Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Hahha pa problem je sto curi po malo onako neprimetno van motora naravno, nigde nema traga posto odmah isparava u dodiru sa blokom i op fali rashladna tecnost. Malo po malo i posle 2000km je toliko pocelo da curi da sam parkirao i cekao drugu da nadjem.

Paa moze samo da prokuva .

Pa koliko ima na forumu Brava sa ova dva motora? 3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je pomenuti kanal

 

cxcv950028.jpg

Iskreno nike mi ni jasno što proteraše vodu kroz granu al ajde....kad sam video gde sve ima vode i kuda prolazi ništa mi više nije čudno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoljan podatak o tome koliko je cesta pojava je to da u Sapcu grane stoje na otpadu u proseku onoliko vremena koliko je potrebno da se posalju brzom postom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je taj deo grane kuda ide voda gledano sa zadnje strane

 

cxcv950029.jpg

 

Jaoooo Ticma šta mi uradi....pa autra ima da zavlačim ruku i gledam sa endoskopom ima li kakvih tragova antifriza
Idi bre u peršun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koliko ima na forumu Brava sa ova dva motora? 3?

 

Kakve veze ima koliko je takvih automobila predstavljeno na forumu? Inače, nemam pojma koliko ih ima.

Pričamo o problemu koji taj motor ima ili nema.

Dakle, neki Pera koji nema pojma ni da postoji FLCS, vozi Bravo sa 1.6 MJet motorom, i eto ima to curenje. Pera sedne za Google, ukuca par reči o tome, i među prvim linkovima mu izađe i FLCS Forum. Pera otvori temu o tom problemu i pita. Niti je Pera pre toga znao da postoji FLCS, a kamoli da je predstavio svoj auto ovde.

Onda to isto uradi neki Laza. Samo što mu onda spojimo tu temu koju je i on otvorio sa istim problemom, sa onom ranijom temom koju je već otvorio Pera. :D

Onda iza njih par nedelja, ili meseci, dođe Mika, i on je isto došao do foruma tražeći polovne grane. I, on otvori novu temu, ali i to spojimo sa postojećom.

I, tako se za jedno 12 meseci nakupi iskustava i iskustava, gde svi imaju isti problem. A, nijedan od tih auta nije predstavljen na forumu, to nema veze sa onim što pričamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što sad pucanje grane?

Mislio sam na izduvnu granu i nemam pojma zasto se to desava.

 

Voda curi sa spoljasnje strane na spoju.

Ja sam mislio da to procuri unutar same grane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas cu da ga pitam da li znaju koji je uzrok tome.

Znam i da jednom coveku pokusali sa varenjem, ali da je ubrzo pukla opet.

Elem nova grana je nesto manje od 600e, a polovna koju su uzeli je bila oko 200e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoljan podatak o tome koliko je cesta pojava je to da u Sapcu grane stoje na otpadu u proseku onoliko vremena koliko je potrebno da se posalju brzom postom...

 

Pa, kad veliki otpadi imaju na lageru jedno 200 motora 1.9 JTD 115, još jedno 100 raznih 1.9 MJet verzija, i otprilike 5 motora 1.6 i 2.0 MJet, naročito ovog drugog koji se masovno ugrađuje tek peta godina.

Nije baš da tako mladi auti koji nose te motore često završe na otpadu. Nije im još vreme, mladi su. Dođu tu faktički samo kad se totališu. Malo ih ima, zato brzo i ode sve za njih, i skuplje je nego za 1.9 JTD/MJet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct ni ja nisam otvarao novu temu niti bilo sta. Dovezao sam se na iskustva o autu generalno. Ali vise ljudi koje sam pitao su me uputili na isti problem. Kad sam zvao oglase i trazio deo od 20 njih 18 mi je reklo nemamo trenutno bice uskoro, odmah se prodaju. To sto niko nije pisao po forumu nije pokazatelj da problema nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A znaci li vam ista po zlu cuveni M32 :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nisi u pravu za otpade, ljudi drze vise modela sa istim motorom u full stanju ali rashodovanih iz nekog razloga. Moja grana je skinita sa motora iz Djulijete 2013 godiste na moje oci.

A znaci li vam ista po zlu cuveni M32 :) ?

Naravno ali necemo o tome, misle ljudi da sam odlepio kad kazem da cujem nesto komplet menjac je 250eur sa garancijom.

I jos uvek se nije proculo da se na istom motoru u Djulijeti krivi glava motora iz nepoznatog razloga, eto nesto su promenili u samom delu i eto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na kraju 1910 ispade sveti gral.  :unworthy:


Nešo , koliko njih i ne zna za forum . Koliko naleti na razne probleme sa foruma pa mu zagočamo život u smislu šta će ga od svega toga snaći i pobegne glavom bez obzira.

Ili neko od sramote, razočarenja itd neće da piše.

Dosta i njih nema blage veze samo mu majstor kaže koliko ga košta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M32 je jos jedan od bisera njihove saradnje sa GM :) .

Taj menjac je tek posebna prica, gomila problema sa njim u svim vozilima u koje se ugradjivao.

Ali necu dalje, posto pricamo o MultiJet16v motorima.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je već priče da je to Opelov dorađen za Chromu pa naknadno unapređen za Deltu.

Isti je generalno "tvrd" u šaltanju i vidim da ima ljudi koji se žale i na njega (uglavnom po stranim forumima jer je ovde očigledno još egzotika) ali ja sem utiska da je tvrđi nemam nikakvih problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M32 ima najcesce problem sa lezajevima 5. i 6. brzine. Rasturanje i popravka, skupa rabota.

F40 se pokazao kao robusniji, koliko ja pratim nije bilo nekih karakteristicnih boljki na njemu, za razliku od prethodno pomenutog koji se pokazao kao *** u masi modela u koje je ugradjivan. Na X mesta sam vidjao da ga proglasavaju za jedan od najlosijih menjaca.

Inace, brojke u oznakama menjaca oznacavaju "deklarisani" torque. Na M32 je to 320Nm, a na F40 400Nm.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...