Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

A i tromost je relativna stvar, šta je za vas tromo, evo glupog poredjenja, da li može običan benzinac uz bubanj potok 100-120 da razvije ako je pun, nemojte se smejati... :)))

 

Cisto iz radoznalosti da pitam.

Zasto je to bitno pri izboru automobila?

Ides cesto tim putem i to pun?

I zasto treba bas tom brzinom preci tu deonicu?

 

Hajde i da odgovorim na pitanje.Ja sa mojim autom koji ima slabije performanse od Brava 1.4 sa 4 odrasle osobe u autu bez ikakvih problema predjem tu deonicu.Tacne brzine se ne secam ali mislim da je otprilike ta.

Koliko se ovde na forumu potencira bas taj uspon mislio sam da su Himalaji u pitanju dok nisam tuda prosao :D

 

Ako ugusis auto pred uspon sa 2000 Rpm,naravno da neces moci tom brzinom da izadjes,ali ako prilagodis nacin voznje neces imati vecih problema.

I sto se preticanja tice,naravno da mozes da pretices :D

Ne kao sa turbo dizelom i jacim atmo benzincima i ne u svakoj prilici ali preticanje je i te kako moguce ;)

 

E sad ako prelazis bubanj jednom mesecno pun i zelis da se popenjes bas tom brzinom razmisli da li to zadovoljstvo vredi u startu skupljeg auta+skuplju registraciju+skuplje redovno odrzavanje a o vanrednom da i ne govorim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovaj je zanimljiv, jes prljav, ali ko zna, možda ga je dante i video obzirom da mu je u komšiluku...

http://www.polovniautomobili.com/oglas5409986/fiat_bravo_14_tjet_izuzetan/

 

New_Picture.jpg

E skoro nisam video ovako cist motor, kao iz fabrike, a u kokpit ne moze da se gleda koliko sija, skoro da i nije nista presao. :laughing: . A ako mi se cini zaboravio je da promeni papucicu kocnice koja se izlizala , verovatno od (ne)upotrebe  :laughing:

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A i tromost je relativna stvar, šta je za vas tromo, evo glupog poredjenja, da li može običan benzinac uz bubanj potok 100-120 da razvije ako je pun, nemojte se smejati... :)))

 

Cisto iz radoznalosti da pitam.

Zasto je to bitno pri izboru automobila?

Ides cesto tim putem i to pun?

I zasto treba bas tom brzinom preci tu deonicu?

 

Hajde i da odgovorim na pitanje.Ja sa mojim autom koji ima slabije performanse od Brava 1.4 sa 4 odrasle osobe u autu bez ikakvih problema predjem tu deonicu.Tacne brzine se ne secam ali mislim da je otprilike ta.

Koliko se ovde na forumu potencira bas taj uspon mislio sam da su Himalaji u pitanju dok nisam tuda prosao :D

 

Ako ugusis auto pred uspon sa 2000 Rpm,naravno da neces moci tom brzinom da izadjes,ali ako prilagodis nacin voznje neces imati vecih problema.

I sto se preticanja tice,naravno da mozes da pretices :D

Ne kao sa turbo dizelom i jacim atmo benzincima i ne u svakoj prilici ali preticanje je i te kako moguce ;)

 

E sad ako prelazis bubanj jednom mesecno pun i zelis da se popenjes bas tom brzinom razmisli da li to zadovoljstvo vredi u startu skupljeg auta+skuplju registraciju+skuplje redovno odrzavanje a o vanrednom da i ne govorim....

 

Ahaha, pazi meni je glavni uspon koji često prelazim Banstol kad se vraćam iz Novog Sada(Ravnica svuda okolo) tako da je meni Bubanj Potok zaista Mont Everest...

To sam lupio onako, jer poredjenja radi, ako to možeš da izguraš sa tvojim automobilom, meni ništa više od toga ne treba, jer je sa sadašnjim golfom to misaona imenica.

Ne volim da jurcam, pogotovo sutra kad dobijem dete,na auto putu vozim najviše 140, meni treba auto koji će me prevesti od tačke a do tačke b i jednom godišnje na more da odem, a pročitao sam da ti motori jako dobro podnose plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako moze moj punto 1.9 D sa nama cetvoricom da izadje uz bubanj potok sa 100 cetvrtom, onda moze svaki ... doduse samo iz pravca Beograda kad idem, sa ove strane imam neki problem sa jednom krivinom i uvek usporim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stila kad sam vozio starim putem, imao sam osecaj da ce gepek da me stigne pa sam morao da usporim

Inace sad su uradili put, pa od smedereva do
lestana nema 2 rupe :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au ljudi ala sam osvežio temu sa pitanjima...:)

Šalim se, hvala vam na odgovorima, ako neko zna nešto još neka slobodno napiše, a nadam se da ćete mi izaći u susret sa savetima i ponudjenim automobilima na sajtovima...

Da li je bolje ugraditi plin ili uzeti sa fabričkim? Dizel nije odgovor... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fabričkim samo ako je italijanski, one holandske izbegavaj.

Naravno, ako uzimaš sa već ugrađenim plinom, insistiraj na atestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije poenta da li taj auto može 100-120-140km/h uz brdo... poenta je da na 120km/h on može da odreaguje na dodavanje gasa u najvišem stepenu prenosa, a ne da počne da se guši... 

 

Za moje potrebe, takav auto je neprihvatljiv. Nekome je verovatno ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, ni onaj 500L koji sam vozio nije nigde išao ispod 120. Vraćao sam ga u 4. na par uspona, ali 120-130 je držao.

 

Bas tako :thumbup:

 

@Gillespie Ja bih isao na varijantu bez plina,vozio odredjeni period i video da li je plin uopste potreban,pa ako jeste sam ugradio neki proveren uredjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ste me bacili u rebus i u razmišljanje opasno :)

Ovaj sam zapazio kao opciju da mu ugradim plin, da li je neko video ovaj uživo?

http://www.polovniautomobili.com/oglas5049988/fiat_bravo_14_b_5vr_nemac/

Clip_6.jpg

I da li ima dobar dizel ispod 6 000?

 

Nemam iskustva sa ovim modelom uopste ali imam iskustva sa voznjom na TNG. Ako vozis 25.000-30.000 km godisnje onda donekle ima smisla ugraditi TNG ali kako vreme prolazi razloga za to je sve manje. Ne smes zaboraviti da sama ugradnja podrazumeva dodatni sklop u automobilu i samim tim dodatno servisiranje. Kako redovno servisiranje koje ukljucuje zamene "malog" filtera - gasa   i "velikog" filtera - filter faze, tu imas i vanredno servisiranje kao sto su zaprljanje gasne dizne, istroseni ulozci dizni, curenje na racvi na sistemu za hladjenje motora a ima ih bar dve ili tri, zamena selne na istoj racvi, kad iscuri moras da dodas antifriz,  na 5 godina provera usaglasenosti sistema sa standardima Srbije (neki zovu "re-atets"), na 10 ali u realnosti 9 godina zamena boce (ok mozda auto nece biti kod tebe toliko dugo...), smanjenje prtljaznog prostora, zaprljanost benzinskih dizni ...  Sve to ukljucuje dodatne troskove ali i dodatno vreme.  Kad sam kupovao Stila pre 6 godina, dizelas je bio skuplji 2000-2500 EUR pa je eto TNG bio resenje. Nisam siguran da je i danas tako.

Ja bih voleo da ga zamenim sa nekim Bravom ili Alfom 159 ali sa turbo benzincem. Sto napisa neko ranije, nema ih mnogo danas ali sigurno ce ih biti sve vise kako vreme odmice...

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema šta puno da se misli... slike su lepe, deluje ok, ali je obavezno videti ga i proveriti. 

 

Ja sam pre dve godine kupio isti takav auto sa 120kkm tako da na to treba obratiti pažnju i navedena cena mu je za kredit, tako da za keš možeš da ga netegneš solidno da spusti cenu. 

 

Ali svakako provera pa onda sve ostalo. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sad ste me bacili u rebus i u razmišljanje opasno :)

Ovaj sam zapazio kao opciju da mu ugradim plin, da li je neko video ovaj uživo?

http://www.polovniautomobili.com/oglas5049988/fiat_bravo_14_b_5vr_nemac/

Clip_6.jpg

I da li ima dobar dizel ispod 6 000?

 

Nemam iskustva sa ovim modelom uopste ali imam iskustva sa voznjom na TNG. Ako vozis 25.000-30.000 km godisnje onda donekle ima smisla ugraditi TNG ali kako vreme prolazi razloga za to je sve manje. Ne smes zaboraviti da sama ugradnja podrazumeva dodatni sklop u automobilu i samim tim dodatno servisiranje. Kako redovno servisiranje koje ukljucuje zamene "malog" filtera - gasa   i "velikog" filtera - filter faze, tu imas i vanredno servisiranje kao sto su zaprljanje gasne dizne, istroseni ulozci dizni, curenje na racvi na sistemu za hladjenje motora a ima ih bar dve ili tri, zamena selne na istoj racvi, kad iscuri moras da dodas antifriz,  na 5 godina provera usaglasenosti sistema sa standardima Srbije (neki zovu "re-atets"), na 10 ali u realnosti 9 godina zamena boce (ok mozda auto nece biti kod tebe toliko dugo...), smanjenje prtljaznog prostora, zaprljanost benzinskih dizni ...  Sve to ukljucuje dodatne troskove ali i dodatno vreme.  Kad sam kupovao Stila pre 6 godina, dizelas je bio skuplji 2000-2500 EUR pa je eto TNG bio resenje. Nisam siguran da je i danas tako.

Ja bih voleo da ga zamenim sa nekim Bravom ili Alfom 159 ali sa turbo benzincem. Sto napisa neko ranije, nema ih mnogo danas ali sigurno ce ih biti sve vise kako vreme odmice...

 

Obrati paznju na temu, pa ako se ipak odlucis za plin gledaj da sve obavis do 31.12.2015. jer onda krece period za***ancije i pojacanog udaranja po usima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je uopšte moguće pronaći dobar bravo 1.6 mjet  ispod 6000 evra a da nije prešao zemaljsku kuglu uzduž i popreko?

I pitaću ovde pa neka neko prebaci gde treba ali samo kratko, ako je auto u Nemačkoj oko 4500 koliko bi me otprilike izašlo da ga uvezem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...