Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Evo ga Bravo tj jos poneka slika pa vi procenite koliko su presli oni sto su ocigledno umorni i izraubovani kako bi to neki rekli. 

 

499F69DE-78EC-488D-9C6A-33B2381B972D.jpegA534975B-ED37-453C-B831-6A8F5CBC4957.jpegAB7FB6F2-F59A-4AF2-A671-F2FC4DBB9520.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta li je vece pravilo, da je ovo realno stanje auta od 400.000 ili da su drugi izraubovani presli npr. 600.000? Koja je u stvari kriticna kilometraza kad auto ima zamor? Da li mi uopste znamo kakav je auto od 150-200.000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravilo je da nema pravila. Sve zavisi od X faktora :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno sa slike, ne može ništa da se zameri autu. Sedišta dobra, menjač i volan korektno izgledaju...
Stvarno da se čovek zapita..

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, djole81ar said:

Sta li je vece pravilo, da je ovo realno stanje auta od 400.000 ili da su drugi izraubovani presli npr. 600.000? Koja je u stvari kriticna kilometraza kad auto ima zamor? Da li mi uopste znamo kakav je auto od 150-200.000?

Kolega s posla koji mi je prodao Kiu Ceed sa pravih 54.000 km (on licno kupio u salonu, sa 0 km) imala je tu i tamo ogrebotina po sedistima, tepihu, plastika na tabli se odlepila, soferka bila izgrebana, karoserija na sve strane iscukana od parkinga. Moj personalni opsti utisak - automobil sa ~120.000 km gradskih km... 

 

Kad sam isao na poslovni put, taksi sluzba sto me vozila na aerodrom, imala je superba sa ~400.000 km... Zagledao sam koliko god sam mogao, ne mogu da kazem da sam temeljno pregledao ceo auto, ali moj opsti utisak je bio, da taj auto komotno moze da prodje kao auto sa 40.000 km. Bukvalno, ni jedne jedine ogrebotinice nigde, sedista ko nova, kvake, svako dugme, sve... 

 

Po mom misljenju, nemoguce je generalizovati ovo pitanje :) 

 

Jednostavno, ogromne su razlike u zavisnosti od upotrebe vozila...

 

Ovde se uglavnom cesce spominju 'heroj primeri', tj auti sa puno km, koji izgledaju kao da su sa mnogo manje. Ali takodje postoji i ekstrem u drugu stranu, gde auti sa stvarno malim km, budu dosta solidno izraubljeni.

 

Sve govorim o vizuelnom utisku, sta moze da se pipne, vidi, cuje... o stanju mehanike iznutra, ne mogu da komentarisem... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, moj komša je stručnjak da uništi auto u rekordnom roku... To je bahato na kub... Astra k, 2 godine stara, ne znam pređenu kilometražu, zavario motor!Benzinka...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Au, moj komša je stručnjak da uništi auto u rekordnom roku... To je bahato na kub... Astra k, 2 godine stara, ne znam pređenu kilometražu, zavario motor!Benzinka...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka


Nije prvi, a i ta astra....nisu se bas proslavili u zadnje vreme :)

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre toga Superb, isto nov, pa Sportage...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam automobile u okolini, kupljeni novi sa pravih 120 ili 150 km i realno neki iz oglasa za 300 iljada pravih su brutalno ocuvani spram njih.

 

Dosta igra koliko je pojedini model otporan na habanje, a i dosta igra i ono drugo sto svi znamo - vlasnik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam da ste vi odejdnom-VW-fanovi navikli u standardnoj opremi da imate i panoramu i xenone i grejace Recaro polu-kadica ali ovo nemoš bit klotara, parking senzori nazad, multimedija, aut. klima, blue&me, naslon za ruku sa hladjenjem, hill holder, sasvim korektna oprema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bar deluje lepo. Lepa su mu sedista, ne znam kakva su u sport paketu, ali mi ova deluju udobno i malo smekerski. Oprema fina. Sve zavisi ko sta trazi, a meni bi npr ovo bilo i previse od opreme. Stvar ukusa. Ali da je cena fina isto tako, jeste, verovatno sto je mladji dosta, a za ostalo (stanje motora i slicno) se ipak mora otici i videti.
Ako je ovo klotara, moj je onda grill i to sa cumurom


 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au jbt, koji ti je? Za te pare sam viđao Deltu 1.4tjet 2009g u dobrom stanju, sa automatskom klimom i podizačima pozadi. Ko je pominjao vau vau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada vidim kurble pozadi i emotion sedišta nije mi dobro, eto šta je. Ni ti nisi mogao da ih trpiš :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je klotara, nije sigurno, jer navi+blue&me+digi klima, nije bas cesto u Bravo-u. Eventualno fali tempomat, ali to se bas lako i jeftino resava... Cena je malo jaca, ali ne znamo koliko je fleksibilan prodavac, pa ne vredi ni koment. A po slikama barem, deluje kao bas lepo ocuvan primerak... Meni nista ne fali tim sedistima, rekao bih stvar ukusa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam ja Ladu Rivu 2107, bila su odlična, samo što mi je trebalo banjsko lečenje posle par meseci vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su kurble strava :D Nema tu sta da krepa, a obzirom da ih do skora nisam ni imao, odlicne su (punto 3V). Ako rikne sajla od bajka i udri

Nego, fine su cene ovih benzinjara..nesto gledam sad, odnos dizela i njih skoro da je zanemarljiv a preformanse malog turvobenzca skoro ko u dizela...

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 minutes ago, ISV_01 said:

Nego, fine su cene ovih benzinjara..nesto gledam sad, odnos dizela i njih skoro da je zanemarljiv a preformanse malog turvobenzca skoro ko u dizela...

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
 

Turbo benz u Fiata obicno bude i brzi malo od ekvivalentnog dizela: 

https://www.auto-data.net/en/fiat-bravo-ii-1.4-t-jet-120hp-7177

 

https://www.auto-data.net/en/fiat-bravo-ii-1.6-multijet-120hp-16761

 

(na stranu brojke, tako kazu i ljudi koji su vozili oba)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam znam, zato i kazem. Ofc, papir je uvek jedno, menjac uvek drugo, osobine i tip motora trece al prvenstveno vozac...ak bas nemas sluha i ne voles da gledas cajger, cekaces d kazaljka obrne krug

Pa iako je taj 1.6 neki kompromis izmedju 1.9 i 1.3 agregata, za sad je sto vodim po delovima skuplji za odrzavanje, ali i to je ok...noviji motor pa dok se ne namnozi kao jtd-mjet 1.3-1.9.
Meni bi on bio zanimljiva buduca alternativa jer verujem da cu sledeci auto gledati tek kroz 6-7 godina boze zdravlja i para, a tad ce 1.9 vec biti Fiatova istorija.
Iako sam se odvikao skroz od benzinaca (izuzev Nive iz koje ne izbijam iz njiva i autoputa, al ona je posebna - tenk kategorija) pocinjem da razmisljam o tako nekim manjim nadr***m agregatima kao 1.4 tjet ili slicni obzirom da pruza iste-slicne preformanse u medjuubrzanju 3-4 brzine koje su meni najbitnije, a odrzavanje i jeftinije od 1.6mjet (moje neko misljenje)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...