Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ako hoces polovne delove kao npr.te delove trapa sto spominjes za francuze, i kod italijana ti je ista cena ( stilo - bravo) Viljuske po 10e, amortizer 20e, menjac za stila (dizel) 30-50e, zamajac 50-70e, turbina 70e, dizna 10e, komoresor klime 30e itd...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova poluosovina ni za jedan auto (osim možda za Jugića) ne košta 50€, tako da je to to. To što neki polovan auto košta 1500 ili 2000€, ne znači da će rezervni delovi biti bagatela.
Za moj auto npr je 200+€
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Лазар

Da si navratio na zadnje druzenje za koje si imao poziv ;), mogao si da razgledas i probas do mile volje. Razliciti nivoi opreme, od prvih 2007. serija do restyle. Od motorizacija 1.9 8v, 1.9 16v, 2.0 MultiJet, 1.4 MultiAir Turbo... Nisu ni svi na slici, a imala je i jedna 1750 Delta...

On 03/11/2019 at 11:18 PM, horvat said:

DSC_0009.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam ova dva oglasa su novija, taman da probam ovo sa skrinšotovima, a vi ,što biste rekli, da kupusate.
Oba imaju neku zajebanciju sa desnom stranom, prvi ispod A stuba drugi ispod B stuba na vratima. Za ove pare, godište i kilometražu uopšte nisu loši.

PS Kolika je realna potrošnja ove aždaje od 165 konja? Koliko je uopšte osetna ta razlika od 15 konja u odnosu na 1.9 150ks?
 

Screenshot_2.png Screenshot_3.png

Edited by Bugeera

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bugeera

Erm, jel mogu i linkovi do oglasa ? Tesko ce ista da se vidi preko screen shota.

Thx !

 

Sto se potrosnje tice, zavisi sve od noge i stila voznje. I 1.9 150 i 2.0 165 umeju lepo da pokazu kako izgleda padanje kazaljke za gorivo ako vozis ostro/potapas gas ali i kada uletis u nesnosnu guzvu, ali to u principu vazi za svaki auto.

Laganiji style voznje (tipa gradska sa saltanjem oko 1800-2000rpm) i laganini 57-60/4.ta jos ako uhvatis zeleni talas bude oko 4.3-4.6 (bez klime) sto nije i neko odstupanje uzevsi i 1.9/8V kao kod mene.

 

Bord posebno voli da ti iskida zivce i baci u sokantno otkrice nesnosne i nemoguce potrosnje koje je ekvivalentno voznji mlaznog aviona, cesto propraceno slabijom snagom motora, kada ti se u gradskoj guzvi upali DPF regeneracija...posebno ako vozis u tom momentu sa klimom

 

Rezultat je zakivanje na 25L/100 km u pokretanju po bordu , premda mislim da bi isao bar do 35-40 al su ga zabari limitirali koliko da pokaze, ipak su imali razumevanja cist dokaz da se mozes pohvaliti da ti auto trosi ko Ferari

 

Ofc, ovo stoji ako zadrzis DPF tj ne eliminises ga softverski & fizicki.

 

Za otvoren put, ima kolega koji ce dati neko poredjenje, a za magistralu verujem da pri oko 85-90 ne odstupa nesto vise od moje makine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/15/2019 at 2:01 PM, ISV_01 said:

@Bugeera

Sto se potrosnje tice, zavisi sve od noge i stila voznje. I 1.9 150 i 2.0 165 umeju lepo da pokazu kako izgleda padanje kazaljke za gorivo ako vozis ostro/potapas gas ali i kada uletis u nesnosnu guzvu, ali to u principu vazi za svaki auto.

Laganiji style voznje (tipa gradska sa saltanjem oko 1800-2000rpm) i laganini 57-60/4.ta jos ako uhvatis zeleni talas bude oko 4.3-4.6 (bez klime) sto nije i neko odstupanje uzevsi i 1.9/8V kao kod mene.

 

 

 

 

 

Eeeee jebi ga sad, pa ja toliko ne mogu da spustim 1.4 benzinjaru što teram. Evo ovih dana vozio Golf 5 1.9 i prosek potrošnja mu je 5.7.
Ako bi Bravo od 150 konja trošio isto toliko pa idem sutra da utopim C4 i nađem neke pare :D

PS nisam stavljao oglase verovatno će reko brzo da odu, ovaj drugi tako i bi
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14075602/fiat-bravo-20-mjt
 

Edited by Bugeera
link, drugi ne mogu da nađem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima skoro duplu konjažu, kapiram da mora biti jača potrošnja. Očekivao sam negde oko sedam litara. Al ispod pet mi je baš šok
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Bugeera said:

Eeeee jebi ga sad, pa ja toliko ne mogu da spustim 1.4 benzinjaru što teram.

I reci mi da je jos atmo u pitanju :) . To su motori kojima je jedina prednost jednostavnost i jeftino odrzavanje - u iole tezoj karoseriji niti imaju performanse, niti su stedljivi.

Maltene svaki moderniji turbak ce trositi manje od njega, dizel pogotovo. Jedino gde atmo koliko-toliko spuste potrosnju su idealni uslovi na magistrali.

17 hours ago, Bugeera said:

Ima skoro duplu konjažu, kapiram da mora biti jača potrošnja

Klasicna predrasuda ;), pogotovo za turbake novijih generacija. Dovoljno je vec samo da uporedis benzince - kod mene je 140 konja, koji i po fabrici trose u proseku skoro litar, a u gradu cca 1.5 l manje od 95 KS na istom tom 1368 ccm bloku. O performansama i duplo vecem obrtnom je tek suvisno pricati (127 Nm vs 250 Nm). Takav turbak lagano nosi karoseriju tezine Compact klase - ali je i u pitanju turbo vs atmo, pa da dalje ne poredimo babe i zabe.

A turbo dizeli su jos stedljiviji.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2019 at 10:27 PM, dekirs said:
Pa 1.4 benz ce svakako vise potrositi od dizela  
A taj 1.9 150 ne verujem da je bas blizu 5.7

Pre oko 6.5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sijalica gore znaci da je crkla neka sijalica od:

-mozda migavca

-zadnje grupe svetla

-maglenka (nisam siguran ima li indikaciju) 

-rikverc svetlo (takodje nisam siguran za indikaciju) 

-svetlo/a tablice (vrlo cesto hoce da prijavi, pa njih prve proveri) 

 

Bravo nema indikacije pregorelih sijalica kratkog/oborenog i dugog svetla kao ni prednjih maglenki, za nappred migavce mislim da ima. 

 

E sad ovo ispisano na bordu ne znam sta je iskreno... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Bugeera said:

Šta mu znači ovo na bordu? Ne radi ventilator broj četiri?

"Ven 4 Gen" na boardu ti znaci Venerdi 4. Gennaio.

Ili petak, 4. januar.

Ili datum i vreme na boardu, koji je jos uvek nastelovan na italijanski jezik :) .

Kada se upali pomenuta zuta lampica, trebalo bi da na boardu dodatno ispise koje je sijalicno mesto u pitanju. Do sada mi je za skoro 2 godine crkla samo prednja leva pozicija, na onoj skapsi do Istanbula prosle godine. I uredno je i tacno prijavio sta je otislo, da sam maltene za 2 minuta zamenio sa rezervnom i ponistio gresku (veliki plus je sto se u odnosu na prethodnika farovima vrlo lako pristupa).

Ceo taj sistem prijave radi identicno kao na Stilu, a oborena svetla nemaju indikaciju, tj. nisu Canbus tipa (lakse za naknadne prepravke i igrarije oko farova).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...