Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

U potrazi za autom sam poceo da obracam paznju i na Brava. Ne kazem da cu se na kraju odluciti za ovaj model;i dalje mi je GP prva opcija,ali naleteh na jedan oglas u kojem mi neke stvari nisu najjasnije.

Okej - jasno je da je kolometraza (ne)sporna :D jer je tesko poverovati da ima samo 170.000 predjenih za 2008.godiste.
Koliko se ja laicki razumem ima fin paket opreme. Auto na prvi pogled lepo izgleda,ali se nadam da ce neko iskusniji mozda primetiti nesto za prijaviti.

Sta mi je nejasno?
1) Vidim da se auto prodaje u Nemackoj,ali sa italijanskim tablicama. Sta bi to znacilo u slucaju uvoza kod nas? Da li to povlaci nekakav drugaciji tretman kod uvoza u smislu placanja poreza i sl? Ili dokumentacije?
2) Zasto je istaknuta bruto cena i sta bi onda znacila neto i koliko bi bila? Ja kao laik imam logiku da se u ovom slucaju moze ostvariti neki povrat njihovoh pdv-a ili zestoko gresim? Ako jeste tako - ko ostvaruje to pravo? Ja kao kupac ili spedicija (ako idem preko njih)? I da li je onda,povodom toga,moguca neka korekcija cene?

Otprilike bi to bila moja pitanja. Ja sam ih postavio vezano uz ovaj primerak/oglas,ali bih voleo da dobijem neke odgovore generalno za ubuduce. 
Postavicu link,a molio bih moderaciji da ubaci screenshot jer ja to ne umem. :unsure:

https://home.mobile.de/AUTOHAUSALTONA#des_255908668

 

d.thumb.jpg.457b72abdffa7083b9fe3a52b0cb24e1.jpg

 

 

Edited by Ivan
Dodat PrintScreen oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodat PrintScreen ;) .

Na italijanskom Ultima Revisione izbacuje da je pre 16 meseci bio na nepunih 139 000 km, tako da navedena cifra mozda i moze da se uzme za okvir. Uz ostale provere (kod ovlascenih, motorni komp, itd...):

d1.thumb.jpg.6b4b5bebde365b250aa345ee0bd13174.jpg

 

U pitanju je Emotion, od standardnih edicija lep paket opreme - digitalna klima, Blue&Me, tempomat, plisana sedista, parking senzori, naslon za ruku, podizaci nazad, Emotion 17'' felne, itd. Detaljno oko opreme, tacan mesec i godina proizvodnje, moze se videti preko VIN u ePer-u.

Troskovi uvoza, recimo za 2.0 MultiJet Sport 2009. su bili oko 940 EUR (EUR1, PDV, troskovi speditera...) + AMSS pregled oko 120 EUR.

Detaljno oko uvoza se dosta pisalo u ovoj temi:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na dodanom PrintScreenu pre svega :thumbup:
Ma,cena kod subotickih speditera je manja. 

Ali meni i dalje nije jasno oko ova dva pitanja.
Pa bih bio zahvalan za neko pojasnjenje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, DrO said:

Ma,cena kod subotickih speditera je manja.

Raspitivao sam se bas kod "Don Sped"-a, Subotica ;) (posto je drugar takodje uvozio preko njih).

Doduse, ovo je u pitanju bio mladji 2.0 165 KS, naveo sam cisto poredjenja radi.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam kontaktirao njih :D
Sa potvrdom AMSS ukupna cena bi bila 720e. S tim sto i od njih ima jeftinijih,a pouzdanih speditera. Necu ni da razmisljam o mogucnosti uvoza dok se ne raspitam okolo i ne razjasnim nedoumice.
Plisana sedista? :sofa:NIsam siguran da sam se ikad susreo sa njima..jesu kvalitetnija od standardnog stofa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emotion je bio najvisi od tih "standardnih" paketa (Active/Dynamic/Emotion) - tako da ti se odgovor sam namece :) .

Meni su jedino bolja sedista u Sportu, jer su profilisana, sa malo duzim sedalnim delom i kombinacijom materijala.

Za sva sedista, postojala je jos i varijanta koznih (mada nisam ljubitelj istih).

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Nisam naisao na temu, pojedinacno, vec vise na pominjanja.

Naime, zanima me koliko su se pouzdano pokazali 1.4 benzinski motori kod Bravo-a, mislim pre svega na onaj od 90 ks. Koji nije neki trkac, ali ima 6 brzina, pa se moze rasteretiti, mala je registracija, posto je benzinjara od turbo punjaca ne pati od zamajaca, turbo reparacija i dpf-a i slicnog. Dugo vec trazim auto. Bravo, koji ima ok gepek, dovljno prostor, i dalje lepu liniju i pristojnu opremu je za mene sasvim ok izbor ...nakon svih muckanja glavom, izbor je pao na njega, ili 1.6 hdi motor, da li u mazdi 3 ili Picasso-u C 3.  E sad izbor je pao na Bravo kao prvi pik na draftu, benzinac pomenuti, ako je ok taj 1.4, nije skup za odrzavanje i nema neki posebna problem da motor treba izbegavati. Ili 1.6 dizel sa 120 ks. Pa ako bi neko mogao da uporedi ta dva automobila, sem sto je ovaj drugi jaci, normalno ima vise ks i vecu zapreminu ;) Ali ono tipa da li je taj 1.4 bbolji izbor, sa manje glavobolja, koliko trosi, kako se ponasa na autoputu  na nekim normalnim 120 km-h do 150 kmh brzinama itd itd? 

 

Bio bih zahvalan, idem sutra da gledam auto, sam ga vec pogledah, sutra idem s majstorom, ali bi znacilo da imam veci i siri uvid. Da se ne z.... :) 1.9 jtd motori mi nisu strani, djirao sam ih u Stilu, Lanciji Libri, pa Lanciji Delti, Alfi 147 i nemam tu niko normalna prituzbi ;) Medjutim, ovaj 1.6 dizel sa 105 i 120 ks (mozete o oba reci nesto vise) i 1.4 benzinac nemam nikakvo iskustvo, niti pojma kako su se pokazali, na sta treba obratiti paznju itd.

 

Hvala puno svima!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teorija je jedno a praksa drugo. U teoriji taj 1.4 bi svakako trebao da bude prostiji u svakom smislu od 1.6mjt, e sad ako ubodes iole losijeg benzinca ta prica pada u vodu. Isto tako ako nadjes dobrog dizela i prelazis prosecnu srpsku kilometrazu neces ga pipnuti godinama :D Ako mene pitas gledaj samo koji je u boljem stanju :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je pitanje kako taj 1.4 i hvata 150km/h.

Ja nisam neki trkac, ali taj 1.4 je baas preslab. To naravno utice i na potrosnju. 3l razlike u odnosu na 1.6mjet ti je zagarantovano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 motori bilo kog proizvodjaca su u principu djubre  tj "najgora" varijanta :D Cena sve govori... Ni Svabe nisu uspele da naprave dobar 1.4 a kamoli Italijani :D i obicno te najslabije varijante dolaze sa najmanje opreme mada ne mora biti slucaj :) Sto se tice tvog slucaja uzmi u obzir da ti je na 1.4 jeftinija registracija,odrzavanje itd... Isto tako uzmi u obzir da je dizel izdrzljiviji od tog 1.4 benzinca i da ces preci sa njim  duplo vise kilometara(ako je u dobrom stanju) nego sa tim 1.4,Manja potrosnja,bolje performanse,skuplje odrzavanje, skuplja registracija i naravno kasnije laksa prodaja :D  Pa ti vidi sta ti se isplati :) 

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nektar :)

 

Summa summarum, 1.4 atmo varijanta je daleko najprostiji motor od svih navedenih, a licno bih ga uzeo u razmatranje jedino ako ti je auto iskljucivo za prevoz od tacke A do tacke B. Dizeli su korektan i najcesci izbor, 1.6 i 2.0 uz neke svoje sitne bubice, kao i podrazumevanu problematiku koja prati dizele generalno.

Licno sam od jesenas u slicnoj dilemi kao i ti (doduse turbo-benzin vs turbo-dizel). Sto se Italijana tice (u igri su bili Bravo Sport i Giulietta Sport, ako ne nabodem nesto od ta dva, na trecem mestu Delta) - zbog godista su otpali 1.9 dizeli, 2.0 MultiJet sam u startu otpisao zbog par stvari i u novim uslovima meni nepotrebnoj snazi. Tako da su ostali 1.4 T-Jet i 1.6 MultiJet 105/120, a na tu moju dilemu ovi nasi najavljuju kontrole izduva/DPF. Istrca mi korektan 1.4 MultiAir 140 koji je ovde pomalo egzotika, o kome znam vrlo malo i koga sam uz pomoc i savete naseg majstor Gorana i par drugara forumasa (zbog papirologije za sada samo) kaparisao. A obican 1.4 atmosferac od 90 KS i 127Nm je po skromnom licnom misljenju prilicno slab za tu karoseriju, pogotovo kad se iole optereti. Sto ne znaci da tebi nece odgovarati i zavrsavati posao :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja predjoh 3.000km za 6 meseci sa deltom 1.4 150ks. Navikao sam se brzo na njeno ubrzanje koje se razlikuje od turbodizela, nema onog udara vec je nekako linearnije. Vozen u svim rezimima. 90kmh 6ta prosec 6 litara. Klima i zustrija voznja dizu potrosnju na 8l. Auto put sa klimom oko 7.5. Cisto gradska 9litara. Zimi 10.2 gradska.

Motor kazu pouzdan i jeftin za odrzavanje. Ja sam uradio samo mali servis i dijagnostiku u autogarantu kad sam uzeo... bilo 9.000 din

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK super hvala. Jako malo ipak ima iskustava sa 1.4 bilo kojom varijantom Bravo-a, pa znaci direktno iskustvo. Dizeli su ipak mnogo mnogobrojniji na nasem trzistu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako 1.6 120, ili neki 1.4 tjet, multiair..Taj obican 1.4 je bas slab, a bravo uopste nije lak.
Uzmi 1.6 120 prijatno ces se iznenaditi. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A potencijalni problemi tog motora, citam dpf, citam tako bas i na ovoj temi, da si se ti oglasavao sa nekim losim iskustvima?

Jer kazu svi da je kod Bravo dizel sa potencijalno najmanje problema ipak 1.9 120 ks, medjutim on od 2007, 08' polako izlazi iz igre ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpf se vrlo lako proveri da li radi ili ne, koliko cesto su regeneracije, da li ima neka greska itd..
Ja sam svoj problem resio za 100e.. E sad, imas i one ljude koji ne zele da vade dpf, ne bih ni ja da nije poceo da zeza. Tj senzor me je zezao koji je bio 100e nov pa sam se odlucio da izvadim. Generalno manje vise svaki auto tog godista ima/imace problem sa dpfom. Ovo nije pokvarilo utisak oko 1.6, zapravo totalno sam zadovoljan sa tim motorom, a pre njega sam imao 1.9 115 i ovaj mi daaaleeko vise lezi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug ima bravo 1.4 90ks i bas slabo ide. Pride nikako ne podnosi plin, secam se da mu je plin napravio neku veliku stetu. Po meni otpis tog motora. Po meni bitna stavka je i 6ta brzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm ova tema bi mogla da se pretvori u temu, sta uzeti kada neko zeli benzinca u rasponu od 2007. do 2010. godista, a da je to Italijan? Bilo bi zanimljivo cuti misljenje, i da i tu uopste ima resenja :) u tom smislu.

A bilo bi veliko pitanje sta, jer, eto, recimo, postoji 1.4 fsi motor koji se ok pokazao, i odrzavanje i performanse. Itd, medjutim Italijani ne znam sta bi to bilo, a da zaobidjemo 147-cu. Kod Francuza mozda 1.6 b i 1.4 b, bmw motor, koji ipak moze da potera koliko toliko neke od tih znatno laksih automobila, u odnosu na Bravo, koji je sjajan auto, ali ipak eto slazemo se da je upitno koliko 90 ks moze da radi posao i za optimalnu voznju, a kamoli vise.... Bilo bi mi zanimljivo, bas, posto vidim da ste svi jako dobro upuceni u problematikum vasa misljenja :) Hvala i za ovo do sada. Odustao sam od 1.4 Brava iako konkretan primerak nije bio toliko los, medjutim osetio sam da moja iskustva sa 1.9 jtd-om i sa ovim bi bila nebo i zemlja, stalno bi bespomocno pritiskao papucu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 ni jedan ne valja bio to vagen,fiat ili neko treci ;) 1.4 motori su se generalno lose pokazali...

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je Opelov 1.4 presao preko 80 000km bez ijedne greske. Prodat sa nesto preko 170 000km i, verovali ili ne, nije uopste trosio ulje.

Nikada nije ni dosuto ulje u taj motor.

 

E sad za snagu i potrosnju vec znate. Nije za preticanje i ume da srkne 10l po gradu kada god hocete. A klima se oseca kao da vuce prikolicu.

Ali isao je skroz zadovoljavajuce i odrzavanje je bilo smesno za njega (mali servis do 5000din sa svim filterima i rukama).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Savkec said:
Kod Francuza mozda 1.6 b i 1.4 b, bmw motor


Ja ne znam da li postoji gori motor od tog BMW 1.4 benzinca... Pa čak i od 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Savkec said:

hm ova tema bi mogla da se pretvori u temu, sta uzeti kada neko zeli benzinca u rasponu od 2007. do 2010. godista, a da je to Italijan? Bilo bi zanimljivo cuti misljenje, i da i tu uopste ima resenja :) u tom smislu.

Ima resenja, iznad sam izneo i svoju nedoumicu i krajnji izbor (zabarski modeli u C klasi, benzin vs dizel), ali jos uvek nisam kompetentan da bilo sta komentarisem iz iskustva o tom motoru.

Nema potrebe da otvaramo nove teme (ostavio sam iznad link za temu o kupovini Nuova Bravo), kao i da od ovih vec otvorenih tema pravimo svastare u kojima pitamo sve sto nas zanima. I za poslednje pitanje imamo postojecu temu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJLlDp3H_nQ0vmK-8Dp8RM-UOYVrukaAO79Y3-Q9 Holandski AutoBlog savetuje pre kupovine polovnog Fiat Nuova Bravo

 

Ukratko:

  1. veoma dobar auto, nemate na puno toga da obratite pažnju pre kupovine.
  2. dobro upravljiv, lep auto, dobar odnos cene i onoga što pruža, a činjenica da nije toliko poznat utiče na njegovu cenu kao polovnjaka tako da za manje novca dobijete dobro opremljen model u segmentu. Generalno dobar polovnjak.
  3. benzinski i dizel motori od 90 KS (benzin i dizel), do 165 KS (samo u dizel verziji, najjači benzinac je sa 150 KS).
  4. verzije sa automatskim menjačem su veoma, veoma retke i skoro ih je nemoguće pronaći.
  5. ako je moguće, zaobići atmosferac 1.4 16v sa 90KS. Nema nikakvih problema sa tim motorom, nego nije za ovoliki auto. Performanse koje auto ima sa tim motorom nisu nešto, ali da je barem potrošnja mala na drugoj strani...ali nije jer ćete stalno ''vrteti'' taj motor kako bi izvukli svih 90 konja, i onda ode gore i potrošnja benzina. Zbog toga su mlađi TJet motori mnogo bolji izbor kada je o benzincima reč.
  6. konektori mase mogu da se sami od sebe otkače i prave problem, kao i inercioni prekidač koji je malo osetljiviji nego što treba, pa se zato može dogoditi da, pri jakom udarcu ili upadanja u veliku rupu, sistem pomisli da je u pitanju sudar i isključi pumpu u rezervoaru. Prekidač je (skriven) dole kod suvozača, pritisne se i sve je ponovo u funkciji.
  7. EGR kod dizela, treba ga prekontrolisati pre kupovine.
  8. kod prvih godišta (pravio se od 2007. godine), Blue&Me nije toliko upotrebljiv kao kod kasnijih godišta. Radi on za šta je napravljen, ali je bolje urađen kod kasnijih godišta. Isto kod prvih godišta, znak Fiata kako napred, tako i pozadi, zna da bude u lošem stanju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...