Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Nema tu ništa posebno oko tog 1.4. Identičan FIRE motor kao u 500L, Stilu i tako dalje, trapovi kao na Stilu, bolji kvalitet nego Stilov i to je to.
Nađeš dobar primerak i neće te bolteti glava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, novi sam član.

Planiram kupovinu novog brava, godišnje ne prelazim sigurno više od 15 000 km, najviše u "gradu", i možda jednom godišnje do mora.

Listajući ovu temu vidim da se samo o dizelima priča, da li neko ima iskustva sa benzincima?

Pise se uglavnom o dizelasima jer je M-jet motor jedan od najboljih dizelasa a i daleko bolji od benzinskog motora.

Zato se uglavnom kupuje dizelas i o njemu komentarise jer ko je ce da kupi benzinca koji trosi vise a ide daleko slabije a da bi bio ekonomicniji trazi plinski uredjaj koji je jos 500 eura.

Iz mog ugla gledanja kupi M-jet i pusti mozak na pašu.

Licno sam imao GP sa dizel motorom pa kad sam uzeo benzinca GP totalno sam se razocarao.Sad opet vozim dizelasa GP i to je ono sto sam trazio i hteo. E sad Bravo je jos ozbiljnija varijanta  i sa dizelasem od 120 ks je bingo jer ti onaj od 150 zaista ne treba jer taj auto s tim motorom ide skoro 230 i to u stok varijanti a sad zamisli jos da se čipuje.

Veruj mi da je u tom autu mnogo bolja verzija sa dizel motorom jer ipak on ima i solidnu kilazu i treba to poneti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 samo je veliko pitanje da li ići racionalno na 1.6 iil screm na 2.0.

Realno za naše uslove i ograničenja je i 1.6 puna kapa, ali kada vidim kako 2.0 čupa..


A za kilometražu je dobro pitanje. Ja smatram da bilo koji moderni motor koji se održava treba da pređe pola miliona bez problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da je dizel jaci motor, ali ne prelazim ja puno km godisnje da bi gledao tako, plus vozim kao penzioner u smislu da ce mi to biti i porodicni auto. A najveci problem mi je odrzavanje i sama cena dizela. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti onda uzmi benzinca. Ja licno nemam nista protiv benzinaca i volim da ih vozim samo ne volim kad su tromi a ima i takvih.

Evo specifikacija za Bravo pa ti vidi sta bi ti najvise lezalo srcu.                                 

 

http://servis.a2-soft.com/specifikacije.php?model=710-Fiat-Bravo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa Duletom. Sto se tice benzinaca u ponudi su za Evropu bili iskljucivo 1.4 motori.

Ili u atmosferskoj varijanti 16v od 90 KS, sto je po meni (128Nm torque-a) apsolutno nedovoljno za komotnu voznju auta te tezine. Prilicno neubedljiv, a tek pod opterecenjem ili klimom, prilican potrosac. Motor kao motor je OK, isao je u nekim varijacijama u masu modela, ali je po mom misljenju neodgovarajuci za ovaj model.

Druga varijanta je istovetan 1368 ccm blok, ali u 16v T-Jet (120 i 150 KS sa 206 i 230Nm) ili 16v MultiAir Turbo varijanti (140 KS, 230 Nm). Ali bas juce na drugoj temi pisem da su ti motori kod nas u ponudi i na ulici nazalost na nivou statisticke greske.

S druge strane, racionalan izbor sto se Brava kod nas tice je dizel. Pre svega sto se tice kvaliteta, pouzdanosti i performansi motora. Veliki procenat motora u ponudi je bio potpuno prilagodjen velicini vozila i lako nose tu karoseriju i pod opterecenjem. Majstori ga odlicno poznaju, delovi su i za novije motore sve jeftiniji i lako dostupni...

Ostaje samo da se opredeli za motor - starije verzije su nosile "cuveni" 1910 ccm blok (1.9 MultiJet), 8v od 120KS, a 16v od 150KS. Od kraja 2008. se ubacuju moderniji 1.6 MultiJet, svi 16v od 90, 105 i 120 KS i 2.0 16v MultiJet od 165KS. Za torque dizela ne treba brinuti, u rasponu je od 255 do 360 Nm.

U svakom slucaju, za nase uslove dizel je apsolutno racionalan izbor, zato toliko i dominira u Bravu po oglasima. Mana moze da im bude jedino veca cena registracije za 1.9 i 2.0 i skuplje odrzavanje ako ubodes neki les. Nemoj da mislis da je 1.4 atmosferac neki stedisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ubedjujemo te, samo ti dajemo temu za ramisljanje ;) . Provozas, probas, stavis sve na papir i odlucis u skladu sa svojim potrebama, svako od nas ima svoju filozofiju.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilično sam siguran da 1.9mjet 8v može da se nađe. E sad za 1.6 ne znam, verovatno može i on.

Iskreno ja da opet gledam samo bih dizela gledao. I taj čuveni trio zamajca, kvačila i turbine ne odlazi tek tako i ako valja pri kupovini i ako ne kidaš auto potrajaće još dugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ste me bacili u rebus i u razmišljanje opasno :)

Ovaj sam zapazio kao opciju da mu ugradim plin, da li je neko video ovaj uživo?

http://www.polovniautomobili.com/oglas5049988/fiat_bravo_14_b_5vr_nemac/

Clip_6.jpg

I da li ima dobar dizel ispod 6 000?

Taj auto je trom. Postoji samo zbog zakona u Italiji koji sada hoce i kod nas da uvedu, plus ima cigla crvenu boju, najruzniju od svih na novom bravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gillespie biraj auto prema svojim potrebama i mogucnostima.

1.4 atmo u Bravu je nekom slab a nekom je ok...Kao sto rece Ivan:


Provozas, probas, stavis sve na papir i odlucis u skladu sa svojim potrebama, svako od nas ima svoju filozofiju.

 

btw.Sta trenutno vozis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf tromije od ovog mog ne moze, vozim golf 3 td kom je izvadjena turbina, i u koji sam ulozio boga oca, pa su mi se izmedju ostalog i zbog njega dizeli smucili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa racunaj da otprilike tako i ovaj ide ako ne budes prelazio 4000rpm.

Ako ti je to ok onda ga uzimaj, najgore bi bilo da ukopas sve pare u auto sa kojim nisi zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slusaj Dantea, i on vozi taj "deciji" auto  :harhar:

 

Vozim i zadovoljan sam autom. :thumbup:

 

Gillespie provozaj Brava 1.4,najbolji nacin da vidis kako ide :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako kada krenem u ozbiljnu potragu da ću sve probati, neću ništa naslepo, nego sam hteo da čujem iskustva od vlasnika direktno.

Ako mi ovaj benzinac bude trom gledaću t-jet, dizel ne verujem da ću uzimati.

 

A i tromost je relativna stvar, šta je za vas tromo, evo glupog poredjenja, da li može običan benzinac uz bubanj potok 100-120 da razvije ako je pun, nemojte se smejati...:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 može sigurno... preko toga mislim da je diskutabilno... verovatno može i preko u 4-oj na milion obrtaja... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tič benzinca 1.4 16v 90ks složo bih se sa većinom kolega da je malo trom, lenj i ne neki štediša, s'obzirom da sam pre Stila vozio sličan benzinski motor, a kad sam prvi put provozao Stila 1.9 jtd kojeg i sad vozim već 4 godine, razlika je bila i više nego očigledna. Nisam se pokajao ni jednog trenutka na kupovini Stila dizela iako tada nisam znao puno o dizelima, prvi dizel auto, i kupio sam ga nasuprot tadašnjim pričama mnogih u mojoj okolini "šta će ti to skupo održavanje znaš ti da to ima plivajući, turbinu kupi benzica ugradi mu plin" isl itd... Nisam znao puno o tom motoru, jer i tada u vreme kupovine pa i sada sam medju najmladjim kolegama na forumu ali vremenom se dosta nauči, što iz nekog ličnog iskustava sa tim autom, što iz želje i radoznalosti da se nešto novo sazna o autu kojeg voziš. Tako da ako vratim vreme unazad opet bi uzeo diezala a i sledeći auto koji planiram biće opet dizel. Ne ubedjujem kolegu "Gillespie" da treba da kupi dizela, nemam ništa protiv benzinaca, samo da proba i dizela i benzica, stavi na papir pa odluči. Na kraju krajeva što je jedan kolega reče, svako ima neki svoj stav, želje i mogućnosti pa shodno tome i pazari auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 može sigurno... preko toga mislim da je diskutabilno... verovatno može i preko u 4-oj na milion obrtaja... 

Da bi izvukao stotku uz Bubanj potok, sagori jednu crvenu na auspuh  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E stvarno ste ga preterali. Pa nije to jugo 45.

Poslednji benzinac kojeg sam vozio a da ide pristojno je švecin mini Cooper 1.6, koji je naspram remapiranog turbo dizel smešan u ubrzanjima i međuubrzanjima, a troši ko bravo HGT 2.0 20v kada ga ja vozim.

Mislim da je taj bravo 1.4 od 90ks ok za nekoga ko hoće samo da se preveze iz tačke A u tačku B, bez nekih preticanja, da ne kuka na visoku potrošnju ako ga gazi jer inače ne ide, da se zamlaćuje sa plinom....

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...