Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Vi koji vozite fiat vozila niste mi pomogli oko onog auta što sam postavio link.Ako bi mogli da mi date sugestiju,možda se i nategnem za pera ,jer je auto stvarno mnogo dobar ,ali ja ne znam šta treba da gledam.Ako može neki savet bilo kakav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj savet - ako ne znaš šta treba da gledaš, ne kupuj ga nikako bez da ga pogleda neko ko se razume i ko će znati šta treba da gleda. Znači nekog iskusnijeg ili majstora za ruku i gledajte ga ponovo :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za početak gledaj novčanik, posle auto i opet na kraju godine novčanik.

A sve ostalo piše ranije u ovoj temi / temi za Stilo i poslušaj čika Tottija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Iscitao sam dosta testova, a sada mi treba i od vas info. Naime, kako vec duze posjedujem 1.6 16V Brava-u, sa ugradjenim plinom (izuzetno zadovoljan sa potrosnjom), zanima me poredjenje ovog modela motora sa 1.4 benzinskim u Novom Bravo-u. Posto razmisljam o kupovini polovnog Bravo-a, a najvise se nudi model sa 1.4 motorom, zanima me koliko je i da li je puno "slabiji" od ovog koji sada imam tj. 1.6 16V? Posto planiram i u njega plin ugraditi.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako ćeš kupiti 1,4 turbo. Ovaj obični 1,4 nije ni blizu tvog 1,6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim najvise je 1.4 u ponudi od benzinaca, pa sam zato i pitao. Mislim, benzinac me zanima zbog plina uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U novog Brava je od benzinaca išao samo 1,4 i to dve atmo varijante obe po 90KS i nekoliko turbo varijanti od 120-150KS. Od 2010. ide i 1,8 ali samo za Brazil. 

 

Generalno, ako ćeš uzimati taj model mudro je uzeti dizela. Prvo zato što ćeš lakše naći odgovarajući model jer je ponuda značajno veća, a drugo što ćeš ga kasnije mnoooogooo lakše prodati nego benzinca, bez obzira što ćeš imati plin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako ćeš kupiti 1,4 turbo. Ovaj obični 1,4 nije ni blizu tvog 1,6.

Koliko vidim najvise je 1.4 u ponudi od benzinaca, pa sam zato i pitao. Mislim, benzinac me zanima zbog plina uopste.

U sustini izbor je pao na Bravo-a, ali sam se sada razocarao zbog male ponude benzinskih motora. Ipak preferiram plin, a kako kazes, ovaj 1.4 je prilicno slabiji od 1.6 sa kojim sam stvarno zadovoljan. Sada sam u dilemi.

Hvala ti u svakom slucaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi na papir... možda računica i nije tako loša u odnosu dizel/plin ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se realno uracuna sve. Mozda je dizel i jeftniji od plina... kad samo pomislim na veoma ceste ateste za plin, pa onda cesti problemi sa plinskim uredjajem, pa problemi sa radom motora, stalno variraju obrtaji na leru, uvek zeza "neki motorcic"  ler gasa. Pa onda hladno vreme i cesca voznja na benzin, pa ako su u pitanju kratkotrajne i ceste gradske voznje automatski seknevent uredjaji koji sami prebacuju na plin, desi se da lepu kolicnu benzina potrosi na 100 km... onda manje mesta u gepeku, zbog boce, ili izbacivanje rezervnog tocka, pa ako dodje do busenja gume onda belaj ponovo itd itd... Pa ne pokazivanje koliko plina ima na instrument tabli nego stalno otvaranje gepeka. Sve su to sitnice i problemcici koji uticu na to da sve da ja licno ne volim plin. Iako imam drugara koji drzi plin servis na Altini, i to jedan od poznatijih u Bg-u, ja licno ne volim plin, a i isplativosti nema... koliko god da se usteluje plin mora da izgubi malo snage, sto dovodi do toga da motori manji od 1,6-1,8 postaju neupotrebljivi, jos ako se ukljuci klima i ima vise od 1 coveka u kolima to je  :thumbdown: ... kmosija jeimao pug 106 1.0 sa plinom, uz bubanj potok jedva je izlazio sa 60 kmh na plin, pa ga zalice pre bubanj potoka i prebacuje na benzin....

 

Sve u svemu uzmes 1.6 mjet traktorce 4,5-7 litra nafte i oriiiiiii... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi na papir... možda računica i nije tako loša u odnosu dizel/plin ;)

Dobro si. Uzecu vrijednost od predjenih 60000 KM, sto mi je od prilike prosjek za 3 godine. Elem, ja vec dvije godine redovno vodim evidenciju punjenja plina. Imam program na tel, pa upisujem svako punjenje i kilometrazu. Od juna 2012 godine, presao sam ukupno 40800 km i na to sam utrosio oko 2000 eur racunajuci benzin i plin. To znaci da za tri godine trosim oko 3000 eur, plus ugradnja plina oko 500 eur, dodjem na cifru od oko 3500 eur. I kao sto rece kolega, ima tu sitnica, ali vecih kvarova nisam imao. Ler gas varira, istina je, ali sam presao 100000 sa plinom i zadovoljan sam.

E sada, ako 1.9 trosi oko 7 kao sto kazete, kod nas u RS je cijena 1.10 eur, dobijem racunicu da mi je potrebno oko 4600 eur za predjenih 60000 ili 3 godine voznje.

Ala se naracuna ;-).

Mi u BiH radimo jednom atest i on traje 10 god, pri registraciji samo mi lupe pecat u knjizicu i to ne kosta nista.

Edited by Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ako voziš svu tu kilometražu na otvorenom ili do 120-130 na auto putu smanji onda cifru za 30 %. Tako da ti dođe skoro na isto potrošnja. Ali daleko brže i lakše putuješ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi ti plinasi racunaju maksimalnu potrosnju dizelasa  a ne gledaju da dizelasi na otvorenom sa umerenom nogom trose oko 4L  sto kad se preracuna izadje skoro identicno kao potrosnja plina na otvorenom.Da ne govorimo o tome kako ide dizelas a pogotovo 1,9 M-jet  i kako vuce uzbrdo i uopste kako to reguje na potapanje gasa  plus da ne pricamo o cipovanju kad sve to ide na jos jedan novi nivo.

A benzinac je tu gde je i jos je ugusen sa plinom i samo je bajka da je ista snaga na plin i benzin jer to nije tacno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sam u i grubo napisao da smanji za 30 %. A kad provali torq i usmeh uz to zaboraviće na butan istog momenta.  Jedino što će leva noga da mu atrofira zbog manjeg rada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala. 

Edited by neshaoct
izbrisan link jer nije bilo printscreen-a, pa je sada sam link postao beskoristan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor od 150 konja i u Emotion paketu... Pod uslovom da nije bio teže havarisan i da nema krupnijih ulaganja za mehaničku ispravnost, ovo se ne propušta za ovakvu cenu.

Doduše, volan mu je presvlačen, ali to i ne mora puno da znači, jer im je kvalitet kože na volanu generalno boljka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala. A odrzavanje i potrosnja ovog motora?

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je potrošnja i održavanje bitna stavka, onda nemoj gledati ovaj 150KS. Troši malo više od modela sa 120KS, a i održavanje je za nijansu skuplje. U svakom slučaju, zaista niska cena za BiH... ja kada sam ih gledao tamo bili su dosta skuplji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako je bas velika razlika u odnosu na 120 onda ok, ali cini mi se da je prihvatljiva razlika. Nisam ni nekakav divljak u voznji tako da gledam prosjek. Imas jos na pik.ba ponuda, prihvatljive su cijene.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sam u i grubo napisao da smanji za 30 %. A kad provali torq i usmeh uz to zaboraviće na butan istog momenta.  Jedino što će leva noga da mu atrofira zbog manjeg rada.

 

a desna ce da se zgrci, jer 90% otvorenog odrzava na vr' gasa, pa nema na sta da se osloni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako pazari onog sa linka obe će noge da stradaju. Taj ima i temopomat.

Nije ti nešto velika razlika u održavanju. Samo obrati pažnju na klasične stvari i na šestostepeni menjač, hoće ležaj šeste da strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to to... ja u 6 ubacujem vec na 80 kmh otprilike na ravnom... :D

 

@ Luka- 1.6 mjet od 120 konja kome bi eventualno skinuo DPF, zatvorio EGR i malo cipovao bi ti trosio oko 5 L realno u mesovitoj voznji. Sto je oko 5.5 evra na 100 km ili ti 3300 evra na 60 000 km za 3 godine...  A imaces autic sa realnih 130+ konja, koji ce ici bolje od svakog 1.6 benzinca atmosferca na plinu... jedino obratis paznju prilkom kupovine da bude dobar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...