Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Taj 2.0 nije na nivou 1,9 motora. 
Steta je sto su prestali da rade te 1,9Mjet motore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Sta se pokazalo kao bolja opcija od cumurasa 1.9 150hp ili 2.0 165hp? 
Najbolje ti je 1.9 120ks u smislu odrzavanja a i kvarova, ne da je npr.150ks losiji kao motor, oni su isti ali je 120ks prostiji a i samim tim ima manje stvari koje mogu da se pokvare a i jeftiniji su delovi malo

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini mi se da su ovi odgovori sa aspekta odrzavanja, i s tim delom se slazem, ali recimo 2.0 je mnogooooo tisi i mirniji (barem kod @dekirs -a) od bilo kojeg 1.9 kojeg sam cuo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs imas li sta da dodas na ovu sprdnju sa 1.9? :D

 

@Mico zavisi sta hoces, da li mladjeg ili starijeg Brava, samo 2007 i 2008 imas 1.9 150ks a kasnije ide 2.0.. 

Sad imam 1.9 a ako budem opet uzimao Brava (mladjeg) onda cu juriti 2.0 :)

 

 

Edited by Danilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto oni koji hoce da kupe mladji Bravo osudjeni su da kupe 1,6Mjet ili 2.0Mjet motor. 
Ako je sve u tisini......

Mozda je ponekad i bolje da se nesto malo jace cuje a ta razlika je tolika da to moze dase primeti samo dok stoji na leru a slusac van auta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu nista, samo kazem ono sto jeste :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, na tom 2.0 je jedini problem plasticna grana i gumica uljne pumpe koja se resi za par hiljada. Grana se proveri i to je to..

Kod 1.9 150, dal je imao klapne, dal se odlomila, dal je ispala, skidaj, vadi.. Sta znam, pre bih isao na 2.0, nekako mi je 1.9 preeeevise traktorski. 

To bih isto pricao i da nemam 2.0, 1.6 je zapravo isto odlican motor. 

Svi koji su gledali i koji nisu znali da je kod mene dizel u kolima su pitali koji je motor, ovi sto su znali su se odusevili kako mirno radi auto, kao da nije dizlo.

Mislim da je proslo vreme dizela i treskanja, vibracija i ispadanja plombi :D

 

Mada.. 1.9 150 kod @Danilo1 preti da sjebe 2.0 samo tako. 

Nikad tisi i mirniji 1.9 nisam video, sta mu je radio Bog zna :D 

 

Isto tako mislim da je mozda 1.9 150 laksi za remap, bolje trpi to, pa ko hoce da se igra samo napred :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za burazera trazimo auto vec duze vreme i hoce bas Brava. Ima ih na oglasima, ali nista vau. Hoce bas sporta i dizela (150 ili 165). Meni je na predhodnoj strani zapao crni tjet 150hp, e sad kolika i njegova realna potrosnja, dosta prelazi mesecno oko 3000km. 80% je otvoreni put u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imas u Novom Sadu mehanicki odlicnog sporta, samo ceo auto mora da se ofarba :D mehanicki je super, fabricki nema dpf, klapne izvadjene, egr zatvoren, pravih 160.000, nov set kvacila, plocice i diskovi novi, zadnja cena 3500 pa ako imas opciju za farbanje, isplati se..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i 1.9 120 u sport opremi, ali kad juri jace makine, osudjen je na 1.9 150 i 2.0 165ks.
Ih bucan, malo dodatne izolacije i bude prihvatljivo, ipak je ovo traktor engine plug-obrtac varijanta

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najobicnija glupost je da je bucan. 
secam se vozim Bravo 1,9Mjet 2007 iz Panceva ka NS i vozim ga 90 km/h a ono tisina, muzika pojacana tek tek a sve se cuje i drugar kog sam vozio nazad za NS kaze da ne veruje koliko je tih tako da manite se glasnoce. Cujte kako radi VW 1,9TDI pa pricajte onda o glasnoci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacio sam ovog sivog jos davno na forum, kada se prvi put pojavio na blizu 7 soma, pa su ovde neki kukali :) ... Nemoguce da nema neki problem, ako se toliko dugo vuce po oglasima i prodaje za ovu smesnu cifru (s obzirom na opremu i godiste). Koja naravno ide jos dole.

1.9 150 vs 2.0 165, moj glas sto se voznje tice uvek ide za 1.9 - ima taj poznati bug sa Swirl Flaps (obicno ide sa plasticnom granom i metalnim Flaps-ovima). Upravo su 1.6 i 2.0 165 kojih sam probao gomilu i od vlasnika i po placevima razlog zasto me je neplanirano zainteresovao MA cim sam ga probao... 2.0 ima svoje bubice o kojima se dosta pisalo pa se moze procitati, a ako se trazi iole mladji i jaci Bravo dizel, to je jedina opcija. Iz licnog iskustva, dizel restyle Sport je igla u plastu sena, tako da grabite kada se pojavi, ako tako nesto trazite (ako valja naravno). Za razliku od ovih sa pocetka produkcije kojih ima gomila.

Posto pominjete 2.0 motor kod Dekija i kulturu rada - nemojte zaboraviti da je u pitanju noviji JTDm-2 (150), sto cete u Bravu malo teze naci :lol: . I koji, sto je jos bitnije, po mom licnom utisku, primetno lepse ide iz nizih obrtaja u odnosu na stari 165.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se sviđa kada ima i panoramu (retko baš) obzirom da je krov kod Brava stvarno širok, pa lepo i izgleda. A dupli izduvi...njam....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...