Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Fabrika svašta priča, a i tih kombinovanih ~8l iz @Ivan-ovog posta gore ja za ovih godinu i po nešto ne videh kod mojega Brava. :ermm: Možda po bordu, po čepu je to pre ~9l.

Ne kažem da ne može, al' ja taj auto ne umem da vozim tako da troši toliko. Koliko bi mi trošio da je verzija od 150KS, ne bih ni da razmišljam. :laughing:

 

@OMP Ne sumnjam da bolje ide Bravo od 150KS, al' ni ovaj od 120 nije za bacanje. ;) Jedino što je pri većim brzinama na većim obrtajima, pa je bučniji, al' to nije bug, to je feature. Sport jbg, mora malo da se dernja ... :lol:

M32 ne bih da komentarišem. I to još moj radi kako treba. Nekako sam se navik'o na njega na kraju, al' trebalo mi je vremena. 

 

edit: Eh, da, @Djoleeee Obavezno obrati pažnju na stanje nosača motora. 1.4t-jet ih jede za doručak, verzija pre restyle makar, dakle pre 2010. Ili ako nabodeš kao ja primerak na prelomu između starije i novije, dakle s' početka 2010.

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Rasta said:

Fabrika svašta priča, a i tih kombinovanih ~8l iz @Ivan-ovog posta gore ja za ovih godinu i po nešto ne videh kod mojega Brava. :ermm: Možda po bordu, po čepu je to pre ~9l.

Ne kažem da ne može, al' ja taj auto ne umem da vozim tako da troši toliko.

Vidi, mogu i ja da ga nateram na preko 10l opusteno, nikakav problem :D . Dodatno, benzinci su dosta osetljiviji od dizela na uslove voznje, tezinu desne noge, itd...

Pricam o kombinovanoj voznji (grad+otvoreno), u normalnim uslovima, po cepu. Gde, bar iz mog iskustva, fabrika laze obicno oko 1.5l. I pricam o vozilima nasih godista, po WLTP merenjima kasnije su vec bili realniji.

Konkretno za 120 verziju rekoh vec da je fabricka bajka 6.7l, a realno treba ocekivati oko 8l KOMBINOVANE (ne gradske). Pa si me "naterao" :) da malo sacnem sta kaze i SpritMonitor za T-Jet 120 Nuova Bravo.

109 korisnika po cepu prijavljuje maltene cifru koju rekoh, za zilet 8l. U nekoj analizi odbijes par najboljih i najgorih rezultata (greska, manje tocenja, itd...) i dobijes opseg potrosnje koji mozes da ocekujes (i to opet zavisno od uslova). A po histogramu se lepo vidi da se najveci procenat potrosnje korisnika (oko 60%) takodje vrti izmedju 7.8 i 8.4 l :

 

Untitled5.thumb.png.ed83d0193a0bf6cec4aacf1848c2dcba.png Untitled6.thumb.png.0eda1089d0f36c22d13c70246660b9e5.png

 

Naravno da u nekim ekstremnijim uslovima, tipa teske gradske voznje, dosta kratkih relacija, kada auto ne stigne da se zagreje, itd. - to ide dosta u vis. Ako fabrika deklarise 8.7l za grad za 120 verziju, to opusteno ide i preko gore navedenih +1.5 l laganja. Znaci ode i preko 10l, 150 verzija jos i vise. Upravo zbog prevelike potrosnje po gradu i eko normi, 150 verzija je izbacena od restyle (MY10) i uvodjenja Euro 5 motora. Ipak su u pitanju motori starije konstrukcije, koji su za danasnje pojmove poprilicni potrosaci, sa slabijim obrtnim momentom. S druge strane, prednost im je jednostavnost, robusnost i jeftino odrzavanje (pogotovo u odnosu na moderne downsized benzince, nasvirane obrtnim maltene kao prvi CommonRail dvolitarski dizeli). Takodje, na otvorenom mogu vrlo lepo da se spuste sa potrosnjom, iole racionalnom voznjom. Najvise ih kolje teska gradska guzva, dosta hladnih startova i kratkih relacija. Ako si blize takvim uslovima, a sa malo otvorenog puta - onda i ne cudi takva cifra.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja punta ne mogu ispod 9 u gradu leti, realno sve se vrti oko 10 a zimi i 11 ali ne bunim se bar ide a i ja ga ne milkim po gasu bas, preksinoc sam provozao jednog drugara on se odusevio kako auto ide da nije verovao da ima samo 120 konja posto on vozi auto 1.6 sa 110 konja doduse atmo.

Sto se brava 120 i 150 konja tice ako vec moze da bira bolje jaci, jer nema realnih razloga zasto ga ne uzeti, kome je bitno 0,5l potrosnje vise onda nemoji ni da gleda takve automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne žalim se ja na potrošnju, niti sam očekivao da bude manja nego što jeste, niti je više nešto pomno pratim, iskreno. Samo kažem kakva je realna situacija u mom konkretnom slučaju.

U početku jesam, doduše, ali samo zbog toga da ustanovim da li je sa autom sve ok, jer sam ga kupio polovnog, a kroz potrošnju se otprilike vidi da li ima nekih (većih) problema ili ne.

 

Kad sam birao koji auto posle punta, bitnije mi je bilo ovo :

7 hours ago, Ivan said:

prednost im je jednostavnost, robusnost i jeftino odrzavanje

nego potrošnja i performanse, jer sam svestan da sam pazario deset godina star auto, o kom pojma nemam ko ga je i kako vozio i održavao, i kako se prema njemu ophodio.

 

A što se "downsizing" trenda tiče, za mene je 1.4t već "downsized enough", imajući u vidu masu i gabarite auta, i da nema ono "t" iza 1.4, ne bih ga uopšte ni razmatrao kao opciju. :thumbup:

 

Dalje, 

9 hours ago, Ivan said:

na otvorenom mogu vrlo lepo da se spuste sa potrosnjom, iole racionalnom voznjom

To je ono što mene kolje. :lol: Bio sam racionalan u puntu, jer je 1.2 8v, jbg. A realno i kad nisam, nije se puno odražavalo na potrošnju. Gazio ga, ne gazio, iš'o je isto, tj. kol'ko može. Jedino je buka u kabini pri tom "gaženju" bila veća .... :D 

Bravo je već druga priča. Svaki (malolitražni) 16v mora da se nagazi da povuče lepo, ali srećom ovaj ima i ono "t". Puno pomaže, pogotovo pri nižim obrtajima, pa i ne mora (toliko) da se gazi. Al' teško je odoleti ... :lol:

A realno nije ni svaki "otvoren put" isti. Mislim, kad krenem negde odavde preko Rtnja, potrošnju i ne gledam, nije zdravo za pritisak, al' kad krenem preko Aleksinca (ravno, gužva, radari), obavezno uključim trenutnu, pa se divim svojoj racionalnosti ... :stuart:

 

45 minutes ago, OMP said:

nije verovao da ima samo 120 konja posto on vozi auto 1.6 sa 110 konja doduse atmo.

E, to ! I mi imamo C3 1.6 koji je takve snage, al' Bravac povlači puno bolje, iako ima samo 10KS više, i dobrih dvesta kubika manje, i teži je auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ipak turbo znaci zato mislim da necu da se vracam na atmo motor posle ovog a tesko i na neki dizel, samo je problem sta posle ovog a da ne ide losije, jedino logicno resenje mi je djulieta MA 170 konja ili TBI, Mito 155 mi je mali a bravo ne verujem mada nije nemoguce ako mi se neki 150 bas svidi.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio i 120 ks i 150 ks verziju, najveca razlika je pri vecim obrtaijma. Od 3 pocinje da se oseti, a na 5 je vec velika razlika. 120 ks ima malo brzi spool pri nizim obrtajima, ali nije nebo i zemlja razlika.  Odrzavanje identicno, potrosnje ne znam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Rasta said:

A što se "downsizing" trenda tiče, za mene je 1.4t već "downsized enough", imajući u vidu masu i gabarite auta

Konkretno sam mislio na ove jos gore i novije varijante... Trocilindrasi, litar zapremine, direktno ubrizgavanje, GPF i ostale moderne dzidza-bidze, a nasvirano snagom i obrtnim.

5 hours ago, Rasta said:

To je ono što mene kolje. :lol: Bio sam racionalan u puntu, jer je 1.2 8v, jbg. A realno i kad nisam, nije se puno odražavalo na potrošnju. Gazio ga, ne gazio, iš'o je isto, tj. kol'ko može. Bravo je već druga priča.

Kada sam pomenuo "racionalnu" voznju na otvorenom putu, nisam sigurno mislio da se vozi 80 km/h u sestoj, iza nekog autobusa ;) .

Vec da i brza i dinamicna voznja moze da bude racionalna, drzeci se nekog svog tempa. Licno ceo svoj vozacki staz uvek jedva cekam da se docepam neke lepe, krivudave magistrale... I za svoje zadovoljstvo, pravi gust u voznji, a i da auto prodise. Kada sam sam u autu, nekada to bude ekstremnije, kada putujem sa porodicom/drugarima/kolegama, vozim opet brze ali tecno. Sa vise predvidjanja, sto manje kocenja, plocice npr. kod mene traju koliko hoces :) (krstio sam se kada pre neki dan kolega pise da na novom 1.4 atmo benzincu menja plocice i DISKOVE posle 40.000 km :blink:)... Hocu da kazem da brzo u civilnom saobracaju ne mora uvek da podrazumeva du*e-glava, tj. kocnica-gas voznju. Kao sto ni racionalno ne mora da znaci da vozis titrajuci na vr' gasa.

4 hours ago, OMP said:

ipak turbo znaci zato mislim da necu da se vracam na atmo motor posle ovog a tesko i na neki dizel, samo je problem sta posle ovog a da ne ide losije, jedino logicno resenje mi je djulieta MA 170 konja ili TBI

MultiAir je jos lepsi za voznju, zbog sistema varijabilnog usisa ima primetno veci obrtni, a dostupan na nizim obrtajima. Lepo ide kroz ceo raspon obrtaja, moze da se vozi od taksi-voznje (maltene kao dizel), a cak mu je i max snaga dostupna vec na 5.000 rpm. Sve to uz nizu potrosnju u odnosu na T-Jet (konkretno u Bravu, 140 MA vs 150 T-Jet ide oko 1.5l manje kombinovane).

Sto se obrtnog tice, verzija koju pominjes u Giulietti je na 250 Nm u Normal modu, a u Dynamic ide jos 20 i kusur Njutna vise. Naspram osnovnih 206 Nm kod T-Jet (i 120 i 150), bas primetna razlika u voznji, pogotovo iz malo nizih obrtaja, manje potrebe za rad menjacem, itd.

TBi je vec motor za entuzijaste, uz neke svoje bubice, vecu potrosnju... Ali i 235 KS i 300 Njutna. Za mene bi najveca patnja bila uzeti tako nesto, a nemati gde to da teras "kak spada" :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ja to razumem, al' MA Bravova se nešto ne nagledah po oglasima. Ima Đulki i po neka Jelta, al' ja bi' Bravo-a.

A nije da ne gledam. Doduše, od kad sam pazario svog ne tako pomno i redovno, pa je moguće i da mi "prođu ispod radara", tj. da odu pre nego što ih vidim.

Tako da teram i ćutim, bolje t-jet u ruci, nego MA na grani ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam deltu MA i recimo u nizim obrtajima mi je tanja od punta a ne ide bolje ni u visim i na papiru je sporija iako ima 20 konja vise ipak je i teza ali da kazemo da je to tu negde i ne bih je odbio ako bi uletela neka dobra i povoljna, velik auto, lepo uradjen, kvalitetan, sad dizajn mi nije bas toliko zapao za oko ali moze da prodje.

 Tbi mi nije realna prica, MA je taman i vise ih ima u ponudi, nisam ih vozio pa ne znam kako idu ali ne sumnjam da ide dobro plus mi se i kao auto svidja.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Ivan said:

 

TBi je vec motor za entuzijaste, uz neke svoje bubice, vecu potrosnju... Ali i 235 KS i 300 Njutna. Za mene bi najveca patnja bila uzeti tako nesto, a nemati gde da to teras "kak spada" :D .

 

Koje su to bubice kod TBI i koliko to velika potrosnja moze biti? Razmatram je u buducnosti pazariti... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko ja znam, oce da popuste dekle poklopca ventila, pa se namaste bobine. Zatim tbi ima direktno ubrizgavanje goriva, sa svim svojim problemima, pumpom visokog pritiska, regulatorom pritiska, diznama itd. Spominjala se i neka potrosnja ulja nakon neke kilometraze. A uvek su tu i standardne boljke, turbina, itd. Motor sam po sebi nije los, al definitivno nije za svakog...

 

Imamo na forumu clana koji poseduje Breru sa tim motorom, pa mozes pogledati i kod njega u temi detaljnije. Mislim da je ova tema : 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, OMP said:

Probao sam deltu MA i recimo u nizim obrtajima mi je tanja od punta a ne ide bolje ni u visim i na papiru je sporija iako ima 20 konja vise

Ta verzija je (kao i u Nuova Bravu) na 140 KS i 230 Njutna. Doduse kod Delte nema Sport moda, gde obrtni ide na blizu 260 Nm.

Iako je Delta skoro pola metra duza od GP, 10 cm sira, produzena i teza C2 platforma (270 cm medjuosovinskog), dakle losiji power-weight odnos... I pored toga, tesko da upravo na papiru moze da bude sporija, razlike u medjuubrzanjima su od 1 - 1.5 sec na strani Delte (60-100, 80-120 km/h). Ako bas treba, mogu da ti izvucem i poredjenja. Jedino gde T-Jet Puntic moze da parira je sprint do 100 km/h, a i tu je skoro pola sec sporiji. U realnoj voznji, vecinom su nam bitna medjuubrzanja na putu.

Pre ce biti da je mozda subjektivni utisak u pitanju - veci i ususkaniji auto, sa daleko boljom izolacijom, manje oseca brzinu i buku... Na sve to, cak je i potrosnja manja.

56 minutes ago, OMP said:

 Tbi mi nije realna prica, MA je taman i vise ih ima u ponudi

Ja pomenuh TBI zato sto si sam naveo ;) (jedino ako si mislio na T-Jet 120, pa se nismo razumeli):

5 hours ago, OMP said:

jedino logicno resenje mi je djulieta MA 170 konja ili TBI

MultiAir Giulietta imas koliko hoces. Razlog je jer je to auto koji je u startu krenuo sa Euro 5 motorima. Znaci, zbog potrosnje i ekologije vec je bio izbacen Euro 4 T-Jet 150 iz produkcije, zamena mu je bila upravo MultiAir (iz tog razloga je i brojan, jer je jaca 1.4 varijanta u pitanju).

T-Jet 120 je uspeo da prezivi konverziju na Euro 5, kasnije je pojacan sa 206 na 215 Njutna, ali je bio nesto redji izbor za entuzijaste. Tako da je uz MA 170, T-Jet 120, od benzinaca opcija bila jos 1750 TBi. Model naravno nije imao atmosferce u ponudi.

EDIT: Za TBi, vidim tek sad da postovani kolega napisa, pa brisem da ne ponavljam :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri tom poredjenju, treba uzeti u obzir "stvarnost". Ja kada sam oterao Giuliettu na valjke, potpuno fabricki sve, izbacila je 136 ks. I po netu sam nalazio da nije retkost da izbace vise, i to cak dosta varira. Bude svega, izmedju 120 i 140 ks. Problematika je valjda sto je ta IHI VL37 turbina malo nezgodna za kontrolisanje. To je potpuno ispravljeno u Euro6 modelima, sa potpuno novim ECU-om. Tamo je 120 tacno 120, ni vise, ni manje. Ne znam da li je to slucaj i sa Multiair motorima i njihovim Garrett turbinama, ali moguce je da OMP-ov utisak zapravo dolazi odatle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Ivan said:

 I pored toga, tesko da upravo na papiru moze da bude sporija, razlike u medjuubrzanjima su od 1 - 1.5 sec na strani Delte (60-100, 80-120 km/h). Ako bas treba, mogu da ti izvucem i poredjenja. Jedino gde T-Jet Puntic moze da parira je sprint do 100 km/h, a i tu je skoro pola sec sporiji. U realnoj voznji, vecinom su nam bitna medjuubrzanja na putu.

Pre ce biti da je mozda subjektivni utisak u pitanju - veci i ususkaniji auto, sa daleko boljom izolacijom, manje oseca brzinu i buku... Na sve to, cak je i potrosnja manja.

 

 

sad gledam po netu delta MA je sporija do 100tke od klasicne tjet sa 150 konja, MA od 0-100 ide 9.5sec Tjet ide 8,7sec a GP je u sredini sa 8.9sec znaci to je na papiru a takav mi je osecaj i ostavila MA. Nisam probao medjuubrzanja jer mi to i nije tako bitno, samo onaj utisak koji mi je ostavila po gradu i ono 1., 2. 3. kako ide, ipak je veci i tezi auto, ne moze toliko da me prevari ususkanost to dolazi do izrazaja pri vecim brzinama, naravno da sad mozemo da analiziramo i trazimo gde je ko bolji ali ko ce time da se bavi.

Sto se potrosnje tice nije to bitna razlika MA i tjet, bar po onom sto sam uporedjivao sa integralcem, neznatne su razlike.

 

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmedju 1 i 1.5 l kombinovane.

2 hours ago, OMP said:

Nisam probao medjuubrzanja jer mi to i nije tako bitno

Meni su recimo medjuubrzanja najbitnija, to mi je daleko bitniji podatak nego sprint od 0 do 100 km/h. Pokazuje sta mozes da ocekujes u preticanjima, elasticnost motora, ono sto je bitno na putu u realnim situacijama... Videce se na primeru ispod kako neke stvari umeju da zavaraju.

Nije me mrzelo da pogledam za ovu tvoju dilemu (i meni je interesantno). Inace za ovakve stvari volim da konsultujem AutoCatalog, posto koriste i fabricke podatke, ali i aproksimacije.

Slozio sam ih po snazi od naslabijeg - Grande T-Jet 120, Delta MA 140, Delta T-Jet 150.

Najlosiji weight-power odnos ima Puntic (9.8 kg/KS), zatim Delta 140 (9.4), a po tom pitanju najbolje stoji Delta 150 (8.8 kg/KS).

Najmanji torque ima Punto (200 Njutna), pa Delta 150 (206 Nm), a najbolji Delta 140 (230 Njutna):

 

Untitled5.thumb.png.4f2afe6cd612d3a6b319d8d3c998952d.png

 

A kada se to prevede na medjuubrzanja, vidi se da je MA elasticniji motor (ubrzanja iz istog stepena prenosa). Tj. sa 10 KS manje snage, ima bolja medjuubrzanja:

 

Untitled7.thumb.png.52c26ed94ede5a580b0bcb5498361295.png

 

Veca snaga T-Jet se vidi kroz medjuubrzanja sa saltanjem (najefektnija), gde je razlika 0.1-0.3 sec (za najcesce putne brzine).

 

Apsolutno se slazem sa svima da sve moze da bude relativno, dosta zavisi i od stanja automobila, isti ti valjci je pitanje kako su bazdareni...

Ali opet iz moje prakse, znam sigurno sta se za moj ukus lepse vozi, uz manju potrosnju. Ne bih sigurno ulazio u rizik sa komplikovanijim motorom, da me pre 5 godina nije kupio bukvalno na prvu voznju. A gledao sam Giuliettu (2.0 MultiJet ili 1.4 MA 170) ili bas napucani restyle Bravo Sport (2.0 MultiJet, ovo sokocalo je bas nenadano istrcalo) ili neku napucanu Deltu (1.9 TwinTurbo, idealno Hard Black, bilo ih je u to vreme). Tim redom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno medjuubrzanja niko od nas nece da oseti u praksi kad su tako tesne situacije i na papiru, ne pricamo o puntu 1.2 atmo i tjet MA pa da to bude nesto znacajno, ovo su sve sitnice koje su podaci samo sa papira. U normalnim uslovima i dosta slabiji motor ce preteci bezbedno ako a ako pricamo o rizicnim preticanjima pa do njih ne treba ni da dodje a nekad ni ferari ne moze da ti pomogne sa snagom tako da to ne treba uopste uzimati kao relevantan podatak. 1.4 Tjet ima sasvim dovoljno elasticnosti u svim tim situacijama da mi apsolutno u te svrhe ne treba nista bolje, cak preticem bez saltanja u nizu vec ostaje u 4. i 5. jer ne zelim uopste da ulazim u rizicna preticanja da bi mi trebalo vadjenje.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

U polazu racunam da smo ovde vecinom normalni vozaci sa iskustvom, a ne kamikaze. Ni sa mnogo manje godina ne bih kupovao jaci auto da bih "blesio" po putu i ulazio u rizicna preticanja. Vec za opustenu voznju, da svaki manevar koji zamislim odradim sto brze i efektnije, koji ce imati dovoljno snage i na nekom duzem putu, kada je auto pun ili pod klimom... Koji ce eventualno u nekoj situaciji biti sposoban da ispegla mozda i tudju glupost. A ne da po krivinama smrdim za zelenim Tamicem :D , poluprikolicama ili za sve brzim sleperima i autobusima (i sve bezobzirnijim vozacima istih). Dalje, jaci auto moze da trosi manje od istog takvog koji je "podmotorizovan". I ono sto uvek volim da kazem - jaci auto uvek mozes da vozis penzionerski, a obrnuto tesko.

 

E sad, sta je kome jako i dovoljno, ko u cemu uziva - to je vec individualna prica koja ima zasebnu temu na ovom forumu, da ne offujemo. Upravo zato da bi izbegli subjektivan utisak sam "na papir" stavio tehniku i podatke za par modela o kojima caskamo. Kojima, ma koliko i oni bili upitni, daleko vise verujem nego pojedinim pricama koje svi mozemo i ovde ponekad da procitamo. Tipa onih da atmosferac sa dvocifrenom snagom "leti" na tezinu Compacta, da je isti taj motor ziska iako nije prelazio preko 3.000 rpm jer je jos u periodu razrade :D, itd...

Druga stvar, licno neke tehnicke stvari, razlike i sitnice itekako primetim. Iako je nekome slicno, prilicna sam pica*zla po pitanju tehnike (boles' priznajem, inzenjer po struci). Kao kada smo caskali na temi o pneumaticima, pa je nekome cudno kako to da primetim poprilicnu razliku od +/- 0.2 Bar na istom autu. A meni nije jasno kako neko ne primeti :D , razlika od skoro 10%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro i ja sam isto picajzla koja primeti i oseti mnoge stvari i promene na autu koje 90% vozaca ne bi ali definitivno te razlike u medjuubrzanjima ipak 90% vozaca nece da oseti jer mogu da se povezu sa mnogo drugih faktora pa da osecaj bude nerelevantan. Ali dobro ja sam samo izneo svoje misljenje i ono sto sam primetio probajuci  jedan primerak 1.4 MA motora u delti ako ih budem probao vise pa da mogu da prosudim da li je stvar konkretnog primerka ili generalno onda bi mozda bila druga prica ali ipak skoro 200kg razlike u tezini auta ne znam koliko tih 20 konja vise mogu bitno da kompenzuju, ali svakako i da ide isto kao punto zadovoljavajuce je, ispod toga vec ne bi bilo to to, ipak bi ralnije poredjenje bilo bravo vs delta i bravo vs punto jer je bravo negde na sredini izmedju ova dva po tezini.

I slazem se da je nekom i 100 konja wow i da se odusevi kako ide al ja nisam o onih koji se lako oduseve nekim autom kad pricamo o voznim karakteristikama.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li za Bravo 1.4, 2007god, 66kW / 90hp, idu ove svećice? - NGK DCPR7E-N-10

Imam neke Bošove ali primećujem da mi trza auto kada je hladan motor. A i slabo nešto vuče pa bih probao ove što je fabrika propisala, ako sam našao dobre?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, po fabrickoj specifikaciji. Dok za turbo motore idu NGK iridijumske IKR9J8 (koje menjaju IKR9F8).

 

@mlnmnc

Pisano je na ovu temu vise puta u tehnickim temema za Bravo (a ne u ovoj temi koja je namenjena za savete pri kupovini). Sa detaljima i cenama.

 

Takodje, po ko zna koji put ostavljam link ka podforumu sa uputstvima za FCA modele ;) . Konkretno za Nuova Bravo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38953-uputstva-fiat-nuova-bravo/

A od svih uputstava koje smo okacili tamo - standardno Korisnicko uputstvo u kome pise gomila stvari koja te zanima:

https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Nuova_Bravo/Nuova_Bravo_SRB.pdf

 

Sve to mozes lako da nadjes putem pretrage foruma. Cisto da ne cekas da li ce neko da ponavlja isto to napisano vec ko zna koliko puta ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se upisem u generalnu temu o modelu - za 5 godina vlasnistva, prvi odlazak u servis van redovnog odrzavanja, tj. malih servisa.

Termostat poceo polako da posustaje, cene po radnjama za Euro 5 turbo verzije (1.4 MultiAir Turbo i T-Jet 120) su od 2.700 do 3.900 din. Zamenjeno kod naseg Goranceta, kome budu trebali tehnicki detalji oko verzija termostata, ima sve u mojoj temi koju sam malopre napravio:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/84822-nuova-bravo-14-multiair-turbo-t-jet-termostat

 

IMG_20230126_173812.thumb.jpg.4410452d899a7a64b63d910f0ac307b5.jpg

 

Poenta posta, bar iz mog dosadasnjeg iskustva od 5 godina - restyle Bravo Sport je neocekivano dobro sklopljen auto za jedan Fiat :D . Bez ijednog problema sa elektronikom do sada, bez ijedne intervencije na trapu, benzinska motorizacija sluzi bez greske (da ne ureknem) uz lepe performanse i korektnu potrosnju, bez cvrcaka u enterijeru, solidni materijali, jeftino redovno odrzavanje i registracija... Fix It Again Tony :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...