Jump to content
Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Djulieta nije jos stigla, krajem meseca verovatno ali ne znaci i da cu je ostaviti sebi verovatno cu je registrovati i voziti uporedo sa gp-om pa zavisno od toga kako se pokaze icice ili ona ili gp na oglase ali otom potom

Share this post


Link to post
Share on other sites

307 ima i  prostran gepek i mesta na zadnjoj klupi. Druge su tu stvari u pitanju, pa mi se ne uzima opet isti auto sa drugačijim farovima samo.

Stilo mi se nikako ne sviđa, a i izbegao bih ga radi nečeg mlađeg.Posle vašeg pisanja u bezi Brave, izbor je sve više svodi na gledanje GP-a. Samo još da ga probamo ovako da vidimo hoćemo li stati svi.:whistle:

Dakako, više naginjem benzincima, recimo da je to što gledam dizele više nužno zlo. Dizeli su osakaćeni sa svim onim kao filterima i nije više tolika razlika u korist dizela kao nekada, na stranu naše gorivo i održavanje auta kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mitaman za do 3000 nećeš naći dobrog brava. Neretko su i preko 4000 da su dobri i održavani. 

 

Tražiš prelazni auto, znači nešto što će poslužiti maks godinu dana. Sad sam malo ukucao u PA do 3000 EUR, 2008+, 100+ks i do 250kkm i ima izbor i većih auta. Tipa Megane, Picasso, fokusa, čak i oktavija ima. Svi oni su izdašniji sa prostorom a za prelazni auto bitno je da nađeš od nekog ko ga je održavao ljudski. 

 

Ovako, uzećeš krš bravo, sačekaće te 800+ EUR troškova i biće krš auto posle i biiip. 

 

Bolje uzeti auto koji je bio pred kraj produkcije nego onaj na početku, što npr Bravo jeste.

 

I još nešto, za prelazni auto bolje uzeti nešto što ćeš najbrže i prodati, kao što je Škoda kod nas. Ljudi koji vole Italijane oni čekaju da se pravi pojavi u oglasima, ne kupuju đuture tipa samo zato što je Njemac pa to valja 100% makar i ništa ne servisirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To.

 

Probaj pre kupovine i fokusa mkII.

 

Za te pare koje si spremio možeš da ubodeš lepo očuvan fejslift 1.6b

Vozio sam paralelno Brava i Fokusa, i dobar je Bravo, tri godine sam ga sa uživanjem vozio, al' Fokus je bolji.

1.6b raga, peri-deri, za dizele ne bih znao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre ce prodati grande punto nego bravo to je sigurno ali jbg i dobar grande punto kosta preko 3000 neko novije godiste mada mnogo je lakse naci dobar gp nego dobar bravo za cifru oko 3 soma. Takodje gp sa pocetka produkcije za razliku od brava nije imao nikakve probleme.

Svakako bih isao na benzince koji god auto gledao.

Fokus je odican auto, komforan, lepo se vozi i motorizacija je dobra, pogotovo benzinska, ja sam imao i vzio par mk2 fokusa i ok su mi skroz cak i raznismjao neko vreme da uzmem neki....komsija skoro prodao fokus mk1 1.6b 2003. ali auto brutalno dobar, ja boljeg i ocuvanijeg mk1 nisam video on je bio dugogodisnji vlasnik licno ga uvezao, dao ga za 2200 ako se ne varam, onaj auto je vredelo kupiti.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idemo redom.

 

Gledah i Škodu, ne Oktaviju koja nikako ne bi odgovarala početniku, nego Fabiju i tu su uglavnom slabiji motori 65-75ks što mi ne igra ulogu, jer se često idem uzbrdo.

 

I Forda sam gledao, doduše C-max pretežno. Na Fordovom forumu sam čitao da je ipak bolje uzeti jači motor tipa 1.8, a onda pročitah da ti motori imaju problem sa curenjem ulja. E sad, navodili su da taj problem imaju motori u Mondeu, a da su toga pošteđeni ovi u Fokusu. Imam na drugom kraju grada Fokus 1.8 iz oglasa. Štos je u tome što piše da je to duratekov motor koji je išao u Mondea i tu batalim priču. Kod rođa ima Fokus mk2 1.6, pa ih mogu zatražiti da bace pogled

I tako sam došao do GP, pa Brave misleći da se može naći nešto pristojno za pomenute pare.

Kako smo već doktorirali, cene kod nas nemaju blage veze s stvarnošću.

Još je bolje kad svoj auto cene kao da je od zlata, a tvom nađu 1000 falinki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, italiano said:

Nije BravA već BravO!

Mozda covek stvarno trazi Bravu, a ne Bravo :D. U tom slucaju, za izbegavanje je 1.4 12v :stuart: .

  

14 hours ago, OMP said:

Vidim da djulieta ima 50l manji gepek a dimenzije auta su skoro pa iste kao kod brava, gde se naslo tih 50l razlike?? mozda na zadnjoj klupi ako su kod brava taj prosto ukrali zbog gepeka posto je dizajn auta maltene isti pozadi a i generalno oblik.

Giuietta je trunku duza, sira i sa vecim Wheelbase. Opet na skupovima :) , parkirani jedni pored drugih, cim otvoris vidi se da je kod Giuliette gepek primetno manji. Plitak je u odnosu na Bravo i itekako se primeti tih (nominalnih) 10 bidona od 5l manje. Posledica svega po malo - platforme, MultiLinka pozadi, zaobljenih linija. I dodje se na tih, za C klasu prilicno skromnih 350l. Bravo je na 400l, Tipo HB na odlicnih 440l, Tipo sedan sa pecinom od 520l, itd.

Inace, nema te razlike koju ocekujes na zadnjoj klupi. I Giulietta je tesan auto pozadi, sa vrlo malo korisnih pregrada cak i napred ili u vratima... S druge strane, to je autic koje se ne kupuje zbog svih stvari iznad, nego zbog voznje. Direktan volan, DNA selektor, pomenuti MultiLink pozadi, u napucanijim verzijama i spustene, sa cetvoroklipnim kocnicama, itd. Pa ko sta voli.

 

Uzimao sam Giuliettu u razmatranje prilikom kupovine vec 2 puta. Zadnji put gledao bas nesto mlado, tj. drugi restyle sa samog kraja produkcije, turbo-benzinu naravno. Istrce cak i prilicno povoljno (u odnosu na konkurentske modele). Ali mi je u ovom trenutku zbog porodice trebalo nesto sa malo vise prostora, a da opet nije preveliko za funkcionisanje po BG.

 

Inace, apropo rastojanja izmedju pedala i zadnjeg sedista koje sam pominjao - jedna slika, 1000 reci.

Ili kako to izgleda u poredjenju Nuova Bravo/Grande, preuzeto sa portala automanijak.com (GAMA1 Solutions).

Sto se tice prostora, razlika u klasi se ne primeti toliko na zadnjoj klupi, koliko u velicini gepeka i sirini vozila:

 

Untitled1.png.605b7ebb9bd5ce43b49eb241f2aaa8ea.png

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma meni zadnja klupa nije bitna uopste, ionako sem deteta nikog ne vozim pozadi, u retkim slucajevima jos jedna osoba koja se i sad smesti u punta bez problema nego samo onako prokomentarisah, tih 75l gepeka vise u odnosu na gp mi je bitnija stvar ali opet i to jednom ili dva puta godisnje mi treba kad se ide na odmor a bravo me nikad nije nesto privlacio izgledom pa ga nisam ni uzimao u razmatranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje dve odrasle u Punto mk2a,za njih ima mesta pozadi.Žena mi je metar i po i šumska jagoda i kada ona pomeri sedište,ova starija koja je sada 21 godinu,stane perfektno...za gepek je druga priča,ali može da se sobali samo jedno sedište...

Grande Punto je tu bolji...

Gledam cene,za dobrog Grande Punto možeš dobrog Passat B6 da pazariš,baš drže cenu i brzo se prodaju...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off: nemoj sad na studente. cek' malo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, to je i poenta, zato je puntiša i popularan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, neshtry said:

Gledam cene,za dobrog Grande Punto možeš dobrog Passat B6 da pazariš,baš drže cenu i brzo se prodaju...

Samo što je skoro svaki B6 truo pa jos na sve to ako ima one siemens dizne onda kreće segz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Ivan said:

Mozda covek stvarno trazi Bravu, a ne Bravo :D. U tom slucaju, za izbegavanje je 1.4 12v :stuart: .

  

 

 

 

Bogami, tada mi se više sviđala Brava, nego Bravo.:stuart:

Sa većinom dizela je njakanje. A bogami i sa ovim novijim malolitražnim benzincima.

Za razliku od Škode i Forda, Nuova Bravo je mnogo lepši auto, i iznutra i spolja, naročito u sport opremi.

Nekoliko plastika čini čuda.

Kad se već spominje i Đulijeta, imam ponudu od rođa za njihovu 2.0 za koju treba skoro pa dupli budžet odvojiti.

Kakav je GP 1.4 sa 120ks? To je Tjet ako se ne varam, nije MA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mitaman said:

To je Tjet ako se ne varam, nije MA.

Tako je, od Eva pa nadalje MA su u verzijama od 105 KS (atmo sa 6 brzina) i 135 KS (turbo sa 5 brzina).

T-Jet mozes da nadjes samo u Grandeu (tj. do 2009.). Po mom licnom misljenju, od Eva pa nadalje su napravili zescu glupost i izbacili ne 2 najbolja, ali mozda 2 najzahvalnija motora: 1.4 16v atmosferac i T-Jet. A koji su do dan danas, sa manjim modifikacijama, isli u njihove druge modele.

Isto vazi i za dizele, imas sve ovo u temi za kupovinu Punta.

1 hour ago, mitaman said:

Za razliku od Škode i Forda, Nuova Bravo je mnogo lepši auto, i iznutra i spolja, naročito u sport opremi.
Nekoliko plastika čini čuda.

Nije samo nekoliko plastika, nego su uglavnom bili sa najboljim motorizacijama i opremom, sa modovima voznje, mnogo bolji enterijer, profilisana sedista koja su em udobnija em bolje drze, malo spusteniji i sa sirim tragom tockova u nekim verzijama. Pa detalji tipa zatamnjenih stakala, duplih cevki izduva, alu pedala, drugacijih felni, itd. Poprilicno drugaciji dozivljaj kompletnog auta i voznje.

A Giulietta za duplo veci budzet je opet nesto sa pocetka produkcije. I sto ces posle opet teze prodati, posto je to auto koji kupuju uglavnom jedino Alfa entuzijasti. Sto u praksi znaci prilicno suzen krug kupaca, plus pi*ajzle kao i dobar deo nas ovde :) .

1 hour ago, mitaman said:

Bogami, tada mi se više sviđala Brava, nego Bravo.:stuart:

Ukusi su razliciti, ali nemoj zezati :stuart: .

Neki lep Bravo u GT ili Trofeo verziji, atraktivnija i cvrsca kupe varijanta, pa sa lepim felnicama, kacketom, trokrakim volanom, koznim enterijerom...

U odnosu na vise "penzionersku" Bravu :) , koja je doduse bila nesto duza i prakticnija.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moje dve odrasle u Punto mk2a,za njih ima mesta pozadi.Žena mi je metar i po i šumska jagoda i kada ona pomeri sedište,ova starija koja je sada 21 godinu,stane perfektno...za gepek je druga priča,ali može da se sobali samo jedno sedište...
Grande Punto je tu bolji...
Gledam cene,za dobrog Grande Punto možeš dobrog Passat B6 da pazariš,baš drže cenu i brzo se prodaju...
 
Moji srednjoškolci koji su izdzigljali kao iz vode kad sednu u moj Bravo sa svojih 175 i 185 plus ja sa 180, sve nam je tesno .
Nije bilo tako pre dve godine kad sam ga uzeo.
Poenta je ustvari koliko često se vozi 3-4 odraslih u autu. Kod mene je 90% vožnje na mesečnom nivou samo jedan u autu, tj ja .
I od sad pa na dalje, biram auto prema tome, dakle, auto koji mi se svidi po nekim drugim parametrima, prostor u kabini, gepek itd sve više idu u drugi plan.
Ako pak treba nešto gabaritno da se preveze, fala Bogu ima drugara i familije sa karavanima itd.
A sve više naginjem.ka tome, tj, sve više sam ubeđen da će naslednik Brava biti neki Fića, panda ili taj segment.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću,dosta izvesno,prodati svog GP 1.4 16v 95ks,ali ne mogu ni sam da kažem u kojem momentu tačno. Jer,ne zavisi sve od mene..planira se i trebalo bi da se realizuje odlazak u inostranstvo.
To može biti za 3 meseca,ali i za pola godine.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Decak Iz Vode said:

Ja ću,dosta izvesno,prodati svog GP 1.4 16v 95ks,ali ne mogu ni sam da kažem u kojem momentu tačno. Jer,ne zavisi sve od mene..planira se i trebalo bi da se realizuje odlazak u inostranstvo.
To može biti za 3 meseca,ali i za pola godine.
 

Samo ti na vreme objavi na forumu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...