Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ponudio mi se jedan na sliku lep 2007 1,9mjet i proverim po tablicama kad ono 360k km al pre dve godine. 

I jel hoce neko da izme taj auto po lepoj ceni? 

Eto da ne kazu zli jezici kako se treba spustiti cena kod kola sa kilometrima i evo prilike ali da li hoce neko auto sa 400k km? 

Evo ga. 

3F8D28BD-C277-4A7A-9AB0-F338EB4C9939.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Danilo1 said:

Sto se benzinca tice neka ti @Ivan da par saveta, ono sto znam je da treba da gledas MULTIAIR motore novije generacije jer se Tjet nisu bas proslavili..

I ja bih se naravno slozio sa Milutinom i Horvatom ;) - stoji da se MultiAir fino vozi, ima vrlo lepe performanse (pogotovo torque na malim obrtajima, u Sport modu je to skoro 260Nm sa njegovih 140 KS), snagu dostupnu u sirokom opsegu obrtaja, 10-15% manju potrosnju... Ali upravo ono sto pravi razliku je i potencijalna zvrcka u vidu elektro-hidro razvoda (za kontrolu usisa u nekoliko modova), koja moze da bude prilican trosak ako si takve srece da te zadesi u periodu posedovanja. Pogotovo u pocetnim serijama, a motor je startovao krajem 2010. godine. Pre svega sto mi se sama voznja MultiAir Brava svidela, ali i sto je kod mene novija verzija hidro razvoda, resio sam da pazarim. Svakako da je T-Jet tu vise sigurica, jednostavniji motor sa malo vecom potrosnjom i manjim obrtnim u odnosu na MA, na Bravu jedino treba obratiti paznju na stanje turba kod verzija koje imaju IHI (Garrett se bolje pokazala). @djole81ar pisali smo detaljno, pa mozes da procitas, da se ne ponavljamo.

Ako si u prilici, moj savet je da gledas restyle varijante (2010+), ispravljene su sitne bubice, noviji motori, novi C635 menjaci (sa nekim varijantama starijih te potencijalno kaci "cuveni" M32), bolja zvucna izolacija... I ako volis tako nesto, sacekaj Sporta, neznatno veca doplata, a ima puno detalja koji ga estetski izdvajaju od obicnog. Takodje i ponasanje na putu i lezanje (spusteniji je i tvrdji), isao sam prosle godine i na more, ali evo nedavno se vratio sa malo duzeg puta gde je bio krcat sa 4 odrasle osobe - stvarno se odlicno ponasa i u tim uslovima, a uopste nije neudoban (bar meni na 17''). Benzinac ili dizel - to je vec stvar licnog ukusa i stava, ukupna cena posedovanja modernog turbaka je vrlo slicna kada se podvuce crta.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ponudio mi se jedan na sliku lep 2007 1,9mjet i proverim po tablicama kad ono 360k km al pre dve godine. 
I jel hoce neko da izme taj auto po lepoj ceni? 
Eto da ne kazu zli jezici kako se treba spustiti cena kod kola sa kilometrima i evo prilike ali da li hoce neko auto sa 400k km? 
Evo ga. 
3F8D28BD-C277-4A7A-9AB0-F338EB4C9939.thumb.jpeg.871c5cb3f9271a3bd7f7a8e4d27101dc.jpeg
Realnih merila je sve manje ali definitivno bez voznje, da se licno pogleda i kod mehanicara - nista. Nemam nista protiv za auto od 300-400K+ al da je max sredjen za cifru auta mladjeg godista a izrabljenog do smrti. Taj auto na slici lepo izgleda, no bez gore navedenog ne bih razmatrao kupovinu. Druga strana iste je da li auto ima teret/zabelezbu/hipoteku (domaca vozila,pa i strana).

Vise boli cinjenica da smo 'srecni' sto kupujemo 'novi' auto star 8+ godina, sto je dovoljan dokaz kako stojimo kao drustvo na platnom spisku i uslovima zivota. Na to dolazi gratis krsh od 'lepog' Bravishe (ili bilo kog auta) uzet na lepe oci i sve cari servisa i elektricara koje nas mogu progoniti kroz novcanik.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Das stila i da ti doplati
 
Ama sta ste zapeli bre!? Stila ne dajem, moram da imam jedan siguran auto za kucu :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Dule 021 said:

I jel hoce neko da izme taj auto po lepoj ceni? 

Zavisi koja je lepa cena, što da ne ako je cena tolika tj. tolicka da može da se ostavi sa strane budžet za ulaganja. Al ako se osveži auto i kilometri, i digne cena... e to je onda boljka svih nas što kupujemo i razlog što vozim stila već 10 god :)

5 hours ago, Ivan said:

 

Hvala puno na savetima... videću... suviše se to sve zakomplikovalo sa autima, a ko nema vremena, da čita, da cunja, obilazi, gleda, reaguje pravovremeno, zajeb.na rabota... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, djole81ar said:

e to je onda boljka svih nas što kupujemo i razlog što vozim stila već 10 god :)

Apsolutno te razumem, slicno sam razmisljao (a imao i neka veca zivotna ulaganja), tako da sam slatko vozio Stila koliko i ti. Jeste da je odavno splasnuo sa cenom, ali u nekom trenutku se postavlja pitanje da iz njega izvuces bar deo vrednosti i da ne ode bas za kesicu kikirikija. Posto sam ganjao i Giuliette, licno sam vrlo zadovoljan sa trgovinom, jer sam za cca 3 soma doplate dobio skoro 10 godina mladji i u svim aspektima (sem oborenog svetla :lol:) bolji auto. Vreme ce pokazati jos oko pouzdanosti, za ovih godinu dana i par duzih putovanja - problema bez. A i koliko god mi entuzijasti pazili Stilice, polako ih nazalost gaze i godine... Da sam se slatko i jeftino navozao, to stoji. 

Ako se odlucis za Brava, prelistaj malo temu, ima stvarno korisnih stvari i saveta, da se ne ponavljamo. I sto ih vise probas, znaces kada naletis na ocuvan. Sto se motorizacije tice, pre restyle imas 1.9 MultiJet 120 i 150 dizelase, od 2008. ih polako menjaju 1.6 MultiJet (najcesce 120, uz 90 i 105) i 2.0 MultiJet 165. Od benzinjara 1.4 90 (atmo, za zaobilazenje), 1.4 T-Jet 120 i 150.

Posle restyle od dizelasa imas samo 1.6 i 2.0 MultiJet, a kod benzinjara je izbacen 1.4 T-Jet 150 i umesto njega kao najjaci benzinac ubacen 1.4 MultiAir 140.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar motor, fire sa 16 ventila, poznat iz punta, 500l itd.Notoran po potrošnji ulja.
Slab za auto od 1300-1400kg...


Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako covek sedne iz 1.9 JTD kojeg planira da menja, bice mu jasno vec posle par stotina metara :). Motor kao motor je obican atmosferac stare FIRE tehnologije, jednostavan, proveren i jeftin za odrzavanje.

Ali 128 Nm na toliki auto dovoljno govori (cak i 115 JTD ima duplo vise obrtnog). Kolegi koji planira zamenu identicnu mojoj pravim paralelu iz licnog iskustva sa oba motora. Kome je to dovoljno, samo napred ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, MS PK said:

Kolke pare Dudule? :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

Pa za 2500 bi mogao da ide. 

Za manje od toga ima Punto  tog godista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari,

 

Pre mesec dana sam uzeo Fiat Bravo 1.9, 120 KS, 2007. Auto je sa emotion opremom a motor radi bas smireno i lepo. E sad, primetio sam na auto putu na brzinama vecih od 120-130 kilometara na sad javlja se neki piskavi zvuk, kao da vetar pisti. Posto zvuk se javlja samo na brzinama vecih od pomenutih hteo bih da pitam dali je neko imao slican problem i sto bi to moglo da bude?

 

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalepi krep traku izmedju branika i haube, ako nema vise zvuka znaci da branik i hauba nisu dobro nacentrirani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li su retrovizori oridjidji ili kineski zamenski, drugar je imao isti problem nakon zamene vozačevog retrovizora! Na originalu treba da imaš utisnuto /F/I/A/T/ na donjem delu retrovizora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazor ispod branika i haube. Meni je tako zvizdalo na 120+ dok nisam upasovao branik lepo sa haubom... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikako, limar nekako :D 

 

Salu na stranu, farbao sam branik i haubu, pa mi je tom prilikom i upasovano sve kako treba :) 

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/10/2019 at 11:29 PM, Ivan said:

Apsolutno te razumem, slicno sam razmisljao (a imao i neka veca zivotna ulaganja), tako da sam slatko vozio Stila koliko i ti. Jeste da je odavno splasnuo sa cenom, ali u nekom trenutku se postavlja pitanje da iz njega izvuces bar deo vrednosti i da ne ode bas za kesicu kikirikija

Hvala na savetima. Prelistaću i ostale strane ove teme, pa se nerado mora krenuti u potragu... Stilo je sebe odplatio samo na gorivu da sam na primer vozio nekog benzinca, prešao sam sa njim 160.000, preko 10 puta grčka, jednom italija...  od dizel ulaganja je bio zamajac, ostalo sve redovno, dva seta, trapovi sileni i sl. tako da kad bude on došao na red teška srca će otići, i kao što kažeš verovatno jeftino, neralno spram ostalih auta manje vrednosti ali tako je...

 

Ne idem na neku bržu i snažniju varijantu, i stilo je bio 100ks i zadovoljan sam, sad je dvoje male dece, treba mi pouzdaniji auto, tako da bih pre išao na nešto mlađe, mislio u startu benzinac, al opet šta dobijam ako uzmem turba.. a običan i nije za preporuku... ponuda dizela je neuporediva veća tako da će ver opet biti dizel. 

 

Krenuću od jedinog što je mojem gradu :) pa se nadam ostali da će biti bolji. Ovaj mi deluje zadovoljavajuća oprema? (nisam taj koji teži da sve bude full, al sa druge strane smatram da bi noviji auto na koji prelazim trebao da im bar digitalnu klimu koji na stilu nisam imao)

 

Screenshot_16.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14101182/fiat-bravo-19-mjt

 

Da još jendo pitnaje, kako na nekim pozadi piše ''bravo'' neki ne, jel to ima po serijama ili šta?

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, djole81ar said:

kako na nekim pozadi piše ''bravo'' neki ne, jel to ima po serijama ili šta?

Nekima je limar/farbar vratio slova na gepek vrata, nekima nije. A, imaš i varijante da je vraćeno, ali na pogrešnu stranu gepek vrata :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, neshaoct said:

Nekima je limar/farbar vratio slova na gepek vrata, nekima nije.

Pa to i htedoh da pitam :lol: a baš mu fali kad ne piše 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole81ar

 

Nije to kod svih obavezno tako bilo, odnosno imaš ljude koji sami skinu oznake bez da je bio bilo kakvog limarijskog/farbarskog posla, nego im je auto lepši bez njih.

Nedostatak tih oznaka ili njihovu lošu poziciju, nemoj odmah po automatizmu shvatiti da je 100% bio udaran pozadi, već kao razlog da dodatno obratiš pažnju na zadnji deo auta. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, djole81ar said:

Ovaj mi deluje zadovoljavajuća oprema?

Po slikama, ovo je verovatno Dynamic (lako mozes da proveris po VIN u ePer), znaci neki osrednji nivo. Za ovaj model je steta ne doplatiti trunku, a dobiti vise opreme. Em je ponuda velika, em moze da se ubije cena, em je razlika u doplati mala. Sto se standardnih varijanti tice, najvise ti nudi Emotion - na ovaj "tvoj", jos i podizaci stakala pozadi, vrlo korisni Blue&Me (handsfree+USB MP3 mjuza+glasovne komande), tempomat, parking senzori, plisana sedista, 17'' felne, itd... Lako ces ih prepoznati po hromiranoj lajsni ispod prozora i hromiranim kvakama. Taj autic moze jos svasta da ima od opreme, ali ako kazes da ti to nije toliko bitno, onda gledaj onaj u sto boljem stanju sa motorizacijom koju odaberes.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...