Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ovo se kod mene desava u trecoj, kada dam gas poskoci unazad :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta je kod mene? Desava se sa pritisnutim kvacilo u trenutku ubacivanja u prvu bas kad treba da "upadne" da se primeti kao tup udarac ka napred... Da napomenem da se vise oseti nego sto moze da se cuje... Ne desava se svaki put ali se desava i osim za prvu brzinu nisam primetio da se desava u ostalim... Famoznog poskakivanja rucice menjaca nema niti cudnih zvukova... Jedino sto je jos primetno je da je kvacilo tvrdje... Croma od 110kw je u pitanju...

PS Sorry sto trujem temu...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas primetih da se oseti i u rikverc kad se ubacuje i kao da ide teze u navedene brzine...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je okej, zupcanici nisu poravnati, ako teze ide u prvu ubaci u drugu pa u prvu, ne mora da znaci da je sjeban menjac. Isto tako i za rikverc, izbaci u ler pusti kvacilo, stisni opet i probaj. Bio je skoro klip koji je radio Juraj Sebalj, ko nije gledao neka pogleda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju, samo se opusti i vozi. Neces sigurno da das 300e za remont menjaca samo zato sto ponekad zajebava.. Sto vise razmisljas to ce vise da te muci, tako i mene moj fantomski trap (lupkanje, itd) a pregledalo mi x majstora i svi rekli da je sve ok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davajte link za klip Kvacilo ne proklizava... Cim pocnem da pustam pedalu krece...

 

PS volim ovakve poruke ohrabrenja

 

Sent from my E2105 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bre, ako ocekujes tako da proklizava na polasku, onda ne bi mogo ni da ga vozis ni u drugoj :D Kvacilo kad pocne da prolkizava primetis prvo u najvecoj brzini, recimo kada naglo das gas u petoj ono krene da proklizava. Vremenom je sve gore i gore. To sto te buni za ubacivanje h prvu brzinu, gore sto si pisao..mislim da je neki problem oko seta kvacila. Na caletovom kombiju ima isti taj problem i neko mi tako rece. Vozi se on dugo tako, i kao sto si i sam rekao treba da zna to covek da primeti inace ko ne zna, nema sanse da vidi :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuce i 5om jako lepo kad ga stisnes... Jedva cekam da ugrabim vremena da skoknem dole da se vidimo...

PS zarad ovog tvrdjeg kvacila, jednom ako se dobro secam priupitah Gorana za to i o(d)zracivanje istog na sta ako se ne varam cak naidjoh i na tutorijal u eLearn-u al mi on rece da to nema svrhe... Ajd sad... Jel radio to neko? Navodno je malo komplikovanije jer je ista cantrica za ulje...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nemas problema sa kvacilom a samo ti je tvrdja pedala onda dzaba radis oduracivanje. Aj vozi ta kola malo, kada nesto bude trebalo da se menja samo ce ti se reci :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radi on ali drzi drugi covek, tako da, moze :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se skidaju stubovi ne znam, ali za plastike preko mozda ;) .

Za plastiku B stuba oslobodis kedere prednjih i zadnjih vrata. Izvadis poklopac u vrhu stuba, ispod njega imas sraf. U dnu bi trebalo da budu 2 zabice i mozes da spustis plastiku niz pojas.

Za plastiku C stuba takodje sklonis kedere gepeka i zadnjih vrata. Skines plasticni poklopac kod bravice naslona, ukupno imas 3 srafa. Kada to oslobodis u gornjem delu imas 4 zabice, 2 napred i 2 pozadi. Budi pazljiv, nije lose da imas onaj specijalni srafciger za tapacire, posto je povrsina povelika pazi da ne polomis. Kada oslobodis zabice, spustis panel niz pojas.

Iz kog razloga skidas nebo (ako ti jos nesto zatreba)? 

Mislim da sam cak negde i ostavljao nekome slike, spojicemo sa tom temom...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima. Novi sam na ovom forumu i sam iz Makedonije pa molim za razumevanje ako ima ñekih gresaka. Hteo bih da kupim Fiat Bravo 2007-2009. E sad, u opciji su dizel motori, a dvoumim se izmegju 1.9 120 i 1.6 120. Prednost dajem 1.9 prvenstveno radi sto nema dpf(sa izuzetaka). Molim za misljenje za ta dva motora i iskustva(potrosnja, rad motora itd). 

Hvala unapred.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A bre brače dobra su obadva :D Ja licno dajem prednost 1.9 120ks motoru , volim veci motor, jaci je, izdrzljiviji a i mislim da je jeftiniji za odrzavanje. To je stari 1.9 jtd motor sa novijim sistemom ubrizgavanja. Neces pogresiti ni sa 1.6mjt

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan  pa nesto se razmisljam da ofarbam nebo u crno pa rekoh da pitam kako se skidaju te plastike.. 

kako vam se cini? 


53040376_434180693985730_875199619354800 53075080_338303776797587_222737156871395 53111043_331946271001937_134423127509486

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je OK taj fazon kao na Alficama. Samo da poklopci A, B i C stubova ne ostanu da strce u beloj boji.

A ako se vec uzima stariji Bravo, 1.6 vs 1.9 moj glas uvek ide za veci. Bar meni vise lezi u voznji, vise mi je "responsive", oseti se razlika u kubikazi u voznji, a i debelo je dokazana spravica. Bez obzira na ono sto pise u specifikacijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...