Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

@Danig984 Naravno, ako se i to ubaci u jednačinu... Da nemaš neki auto da se pregradiš dok ne kupiš novi... Od brata/ćala... Nije zgodno. Opet zaletanje je zahebano.

 

Posle restajla su tek uneli zabunu u pakete opreme. Easy (new Dynamic)... je bogatiji od prethodnika, odnosno bliži Emotion, a opet fale neke stvari... . Ima hromirane kvake, ali nema lajsne... Kod mene ima blue&me, ali je klima manuelna.... I tako.

 

Što se sport opreme tiče.... NE KAŽEM DA NIJE NI ZA KOGA... To nije za mene. Ajde što je tvrd auto, ali što se visine tiče to je za mene neprihvatljivo. Kad padne sneg, Bravo je i ovako nizak, glumi grtal'cu, a tek spušten. Ja sam i pitao negde kako ga oni koji voze spuštene voze zimi - odgovor je bio da ne voze! :D Ja moram da razmišljam o upotrebljivosti auta u stvarnim uslovima. Ko je u situaciji da ne mora, samo napred.

 

Zamajac se čuje kad pališ i gasiš auto. Ako lupa, kraj mu je blizu. Kvačilo gledaj da li proklizava, i da li lepo razdvaja. Turbo ne sme da zuji, šušti, šišti... Ostalo je potrošna roba. Trap, pločice, diakovi, servis... Ako nešto treba, jbga... To je uopšteno za svaki auto, ne samo za Bravo. Kilometraža... Jbga, svi bismo onaj koji je manje prešao, ali realno, gledaj stanje. Prelaze mjet mnogo ozbiljnije kilometraže, pa se kod nas pojave NOV, NOV, NOV... Tipa 300-400 hiljada. Naravno da je bolje mlađi, sa manje km u super stanju, od vlasnika i jeftin. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cika_kole baci neki kontakt, gde sta kako, ako nekad zatreba za ne daj boze :)

 

Sto se tice turba on moze da zvizdi i posle remonta, svakako kad se kupuje treba i turbo proveriti ako vec zvizdi, mozda je stvarno na izdisaju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam broj, menjao sam telefon, sutra cu nabaviti, ali uglavom covek radi i vari samo plastiku, naravno sve sto moze da se vari...nema boljeg, ja sam slucajno dosao do njega kada sam sredjivao zadnju stopaljku, posle jos par drugara i marko sa granom, znaci resava sve sto moze da se resi varenjem, ako plastika to dozvoljava...

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Smireni said:

Ja sam i pitao negde kako ga oni koji voze spuštene voze zimi - odgovor je bio da ne voze! 

 

 

Nisu svi tako rekli, evo celu zimu - ujutru vrtic, pa posao, pa do grada, pa ovamo pa onamo...bez ikakvih problema. A nizi sam od sporta 1cm napred. Ne treba u startu biti iskljuciv...

A koliko znaci tih par cm blize tlu c c c... :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo  da ja jos jednom ponovim moje pitanje. Sta mislite o kupovini brava sada kao 9-10 god starog polovnjaka?

I cene za 2010 god su malo sarolike. Od 3 900 - 4 900 eur, koliko sam ja mogao da vidim. Po vasem misljenju

neka realna cena za solidan primerak?

I sta kazete za ovog?

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13847518/fiat-bravo-16mjet-actual

 

1.png

2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto ne?
Proveri turbo jel duva,da li se čuje zamajac....
Idi vidi auto.

 

Edited by Ivan
Obrisan dupliran sadrzaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan poprilicno istrosen. Kozicu na ruci menjaca iskusno slikao kako se ne bi video prelom u donjem delu...

Leva strana malo oscukana...
U svakom slucaju pogledao bih ga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piše da ima glasovne komande, odnosno blue&me. Ja ne viidm na volanu (osim ako nisu izguljene) a nije slikao usb ulaz. Generalno mi se čini slikan da se sakriju mane. Ono zbog čega ga ja nikad ne bih uzeo su ova sedišta, ubedljivo najgrdnija koja imaju u Bravu.

 

Kilometraža... Pa tu može da piše bilo šta. :D 9 godina star dizel, sa 160 000... Mislim može... Ali šanse da to zaista bude, i po toj ceni ti je jasno kolike su. Ja ću ti reći da sam kupovao 4-5 godina star dizel tada, da nije bilo sa proverljivom istorijom ni jedan ispod 160 000. Ono, izašli sa lizinga, pa dekra ili sgs... Ne kupuju ljudi napolju dizele da prelaze 12 000 godišnje. Sad, kad to više ne može nikako da se proveri, puni oglasi duplo starijih sa nekim smešnim kilometražama. :D

Ako ti nije daleko, odeš, pogledaš. Ako ti se svidi, obavezno dobra test vožnja, i pregled u servisu.

 

Što se cene tiče... To ti ne miže reći niko precizno. Retko su najjeftiniji najbolji. Ono, podgorelo čoveku za pare. Ima, ali... Obično za dobar auto moraš da platiš.

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan izgleda mnogo gore nego kod mene recimo,  a moj je presao 205.000 a nije presao 205.000 ako me razumete...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, moj je presao 207 (koliko sam mogao da proverim, pravih). I volan izgleda drasticno bolje.

 

Ovo sto je ostecen sa leve strane, nije strasno. To ne treba da te opterecuje, te sitne ogrebotine i gradska kuckanja, na autu starom 9 godina. Ako ces voziti (i parkirati!!) po javnim parkinzima u bgu... Toga ce tek biti. Osim ako nije havarisan, a to se vidi na pregledu. Felne su izgrebane, ne znam da li je jedan ivicnjak omasio. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ovo deluje kao Emotion (nizi Actual kao sto je navedeno, nema sanse da bude). Plisana sedista, digitalna klima, tempomat, podizaci nazad (steta, ali Blue&Me jedino deluje da nema), spolja hromirane kvake i felne, 17'' Emotion felnice...

Najbolje trazi od prodavca VIN (broj sasije), moze da se unese u ePer pa da se uporedi sa stanjem na terenu (mesec proizvodnje, oprema). Odakle je uvoz, ako je iz IT, trazi i broj starih zabarskih tablica pa vidi sta kaze poslednja kilometraza na Ultima Revisione? Ako ti je blizu, najbolje je i licno pretresti, na oko moze da bude da je vredan bar toliko cimanja ako ti se svidja. S' obzirom da cena moze jos dole, za moje pojmove prilicno jeftino.

 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene malko vata strah od tako jeftinog...brrr

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na ponudi bane, ali za sada ne. Za sad samo gledam malo po oglasima i informisem se ovde.

Prvo moram da se resim trenutnog auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasicna forumska komisija u nastajanju ;) .

4 hours ago, Milutinac said:

Nisu svi tako rekli, evo celu zimu - ujutru vrtic, pa posao, pa do grada, pa ovamo pa onamo...bez ikakvih problema. A nizi sam od sporta 1cm napred. Ne treba u startu biti iskljuciv... A koliko znaci tih par cm blize tlu c c c... :)

Evo da se i ja dopisem, ako nekome zatreba info. Licno nisam za previse spustene varijante, a iskreno nisam bas bio odusevljen kada sam video da imam najnizu varijantu vesanja koja je mogla da ide na Sport :lol: (verzije T-Jet 150 i MultiAir), tj. na Bravo generalno. Visina do ruba prednjeg krila je tacno 648mm, a bas sam caskao sa Milutinom, u njegovoj custom verziji je jos pomenutih -10mm. Generalno je auto vrlo upotrebljiv, nije tvrd niti neudoban na 225/45/17 klasici, a pravi je merak voziti ga po krivinama. Lezi kao pegla i uopste mi nije zao da za celu godinu uzivanja, par dana pripazim po dubljim kolotrazima od snega u sporednim ulicicama (ako ih i ima). Naravno, kome treba tako nesto.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je prijatno iznenadio Auris. Realno imao veći klirens od Bravoa, ali je u krivinama ležao... Najjače što u kabini nemaš osećaj da si prošao kroz krivinu ili splet krivina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan @MilutinacOve godine 8 dana. Da budemo precizni. Svakog dana sam odabranim rečnikom pozdravljao sneg, putare, a bogme i sopstveni izbor auta. Išao sam i strugnem šusplehom. Ulice kuda sam morao zbog posla da prođem nisu prvog reda. Dok se nije otopilo, sredina puta je bila bukvalno na visini mog šuspleha. Malo niže, i ostavio bih delove. E sad, ko ima luksuz da živi tamo gde se čisti (zato sam i napomenuo), ili ne mora da ide tih "par" dana autom... Super. Ja samo da upozorim one druge.

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem, zato smo se i dopisali mi sa nesto nizim setup-om od klasicnog. Nista zabrinjavajuce, pripazi se par dana (eventualno) i to je to. 

Nevezano za Bravo, situacija je slicna bilo koji noviji Compact da izaberes. Ako se ulice ne ciste i ostanu bas duboki kolotrazi posle naglog topljenja snega - strugace svaki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što mogu da ti kažem je da su kroz tu ulicu bez zvuka prošli na moje oči C5, punto i Zajka. Koliko su bili iznad, ne mohu da tvrdim, ali ja sam strugao. Tako da, nije baš koji god auto.... :D

 

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja rekoh da vazi za vecinu novijih Compacta, ne za bilo koji auto ;) .

Punto je visok kao jarac, a C5 verovatno napumpan na hidrauliku na max nivo :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procentualno C5 sa hidro ovjesom ima ih jako malo. Za C5 sa klasičnim ovjesom  ne bih mogao reći da je nizak.

Da li Bravo ima neki lip ispod prednjeg branika kao Grande Punto pa da sa njime struže?

Kod GPa je taj lip Skoro 5 cm niže od sveg ostalog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan uzi i ravan lip povucen malo unazad (krste ga kao Spoiler u ePer). Tj. nije onako isturen i ovalnog oblika kao npr. na Stilu.

Ali nije problem u braniku, nego je sam suspleh primetno niza tacka i poprilicno blizu asfalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suspleh je nizi nego sto bi trebalo, auto i nije toliko nizak. Mada moram priznati da je suspleh odradjen solidno, sta je sve preziveo samo ove zime.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...