Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

10 hours ago, Dule 021 said:

Ja sam vozio i jedan i drugi  i znam o cemu pricam.

Golf je auto za Bravo sto se tice mesta na zadnjoj klupi i sedista keje je u Bravu skroz promaseno i jedno od najgorih za sedenje u klasi.

Tabla je lepsa nego na Golfu i to priznajem a sto se tice udobnosti  kad se oba u dobrom i ispravnom stanju porede Gold je cak i za nijansu udobniji.

Porediti  neki dobar primerak sa nekim raskantanim i losim je total nezahvalno.

Moj Golf 4 je imao 18" tockove i bio je sasvim lepo udoban i fino je upijao neravnine ali nije bio kanta i bio je tako sacuvan i ispravan da je mogao da parira mnogim automobilima starim 4-5 godina koji se voze kod nas.

Mana Brava bar iz mog ugla gledanja je i ta kriva tabla i to je jedini auto koji ja nisam mogao parkirati ravno  tj paralelno sa linijom na parkingu. Prosto smo se sprdali kad sam ga trebao parkirati jer  to je bilo nemoguce da ubodem a vozio sam ga mesecima dok Golf  maltene mogu zmurecki u dlaku da parkiram kako treba i po PS-u.

Cak i kad sam prodao Bravo i posle par godina hteo opet da ga uzmem probam jedan od kolege i kad sam ga parikaro zena pocela da se smeje i ja se setim zasto.

Nije pravljen za mene pa to ti je iako kao auto je dobar a pogotovo sa 1,9Mjet motorom.

Dobro, ovde je ocigledno sukob misljenja. Golf ce oduvek kod mene da ima rezervisano mesto medju top automobilima koje sam vozio, pocevsi od G1 na kome sam polagao, preko G 3 i G 5 koji mi se nije dopao zbog prethodno navedenog, a u G 6 nisam imao gde noge pozadi da stavim jer sam se vozio pozadi, a klupa djene djene, slicna kao u Bravu po udobnosti. Ali ako bih ponovo mogao da biram (ne samo sto se tice prostora, vec svega vezano za jedan auto kao takav: ekonomija, cena, odrzavanje, performanse, komfor...) Izabrao bi Bravo. Naglasavam: Biranjem Brava ne tvrdim da je bolji auto, ali po mojoj racunici definitivno isplativiji auto, a za moje potrebe dobijes maltene isto.

 

Mala zanimljivost vezana za Bravo... Letos krenem za Grcku i iznajmim nosace od jednog momka iz Nisa. Kaze lik: "Ove sam kupio samo za ovaj novi Bravo i nisam verovao da su prakticno samo za njega pravljeni jer mu je krov nenormalne sirine". Ono stvarno kad perem auto, jedva jednu polovinu dohvatim da operem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo bih da dodam sto se tice poredjenja Bravo-Golf (u smilsu prostora, opreme, motora...)

Po meni je resenje vrlo jednostavno a to je Lancia Delta, auto koji resava sve gore pomenute probleme i nedostatke oba modela a bogami nudi jos podosta vise. Odrzavanje 95% kao kod brava i nije mi jasno sto se ljudi ne odlucuju vise za ovako nesto...

Bravo je super auto ali kome ne odgovara odn. nije dovoljan prostor pozadi treba odmah da se presalta na Deltu koja ima prostora skoro kao kod Skode Superb. Inace meni je Bravo iz nekih uglova posmatranja cak i lepsi od Delte ali to je vec estetika...

Verovatno je masa ljudi lose upucena i misli da se svaka Lancia kotira kao npr. Thesis koji je vrhunski auto ali samo i iskljucivo za entuzijaste i prave zaljubljenike (prevashodno zbog odrzavanja), a verovatno i izbog toga sto fabrika vise ne posluje i radi samo Ypsilon-a...

Licno posedujem Deltu, ali ako pogledamo realno sa svih aspekata vidimo (barem ja) koliko je Delta kompletan auto (pogotovo u nekoj jacoj opremi).

Naravno sve ovo vazi ako se pronadje koliko toliko krsten primerak bez ili sa manje ulaganja.

BTW, ako nekome treba auto sa plinom onda nema mnogo razmisljanja. Klot varijante su najbolje, vozis ga i tretiras kao radno magare...

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam generalno za Lanciu cuo samo reci hvale i vozio se u jednom od starijih modela, stvarno se ne secam koji je bio (nesto pre '90 ako se ne varam). Bas tako kao sto kazes pravo magare, imao i plin i misao ko zmaj. E sad sto se odrzavanja tice, meni na prvi pogled izgleda kao sto kazes auto za entuzijaste, ne znam ni delove gde bi trazio ali kontam da ih ima, zar ne? Svidja mi se Delta, ne znam kakva je za voznju i odrzavanje ali deluje ok.

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta
I na oko i unutra

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa @S.V.E.T.A., Delta ima +10 cm medjuosovinskog rastojanja, inace je na C2 platformi na kojoj su i Stilo i Bravo. Ali to puno znaci za putnike pozadi, za modularnost prostora... Takodje vrlo lep i originalan auto, od Zabara u C klasi mi je bila opcija 3, posto naravno da svako od nas gleda iz ugla svojih potreba (licno mi leze kompaktnija vozila, +20 cm je duzine u odnosu na Giuliettu i Bravo). Sto se cene tice, bar sto sam ja gledao razlika nije velika, ako gledamo novije i lepo opremljene primerke. U smislu da to predstavlja neku prepreku, pre mislim da je to sve ostalo. Natrce bas lepe po oglasima, svidjaju mi se restyle, sa piano black plastikom i navigacijom unutra. Igrala je na kartu na koju je pokusao i DS, a koja nazalost ocigledno ima malo slabiju prodju. Iako je dosta mehanike i elektronike isto, Bravo mu dodje kao "narodska" varijanta i najlaksa opcija za odrzavanje.

1 hour ago, Nislija said:

Kaze lik: "Ove sam kupio samo za ovaj novi Bravo i nisam verovao da su prakticno samo za njega pravljeni jer mu je krov nenormalne sirine". Ono stvarno kad perem auto, jedva jednu polovinu dohvatim da operem...

Ovo sam i ja primetio, posle 3v Stila (koji je opet 3 cm siri od 5v i karavana). Samo ne bih rekao da je krov "nenormalno sirok", jer je Bravo nepun cm siri od Stila. Pre je u pitanju upravo obli dizajn koji sam pominjao, da jedva dohvatim malo preko pola krova i sa 192 cm visine. A to utice i na manje prostora unutra, nego sto je to ocekivano po spoljnim dimenzijama - pogotovo pozadi, kao sto rekosmo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane, pa kao što reče neko već, iza tebe u Bravu može da sedne samo Nik Vujačić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da budem iskren...nemam problem sa time. Visok sam 182cm, ili nizak, zavisi iz koje perspektive gledas...i iza mene je zena i ne buni se. Zena je 170 niska.
Problem je suvozacevo sediste, odnosno klinja i njegovo sediste, pa moram suvozacevo napred dosta da pomerim...sta cu mu kad je izdzikljao k`o iz vode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam jednu koja ima 14 god,jednu od 7 god.

Starija uvek sedi napred,mlađa nazad na dečijem sedištu sa majkom...Ja imam 195cm,starija ćera je 175cm,žena 168cm i svi lepo stanemo u Punta,nikom nije ni usko ni neudodno.A ovo je veći auto...

 

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, marko.jovanovic said:

Ivane, pa kao što reče neko već, iza tebe u Bravu može da sedne samo Nik Vujačić :D

Tako nekako :) , plus sto volim da zalegnem.

Bez zezanja, moze neko nizi, ali vec za prosecnu visinu coveka iza moram poprilicno da pravim kompromis za svoju vozacku poziciju. Mogla je "tolika" duzina auta da se bolje iskoristi, ali placen je danak dizajnu. Pogledajte samo liniju krova i oblik zadnjih vrata/prozora u poredjenju npr. bas sa pomenutim Golfom:

009__scaled_600.thumb.jpg.03cabf67d36b03ebc63f2ac1a13e6823.jpg fiat-bravo-side.thumb.jpg.8a137cd6aa04b59974e23315f3980b53.jpg

Pogledajte i detalj - koliko je antena (koja je otprilike iznad glave) daleko od zadnjeg kraja vozila, to mi zapade u oko u praksi...

A mislim da je tu negde sa 5v Stilom (ista platforma i medjuosovinsko), koji je imao plus u verziji sa pomicnom zadnjom klupom. Najlakse je pogledati na netu "pedals-backrest" podatke, da ne pricam napamet. Tanak je malo sa mestom pozadi, pricamo o tome da se sedi komotno u autu C klase...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se cini da u stilu ima malo vise mesta pozadi. Kad ja (sa 170cm) u Bravu namestim sediste, iza mene nema mnogo prostora za noge. Pritom jedino sto sedim nisko, ne preterano zavaljeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sve da ih naređam u Punto i da lenjirom sve premerim i sve slikam.
Kao da ste u Kadilaku rođeni...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nije jasno o kojoj skucenosti pricate, kao da svi ležite i vozite..

Već sam slao i slike, ja sam 186, imam preko 100kg i iza sebe mogu komotno da sedim i sa skupljenim nogama ima sigurno 5cm između kolena i sedišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

tenor.thumb.gif.5fdc4052102c2447cf1817ca0753d059.gif

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kombinovana varijanta

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, neshtry said:

Ja imam jednu koja ima 14 god,jednu od 7 god.

Starija uvek sedi napred,mlađa nazad na dečijem sedištu sa majkom...Ja imam 195cm,starija ćera je 175cm,žena 168cm i svi lepo stanemo u Punta,nikom nije ni usko ni neudodno.A ovo je veći auto...

 

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Ma, neće da ti kažu...;) mislim, vole te, pa eto....:P 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, shomispc said:

ja sam 186, imam preko 100kg i iza sebe mogu komotno da sedim i sa skupljenim nogama ima sigurno 5cm između kolena i sedišta.

E jbg ako je tako, evo da ti prodam povoljno i moj Bravo, sit da se izvozaš!! :D

Ti ga pretera, ali baš! Ja ne mogu da stavim nosiljku za dete iza mene. Ako pomerim sedište napred da ona može da stane, meni noge nemaju gde. Udaraju kolena. A ja sam 187. Ako ti ispade da možeš da voziš dva takva čoveka i to KOMOTNO, sa 5cm prostora.... Izvin'te gos'n Hudini, nisam Vas prepoznao! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mesta ima bravo pozadi. Na sve to iako mi je namesteno sediste kako mi odgovara, desna noga posle duzeg puta ostane ukocena, jer onaj polozaj u kom stoji noga na gasu po meni nije normalan. Vidim da su ljudi pisali nesto slicno i za Djulijetu.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deltu nisam nikad dosad imao jer su mi bile skupe. Sad se pocelo pojavljivati nekolicina primeraka sa normalnijom cifrom i ja sam se cudio kako taj auto ima jaku cenu. 

Sad nije da je hvalim zbog toga sto je imam ali ako nista drugo uverio sam se u ogromni prostor nazad na klupi. Em sto sediste po sinama ide napred nazad a em sto se obara naslon sedista tako da si u polulezecem polozaju kad se skroz nazad obori i idealno je za putovanja. Cak ima i mali naslon za lakat kad se skroz obore nazad a za kolena ima mesta kao u starijem Audi A6 ili Pasatu B5,5. 

U Bravu me niko ne moze ubediti da ima mesta nazad jer sam ja izasao iz Grande Punta u njega i samo sam skontao da je GP veci nazad. Bravo je samo siri i ima veci gepek od GP-a. 

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vec polemisemo, evo premerih caskom i u praksi... Od sredine levog odmorista za nogu, do sredine zadnjeg sedista je 195 cm duzine. Eto crno na belo, pa uporedjujte sa cim hocete... Kao vlasnik se apsolutno slazem sa ostalima koji tvrde da je pozadi malo tesan.

Napred je odlican i komforan, kada se sa pomenutih skoro prosecnih 192 cm visine namestim da mi bude udobno i za duze putovanje - rastojanje od odmorista za nogu do naslona prednjeg sedista je 110 cm. Sto znaci da je ostatak za putnike pozadi 85 cm minus debljina prednjih sedista, tj. iza sebe mogu da sednem ali da "raskrecim" :) noge. Sa visinom, tj. prostorom za glavu nemam problem. Odnosno, u praksi iza mene moze komotno da sedi jedino neko sitniji ili da ja pravim kompromis na vozackom mestu (mada i realno vozim blago zalegnut, sa du*etom na asfaltu). Dok u istom slucaju kombinacija suvozac/iza suvozaca moze da prodje za normalnu voznju i duzi put. To je moje vidjenje prostora unutra - sa tim dimenzijama i medjuosovinskim, moralo je da bude jos malo mesta za putnike iza, gepek je korektan za klasu. Takodje, zbog max spustenog sedista licno mi odgovara polozaj naslona za ruku, ali je stvarno nebulozno da nisu napravili podesavanje istog po visini, vecini ljudi bas i ne odgovara. Moj minus ide i za plafonjere, Stilo je imao mnogo funkcionalnije i lepse resenje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...