Jump to content
FAS Euroauto Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ovaj jako lepo izgleda!

Volan i rucica menjaca lepo sacuvani, ako nisu menjani, ali su iz originala.

Gume svakako su prvi trosak na skoro svakom autu.

Ja nebih casio casa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@PMilan

Evo i ja corim (a poznat sam kao pi*ajzla :D) i ne mogu da nadjem nista da mi bode oci. Deluje mi da je primerak pred sam restyle, tacnije kraj 2009. godista (noviji airbag koji se kopca pod 90 stepeni a ne pod uglom, bez ljubicastog logoa). Deluje cak i da je mozda bio garaziran, obicno im na onim upornim "koskama" iza farova ima tragova vode. Cak su i maglenke zive i nisu spaljene :D . Slazem se da se detalji lako zamene, ali ih previse ima da dobro deluju, da bi delovalo tako. Zazori dobri (pogotovo napred, gde se odmah na zabicama pokazu falinke ako nesto nije OK), enterijer takodje lepo sacuvan...

Cak je i cena dobra, da imas lufta za inicijalno sredjivanje. Gume deluje da mogu bez problema da izguraju jos ova 3 meseca, taman ti taj trosak ostaje za prolece.  Obrati paznju na turbo i buni li se M32 :) .

Sto kaze postovani kolega, ako juris tako nesto, tog godista - pozurio bih, definitivno deluje kao dobra ponuda. Aj' pa da castis i da Sporta vidimo i pretresemo uzivo na forumskom druzenju kod Intera ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo update vezano za gore postavljenog Brava.

Tog dana kada sam postavio oglas ovde pozvao sam prodavca. Komentar da je auto u super stanju, skoro pa perfektan (kalsicna prica prodavaca). Servisna istorija ne postoji jer je navodno servisna knjizica ukradena iz auta u procesu carinjenja ali auto je full nigde nista mu ne fali, nema korozije, veliki servis uradjen pre 20-ak k km.

Na moje pitanje da li moze da mi posalje broj sasije odgovor je bio naravno samo da se vratim sa mora, podseti me u ponedeljak, u ponedeljak ne salje broj sasije jer je trenutno u putu sa mora kuci, podseti me u utorak. Ja evo jutros da ga podsetim medjutim auto prodat navodno za 3800.

Obzirom da mi ne gori za auto i da u ovoj situaciji ocigledno nije sve nacistije nisam se usudjivao da krenem na put od 4.5h u jednom pravcu bez prethodne detaljne provere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Naravno da je bilo za ocekivati da ce ovako nesto otici u roku od odmah:

On 8/16/2021 at 8:21 AM, Mijailović P. said:

Ja nebih casio casa...

On 8/16/2021 at 1:03 PM, Ivan said:

ako juris tako nesto, tog godista - pozurio bih, definitivno deluje kao dobra ponuda

Krsevi vise na oglasima ne mesecima, nego godinama, sa takvima moze da se oteze koliko hoces :) .

Nesumnjivo je imao bar par ozbiljnih ponuda i prodao je prvom koji je dosao. Tako je meni (ispostavilo se srecom) ispred nosa prodat MultiJet Sport, jos isao da ga pogledam i rekao da dolazim sutra sa kesom :D . Bio kraj januara, reko' koja ce jos budala kao ja da gleda po ovom mrazu do sutra ujutru i ne ostavih ni kaparu (posto sam obilazio par komada), a covek ga prodao to popodne.

Ponuda (nevezano za Bravo) je generalno ocajna od Corone naovamo, licno sam se bas ohladio od zamene trenutno. A za dobar auto se vredi iscimati malo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, moj Bravo je 105ks, zanima me da li bi čip i dizanje na 120-130ks pravilo neki problem? Ako postoji i verzija od 120ks, verovatno bi mapa to rešila? I da li imate nekog za preporuku da to odradi? Nekad osećam da mi fali tih 30ak konja da izvuče kako treba, on i sada ide jako lepo, ali kada je više ljudi u kolima oseti se nedostatak snage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Pluto said:

Ako postoji i verzija od 120ks, verovatno bi mapa to rešila

Koliko se secam, 1.6 verzije 90 i 105 imaju turbo sa fiksnom, a verzija 120 turbo sa promenljivom geometrijom.

Prebacicemo pricu u odgovarajucu temu o cipovanju, posto je ovo tema za iskustva pri kupovini Nuova Bravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, posto uskoro planiram zamenu automobila nekako mi se izbor sveo na Fiat Bravo.
Mislio sam 1.6 motor ali se dvoumim izmedju 105 i 120 konja..
Plivajuci, dpf i cuda...sta odabrati?
1.9 ne bih jer stvarno nemam opravdan razlog zasto bih ga uzeo.
Posavetujte..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas opravdan razlog? 

E pa damo da znas da je 1,9JTDM aldfa,beta ,gama za 1,6 motor. 

Doduse ako hoces mladji Bravo onda si svakako osudjen na 1,6 motor jer vise nisu ubacivali 1,9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa samo iz razloga sto mi je 90% gradska voznja i ne vidim benefit 1.9 u tom segmentu.
Svakako sam raspolozen da cujem sve argumente i usvojim korisne predloge.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika u refistraciji postoji a i mala razlika u potrosnji ali znaj da set kvacila sa olivajucim za 1,6 kosta skoro 70000 dinara dok je za 1,9 jeftiniji dosta. Mislim cak 20000 jeftiniji. 

Kvalitet motora i voznje sa vise kubika vredi sve sto vise das ali opet kazem pod uslovom da ti nije bitno godiste jer uglavnom vecina hoce mladje pa su jednostavno osudjeni na 1,6 koji nije los ali nije na nivou 1,9 motora. 

Meni juce stigao Bravo ali sa 1,4 Tjet motorom a to je opet druga dimenzija. 

20210914_132727.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, rage_man said:

Mislio sam 1.6 motor ali se dvoumim izmedju 105 i 120 konja..
Plivajuci, dpf i cuda...sta odabrati?

 

1 hour ago, rage_man said:

sto mi je 90% gradska voznja

Benzinac, t-jet sa 102/150ks. Za gradsku voznju nije dizlo, posebno ne kratke relacije (a specijalno ne zimi), kreni-stani sistem, BG guzva... 

 

Svi ti, tog godista sto gledas, imaju Dpf, plivajuci, ali benz bolje podnosi gore navedeno. Atmo 1.4 16v ne bi odabrao, trom je na tu tezinu. Mislim, mozes ti DPF da fizicki vadis i softverski gasis, ako hoces, posebno ako zacementira i ne moze da se ocisti a ne zelis nov ili polovan da stavljas jer kostaju (novi pogotovu). Svakako ti je uslov da ga bar jednom nedeljno onda spicis na AP/magistralu da se produva i ocisti DPF. 

 

Ako ipak gledas dizlo, 1.6 120ks.

3 hours ago, rage_man said:

1.9 ne bih jer stvarno nemam opravdan razlog zasto bih ga uzeo.

Osim ako nije uslov Bravo stariji od 2008og godista, razlog je neopravdan ne gledajuci ovaj agregat. Ali opet bih naveo mane dizela u gradu koje takodje vaze i za ovaj motor. Pouzdaniji je 1.9 120ks 8V ali nista sto vadjenje klapni na 1.9 150ks ne moze da resi. Treba imati u vidu da je zamajac za 1.9 150ks skuplji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima, ne zivim u Beogradu.
Gledao bih da uzmem 2010/11 godiste, plivajuci jeste investicija.
Do sada sam vozio samo benzince ali sam skoro probao 1.6 120 konja i bas me je odusevio kako vuce pa sam njega i uzeo u razmatranje.
Kakva je potrosnja t-jet 105 konja? Odrzavanje, servisi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

Benzinac, t-jet sa 102/150ks.

Ako ne ugradi plin, sa potrosnjom kod T-Jet 150 po gradu ima bas da se usreci. Motor koji je upravo zbog toga i emisija bio prvi na odstrelu pred restyle i uvodjenje Euro 5 motora. Fabrika ga deklarise na 9.3l u gradu, a iz mog iskustva sa turbo benzincem (i to primetno stedljivijom MA generacijom iza), samo na kombinovanu dodajte 1-1.5 l, a kamoli po gradu gde to puca i vise.

Sto se tice 1.6 vs 1.9 - apsolutno se slazem sa ostalima, 1.6 bih gadjao jedino da jurim sto mladji Bravo (tipa 2011-2013). Za sva godista pred restyle (koja se kod nas dominantno i gledaju), moj glas ide apsolutno za 1.9 . I sto se tice robusnosti i odrzavanja (pogotovo 8v 120 verzija, koja vuce poreklo jos iz Stila, a zna se sta je taj motor sve podnosio, delovi na trafici), 1.6 ima bubice sa plasticnim hladnjakom EGR, gumicom uljne pumpe... Dalje, veca kubikaza, iako na papiru fabrika kaze da nije tako, iz mog iskustva 1.9 daleko lepse "reze" i vuce iz niskih obrtaja gde je 1.6 do 2200-2300 rpm polumrtav. Jedina "mana" mu je C530.5 menjac, cisto da se jos malo rastereti na autoputu. To resava 1.9 16v 150 verzija sa C530.6 menjacem (opet kao iz Stila), doduse tu treba obratiti na klapnice u usisu (postoji metalna i plasticna revizija).

Registracija u 1. stepenu za 1.6 120 je malo jace od 20.000 din (+tehnicki), za 1.9 120 je 4.000 din vise, a isto toliko je i za 1.9 16v 150.

1 hour ago, ISV_01 said:

Svi ti, tog godista sto gledas, imaju Dpf

Imas ulazne verzije 1.9 (2007.) bez DPF i na Nuova Bravo, motorizacija vrlo slicna onoj kao na zadnjim verzijama Stila. Lako se proveri i u ePer po VIN.

 

43 minutes ago, rage_man said:

Kakva je potrosnja t-jet 105 konja? Odrzavanje, servisi...

Verzije su 120 (Euro 4 sa 206 njutna, Euro 5 sa 215 Njutna) i 150 (samo Euro 4 posto je ukinut od restyle, 206 Njutna). Vrlo jednostavan turbak starije generacije, redovno odrzavanje (veliki i redovni servisi) i bukvalno kao za atmosferski FIRE motor na istom tom 1368 ccm bloku. Mana im je sto imaju malo vecu potrosnju u poredjenju sa modernim motorima, Opelovi M32 menjaci (Fiatova oznaka C544) na verzijama pred restyle, osetljivije IHI turbine na nekim verzijama, itd... Pisali smo sve detaljno, prelistaj malo unazad da se ne ponavljamo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, rage_man said:

Gledao bih da uzmem 2010/11 godiste

Onda svi su sa DPFom sto se tice dizla. 

Kolega je dao podatke za benza iz dugogodisnjeg posedovanja sto se tice potrosnje i odrzavanja. Ako ti je Bravo bas izbor za grad, 1.6 dizel 120ks ili turbo benzinac sa plinom, zbog potrosnje. 1.6 lepo vuce, ipak je deklarisan na veci Nm za razliku od 1.9 dizel bloka. 

 

Fiat mreza je dosta dobro pokrivena, tu nemas problema, samo da ubodes dobrog majstora u tvom mestu (na tel ne vidim pise li tvoja lokacija). Delova za turbo benzince 1.4 imas na dosta mesta a za 1.9 blok i na trafici. Za 1.6 malo redje ali ni to nije toliko retko ni skupo, omasovili su se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, ISV_01 said:

1.6 lepo vuce, ipak je deklarisan na veci Nm za razliku od 1.9 dizel bloka.

Sve je to lepo na papiru, a onda sednes da probas i smoris se delimicno :) . Fabrika kaze da 1.6 ima 300 Njutna na samo 1500 rpm, a auto u praksi polumrtav do 2200-2300 rpm. Probao ih gomilu, odrzavanih, isto. Ljudi koji su merili na valjcima su dobijali isto to - krivu obrtnog debelo pomerenu u vise obrtaje i za 1.6 i za 2.0. Pa imas i ovde ljude koji su se zalili da je auto "trom" pri polasku, poredeci sa onim sto pise na papiru.

Prethodno sam imao 1.9 Stila, koji na tim niskim obrtajima bukvalno reze i vukao je bolje i odsecnije, a po fabrici ima 255 Njutna na visih 2000 rpm. Razlog zasto sam (srecom) odustao od jednog fantasticno sacuvanog 1.6 Sporta pre par godina. Subjektivni utisak mi je da cak i MA 140 benzinac kada ga "krknem" u Sport mode (oko 260 Nm) primetno bolje povlaci ispod 2000 rpm (a sto je jos smesnije, taj motor, u tom opsegu obrtaja, nije ni blizu na svom terenu).

Ne kazem da je lose, daleko od toga, ali nije bas onako kako izgleda na papiru. Najbolje sesti i probati, ukusi su razliciti. Pogotovo ce koleZi biti raketa, ako prelazi iz atmo benzinca. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 iz Kraljeva sam.
Koliko vidim dosta se vozi Bravo pa cenim da su se i majstori upoznali sa boljkama.
@Ivan, siguran sam da bi bila raketa u odnosu na Grandea 1.4 90ks koji trenutno posedujem.
Ne mogu da se pozalim, lepo me sluzi, odrzavanje i potrosnja nisu klanica ali ipak valja uzeti nesto mladje i koliko je moguce prostranije, sigurnije i udobnije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako izuzmemo 1.4 90, sa Nuova Bravom si "osudjen" na turbo motore, ako trazis iole zadovoljavajuce performanse za tezinu Compact klase. A tu su, bar iz mog iskustva, ukupni troskovi posedovanja benzinca i dizelasa vrlo slicni i izbor se svodi na licne afinitete. Jedan manje trosi, drugom je manja registracija i jeftiniji servisi, svojevremeno i primetno jeftinije gorivo, svaki ima neke svoje potencijalne bubice koje treba pregledati pre kupovine... Kod benzinca manje na udaru plivajuci zbog manjeg torque, a ugrozenije turbine zbog toplote izduvnih gasova, kod dizelasa problematika sa titranjem oko regeneracija i DPF, skidati-ne skidati, zaje*ancija sa tehnickim pregledima dok konacno ne odluce gde udaraju...  Summa summarum, dodje mu na slicno. I opet ce kljucno biti u kakvom ce stanju biti konkretan primerak turbaka koji uzmes. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daklem, da ponovimo :

On 9/16/2021 at 12:27 AM, Ivan said:

I opet ce kljucno biti u kakvom ce stanju biti konkretan primerak turbaka koji uzmes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, pre svega hvala na jako opsirnoj temi i mnostvu korisnih komentara. 

Pitanje je sledece, da li neko od clanova foruma prodaje Brava?

Sto se tice mojih preferenci/budzeta, otprilike sam na 3000-3500 u zavisnosti od opreme/stanja, znaci musterija sam za prve serije brava, trenutno se dvoumim izmedju 1.9 dizel motora od 120k ili 150k, koliko sađ video oba su pouzdana. Zadnjih 5 godina sam vozio VW Polo 2001 1.9 SDI, cisto da imate uvid u to kakav skok pravim u skromnim finansijskim okvirima. :D

Prelazio sam nekih 12-15k godisnje maksimum, zanima me u kojoj meri je 150ks rastereceniji i mozda otporniji motor, i to koliko bih ustedeo na gorivu i odrzavanju ako se odlucim za 120KS. I da, nazalost je izbor bas mali, gledam par modela tu oko 3000 sve ali nikako da odlucim. I da, da li automatska klima treba da mi bude jedan od bitnijih faktora pri izboru? 

Izvinjavam se na duzini posta, i naravno hvala unapred na bilo kom komentaru koji ce mi pomoci bar jednu od dilema da otklonim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da dodam, trenutno se izbor donekle sveo na ovaj oglas, zanimalo bi me vase misljenje, zvao sam danas i covek nije siguran da li oprema sva radi, kaze da misli da radi, sto me malkice zabrinulo jer bih ipak presao 200+km u jednom pravcu. U slucaju da bude nekih korisnih saveta, misljenja, hvala unapred!

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18748000/fiat-bravo-19-jtd

 

Screenshot_2021-10-20-01-07-22-034_com.infostud.android.pa.jpg

 

Edited by Ivan
Dodat link oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@prijepoljac1991

Pozdrav druze, u principu oba motora su pouzdana. Kod 1.9 16v 150ks klapne se obavezno vade da ne naprave havariju na motoru jer hoce da se otkace zbog plasticne osovine (klapne su metalne). Kada se izvade, taj problem je otklonjen. 

Elastican je sam taj 1.9 blok, 150ks ce imati i izrazeniju potrosnju u gradu dok ce na AP biti ekonomicniji od 1.9 8v 120ks jer ima 6b i manje bucan. 

1.9 8v 120ks je...pa malo veca raga od jaceg brata u smislu odrzavanja, jednostavniji je. Oba motora u njemu lepo idu i to je neki minimum za lagodnu voznju. 

Digi klimu obavezno isproveravaj da li usmerava vazduh gde treba jer umeju da otkazu motorici klime (akutatori i osovinice koje pomeraju klapnice usmerivaca) i tako da ti se 'vazduh' zaglavi sa duvanjem tamo gde ne treba ili ne zelis. Isto vazi i za klapnu recirkulacije vazduha (da li otvara i zatvara) bilo kod digitalne ili manuelne klime. 

Digitalna klima nije uslov za kupovinu, ali naravno treba gledati i vise opreme da dobijes za svoj novac, dok je mehanicko stanje auta je primarno.. Znaci motor, menjac, da li je udaran, trap..menjaci su pouzdani C530 5/6b, tu ne bi trebalo biti problema.

Ako prodavac dozvoljava, odvezite auto u neki servis da majstor pogleda, bolje plati pregled i misljenje majstora nego posle kajanje. DPF obavezno proveri da li ima (mozes i preko VINa) i u kakvom je stanju - da li ce majstor ili dijagnostika. 

Ovaj Bravo, koliko se da videti preko tel, fino izgleda, cak mu je i koza na volanu nepocepana (premda ne mogu da svarim crna auta zbog odrzavanja spoljasnosti). Tempomat, naslon.. Fino. 

E sad... Ako je 3-3.500 eura za auto, pretpostavljam da imas sa strane bar jos oko 600-700e za registraciju i eventualno sredjivanje nekih sitnica. Ako ne, smanji apsolutni budzet za toliko. 

U principu, prica je sazvakana u celoj temi i ima dosta korisnih informacija pa ako te ne mrzi, prelistaj jos malo. 

Ima tema na forumu gde mozes pitati da neko pogleda auto umesto tebe (ne mogu da je nadjem sad) . Malo je neodgovorno od prodavca da ne zna u kakvom je stanju auto.. Premda bolje biti iskren pa reci nego napisati NOV NOV. 

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01Hvala puno! Sto se tice budzeta da, uzeti su u obzir registracija i eventualno sredjivanje.

Znaci 150ks klapne, i u svakom sčucaju DPF, menjac, kako radi klima.. Nastavicu da iscitavam teme i mozda se u medjuvremenu jos Bravo kolega javi sa sugestijama. 

Hvala jos jednom!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, ISV_01 said:

klapne se obavezno vade da ne naprave havariju na motoru jer hoce da se otkace zbog plasticne osovine (klapne su metalne)

Samo bih dodao da na 1.9 16v motorima postoji varijanta i plasticnih i metalnih klapni (i usisne grane), zavisno od revizije. Hocu da kazem da su pored vadjenja klapni, neki menjali komplet grane, cak sam cuo i sa metalnim granama sa Stila 140 (koje nemaju klapne, a po otpadima ih ima i za 20 EUR). Generalno, klapnice na 1.9 16v krecu od EDC 16C39 ubrizgavanja, sto znaci da su uvek na Bravu.

Obicno je u tim startnim verzijama grana na Bravu plasticna sa metalnim klapnicama. Njihovo uklanjanje i ciscenje grane je reda velicine 100 EUR.

Apropo tih startnih godista - moze da se desi i da nemaju DPF, retko ali je moguce. Moze se proveriti i u ePer preko VIN, sto rece imenjak. Cisto da bi se planirali troskovi - klapnice, EGR, DPF su neke osnovne stavke za proveru i odluku sta sa njima pre nego se okaci jelkica :) . Pogotovo klapne, koje mogu da se otkace, ulete u motor i naprave haos i visestruko skuplju stetu.

7 hours ago, ISV_01 said:

Ovaj Bravo, koliko se da videti preko tel, fino izgleda, cak mu je i koza na volanu nepocepana

Ja bih iz svog skromnog iskustva rekao da je volan presvucen ;) . Uporediti sa stanjem MF dugmica na volanu, menjaca, izlizanosti sedalnog dela vozackog sedista... Enterijer mi iskreno deluje malo umorno, dok je spoljasnost u skladu sa godistem. Sve to lepo (zajedno sa digitalnom klimom) moze da se pretrese dijagnostikom, uporediti odometar u motornom ECU (kao i DPF parametre ako ga ima) sa kilometrazom na tabli... Oprema je Emotion, jedan od bogatijih paketa (spolja se lako prepozna po hromiranoj lajsni ispod prozora i hromiranim kvakama) - plisana sedista, tempomat, naslon za ruku, parking senzori, podizaci pozadi... Interesantno da nema Blue&Me koji je u toj verziji maltene standard (handsfree telefon+MP3 USB+glasovne komande) i skinute su multispoke 17'' felne. Za te pare ne moze se ocekivati da se ne ulozi, opet treba pogledati uzivo i proceniti. Licno bih pre bacio pogled na ovo pored :) , posto je razlika u voznji du*e i glava:

 

b14f0e22b825-1920x1080-dw.thumb.jpg.e9fa92c46bc3e31cea14184e55483c0e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Hvala puno, ovo za klapne mi je skroz novo bilo i definitivno cu obratiti paznju. Video sam par modela hez dpf-a ali sam i dalje u procesu selekcije, teram sebe da ne zurim. 

Sto se tice ovog modela ovo je to sto trazim, znaci ta oprema + ovaj motor samo sto moram uzivo pogledati pa cemo videti. 

Apropo vaseg zadnjeg komentara nisam u oglasima ovog olaca video sivog brava ka kom je strelica okrenuta :) A poredjenje du*oe i glava je 120KS VS 150KS ili? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Standardne" verzije (Active, Dynamic, Emotion) vs Sport. Nisu to sad Bog zna kakve tehnicke razlike, ali se ovaj poslednji primetno lepse vozi - malo spusteniji i tvrdji (lepsi za voznju po krivinama a nije neudoban), obicno ide sa jacim motorima, Sport mode, bolja i profilisana sedista (boljka Brava kao i svojevremeno Stila u nizim nivoima opreme). Uz prilicno estetskih zezalica koje doprinose totalno drugacijem dozivljaju modela (17 ili 18'' Sport felne, tamna stakla, pragovi i kacket, duple cevke izduva, Sport enterijer i cajgeri, alu papucice,...). Pisano vec dosta na ovih 165 strana, pa ako te tako nesto interesuje procitaj bar unazad ovo svezije, da se ne ponavljamo ;) .

15 minutes ago, prijepoljac1991 said:

nisam u oglasima ovog olaca video sivog brava ka kom je strelica okrenuta :)

Bas cudno da je prodat ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...