo mi da li je išta vraćano od kilometraže. 

1.jpg

2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, mladj said:

Hvala svima na savetima, i hvala Ivane, ima smisla i prihvaticu , strpljenje ce biti neophodno.

 

Znam da je slab motor, al dolazim sa 44KW punta, tako da mi ne predstavlja problem, nemam tesku nogu na gasu, vise uzivam u opustenoj (citaj sporijoj) voznji... vise mi smeta buka :D Sto ne znaci da ne bih voleo TJET-a, ali evo 4 meseca gledam oglase i nisam naisao na nekog koji bi mi upao u budzet (oko 4K) i sumnjam da cu u skorije vreme.. Tako da sam se pomirio sa 90KS 

nemoj da se opterećuješ sa mišljenjima da je slab motor, slab za šta...

posle punta, udobnost će ti biti da svršiš....  dodaš mu gas i ima da se vozaš za male pare, da... kada ga napuniš i poteraš uzbrdo moraćeš da radiš menjačem, i to je sve.

 

Vozači dizelaša teraju izbrdo u 5oj, a ovi sa benzincima istom brzinom, ali u 4oj, sa više buke. ali ta uzbrdica prođe, a jeftina i pouzdana vožnja traje.

 

prelazim po 20 000km godišnje, većinom otvoren put, ali sve vreme sa kolima do 80ks, malo više rada menjačem, i stižem kada i onaj sa dizelašem od 120ks...

 

pogledaj i ovaj, moj lični izbor, naravno uz nižu cenu

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15297027/fiat-bravo-14

 

 

bravo.png

ili ovo

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16229614/fiat-bravo-14i-svajcarska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega jel si mozda vozio ovaj motor u Bravu ili samo pricas napamet ?

Malo cap cap menjacem i ide ko i onaj turbo benzin ili dizel.. Ajde malo realnosti molim te.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja 6.5l (grad) , garancija na legalnost papira! To je to :D 71614ff8d90a458ac72a8a21cd49b0c3.jpg

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, dekirs said:

Kolega jel si mozda vozio ovaj motor u Bravu ili samo pricas napamet ?

Malo cap cap menjacem i ide ko i onaj turbo benzin ili dizel.. Ajde malo realnosti molim te.

ja ni na koji način ne želim da izjednačim 80 i 120KS, pogotovo dizelaških, sa duplim obrtnim momentom. Sve je na strani Dizela

 

ALI, za one skromnije, kojima ne znači puno to ubrzanje, a znači im, manje mogućih problema sa dizelom koji je prešao ko zna koliko, a svakako nije onih 170000 koje ima i 5 godina star i 15 godina star, dizelaš. Osim ako te žuljaju onih 500 eur u džepu....što si ostavio za.....

 

1.4 benzinac, plus TNG, za 450eur, koje će se otplatiti za oko 20-25k km, tih i miran rad, jednostavan motor,  malo lenj, ali za nekog strpljivog... pravi izbor

 

naravno izbor je na kupcu, pa neka bira....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neke stvari mi nisu jasne. Laik sam u odnosu na veliki broj ljudi na forumu kada je u pitanju procena stanja i cene nekog polovnog automobila , al olako prelazite preko vrlo prostih cinjenica vezanih za konkretan auto, tipa da je 2008 god. a presao 102.000 km i da je ocigledno sredjen i farban pred prodaju.Bavite se , po meni, ne bas bitnim detaljima u poredjenu sa navedenim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, sta biste tek rekli da kazem da sam gledao i Lineu  77KS sa plinom :D

Salu na stranu, ja sam neko ko je  birao auto glavom, ali me sad srce zaj***** kako sam omatorio.

 

Taj Punto mi je prvi i jedini automobil, i za bolje ne znam. Vozim ga sad ce 10 godina, a kupio ga 8g starog.

Da sam nesto srecan s njim bio, i nisam, crklo je sve sto se moglo crci od "elektronike", izdao me 5-6 puta, ali sam se jeftino vozio,

i ruku na srce nisam ga nesto odrzavao, a razlog je nedostatak servisa u NS, ne racunajuci Stojanov.

Ugradio sam mu bio odmah gas, i verujem da je losa ugradnja prouzrokovala dosta problema. Ne ljutim se na Fiat.

 

Kada stavim na papir, ja jednostavno ne bih trebao da kupujem jaci i veci automobil zbog toga sto smo samo ja i zena,

nemamo neka jaka primanja, prelazim 9000 godisnje i to 75% gradske voznje. Problem je sto onih 25% vozim puno prtljaga, pa mi treba veci gepek.

Iskreno, mislim da cu odustati od gasa ako cene ne budu isle previse gore u narednom periodu.

 

Ima tu jos nekoliko faktora koji uticu na to da sam sveo izbor na Brava, iako imam jos 2,3 modela koji to ispunjavaju.

Ono sto me plasi je da sam resio da ovaj put ako bude Fiat, ga preventivno odrzavam i to kod Gorana,

ali me odbija u slucaju nekog kvara sto moram da uzimam slobodan dan da idem iz NS za Zemun, jer zena ne vozi.

 

itd itd.. apropo shuxx'ovih predloga

primetite razliku u ceni, nije mi jasan taj Auto Jankovic

2008 kosta 4500

2013 kosta 3500 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Druže, ovaj drugi, ne što je klot sa opremom, nego nema ni onu plastiku u braniku, gde stoje maglenke! Plus nema 'leba da mu decidno proveri kilometražu, koja je kod oba blago reći diskutabilna. Pozitivno je što ima CH nalepnicu!B)

 

@mladj

Potegneš do Lazarevca, čisto rekreativno i isprobaš ovaj prvi sa shuxxovog linka i vidiš da li je taj motor za tebe! Pa posle sve ostalo, uključujući da ako ti odgovara debelo probaš da spustiš cenu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mladj Sto se tice servisa za Fiat u Novom Sadu, ne znam da li si pokusao kod Djoleta? Ja mislim da je to ovaj servis, i tu imas kontakte:

http://autoservisluka.com/kontakt

 

Za 9000 km godisnje, mislim da je optimalno ici na benzinca, a kako su vec kolege gore rekle da je taj atmosferac malo preslab za tu karoseriju, onda je mozda idealna motorizacija 1.4 T-Jet. On je i po potrosnji i po odrzavanju nesto malo skuplji od atmosferca, a nesto malo jeftiniji od dizelasa (samo za odrzavanje), ali zato je uzitak u voznji stvarno neuporediv. Daleko su udobnija putovanja, preticanja, uzbrdice, natovaren auto, klima itd... Ukoliko bas zelis, mozes i u njega plin, ima dosta njih sa ugradjenim, i lepo ga podnosi. Postoji cak i verzija sa fabrickim plinom (mada je retkost u Bravu). Naravno, izbor je na tebi, cisto spominjem ovo, eto, ako do sad nisi, da razmotris i tu opciju... :) 

 

Mogu da razumem kupovinu mladog, ocuvanog klot auta, jer ljudi koji su imali problema sa prethodnim autima, a pri tom, imaju tanji budzet pa ne mogu bas da uzmu nesto jako mlado i atraktivno, onda logicno biraju mlado, pre nego atraktivno. Stoji sto kaze shuxx, moze se covek sit navozati i sa tim atmosfercem, ali mozda moze i za slicne pare, samo jos udobnije, ukoliko se nadje fin primerak sa turbo motorom :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika između klot I full opreme kod novih automobila se meri često u desetinama hiljada evra, dok kod polovnjaka to ide do nekoliko stotina! Glupi je ne iskoristiti to!

Motor prvo probaj, ako ispunjava tvoje želje - samo napred! Tako je i moj drugar mislio, zaleteo se za jednog takođe crvenog, pa kad ga je probao - cvrc, ali to ne znači da tebi neće odgovarati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti odgovara auto velicine punta, a treba ti povremeno vise prostora. Zasto ne uzmes u obzir karavan. Skoda, clio, pug 207.... Itd

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam u obzir jos neke automobile, svi su B segment, jedino je Bravo iz C segmenta, za koji bih mozda hteo malo vise da se protegnem.

Ne bih sad da nabrajam da ne razvodnim temu, pomenucu samo Focus-a, ali isti problem sa servisiranjem, koliko sam istrazivao za NS.

Servis je stvar koja me najvise plasi, a vidim da me razumete. Karavani ne dolaze u obzir jer parking je ludnica, i bice sve gore.

 

Kod Brava mi se dopada enterijer, posebno ovih bolje opremljenih, a to mi je  bitno jer je zeni bitno :D

S obzirom da imam vremena do polovine avgusta, nadam se da ce naici neki TJET, ako ne kupicu u tom momentu sta bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...