Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Zdravo, jedno pitanje za vlasnike Bravo-a, konkretno za 1,9 JTD i 120 ks, po tehnickoj specifikacii Fiata mali servis se radi na 2 godine ili 35.000 km, dali i na ovim prostorima vazi to pravilo ili kod nas je standard da se mali servis radi jednom godisne ili na 10.000 km?

Dali neko moze da iznese utiske konkretno za ovaj model, po pitanju udobnosti i komforu u voznji, kada nn pr uporedimo ovaj model sa Grande Punto ili Golf 5, GP i Golf 5 sam vozio, zato bas to i pitam konkretno, hvala

 

 

Edited by Ivan
Sredjen font

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FilipMK2

 

Za bilo koji model koji ima taj 1.9 MJet 8v sa 120 konja, serviseri kažu da je nazahvalniji za održavanje, da je najpouzdaniji od svih MJet motora (koji su opet svi generalno pouzdani, ali ovaj im dolazi na vrh liste). 10-15k kilometara, kao što je rečeno, smatram i ja da je dobar servisni interval. Na 35k kilometara nikada ne bi išao.

Osetićeš razliku u širini između Brava u GP, npr. meni kad zatvorim vrata onaj naslon za podlakticu na vratima Grande odmah ''udara'' u ruku, dok kod Brava (ili Stila), imam lufta do tapacirunga vrata. Plus veličina gepeka.

Udobnost i komfor će zavisiti od toga koji su točkovi na oba auta, u kakvom im je stanju trap. Generalno, Bravo sa većim međuosovinskim rastojanjem je udobniji auto, mada ne znam koliko ćeš to primetiti u praksi, posebno ako bude u lošijem stanju konkretan polovni Bravo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Registrovao sam se na forum bas zbog ove teme. Procitao sam celu temu, i najvise se prica vrtela o kupovini novog brava kao 3-4 godine starog auta.

Zanima me sta iskusniji korisnici foruma, i vlasnici brava, imaju da kazu o kupovini brava danas. Gledam goidsta izmedju 09-11. Tu su negde u ceni koju mogu da priustim.

Od svih automobila u tom cenovnom rangu, ovaj mi se nekako najvise svidja. Moze da se kupi i novije, ali znatno manje, a nisam bas ljubitelj malih automobila. Trenutno vozim Peugeot 307, 2001 god, 16 benz i cini mi se da su po velicini tu negde. U svakom slucaju ne bih nista manje. Problem se javlja i u tome sto sam do sada vozio samo benzince, jer svaki put kad sam menjao auto, ljudi koji voze dizela preporucuju zbog potrosnje, a svi ostali standardno: skupo odrzavanje, kvari se, i naravno strasni plivajuci zamajac. Nesto mi se bas i ne svidja cela prica oko benzinskih motora, koji su ocigledno slabi za ovu velicinu auta. I jos jedan problem je mala ponuda ovog godista na oglasima, i vecinom su iz uvoza, a sa uvoznicima nisam imao bas neka prijatna iskustva. Favorit mi je 1.6 mjet sa 120 konja, ili ako ne nadjem dobrog, onda onaj sa 105 jer njih najvise i ima na oglasima. I naravno ne mora biti u full opremi, ali da nije bas ni klot. Neki saveti? Sta gledati, koliko je bitna kilometraza, koliko verovati servisnim knjigama (domacim) kako da znam da je zamajac u redu i slicno...

Naravno planiram da auto pre kupovine teram na proveru u servis, ali ne mogu bas svakog, pa da cisto znam neke i sam da eliminisem

Svaki komentar je dobro dosao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 16v ti je poznat iz 500L,a za dizelke,najbolje su sa sport opremom,motor po želji

 

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Danig984 said:

 Nesto mi se bas i ne svidja cela prica oko benzinskih motora, koji su ocigledno slabi za ovu velicinu auta.

 

1.4t sa 120/150ks

1.4 MultiAir sa 140

 

To bas i nisu slabi motori, cak i jaci od 1.6 i 1.9 sa 105/120ks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je,plus to nisu novi motori,majstori su izvešteni sa njima.
Meni su favoriti tjet sa 120ks i 1.9 8v mjet sa 120ks.



Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec ides na dizela, preskoci taj od 105 konja.

Znam da ih ima najvise na oglasima, i ja sam bio nestrpljiv kad sam kupovao, ali mi je majstor pricao - smiri se i cekaj. Za Bravo ti je 120 konja bas onako "mera". I jeste tako. Sve preko toga - super!

Moze da se nadje sa srednjom opremom Emotion. Sportovi su redji, i tu vec mora da se ceka... E sad, da naleti sport, sa motorom koji hoces, i da bude u dobrom stanju... To nije jednostavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Smireni said:

Ako vec ides na dizela, preskoci taj od 105 konja.

Znam da ih ima najvise na oglasima, i ja sam bio nestrpljiv kad sam kupovao, ali mi je majstor pricao - smiri se i cekaj. Za Bravo ti je 120 konja bas onako "mera". I jeste tako. Sve preko toga - super!

Moze da se nadje sa srednjom opremom Emotion. Sportovi su redji, i tu vec mora da se ceka... E sad, da naleti sport, sa motorom koji hoces, i da bude u dobrom stanju... To nije jednostavno.

A posebno nije jednostavno, jer da bih kupio novi moram da prodam stari, a kad prodam stari treba mi novi... :D

Mozda bih mogao da sastavim plafon nedelju dana bez auta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se ipak ne bih zaletao,Bravo je kompleksan auto(kao i svi iz te generacije),može poprilično da te košta žurba...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako vam deluje ovaj? Meni je samo cena upadljivo niza od ostalih. E sad da li samo covek hoce da proda ili...

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13708296/fiat-bravo-16multijet

 

 

1.png

2.png

1 minute ago, neshtry said:

Ja se ipak ne bih zaletao,Bravo je kompleksan auto(kao i svi iz te generacije),može poprilično da te košta žurba...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
 

Zato bih i hteo nekog sa nasim tablama. Ipak ga mozes malo vise probati, isterati na otvoren put, a i daleko je lakse oterati ga na tockovima do servisa na proveru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod 1.6/2.0 na velikom zameniti gumicu na uljnoj pumpi i to je to. Ostalo sve kao na svakom dizelu. Svakako najsigurnije je da se otera kod majstora pre kupovine. Imas Gorana, on je na Altini ako si iz Beograda, rade besplatno pregled i otprilike kazu dal je za kupovinu ili ne. E da, ne znam dal je na svim verzijama plasticna usisna grana, znam da je na 2.0 i 1.6 valjda, 1.9 nema taj problem, al verovatno ga neces ni kupovati jer ga nema u tom godistu. Ako je grana plasticna dobro pregledati jer hoce da pukne, pa da curi antifriz a prilicno je skupa nova grana. 

Ono sto bih ja gledao da sada uzimam brava je 1.4MA sa 140ks u recimo nekoj emotion opremi ili sport ako izleti. I obavezno restyle ako bude povoljan, tj ne znam koliki budzet imas al svakako bolje restyle. Bravo do restyla vise vuce na Stila, dok su te restyle verzije aj da kazem pravi Bravo :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs ubacis farove od restajlinga i dobijes od 2007 --> 2014 :lol: toliko o njihovom restajlingu sto se izgleda tice (ne racunam maske koje svi farbaju u crno i papucica) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto kaze danilo, sta je na restyle bitno promenjeno sem zatamnjenih prednjih svetala? :blink:

 

Vec sam ranije pisao, da Sport opremu ja kapiram kao "nestandardnu", Bravo je imao standardno, Active, Dynamic (koji sam ja imao) I Emotion, desavalo mi se da vidim Sport opremu, kao kod Ivana, koja mi je Emotion+, ali mi se desavalo (uglavnom 2007/08. godiste) da vidim sport opremu kao Dynamic+, znaci bez zadnjih podizaca, tempomata, sa SPORT prekidacem I crveno/crnim sedistima.

 

@Danig984

Ovog iz Obrenovca sam gledao sa komsijom na oglasima I reci cu ono sto sam I njemu, pozovi, dogovori se sa covekom da se nadjete kod Gorana I eto. Prethodno mu obavezno trazi da ti detaljno islika unutrasnjost!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam i manuelnu klimu koja se mogla naći u Sportu. Mislim da ih solidan broj nije imao ni parking senzore, tako da je meni Emotion oduvek nekako bio vrh ponude (barem u prvim godinama proizvodnje).

 

Po nekom pravilu, restyling ne bi trebao da donese samo kozmetičke promene, već i sve ono što se kroz eksploataciju pokazalo kao loše - materijali u enterijeru, razni senzori, elektrika i ožičenje itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, ono sto sam u praksi primetio je i bolja ususkanost i izolacija u verzijama posle restyle, zatim malo drugacija gama motora... Za izbor godista '09-'11 koji je naveden, iskljucivo bih isao na restyle, sa sto boljom opremom. Opet ponavljam, mala je razlika u doplati a bolji dozivljaj samog auta, naravno i laksa kasnija prodaja. Jedino sto za restyle od motora iz igre ispadaju oba 1.9 MultiJet-a (ubaceni 1.6 i 2.0 blokovi), kao i T-Jet 150, koga je u ponudi zamenio MA 140.

Sto se opreme tice, slazem se da je Emotion po default najbogatiji, tj. uglavnom imaju sve sto se podrazumeva za taj paket. Dok su Sport prilicno varirali od zelja prvog kupca. Podrazumevaju profilisana sedista, sportske cajgere, alu papucice, crveni step na kozi, crne rucke i retrovizor unutra, dok su spolja to spusteno vesanje, pragovi i kacket, duple cevke izduva, Sport 17'' ili 18'' felne, hrom lasna ispod prozora... A sve ostalo je bilo varijabilno, koliko se prvi vlasnik otvorio - od klotara sto rece Totti, do lepo opremljenih sa xenon svetlima, parking senzorima napred/nazad, zatamnjenim zadnjim staklima i vizirom, panoramom, digitalnom klimom, navigacijom, kozom, podizacima nazad, vuferom, fabrickim alarmom, itd. Kao sto se uostalom moglo doplatiti i za druge pakete. Takodje se slazem sa ostalima da mladji Bravo, pa jos u opremi i korektno ocuvan retko iskoci na oglasima, da sam vec maltene i odustajao.

Sto se tice izbora motora, bukvalno sve pise na temi i iskljucivo je do zelja i potreba vlasnika. I benc i dizel imaju svoje prednosti, naravno turbak se na ovu masu auta podrazumeva.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto da se ne ponavljam, ima tu kvalitetnijih materijala i ono sto je najvaznije je dosta bolja zvucna izolacija samim tim dozivljaj auta je potpuno drugaciji. Zato sam rekao da je restyle Bravo zapravo onaj pravi a da ovi pre restyla vuku vise na Stila.. :) Na farove nisam ni pomislio kada sam pravio poredjenje.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i hteo bih 2010 bas zbog toga sto su izlecene neke decije bolesti sto svi ovde kazu. 

Pa i ovo da pitam, pa mozda i ispadnem glup, ali nisam bas neki vrsni poznavalac automobila.

Kad gledam ono sto u oglasima pise da je 2010 god, kako da budem siguran da je restyle model?

Npr, da li i mozete da prepoznate sa slika ovog sto sam okacio par postova vise da je restyle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...