Jump to content
FAS Euroauto Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

39 minutes ago, Miloš Brkić said:

mislim da povlači ranije od T Jeta.

U pravu si, pored ostalog... I max torque je dostupan na 500 rpm nize (po fabrici 1750 rpm vs 2250 rpm na T-Jet). A veci je i sam obrtni, 230 Njutna (255 Nm u Sport modu, koliko sam nasao u FPT dokumentaciji) vs 206 Nm na T-Jet. Primeti se itekako, "iz bunara" povlaci skoro kao dizeli prethodne generacije, a i ima snage kroz pun opseg obrtaja. Zato mi se masina i svidela bukvalno na prvu voznju i uzeh ga slicno, tj. posle dugo godina voznje CR dizelasa :) . Interesantna je promena. Otprilike tih 15% je niza i potrosnja u odnosu na T-Jet, jer u nekoj normalnoj voznji uopste ne mora da se tera u obrtaje da bi izvukao potrebnu snagu, lagan je za voznju...

Ako slucajno gledas i Giuliette (kao sto sam i ja svojevremeno) - kod Euro 5+ verzija imas T-Jet 120 od 215 Nm, ali tek na nesto visih 2500 rpm (T-Jet 150 je izbacen jos 2010. na nivou grupacije i menja ga MA 140). Doduse, onda kod Giulietti imas i MA od 170 KS i 250 Njutna (i to u N modu) :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda samo multiair, može i Giulietta, šta pre naleti samo da je u dobrom stanju. Ja sam od onih koji hoće da plate i više samo da je auto ok.

Vidim da isto razmišljam kao i ti kad si kupovao auto.

Mada kad sam seo u bravo sport i u alfu prijatno me je iznenadio bravo što se tiče enterijera, , a još je i jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2020 at 7:03 PM, Flex said:
Mnogo mi se Ivan necka. default_D.gif
I ja sam ga terao da mi proda Brava pre nekog vremena.

A kako si sa brava otisao na a4 ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa skontao covek sta valja. 
Daleko od toga da je Bravo los ali filing u voznji je dupe i oko ako me razumete jer ko nije seo u takav Audi moze samo da pomisli da je to slicno  a ono ne da nije nego ima mnooooogo razlike u svemu. Uostalom i u ceni. 

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno neplanirano. Pratio temu na drugom forumu o ovom A4 (kroz godine sta i kako je radjeno) i vidim da ide u prodaju. Malo se neckao, nije mi se menjao Stilo kad sam ga vec sredio. I prelomih nekako da se istresem toliko na kraju.

Sto kaze Dule dupe i oko. Nisam vozio Brava ali sudeci po utiscima drugih to je samo malo zategnutiji Stilo a to je sa A4 neuporedivo po bilo kom pitanju. Jedine zamerke koje imam na A4 je naslon za ruku koji je ocajnog kvaliteta (najdrljavija plastika) i poneki cvrcak u enterijeru. Ostalo je bas na mnogo vecem nivou.

Mada se verovatno ne bih pokajao ni da mi je Ivan prodao Brava, bar ne bih imao muku sa zamajcem. default_D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neke bitnije razlike u vožnji između Brava i Stila ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Milutinac said:
Poredis a4 sa bravom preko stila...? A pritome nisi seo u brava. Ali si cuo od komsijinog komsije pa je onda a4 vs bravo = dupe i oko. Stvarno?


Mogu da uporedim sa Stilom. Kao sto rekoh Brava nisam vozio ali mi je Ivan vise puta predstavljao razlike izmedju Stila i Brava i tu nema nikakve "dupe i oko" razlike. Ili hoces da kazes da je Bravo mnogo bolji od Stila?
Pa i jeste A4 i Bravo dupe i oko, nisu bas za neko poredjenje. Cisto sam odgovorio Mici pa odvelo na tu stranu, stvarno mi nije ni na kraj pameti da ih poredim jer dodirnih tacaka nemaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ivan.ik said:

Ima neke bitnije razlike u vožnji između Brava i Stila ?

 

Ima.

 

8 hours ago, dekirs said:

Stilo i Bravo su dva razlicita sveta, posebno Bravo restyle. 

 

Ovo jedino ima smisla. Da neko ko je imao i jedan i drugi auto - kaze nesto...

Interesuje me bas @Ivan sta konkretno kaze

 

8 hours ago, Flex said:

Mogu da uporedim sa Stilom. Kao sto rekoh Brava nisam vozio ali mi je Ivan vise puta predstavljao razlike izmedju Stila i Brava i tu nema nikakve "dupe i oko" razlike. Ili hoces da kazes da je Bravo mnogo bolji od Stila?
Pa i jeste A4 i Bravo dupe i oko, nisu bas za neko poredjenje. Cisto sam odgovorio Mici pa odvelo na tu stranu, stvarno mi nije ni na kraj pameti da ih poredim jer dodirnih tacaka nemaju.

 

Auuu izvini onda ako ti je Ivan vise puta predstavljao razlike. Ja mislio da si imao stila i da si se bar jednom nekada provozao u bravu - ali ako ti je predstavljano...nista onda, skroz si u pravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ima razlike  ako su trapovi isti, amortizeri, opruge ?

To su skoro dva identična automobila.

Vozio i jedan i drugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd...

Znam na sta ciljasn, ali ako fiat od 2001. do 2007. je SAMO iste delove ugradjivao na razlicitu karoseriju, i samo to - onda stvarno treba da ga nema. Ista su im i zadnja kociona kljesta pa to ne znaci da se radi o ista dva automobila. Pri tome, u poslednjim postovima nije prica samo o vesanju i upravljanju vec A4 vs bravo via stilo...ali ajd

Ne pokusavam da predstavim da je fiat stilo los automobil, daleko bilo, vec samo kako je bravo trimovan mislim da je kao ceo paket mnogo bolje odradjeno. Svaki stilo (i onaj koji sam imao) mi je bio nekako "glindzav"...bravo mi je direktniji, upravljiviji, volan vise slusa i bolje daje utisak o putu i onome sto se desava. Za 6. godina znanja su ispravili dosta decijih bolesti tipa elektronike, stavili drugacije tapacire itd. Nisu dozvolili da im se takva greska opet "potkade" itd. Mozemo sada tako pasuse i pasuse.

Zbog svih tih razlika - apsurdno mi je reci a4 i bravo su dupe i oko jer je bravo = stilo. Nije.

Opet - stilo je dobar automobil. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno sam znao da nisi shvatio. Ne moram da vozim Brava da bih znao da nije dupe i oko u odnosu na Stila kao sto ti pokusavas da predstavis. Al' ajd, da ne nastavljamo jer ne vodi nicemu.
Niko nije rekao da je Bravo = Stilo inace, naravno da je bolji auto.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti amortizeri, iste opruge znači isti trim, trapovi identični jedina razlika je u prednjim ramenima, Bravo ima odvojivu kuglu / pašu za oba auta. Letva volana i servo veujem da nema neke bitnije razlike. Težine manje više iste., raspored masa. 

To što je upravljiviji , bolje reaguje može da bude zbog različitih guma sve ostalo je placebo.

Nije Fiat ništa epohalno menjao i tera isti fazon kroz Punto, 500 L i novi  Tipo kao što je terao sa starim Tipom kroz 155, pa dalje ka Bravo,Brava itd. Lepa ušteda.

 

Ne znam šta je Stilo imao kao problem vezano za elektroniku ?

Tapaciri,enterijer ne bih rekao da bitnije utiče na vožnju osim na vizuelni utisak.

 

Poređenje Audi i Stilo ? Uf težak poraz za Fiata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Milutinac said:

Interesuje me bas @Ivan sta konkretno kaze

Da ne nasedas na provokacije :P . Da me nisi tagovao, ne bih se ni dopisivao.

Svoje utiske detaljno ispisah u vise tehnickih tema, tako da ne bih bas da opet sve ponavljam... U najkracem, osnova/platforma jeste ista, ali ispeglana elektronika, daleko lepsi i kvalitetniji materijali enterijera, primetno ususkaniji i tisi (kod mene npr. i bez cvrcaka). Ovo sto sam kupusao do sada, fotkao sam i poredio, postavljao slike izolacije gde je recimo uopste nema na Stildzi... Motori od 2008. maltene da vise nemaju veze sa Stilom, menjaci od 2010...

Sto se same voznje tice, opet kazem - ne znam koliko sam merodavan, jer poredim 3v Stilo sa pocetka produkcije i restyle Sport. Kao i dizelasa teskog u nosu i laganijeg, izbalansiranijeg i lepseg za voznju benzinca. Ceo auto deluje robusnije, cvrsce, voznju je bespredmetno da poredim jer je ovaj spusten, tvrdje opruge, felne su vece i imaju manji ET (tj. izbacenije, na Sportu cak 26 mm), profilisana sedista neuporedivo bolje drze po krivinama... Pa detalji tipa modova voznje, alu pedala, perforirana koza volana/menjaca/rucne prosivena crvenim koncem, konzola u imitaciji karbona, tabla okrenuta ka vozacu, cajgeri u dubokim, hromiranim tunelima - daju samo dodatni ugodjaj. Stildzu sam slatko vozio punu deceniju, ali ovo sto sam imao/imam je vidan korak napred kao ukupan paket. To je moje licno vidjenje, kao visegodisnjeg vlasnika oba (a nisam samo puki vozac, posto sve za sta imam uslova odrzavam sam, pa vidim i stvari ispod sminke). Takodje sam pisao i koje sitnice na Stilu su bile elegantnije resene (plafonjere, dzepovi u gepeku, amortizer haube, brava gepeka,...). Pricu o dizajnu ostavljam subjektivnom oku posmatraca, za mene je napucan i ocuvan (a danas je to retkost) 3v Stildza sa Abarth detaljima (felne, kacket, pragovi) i dan danas lep auto koji mi upadne u oko na ulici.

PS: Hvala svima sto su nas "prosvetlili" da je premium brand, pa jos u Midsize klasi iznad, bolji od narodnog Compacta :D . Pri tome uopste ne mislim na Milosa (koga kao i ostale poznajem i licno), posto znam da mu to uopste nije bio cilj ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala je razlika u težini između benzinca i dizela da bi bila presudna u upravljivosti. Koliko gledam po ovim katalozima Bravo T Jet 1250 kg , Bravo 1.9 MJ oko 1290 , Stilo 1.9 JTD  3V 1240 kg a sa 5 V isto 1290.

Znači ostaju samo gume i konkretno stanje upoređivanih primeraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Flex said:

Tacno sam znao da nisi shvatio.

 

...

 

8 hours ago, Flex said:

Mogu da uporedim sa Stilom. Kao sto rekoh Brava nisam vozio ali mi je Ivan vise puta predstavljao razlike izmedju Stila i Brava i tu nema nikakve "dupe i oko" razlike.

21 hours ago, Flex said:

Sto kaze Dule dupe i oko. Nisam vozio Brava ali sudeci po utiscima drugih to je samo malo zategnutiji Stilo

Citam sta pises. Nemaa tu sta da se shvati ili ne shvati...

 

6 hours ago, ivan.ik said:

Ne znam šta je Stilo imao kao problem vezano za elektroniku ?

Ovde lezi kraj diskusije.
Senzor na suvozacevom sedistu, hiljadu bulb failure-a (pogotovo svetla na zadnjoj tablici), onda ono obavestenje vezano za konektor na osiguracima ispod volana itd. itd.
Uostalom upravo to, (elektronika), se i navodi kao razlog zasto je stilo doziveo takav krah pa je Fiat na svakom prodatom ustvari uzgubio novac umesto da zaradi...

Ali eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^

ECU na 1.6 benzincima...

 

Posedovao sam Stilo 5v 1.6 16v i vozio sam Bravo facelift 2.0 multijet, ta dva auta nemaju veze jedno s drugim (ovako po utisku, znamo svi sta sve od mehanike dele). Enterijer je bas dosta kvalitetniji, kad zatvoris vrata ili gepek, ima taj osecaj cvrstine kakvog nije bilo na Stilu, odlicno je izolovan (naravno za C segment), lepo se vozi... 

 

Ako cemo ko sta deli sa kojim autom, eto po Denso katalogu, ja delim svecice sa Lamborghini Diablom :lol:

 

A sad poredjenje premium D sedana sa (tada) nekim midrange C hecbekom, to je zaista suvisno trositi tastaturu :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svećice doprinose da leži na putu kao Lambo ? Oće 

 

Priča je vezalo za upravljivost i ležanje , dodirna tačka sa svećicama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

 

...

 

Citam sta pises. Nemaa tu sta da se shvati ili ne shvati...

 

Ovde lezi kraj diskusije.
Senzor na suvozacevom sedistu, hiljadu bulb failure-a (pogotovo svetla na zadnjoj tablici), onda ono obavestenje vezano za konektor na osiguracima ispod volana itd. itd.
Uostalom upravo to, (elektronika), se i navodi kao razlog zasto je stilo doziveo takav krah pa je Fiat na svakom prodatom ustvari uzgubio novac umesto da zaradi...

Ali eto...

 

Ovde početak, ispravljeno sa restajlom, 

nikad problem za 9 godina sa senzorom u sedištima, 

sva svetla odlično radila, ukupno zamenjene 4 sijalice oborenog svetla,

nikakav problem sa konektorima ispod volana, nikad čuo,

Elektronika se navodi ali da ona nije pravila probleme već mali akumulator, nedovoljan kapacitet pa u hladnijim danima izlista greške.

To što je gubio biće pre što su ugrađivane kvalitetne i skupe komponente pa je Fiat gubio po 2000 evra na svakom primerku.

11 minutes ago, horvat said:

Ko sto iste svecice doprinose da ide ko lambo, tako i iste viljuske doprinose da se dva auta voze isto ;) 

Samo da vidim skim Stilo deli  antenu pa da ga šaljemo na Nirburgring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sta da se shvati. Tebi je Bravo bolji od Stila 300x, a realno je da je mali napredak i to je to. Ispade Bravo auto bez mane.
Sto se tice elektronike na Stilu, zna da nervira ali nista alarmantno i neresivo (airbag se lako resava, sijalice u tablici takodje).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...