Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

slazem se sa IVAN 73, tako rade u italiji lizing kuce.

Moram da napomenem da auto sa predjenih stvarnh 120000 km ili starosti 3 godine je premija natrcati kod nas. Ja sam imao srece pa natrcah na mog stila sa priblizno tom kilometrazom 140000.

Za jednog Stila 1,9 odrzavanog u ovlastenom servisu i Italiji je super kilometraza za dalju eksploataciju. Vidjao sam automobile sa preko 300000 starih 3 godine (dao bog da se nikom ne zalomi toliko rabljen ljubimac, a da ne zna) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije stvar samo u prstenju vec u kvalitetu te koze o cemu je vec bilo dosta price...druga stvar nije nemoguce da je neka mutljavina po pitanju godista pa da je mozda taj 2008 ustvari 2007 kome je ta koza losija (to se da proveriti preko sasije)...al sve to moze i da prodje al ovaj jedan bravo je toliko los da ga ne bi uzeo sad da mi covek kaze evo kljuc za kljuc...enterier mog punta je 12 puta bolje ocuvan.... ovaj u sport opremi srozala mu se i koza rucne kocnice ok volan ok menjac al rucna.... :whistle:

Sve u svemu ponuda losa...

@wlad skoro videh na mobile.de GP-a 1.9 mjt nemac presao 348kkm enterier nista losiji od ovih brava sto sam gledao...za ovih 4 god koliko pratim nase oglase samo sam jednog Gp-a video sa nesto malo preko 200 i secam se da sam to iskomentarisao u faoznu svaka mu cast sto je imao smelosti da to uradi pored svih ovih koji su presli "110 130 140"

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je situacija sa Isofix-om kod novog Brava? Ima li ga uopšte i u kojoj opremi? Uskoro kupujem sedište iz grupe I/II/III (Cybex Pallas), a plan je da sledeći auto bude novi Bravo, pa da znam da li da kupim običan Pallas ili da kupim onaj sa Isofix-om za 50€ više...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :thumbup: Ako ima na dynamic-u sigurno ima i na emotion-u koji ciljam... kad (i ako) dođe pogodan trenutak :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam jurio emotiona, ali sam brzo prodao stila pa nisam mogao mnogo da čekam! budi strpljiv i bravo će te nagraditi!

sport oprema nije loša, ali sumnjam da su ti automobili doooosta više akani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan savet:

Pre bih kupio auto na strane table sa placa u viđenom stanju nego neki koji je kupljen pre par meseci, registrovan kod nas i sada ga vlasnik naprasno prodaje i to:sa urađenim velikim servisom, u perfektnom stanju, bez ulaganja... :whistle: Dadada...

Zašto ga prodaje kad je sve to uradio? :question: Odgovor se sam nameće.

Ovako biraš, kupiš što ti se svidi, registruješ, pa onda provozaš hiljadu-dve km i ako nema nekih većih problema OBAVEZNO uradiš veliki servis i onda uživaš. U suprotnom ga prodaš... :whistle:

Mislim da je kupovina auta koji je u zaletu prodaje kao polovnjak od domaćeg vlasnika (ali ne onog koji ga je kupio u DELTI novog!!!) deset puta veći rizik nego kupiti sa placa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa Ivanom73, licno izbegavam takve oglase, gde je auto na nasim tablicama svega par meseci i onda se prodaje.

Tesko da bas odjednom vlasnik napusta zemlju i price tog tipa mi ne piju vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja se slazem sa ivanom od ova 3 koja sam gledao 2 su bas takva do duse vozena su malo vise od godinu dana ovde...

nazalost ponuda se svodi na ime kupca ili ova varianta koju je ivan pomenuo tek se po neki provuce koj kupljen kod nas....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobil koji je registrovan ovde možeš mnogo ozbiljnije, temeljnije i jednostavnije da pregledaš nego bilo koji koji je na nekom placu. Verovatnoća da će biti krš je potpuno identična verovatnoći da će i auto na placu biti krš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo društvo! Biću kratak. kolega se zainteresovao za jednog Fiat Brava 2008 godište, 1.9mjet. Auto je prešao 140 000km i ima najviši nivo opreme. Izgleda fantastično, sa 17' felnama koje jedu malu decu. Auto je u Šapcu na placu Holiday d.o.o. firme. Kaparisao ga je.

Vozio ga na dijagnostiku. Utvrdili da je vraćana kilometraža za oko 30 000km. Auto je upalio i dok je radio, u jednom trenuku je na kratko počeo da izlazi beli dim. Kad je izvukao merač ulja, izlazio je dim iz rupe. Ne preterano mnogo ali je izlazio. Ulje je bilo ispod minimuma nakon što je ugasio auto i proverio nivo.

Njega brine i interesuje ga šta je uzrok:

- Belog dima iz auspuha

- dima iz rupe za proveru ulja

Koliko bi mogla da ga košta popravka ako je uzrok tih pojava neki kvar? Da li je u pitanju turbina, dihtunjg glave, glava motora...

On se registrovao na forum ali nije mogao da otvori temu. Javiće se on. Molim vas da napišete vaša iskustva jer je mnogo hitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sme da dimi na meraču za ulje,to je znak da je motor loš,pogotovo za to godište nikako ne bi smeo da dimi!

Možda sam grubo rekao da je motor loš,ali čak i ako malo dimi to je znak slabosti i da motor nije sjajan! Ja bi odustao od takvog auta jer za to godište očekujem da bude u odličnom stanju,za godinu dve če mnogo više da dimi i očekuje ga intervencija na motoru,a to sigurno ne želi! Zato i kupuje mlađi i bolji auto da se koliko toliko bezbrižno vozi i uživa a ne da već sad razmišlja kako će da sređuje motor! tako nešto može da se desi kad kupuje auto star 10 godina,a ovaj nikako!

Edited by milos bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, hvala ti. A mi smo danas vadili merač na autu drugog kolege. U pitanju je Kia Rio iz 2009 godine sa pređenih oko 35 000 čini mi se. Dakle kolega je vlasnik auta od prvog dana. I njemu je bilo vrlo malo dima na meraču i jedva se video. Ako bi još neko mogao da se uključi i kaže da li treba brinuti zbog opisanih stvari. Pare nisu male!

Edited by Fikret Pašović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite od 1.6 motoru jel zna neko sta o nejmu sem fabrickih specifikacija itd...kako se pokazao za sad....kontma da malo ljudi to moze da zna iz iskustva jer je motro zastupljen mahom u bravu od 2009 i alfi mitu gulietti i delti....kao sto znamo sva ta kola su dosta retka kod nas...al eto pitam mozda neki ima neki info...

Ja u novom Doblu imam 1.6 Mjet 105 KS motor. Presao sam nesto preko 1000 km sa njih i u poredjenju sa 1.9 JTD (105 KS) iz Dobla I ovaj je stedljiviji (6-7l), ali je 1.9 JTD elasticniji i bolje je vukao. Mada Doblo II Maxi je cca 300kg tezi od Dobla I standardnog. Motor tek povuce iznad 2000 o/min.

E sad kako se ponasa u Bravu ne znam.

Vidim da se mnogi zale na obloge volana kod novih Fiata. Na Dobli II ako izdrzi neoljusten 2 godine bice odlicno. Pod prstima se osjeti da je materijal katastrofa. Nasuprot tome, Brava 1.6 iz 2001. kod mene i dan danas ima neoljusten volan, djeluje kao nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije to volan.

zmija koja menja svoje odelo je u pitanju! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio Novog Brava - 2007. 1.9 jtdm

Prelep, preudoban, veliki, brz, odlican, vredi svaku paru

Enterijer ocuvan odlicno, naravno koza na menjacu i volanu oguljene, ali nista ozbiljno

Na dijagnostici tri greske - akumulator, sijalica u kabini i automat za stop svetla (inace sljakaju odlicno)

Jos nisam bio kod mehanicara, ali sam presao nekih 300km ne oseca rupe, ne cuje se nijedan sum iz oslanjanja, a motor samo prede...

Ali najjace od svega juce na autoputu faca lika u Golfu 5 kad sam ga ostavio daleko iako se manijacio pre toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce kod drugara u radionici videh Brava sport od 150ks sa zveknutim motorom.

U motoru razbijena glava oko svakog ventila (bem li ga zasto) jedan klip pojeden sa jedne strane bas lepo.

Naravno popravka je bila drugi motor koji je lik platio 600 eura i to sa carinskim dazbinama.

Svasta covek moze da vidi i da se nagleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna sa 100% sigurnosti da li bravo 1.9 mjet 8v sa 120ks ima plivajuci zamajac?

Ubedjuje me drugar da ovaj od 120ks nema plivajuci, samo da ovaj sa 150ks ima?

Takodje me ubedjuje da ovaj sa 120ks nema DPF (FAP filter, kako se vec zove) a ovaj od 150ks ima. Da li je ovo tacno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki Bravo JTD ima DPF i 1.9 (Multijet) JTD i 1.6 Multijet.

Obzirom da Stilo JTD 115 KS ima plivajuci, pretpostavljam da ga ima i Bravo 120 JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjt 120 hp ima plivajuci zamajac, dpf filter sam cuo da ima svaki bravo,al recimo kod mene na stilu m jet 8v 2006 godiste i nema(kad mi je baja na dijagnostici rekao da sam imao srece sa Mjet-om sto je bez dpf-a)

samo mi jedna stvar nije jasna kao to da neki imaju a neki nemaju a svi su euro 4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...