Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Onaj sa prve slike isti kao kod @ISV_01 :D .

Jedina razlika sto i ovaj sa slike ima alu felne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

Pa nisi znao, ovaj predzadnji je moj u stvari. mislim, felge ostale u nemacku, jbg

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Inaci ovi plasticni oluci su sigurno odlicna stvar. Ja toliko pizdim kada vozim iole brze a ukljucim pranje soferke da skinem leseve muva i cegagod i uleti mi sva voda u kabinu

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se zahvali projektantima Fiata. Kod Stila je bio jos ravniji prelaz sa soferke na A stub i jos gora situacija. Ovde i ostane nesto na staklu pre stuba do neke brzine.

A one tende ne bih stavio na auto, pa da me puskom teraju :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, ali je uzasno iritantno...maltene moram da stanem da operem soferku kada ima +35C jer volim da vozim sa otvorenim prozorima (prirodna klima). I ofc onda popizdim..samo zbog toga ih merkam, da ih montiram do tehnickog pa skidanje.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih stajao i rucno ribao prozor vlaznim maramicama nego gledao ta plasticna sralja :D 

 

Kao da je problem na sekund dignuti prozore ako vec toliko prska unutra. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem ni to ali cesto zaboravim. Jbg, kada nemas taj problem ni u jednom autu i najednom dobijes isti, a dan lep, suncan, vozis se i...zaboravan budes, okupas se i popizdis..

Tesim se, kao sto Ivan kaze, na Stilu jos gore...

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Milutinac said:

Na farovima nije folija, to su neki LED farovi...


Il ne pričamo o istoj slici il ja ne kapiram. Kakve veze ima LED sa skroz zatamnjenim štopovima? Pričam o plavom sa SLO tablama. Što kažu nije morao da ga tamni uz hrom kvake, a kad već ima ovo crveno na felnama može originalan štop i klješta u crveno. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh dobro je, nije "domene" , nije hrkljuš :lol:
image.thumb.png.ff5674b7ce95a211abae614bd8e83d99.png
Inače ne znam da l mi se čini ili je ovaj vraćen. Sećam se sam ga još pre septembra imao u sačuvanim oglasima, svidela mi se boja i oprema je fina, možda grešim. Zar ne treba od ove godine da idu beli ristajl migavci?
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16118675/fiat-bravo-16-m-jet-navi

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Bugeera said:

Zar ne treba od ove godine da idu beli ristajl migavci?

Jedino po novoj anteni i InstantNav deluje da je mozda 2010. Inace restyle imaju i drugaciji enterijer, sedista, nemaju oznaku motorizacije napred na masci, nemaju oznaku "Bravo" ispred suvozaca, idu pomenuti tamniji farovi sa belim migavcima, itd...

I opet generalno pitanje - ko ti bez provere u ePer uopste garantuje da je to godiste :) ? Ubismo se da objasnimo neke stvari, ali se opet 100% veruje preprodavcima :) . Oni iz Svice su pogotovo cesto papiroloski podmladjeni za godinu, isti slucaj i kod mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A one menjače što pominjete, Opel na lošem glasu i onaj posle drugi, da li mogu da se prepoznaju i po ručici menjača? Na primer ovaj jedan ima rikverc dole desno a jedan gore levo, ili je ovo neko zajebao poklopac tj nalepnicu?
I kako se ubacuje u rikverc na Bravu, je l prsten ili je potapanje? Ja koliko sam skapirao po slikama trebalo bi da je prsten fazon.
2.thumb.png.e26042baeeb315375ee852660fa47cce.png1.thumb.png.c1d9125e0a40be4f10899090b6483de7.png
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 brzina je rikverc dole desno, 6 brzina je gore levo. Oba su na prsten ka gore..

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkad je krenuo FPT C635 menjac i na 1.6 dizelu. On je sa prstenom, pa gore-levo za rikverc. Tj. 2010. od restyle, maltene kad i Euro 5 benzinci (MultiAir 140 i T-Jet 120 E5 su takodje upravo sa tim novim menjacem).

Prelom za saranje kao na ovom iznad je kraj 2009/pocetak 2010. Stariji 1.6 MutiJet ima takodje FPT-ov, ali prethodni C530.6 menjac. Sto Danilo kaze, desno-dole kao na prethodnoj slici. Stariji 1.9 je imao FPT C530.5 (8v verzija) i C530.6 (16v).

44 minutes ago, Bugeera said:

A one menjače što pominjete, Opel na lošem glasu i onaj posle drugi, da li mogu da se prepoznaju i po ručici menjača?

Ako mislis na problematicni C544 (M32), u dizelima na Bravu ih nemas, napisao sam ti sta ide u 1.6 i 1.9. Isao je u dizele koji su radjeni sa GM, Grande, Croma i sl... U Bravu M32 idu samo na stare Euro 4 T-Jet 120 i 150 benzince.

Oba FPT menjaca (i C530 i C635) su dobri i pouzdani. C635 zna da ima "klik" na ubacivanju u prvu, cesto se resi zamenom ulja i MoS2 aditivom. C635 je zamenio i Opelov C542 (F40) na 2.0 MultiJet.

38 minutes ago, shomispc said:

5 brzina je rikverc dole desno, 6 brzina je gore levo

Imas i C530.6 (sestobrzinac), stari princip desno dole ;) , detaljno iznad.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije ovo onaj T-Jet 150 od pre tacno godinu dana, iz Surcina, tada sa startom na 5500 EUR ? Po vremenu registracije bih rekao da je moguce. Retko koji mi zapadne za oko da bih imao razloga da ga zapamtim, zato i okacih, mozda nekome od ljudi koji traze bude interesantno:

 

Untitled2.thumb.png.db8ee04b88202b180ab485b245cbe328.png

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16218941/fiat-bravo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci da je kao vino :) ... Nadjoh ga, ipak se dobro secam ;) .

Kao sto rekoh, retko sta mi zapadne za oko, u ovom moru ponude matorih i izakanih krseva za 3 'ljade:

On 4/19/2019 at 10:54 PM, Ivan said:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otkad je krenuo FPT C635 menjac i na 1.6 dizelu. On je sa prstenom, pa gore-levo za rikverc. Tj. 2010. od restyle, maltene kad i Euro 5 benzinci (MultiAir 140 i T-Jet 120 E5 su takodje upravo sa tim novim menjacem).
Prelom za saranje kao na ovom iznad je kraj 2009/pocetak 2010. Stariji 1.6 MutiJet ima takodje FPT-ov, ali prethodni C530.6 menjac. Sto Danilo kaze, desno-dole kao na prethodnoj slici. Stariji 1.9 je imao FPT C530.5 (8v verzija) i C530.6 (16v).
Imas i C530.6 (sestobrzinac), stari princip desno dole  , detaljno iznad.
 
Evo da se malo informirate od c635 mjenjacu i problemima

http://www.forum.hr/showthread.php?t=1193611

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep i redak Bravac :thumbup: .

1 hour ago, S.V.E.T.A. said:

BTW, nisam nikada video ovakav volan

Ako neko bude zainteresovan, cisto da zna da nista od dodataka nije "gedora", nego je islo fabricki na Black Edition. U pitanju je bila jedna od serija Brava radjena pocetkom 2010., cini mi se u cast 80. godisnjice sajma u Zenevi. Karakteristicni su i po tome sto su prodavani iskljucivo na svajcarskom trzistu. Inace poslednja prilika i najmladje godiste u kome se moze naci stari Euro 4 T-Jet 150, koji je odmah iza toga izbacen iz produkcije zbog problema sa potrosnjom, eko normama i zamenjen je sa MA Euro 5 motorom. Ovaj mi cak deluje i vise "patosiran" od Sport T-Jet 150 i MA koji su bili najnizi Bravci u produkciji. Pa me ne bi zacudilo da se ispod naleti i na nesto kvalitetnije od fabrickog vesanja ;)

Sto se tice detalja unutra, idu kozna sedista sa grejacima, pomenuti zasecen i modifikovan volan sa "Black" logom, aluminijumska rucica menjaca sa plocicom za brzine na kozi. Trebalo bi da su tu i metalni pragovi sa ugraviranim "Black" logom. Ovaj na oglasu ih nema, ali originalno su isle i patosnice sa istim takvim izvezenim logom.

Spolja je bio karakteristican amblem na B stubu (koji ovde postoji) i nalepnica u donjem delu vrata (koja ne postoji). Pa je mozda najlakse po VIN videti da li je sve ovo skinuto i napakovano sa Black Edition na Sport ili je stvarno u pitanju ta serija (a deluje mi da jeste). Svakako interesantan auto i bar vizuelno odlicna osnova da se lepo utegne. Za razliku od velike vecine ostalih po oglasima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam ubedjen da su volan i rucica menjaca neki cuning... Ekstra izgleda, ako je mehanicko stanje iole pristojno, ovo bas vredi, za nekog ko hoce nesto malo posebnije :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebe 1.9 samo cekam da vidim sta ces da kupis kada ti na red dodje Euro 5 i mladje od 2010. :D .

42 minutes ago, horvat said:

Bio sam ubedjen da su volan i rucica menjaca neki cuning...

Nije, fabricko je sve, za malo drugaciji ukus - pa ko voli ovako nesto, deluje kao dobra polazna osnova. Bas retko me nesto sa oglasa natera da razgledam (sem ako nekome ovde ne treba za kupovinu), ali je i mene zainteresovalo da sacnem ;)

Vodi se kao Sport, proizveden 12.5.2010. (dobro rekoh da je oko 80-godisnjice sajma u Zenevi), kupljen u avgustu iste godine.

T-Jet 150, Opelov M32 menjac (C544), od redjih stvari koje se ne vide na oko ima npr. grejace prskalica brisaca. Uz naglaseno u prethodnom postu, ostalo je standardno za Sport. Evo detaljno:

 

Untitled.thumb.png.3e409609442d985edfb070a872dd847d.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...