Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Nije baš da se potrudio sa slikama, ali ako zaista, ali zaista nema ulaganja u njega, vredi pogledati. Inače je solidno siromašan sa opremom (što će ti dosta kolega članova sugerisati), ali ako nisi zahtevan korisnik kao ja onda nije problem. Dynamic oprema sa jedino blue&me modulom i komandama na volanu i to je to. Mislim da je cena malo jača u odnosu na opremu. 

 

Kod tih serija obavezno pogldati menjač kako se ponaša (M32) jer ume da crkne zbog nedovoljno ulja i lošeg održavanja. Ubaciš u 1.- 3. i gas/pustiš gas pa da vidiš kako se ručica ponaša...ako ode nazad pa napred po par cm - razmišljaj o remontu uskoro. Imaš toga na temi i na YT kako se ponaša loš menjač tog tipa. Svakako neko iz prve ruke ko ima T-jeta će priskočiti u pomoć @Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Vladimir Tasovac said:

ali je dizel

Slabiji 1.6, 105 verzija, sa 290 Njutna. S obzirom na ovo "ali" i da si prvo kacio benzinca iznad - ne znam da li si ispratio temu, par postova iznad imas sveze oglase koji su meni zapali za oko. Pa pogledaj ako ti je interesantno tako nesto (Sport verzije). Imas dva Sportaka od 150 KS - jedan je klasicni 1.4 T-Jet, jedan 1.9 MultiJet. I da, dobrodosao na FLCS forum ;) , a evo i linka:

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-novi-bravo/&do=findComment&comment=1563944

 

38 minutes ago, ISV_01 said:

Svakako neko iz prve ruke ko ima T-jeta će priskočiti u pomoć @Ivan

Nema Ivan T-Jet :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma MA/Tjet bog vas vise ne može pohvatati, dobro je da vozim dizela :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem se na dobrodoslici:). U prethodne 3 nedelje dosta citam forum , zaista ima pregrst informacija sto pogotovo znaci meni kao osobi koja kupuje svoj prvi auto.:). Sto se tice Brava, gledam do nekih 3.800 eura, da bi mi ostalo sa strane bar nekih 500-600 eura za eventualne popravke i servise. Da li je po vama Bravo dobar izbor za mene kao pocetnika u 35-oj godini:)), ili je bolje da odaberem Punto Evo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka ti njegova najčešća namena bude reper: ako je samo grad, lično bih pre gledao EVO jer je malo manji i izbor motorizacije je zahvalniji za grad. Ima ih u dobro napucanoj opremi za cenovni rang koji gledaš, što se može reći i za Bravo kada malo probereš po oglasima. Dobro je što planiraš sa strane dodatni novac za inicijalne troškove (minimum veliki i mali servis + registracija ako uzimaš sa placa).

EVO je možda za nijansu pregledniji u odnosu na Bravo koji je dosta zaobljen i zadnji senzori za parking su mu must have. 

Najbolje da odeš i sedneš u par komada, što EVO što Bravo, najbolje će ti se kazati i veličina prostora, iskorišćenost, prtljažnik i prostora na zadnjoj klupi. Stilski su oba auta odlična, mada blagu prednost dajem EVO samo zbog zadnjih štopaljki koje su led. 

PS - Ako nećeš 2x da kalkulišeš prilikom obilaženja, bilo sam ili pun, nemoj uzimati 1,4 16v atmo benzinac u Bravu. Slab motor i težak auto, završava posao ali nije to to. 

 

Imaš tema o uljima, tehnički deo sa najčešćim problemima kod oba auta, pa baci pogled. Pregršt informacija i premalo vremena :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom bih ga vozio po gradu, eventualno neki izlet. Vidim da vecina preporucuje 1.3 mjt. Koleginica vozi Grande punto 1.2 60ks, i kaze da je osecaj kao da se vozi u taljigama:). Bravo nisam imao prilike da probam, ali jesam grande punto i skroz mi je ok, s'obzirom da sam 192cm i 110kg:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj nemojte, ču se rasplačem :cry: Ima još toga da se uči i čita....plašim se da, ako ikada budem kupovao nov auto, izbace iz salona jer ne mogu da me upute u nešto što nije istina :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo ako vodis sa sobom kolegu Ortakov bese

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo i GP su nebo i zemlja. Od skora sam vlasnik Bravo-a 1.9 8v iz 2007 sa pravih 200k na satu i u kuci imam GP 1.3 kupljen nov 2014 i sa trenutnih 35k na satu i mogu reci da je u svemu Bravo za klasu iznad GP-a, a posebno cu naglasiti zvucnu izolaciju... Jednostavno 1.9 prefinjenije radi, tisi je iako je bucan za moj ukus. 

 

Da skrenem malo sa teme, 1.3 je iz generacije u generaciju je sve losiji. Najkvalitetniji je bio euro3 kome je lanac sa redovnim odrzavanjem i normalnom eksploatacijom trajao po 250k i vise ( nije se cuo ), euro4 je donekle isto dobar, dok su euro5, euro6 i ovaj poslednji euro6d uzas. Vec na 120k pa cak i ranije ume da se cuje lanac, a o potrosnji ulja da ne govorim. Bukvalno sto je veca euro norma potrosnja ulja je veca. Ubili su ih sa DPF-ovima i aditivima...

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVO je ipak stilski napredniji od GP i to je ok sto se opredelio za njega i Brava. Ali ako ce Brava da aka non stop po gradu, neka i racuna na finu potrosnju kod starijih 1.9 blokova i, ako se opredeli, 2.0mjet. Tjet mislim da lakse podnosi grad i sigirno manje problema sa DPFom, za koji verujem da ce ti vecina reci da gasis i vadis, kao sto bi te savetovali za gasenje i blokiranje EGRa (kod 2.0mjet malo zeznutije). 

Bravo je komforniji, veci gepek i to pozamasno, pozadi ce biti mesta iza tebe...ako ne lezis dok vozis, sto ce u EVO-u biti vise izrazeno jer je manji auto. 

Taj motor sto si naveo u GP 1.2 60ks je onaj maltene osnovni od A do B i to je to. Imas bolji izbor motorizacije pa gledaj bar nesto sto ce moci tebe i neku druzinu da izvuce uzbrdo a da te ne zezaju da izadju i poguraju... mislim da ti to ne treba. Isto vazi za Brava..120ks bare minimum bilo 1.9/1.6mjet ili turbo benzinac. Sve ispod je djene djene. 

Ceni svoj novac, uzmi nesto da valja i u cemu ces da uzivas, a ne samo da bi kupio i... eto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na iskrenim savetima:)). Krecem ovih dans u potragu. Probacu oba modela ali mi vise nekako lezi Bravo, pre svega zbog mojih gabarita:). A i supruzi se vise svidja nego Evo:).

Edited by Vladimir Tasovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj aluminijumske brate moj, inace ako predstavis tvoj auto ovde sa celicanama, obro si zelen bostan.. Makar bile i 15tice, to ce prezaliti, al hard steel nece nikako :lol:

Il gledaj neke malo ruznije ratkapne, rang mojih, da ti ih ne cape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ratkapne od Ducata PSX_20200808_223314.jpg

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj sivi sto je Ivan okacio deluje bas lepo..obzirom na izgled auta i kilometraza predstavljena u oglasu mozda jeste prava?

Inace,ja nikad nisam bio u prilici da uopste sednem u Bravo...bas me zanima prostornost,ugodjaj i kvalitet materijala..posebno da uporedim sa mojim GP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celokupan ugodjaj kod Brava poprilicno zavisi i od verzije, opreme, motorizacije... Pogotovo vazi za utisak u voznji - poredeci pojedine verzije, maltene kao da si seo u drugi auto.

Zato uvek i isticem da je steta to ne iskoristiti kod polovnjaka, gde je neko tu razliku na novom platio skoro petocifrenim EUR, a trenutno je to par stotina razlike na nasim oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napredujes kolega, iz dana u dan :stuart: . 

Tako je, Black Edition, posebna serija radjena iskljucivo za svajcarsko trziste. Tacnije, poslednja serija pred restyle, a za sajam u Zenevi 2010. Btw, sve je to na slikama islo fabricki, pod haubom T-Jet 150 koji je odmah iza toga i izbacen iz produkcije, pisao sam ovde detaljno:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-novi-bravo/&do=findComment&comment=1548136

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad bas da je perfektno stanje...i nije, ali mozda i nije los.
Cudan momenat sa maglenkom napred. ZImske gume nazad, letnje napred. BEz komandi na volanu - to je baaas retko. I naslon za ruku - steta sto nema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...