Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

http://www.italiaspe...o/equipment.pdf , treća strana pri dnu Safety rubrike

http://www.italiaspe...troduction.html

Koliko vidim ta opcija je od početka.

Mirko NS

Sa greškom ili ne to je odličan motor. Da sumljaš na nešto drugo pa i nekako ali JTD/MJ u njega nesumljaj. Druga stvar greška bi se već ispoljila dok dođe do Srbije, već imaju 150 000 i više hiljada. Evo malo edukacije vezano za ovaj motor

http://www.italiaspe...tijet/2301.html

http://www.italiaspe...jet/engine.html

http://www.italiaspe...t/tech_spec.pdf

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja sam prvo imao u planu kupovinu Punta 3 pa mi se onda dopao više Grande Punto ali kako je vreme malo prošlo shvatio sam da mi se Bravo sviđa najviše od ovih prethodnih.

Dakle spremam se polako za kupovinu Fiat Bravo auta najviše mi odgovara 1,6 MJT 120ks, 2007-2009, sa automatskom klimom i td.

Ima li neko nekih saveta -preporuka oko tih modela i gde najviše da obratim pažnju oko auta pri kupovini jer ću verovatno uzeti preko nekog auto placa, tih modela baš i nema nešto ovako privatno u prodaji...

Hvala ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se vodim parolom - šta može da fali autu starom 3 godine ;)

Naravno, treba otvoriti četvoro očiju i dva puta proveriti kod majstora, ali to su vozila kod kojih čak i nema potrebe pomerati kilometražu, delovi su mahom fabrički i sl... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna šta može da bude problem kada se pri paljenju auto sav zatrese i zalupa? Meni prvo na pamet pada neki nosač motora, ali opet s druge strane to momački lupa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

300E

Ali ja ne bih krenuo od njega. Neka on bude zadnja instanca jer za dijagnostiku menjač mora dole.

Kad već lupa pri paljenju moralo bi još nekako da se manifestuje. Pri nekim obrtajima, naglom opterećenju, rasterećenju ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maglenke krecu od dynamic nivoa opreme i u tom nivou postoji opcija pomoci pri skretanju. Verovatno da se mogu naci i primerci kojina su one naknadno ugradjene. U tom slucaju nisam siguran.

U svakom slucaju, mislim da se ne isplati kupovati Brava u nizem paketu opreme, jer i nema razlike u ceni, a dobija se puno vise opreme

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna šta može da bude problem kada se pri paljenju auto sav zatrese i zalupa? Meni prvo na pamet pada neki nosač motora, ali opet s druge strane to momački lupa...

Jesi se to ponovio? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Brava 1.9MJT je "standard" da se zatrese pri hladnom startu. Ovo se moze ublaziti cekanjem da se pumpa goriva ugasi i zamenom jednog od nosaca motora. Pojavio se i neki info da se problem zapravo resava updateom software-a ECUa, ali nisam uspeo da dobijem potvrdu toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam novi bravo na oglasima u Italiji i uopšte se ne isplati cena je kao i ovde i + carina bukvalno imam nov ovde za te pare.

Ima i jeftinijih ali starijih i + bila su firmina kola uakano dibidus, teško i tamo da se nađe jeftinije ako je auto noviji i u dobrom stanju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta tražiš tj. šta te interesuje? Ja sam ih pregledao 20ak ovde kod nas u prethodna 3-4 dana pa mogu da te uputim gde da ideš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam novi bravo na oglasima u Italiji i uopšte se ne isplati cena je kao i ovde i + carina bukvalno imam nov ovde za te pare.

Ima i jeftinijih ali starijih i + bila su firmina kola uakano dibidus, teško i tamo da se nađe jeftinije ako je auto noviji i u dobrom stanju....

Nije tako,ima da se nadje,moj ortak koji je poceo skoro sa uvozom nasao je bravo 1.9/120ks ,2007 god. za 2400e.

Ima da se menja prednji, zadnji branik, zadnja desna vrata, enterijer da se pere dubinski, mali servis, sve u svemu ako imas nekog ili znas sam da radis da te izadje maks 4000e ekstra auto.....

Ja posto ne volim dizele, meni je opcija tog auta 1.4/16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kazete za benzince 1.4 Multiair i 1.4 T-Jet 16v 120KS? Koje su uopste razlike?

Da li je neko imao iskustva sa ovim motorima u pogledu odrzavanja? Da li ima problema sa ovim novim "varijatorom" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Bravo 2009, 2,0 MJT, 165 KS. Cene sevisa, velikog i malog servisa , pouzdanost motora...

Da li ipak odabrati pri kupovini polovnog automobila 1,9 MJT ILI 1,6 mjt motor? hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ljudi citas sada svih 12 strana, juce sam prodao mog Stila, i sada, dilema je me je lomila celu noc, pregledao sam mali milion automobila, svih i raznih, gledao sam prvo Peugeot 407 2.0HDI ili 1.6HDI, ali ipak sam odustao od made in France, strah od odrzavanja je bio presudan, e sada, dosao sam do novog Brava, ja posle stila imam samo reci hvale za JTD motor, a ni je sumnjam u ovaj MJET.

E sada, neka preporuka, ima li mozda neko da prodaje na forumu i slicno, inace u obzir dolazi samo dizel motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...