Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ovoliki razmak na volanu sigurno nije normalan i bez razloga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nije toliki razmak, malopre baš zagledah, razmak prati liniju, i srazmerno je širok svuda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, nisam više pametan, da nije tog bukvalno rascepa na volanu, ne bih se dvoumio. Svakako bi u ovlašteni odvezao na pregled, pa ako kažu da nema neku veliku falinku, uzeo bi ga sigurno...

 

Evo ga i drugi kandidat, išao sam na vrh Kaluđerice da ga pogledam

 

Untitled.jpg

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas3536214/fiat_bravo_16_mjet/

 

Malo je jača cena za Dynamic opremu, ali je septembar 2010, ima dodatno i sva 4 podizača, blue & me i parking senzore. Tip koji prodaje je ok, pokazao mi i slike kada je vraćen sa lizinga u Italiji i šta je sređeno i zafarbano, a i provera nije problem. Generalno izgleda super, ali se tu dvoumim zbog motora od "samo" 105ks (mada je do nekidan bio dobar i Punto sa 70 :)). A možda se kasnije pokajem što nemam tempomat, naslon za ruku, jbg

 

I treći:

 

Untitled.jpg

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas4673707/fiat_bravo_16mjt/

 

Ovaj je zlatna sredina - Emotion, motor 120ks, godište 2010, sve na prvi pogled deluje OK (i drugi- išao sam dvaput da ga gledam). Iako je baja napisao na oglasu "spolja neogreban" (verovatno copy/paste za svaki auto na placu), ima par OZBILJNIH ogrebotina, a najveću na vozačevim vratima, od nekakvug stuba ulubljen. Da se to sve srediti/zafarbati za 100-200 eur, ali s ovim primerkom imam drugi problem - ova crvena boja mi je jednostavno suviše crvena (da se ne uvredi kolega Munćan :))

 

Pa vi sad vidite koje je to traženje dlake u jajetu i zbrka u glavi kojoj sam izložen proteklih nedelja :question:

 

Uglavnom, jedan od ova tri sam odlučio da kupim, poludeću gledajući svaki dan iste oglase, a i 88ica je rekordno brzo dosadila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kad se nekom boja ili ja ne dopadamo, to je sasvim u redu :) ozbiljnije propuste nemoj da praviš nikako...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gledas boju na polovnom autu onda si u problemu velikom, ili u kanalu kako vi to kazete :)

Kod polovniih automobila uzimas onaj koji je u najboljem stanju, a kod novog biras sve!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel probao neko Bravo automatik? Koliko vidim, to je ona poluatomatska varijanta kao na C4... A taj je bas napljuvan, navodno mnogo gore od klasicnog automatika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitaj majstore za taj automatik...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ce vam to u zivotu :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došlo vreme da se unapredi vozni park, Punto je služio odlično 4 godine, ali apetiti su porasli :)

Počeo sam da tražim auto pre mesec dana, odredio budžet od 6,5-7k, 2009, 2010 ili blizu godište, gledao ovo i ono... Malo Focusa, pa jedno vreme i Civic sedan, odustao brzo od C4, ali posle svega srcem se vratio na ono što sam u startu hteo - Fiat Bravo. Okolina je oštro reagovala, sa porukama tipa da kupim kola a ne Fiata (prednjači hard core VW prekodrinska familija/kumovi). Zamerke tog tipa sam brzo otkačio, a na osnovu ličnog iskustva: Punto (2005 1.3mjet) me super služio, za Bg je fenomenalan, 3-4 puta po vrletima stigao u CG na more, potrošnja komična, samo 2 ozbiljnije intervencije sam imao od kojih je jedna zamena seta kvačila, a druga čuveni senzor položaja volana (tražili mi u Zemunu 270e, uradio u Mladenovcu za 130 :smoke: ). Ćale već šestu godinu tera Mareu karavan 1.9jtd, a nisam siguran da je ikakv ozbiljniji kvar imao za celo to vreme (niko i ne zna kolika je stvarna kilometraža tog auta). Sve u svemu, o nekakvoj nepouzdanosti Fiata, bar iz mog iskustva, nema govora. Pouzdan ili ne, meni je kada sve saberem ipak Bravo (pored Delte) najlepši auto u svom segmentu.

 

Pošto mi se ne cima po inozemstvu da sam tragam za kolima, a i ne poznajem nikog ko bi mi ga tamo "ko sebi" pronašao, prisiljen sam na ove naše autoplaceve. Na ovom i drugim forumima sam pročitao razne horor priče, sveopšta paranoja vlada, ali verujem da se baš neka kršina ne može tek tako provući pored majstora koji ga zakači na dijagnostiku, podigne na dizalicu, ozbiljno pogleda. To mi je neki plan, šlep pa odvlačenje kod majstora, a placeve koji su mi rekli da ne postoji takva mogućnost sam odmah otpisao.

 

Izbor je sužen na 3 komada koja su trenutno na oglasima, a srce vuče najviše ka ovom (na placu JDJ auto, bivši Uni Kum preko puta Saobraćajnog faksa):

 

Untitled.jpg

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas3341994/fiat_bravo_20_multijet_emotion/

 

Auto uživo stvarno dobro izgleda, unutra nema ogrebotina, čak ima i originalne patosnice sa logom "Bravo", boja je prelepa. Upalio je na pola ključa, svi dugmići rade, akali smo i klimu, motor ujednačeno na leru radi. Istini za volju, zagreban je desni blatobran iznad točka i ručica menjača je malo oguljena, ali sa tim bih mogao živeti.

Jedino što me brine posle vizuelnog pregleda su spojevi između centralnog dela volana, komandi na volanu i spoja pozadi gde se sastaju koža i guma, a koji su malo razdvojeni (to na ostalim koje sam gledao nigde nisam video). Ne znam koliko se to vidi na ovoj slici:

 

989762af94dd_800x600.jpg

 

Iskreno se nadam da se tripujem, ali se plašim da je ovo znak da je ispaljen air bag, da ga je neki italijan popeo na banderu, a onda sve našminkano i zamaskirano :(

To će, siguran sam, dijagnostika pokazati, cenim da se aktviran air bag, zatezači i ostalo ne mogu lako obrisati iz kompa i da će iole normalan majstor to provaliti.

 

Da li je neko još negde viđao da su ove plastike malo više razdvojene, tj da se radi o nekvalitenom sastavu umesto neveštog prikrivanja havarisanog auta?

 

To sto je nesto veci zazor ne mora da znaci da je ispaljen air bag. Ja kad sam uzimao mog brava imao sam isti trip i onda sam otisao kod drugara ciji je stric kupio glanc novog 1.6 mjet brava i pogledao i isti je zazor, on je nesto veci ali tako je napravljeno. i ceo sredisnji deo mrda levo desno gore dole...

 

Ako oces da auto bude u vrh stanju bojim se da sa 6500-7000 to neces uspeti... 

 

Ako ima svu dokumentaciju SGS izvestaj i sve ostalo ovo je dobra kupovina.

Bitno ti je da imas svu dokumentaciju od ovlascenog servisa u italiji. I da je sve vreme bio u garanciji auto. inace je izakan. Ja imam sve izvestaje i celokupnu servisnu dokumentaciju. Sav novac koji ne das na pocetku daces kasnije na odrzasvanje i nepredvidjene troskove....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sav novac koji ne das na pocetku daces kasnije na odrzasvanje i nepredvidjene troskove....

 

Baš tako. Ne mora uvek da znači, ali 300-500e više u ceni automobila može mnogo da se isplati u vidu novih guma, odrađenih servisa ili generalno boljeg stanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko nece prodati ono sto valja za manje para nego sto realno vredi. Ne stoji dzabe onaj bravo na oglasima nekoliko meseci a svakodnevno se proda neki od 7500-8500 evra...  kod novijih auta do 3-4 godine starosti je bas zeznuta situacija, jer svaki nepredvidjeni kvar se svede na dosta para... Vrlo malo ima delova na otpadima i gotovo ih je nemoguce naci... Za jtd stila ima na trafikama bukvalno delova po bagatela ceni, a za 2.0 bravo bogami tesko. Jos je fabricki dosta navijena masina velike konjaze koja dosta "cupa" auto, za razliku od slabasnog 1.6 od 105 konja ... Dovoljno je da trebas promenis nosace motora i nesto na trapu i ode 500 evra, a da ne spominjem kvacilo zamajac i ostalo... Treba dosta paziti pri kupovini, bolje dati i 50-100 evra za detaljan pregled i svesti moguci rizik na minimum. to je bar moje misljenje, sad svako ima neki svoj stav, mnogi gledaju da kupe sto jeftinije auto i ne gledaju stanje, a neko gleda i da je dobar auto i da je jeftin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je jasno, ne mozes ocekivati za 6k stanje kao tog od 8,5. Ali problem je kad krenes da kupis kola za 6.000, a spreman si da das i 7, a ispostavi se da ne moze (kad sve saberes) ispod 9 :) to je vec velika razlika, tako mogu da dodjem i do 12.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili da odem i kupim nov ;)

 

Ne valja ni to... osnovna verzija je 11k€ pa onda dodaj jedan paket, pa drugi, pa alu felne, pa ovo pa ono i ode na 15k€ dok si trepnuo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je jasno, ne mozes ocekivati za 6k stanje kao tog od 8,5. Ali problem je kad krenes da kupis kola za 6.000, a spreman si da das i 7, a ispostavi se da ne moze (kad sve saberes) ispod 9 :) to je vec velika razlika, tako mogu da dodjem i do 12.000

 

Onda ne moras kupiti brava, nego uzmes najboljeg moguceg stila sa 150 konja dvozonskom klimom... itd koji je oko 5000, sredis ga za jos 1000 da bude fabricko stanje, po meni je uvek bolje uzeti nesto najbolje sto postoji u tom trenutku, znaci bolje stariji stilo ali da je maximalno ocuvan, nego krs od brava, za koji nije ni malo naivno odrzavanje... pogledaj koliko su samo delovi za 2.0 mjet pa ce ti sve biti jasno... 

 

Drugo mozes kupiti auto preko licitacije, imas detaljan SGS i DEKRA izvestaj, vidis sta je sve menjano na autu, vidis koja su ulaganja prilikom izlaska auta iz italije, ti ljudi koji sve to rade ne smeju lagati i nemaju zasto... A ovi nasi po placevima to sve nalickaju i zakrpe zafarbaju ispoliraju i prodaju kao novo...... malo preslo ... itd itd... licitacijom mozes ustedeti i do 1000 evra, ali opet moras biti oprezan.

 

Moj savet ti je da gledas samo da u datom trenutku kupis auto u najboljem mogucem stanju i sa najacom opremom koju mozes da nadjes. Jer sve sto ne das na poicetku oticice posle...

 

Evo recimo ovaj moj ima Navigaciju, koja je realno receno ku*ac, nicemu ne sluze svi ovi ekrani u kabini, imao sam stila sa manuelnom klimom i isto je sve bilo kao i ovde gde imam 2 televizora. Ova navigacija ima samo glavne puteve po Evropi, nije touch screen, nema player za filmove, ali ako bi stavio auto da prodajem mnogi ljudi bi se navukli na opremu. Sve sto mogu da vidim na ovom ekranu od 7" ili ne znam koliko inca video sam i na stilu na onom malom ekrancicu... jedino sto mi se ovde svidja je to sto ima bluetooth i to stvarno znaci, znaci jednom uparis telefon sa blue&me i kad god sednes u auto samo se konektuje ako ti je upaljen bluetooth na telefonu, to je jedino sto mi znaci. inace sve ostalo je samo maska i zamazivanje ociju, ali opet mnogo lakse mozes da prodas auto u jakoj opremi i za mnogo vise novca, naravno i vise ga placas u startu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tosonije slažemo se. Ja sam tako i za Stila gledao da bude što bojli i na kraju uzeo jednog od najskupljih na oglasima. Koliko vidim za sad nisam pogrešio, mada kao i svaki polovan automobil ima poneku bubicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa naravno da ima bubice, i moj stilo ih je imao. I bravo ih ima iako je malo presao i manje od 3 godine vozen u inostranstvu. Cak i nov auto da kupis ubrzo se pojave bubice. Meni je auto bio kao pracka na trapu, secam se da nije susnuo nikad ni preko jedne rupe, a sad ima osecaj kao da su ga ovi nasi putevi razlabavili :D hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo apropo jucerasnje price (naqrcutn8 :laughing: ) sa Tosonijem, Nesom i Tottijem :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deo oko USB-a je ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48787-nuova-bravo-povezivanje-telefona-usb-priključak/?p=1047087

 

Oko promene jezika interfejsa je ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64656-fiat-nuova-bravo-promena-jezika/


:yes

 

Zato Das Auto ima deset komada, pa se ne rimuje  :D

 

Ne može ni kod novog Brava da se rimuje (nosam :) ) jer ima 6, ili maksimalno 7 jastuka (sedmi je za kolena vozača). 

 

PROZORSKI VAZDUŠNI JASTUCI
 
Sastoje se od dve ''zavese'', jedne na desnoj i druge na levoj strani automobila koje su smeštene iza bočnih obloga krova i prekrivene odgovarajućim materijalom. Prozorski jastuci konstruisani su tako da štite glavu putnika na prednjim i zadnjim sedištima u slučaju bočnog udara, zahvaljujući širokoj površini naduvavanja jastuka...
(iz Fiat vlasničkog uputstva)
 
- vozač
- suvozač
- bočni vozački (u sedištu)
- bočni suvozački (u sedištu)
- zavesa na levoj strani (u stubovima)
- zavesa na desnoj strani (u stubovima)
 
To je 6, i sedmi (ako ga ima) je za kolena vozača (ispod volana). 
Zavesa se broji kao jedan jastuk bez obzira da li na 26 mesta piše air bag jer se otvara odjednom na celoj strani automobila, nema parcijalnog ostvaranja, tj. u pitanju je jedan jastuk, kao što i sam Fiat kaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...