Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

I na kraju 1910 ispade sveti gral.  :unworthy:

 

Meni to majstor Neša reče pre jače od 6 meseci, ali kada sam pričao ljudima svi kažu da je to jer je lakše čoveku 1.9 da radi.

Kaže da su sva 3 generalno dobra motora, ali da daleko više ima rada oko motora na 1.6 i 2.0 dok se na 1.9 sve završava sa ponekim senzorom, ventilom ili čišćenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem sutra da gledam ovog Brava: 

 

wwq004.jpg

http://www.autodiler.me/auto_oglasi_auto/509702#

 

Momci moze li neki savet na sta da obratim paznju, kako, sta, gde?

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dosta opštih stvari oko toga šta gledati na novom Bravu već napisanih na prethodnim stranama teme na kojoj smo.

Oko ovog konkretno, pogledaj servisnu istoriju kad se već hvale da je auto kupljen nov u CG. Sve što budeš pročitao možeš proveriti i u ovlašćenom servisu koji je naveden kao mesto gde je auto održavan.

Nekih posebnih problema na koje treba da obratiš pažnju auto nema. Kao i kod svakog polovnjaka, gledaj limariju (menjano i ili farbano nešto). Nije ništa strašno ako je farban branik ili sl, auto je prešao nepunih 160.000 kilometara. Ako i vidiš da je negde nešto rađeno, nemoj odmah trčati to da kažeš prodavcu, nego ga prvo pitaj da li je nešto rađeno, čisto da vidiš da li će lagati ili ne.

Pogledaš gume, kočnice, farove i zadnja svetla. Generalno, sve to što pogledaš bi trebalo da te ili odbije, ili privuče ka autu. Ako te privuče, onda ide pregled u servisu. Ali, ima ljudi koji ne voze auto u servis pre kupovine, na tebi je.

 

Ne očekuje da te auto oduševi performansama.

1.4 16v motor koji je u njemu je jedan od Fiatovih najviše ugrađivanih benzinaca. Ugrađuje se i danas. Zavisno od modela pod čiju haubu ide, ima od 90 KS kao u ovom Bravu, pa i do 100KS u Pandi. Išao je i u Stila, ide danas u 500L i druge modele, dakle proveren, masovni i dobar motor.

Iz prvih je serija, očekuj potrošenu kožu na volanu.

Proveri ovu digitalnu klimu zbog klapni. Dvozonska je, pa da ne bude da jedna strana duva toplo, druga hladno, ili da ne možeš da promeniš smer duvanja...poznata boljka sa njenim motorićima još od Stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si pročitao temu na kojoj se nalazimo pa nisi uspeo da izvedeš neki zaključak (neko ili nešto te buni) ili onako pitaš da neko konkretno napiše? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema ima dosta za citanje..ono sto sam procitao video sam sve sto i sam znam..ali nisam video sto se trapova tice..mislim predpostavljam da je ista stvar kao i na predhodnim modelima mada nisam siguran..zato sam i pitao..znam da su cene servisa iste s obzirom da je isti motor 1.9..ali me zanima sto se ostalih delova tice kako tu stoji sa cenama..na pocetku teme kako sam video slabo ko da je imao iskustva sa ovim modelom..a predpostavljam da sada ljudi znaju nesto vise pa rekoh da pitam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je u osnovi stilo, tako da su i trapovi kao i motorna grupa povoljni - jeftiniji u klasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu je Mića stručnjak za termodinamiku fluida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom Bravu sam menjao nedavno prednje silene i jedan je kostao 800 dinara.

Takodje sam promenio i donji nosac motora koji je kostao 2000 dinara.

Danas sam mu promenio ulje i uljni filter kao i filter klime sto je izaslo 3500 din.

U ove cene nisu uracunate ruke majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nista nije skuplje od stare fiat brave 1.9 jtd..ili su u pitanje neke nijanse u cenama :)

 

Ee da ovo sam isto hteo da pitam..zanima me kako je resen problem sa sijalicama u farovima i osvetljenjem?

Znam da je na staroj bravi osvetljenje blagi uzas..a i sijalice cesto crkavaju, pa me zanima me da li je na ovoj novoj taj problem resen ili se nastavlja tradicija?

Edited by Slanina

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Slanina said:

To nista nije skuplje od stare fiat brave 1.9 jtd..ili su u pitanje neke nijanse u cenama :)

 

Ee da ovo sam isto hteo da pitam..zanima me kako je resen problem sa sijalicama u farovima i osvetljenjem?

Znam da je na staroj bravi osvetljenje blagi uzas..a i sijalice cesto crkavaju, pa me zanima me da li je na ovoj novoj taj problem resen ili se nastavlja tradicija?

 

Sijalice traju, poprilično ali svetlo koje daju poput fenjera. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff to je onda biiip..mogli su tu malo da se potrude..ali oke nmwz i dalje mi se jako svidja auto tako da cu ga najverovatnije i uzeti..samo da jos malo prikupim novca a i da naleti neki u finom stanju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, statichawk said:

Verovatnoca da je ovaj presao 121000 je istina , ali u prvoj godini koriscenja :lol:

 

U "Balkanu" sam kupio Audi - bili su skroz korektni, poslali dokumentaciju sa licitacije, proverom u ovlastenom servisu potvrdjeno je da se poslednji upisani servis poklapa sa onim iz servisne, nije im bio problem da se vozi na pregled. Dakle, moje iskustvo je ok, te ne bih tek tako odbacivao auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Balkanu faktički nijedan auto nije Balkanov. Uslužno vrše zakup mesta na svom placu dilerima koji kupuju kola preko njih. E sad, šta će koji od njih da radi i da li će i koliko da vraća kilometražu - nema veze sa Balkanom. A i mogućnost odvoženja auta od njih u neki od servisa zavisi od dobre volje dilera čiji je auto - neko će možda dozvoliti, a neko neće. Hoću da kažem da ne postoji pravilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.. U skorije vreme bi pazario auto.. pa me samo interesuje za Fiat Bravo.. 1.6 105 ili 120 konja ili 1.9 120 ili jaci mislim da je 150 konja.. nemam potrebu za jurcanjem niti trkama po putu.. dovoljno mi je da lepo povuce na uzbrdici.. ili kad je auto pod klimom.. i naravno u preticanju kad je to potrebno... nisam vozac koji mora sve da pretekne na putu.. potreban mi je samo dobar ipouzdan motor.. koji nije preterano glasan.. a potrosnja da je korektna po gradu

 

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...