Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Bravo 1.9 120 i da pevaš. 

A enterijer daleko lepši nego na Stilu.  Prostora isto kao u Stila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li ima razlike u ceni između 1.6 i 1.9mjet.

Svakako je 1.9 najsigurniji izbor jer je to dokazan motor.

Mada i 1.6 je odličan i dobro se pokazao za sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na sugestijama, iduce nedelje cim ugrabim slobodan dan idem da gledam jedan u Futogu, mada mi je ovaj beogradski mnogo lepsi. @shomispc, jesi gledao taj Bravo, jesi video uzivo ili samo sa oglasa tad? Ne znam u kakvom je taj stanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam gledao jer nisam imao ni priblizno toliki budzet. mislim, generalno mi se ne svidja koncept takvog cipovanja tako da bih ga ja licno zaobisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2016 at 1:56 PM, shomispc said:

posle toga svi Bravo-i su ili 1.6 8v 105ks ili 1.6 16v 120ks ili 2.0 165ks

 

Postoji i treca (najslabija) verzija 1.6 od 90 KS.

Kada sam pre neku godinu razmisljao o zameni, iako je motor vrhunski, mana 1.9 Brava je bila opet 5-brzinski menjac (mada manje bolna varijanta od, po zlu cuvenog :) , M-32 GM-ovog sestobrzinca u 1.6), a najvise sto je max 2008. godiste. Sto je znacilo da ne dobijam mnogo mladji auto od Stila, a koji je mehanicki, elektronikom i motorizacijom 70% Stilo.

Znaci da je iskljucivo u obzir dolazila restyle varijanta (2010+), sto bi znacilo novi 1.6 ili 2.0 motor. Iskren da budem, 2.0 me je pomalo i razocarao, ili sam ja jednostavno ocekivao previse jer taj motor ima 50% vise konja i torque-a u odnosu na moj matori 1.9 8v. Ionako ni ovih 115 KS vise ne mogu da vozim kao covek (sto zbog 'ajduka po vrzinama, sto zbog ocajnih puteva), tako da bi moj izbor 99% bio 1.6 120 KS, ako se gleda Bravo par godina star. Pratio sam pomalo i situaciju sa 1.4 T-Jet, ali je taj motor kod nas na nivou statisticke greske, tako da se opet uglavnom sve vrti oko cumurasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 mjet nema bolji motor, vlasnik sam jednog 2.0 mjet 165 ks samo reci hvale za ovaj auto, top no1

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A eto na svakoj petoj Insigniji sa 2.0CDTI motorom odu lezajevi radilice.

To je inace isti taj motor  koji ti sad hvalis.

Ne verujem da su menjali i stavljali losije lezajeve  u Opel negou Fiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni blizu motor, to nisu isti motori loše si informisan

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da zbog gumice na pumpi za ulje i stradaju ležajevi. Par ljudi je sa foruma upravo na 2,0 MJ i menjalo te gumice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevezano, ali opet u vezi sa ovom pricom o motorima, 1.3mjt u Fiatu, takodje jedan od najboljih motora, a u Opelu 1.3 vec nije toliko dobar... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, 1.9cdti je isti kao u Fiatu.

2.0 je sličan ali nije isti.

U pravu je@Sulc

1.3 bi trebalo da je isti, stim što u Opelu on ima plivajući i drugačiji menjač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa slika ne vidim ništa što bi mi privuklo pažnju kao negativno.

Možeš preko broja šasije proveriti da li je baš 2013. godište, ne u smislu da ga je neko podmlađivao jer se to više ne radi sa ovakvim autima, nego da nije proizveden u oktobru ili novembru 2012., a prodavac zaokružio na 2013. godište...jer, svaka stavka je važna kada se trudiš da mu malo oboriš cenu, naročito ako nema za šta drugo posebno ''da se uhvatiš'' u tom smislu. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni u oci upadaju jedino retrovizori koji bi u Dynamic verziji trebalo da budu u boji auta?

Ostalo sve deluje prilicno korektno, a sa slika se ne moze bas uci u detalje.

Sto kaze Nesa, cesto kraj neke godine prekrste u narednu, kada je auto prvi put registrovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brine me sto je ovo 140000km dosta za 2013 godiste I sto je cena slicinih modela 7500 pa me brine da nije bio lupan ili neka ozbiljna skrivena mana ... Hvala na komentarima

Share this post


Link to post
Share on other sites

140000 uopste nije mnogo za 3 godine star auto i to dizel, to sto se u Srbiji misli da auto star 10 i vise godina ima 120000 je druga stvar. Ta kilometraza je zanemarljiva za taj motor a i auto, sve bi na njemu trebalo da je jos uvek prva ugradnja osim kocnica...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim Fiat bravo 2011 god 2.0 mjet kad sam ga uzeo imao je 85000 km sad ima 136000, sve mu je prva ugradnja osim kočnica kao što kaže kolega

Nećeš pogrešiti koji god da uzmeš, stvarno je full auto

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7000€ je cena za to godište i takvu opremu i za Megane, C4... Tako da tu nema ništa čudno.

Šta je to tako posebno kod Dinamika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije dynamic nista posebno

Ali I oni sa najosnovnijom opremom i 105ks koštaju približno čak i vise, svakako da ću ga proveriti na dijagnostici i kod majstora ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...